Ik heb tig wassen weg te vouwen, bleggg.quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:53 schreef Oblivion het volgende:zoonlief....
Wat ga ik doen vandaag?![]()
Oh ja, wassen en beetje fokken...![]()
Geutmeurning!
Een avondje youtube inplannen, is best grappig zo af en toe.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:59 schreef Liejannuh het volgende:
Wanneer moet ik nou al die clipjes gaan kijken?Daar heb ik toch helemaal geen tijd voor?
ik heb gister al pinkpop clipjes zitten kijken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een avondje youtube inplannen, is best grappig zo af en toe.
Zo van "he, nu we zo bezig zijn he, heb jij het gehakt er uit gelegd?"quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Goeiemorgen! Ik voel me een beetje uitgeblust. Zo maar een frisse douche nemen om helder te worden. Vannacht was er een vervelende mug op mijn kamer!! Klamboe maar weer eens goed hangen dus.
Seks, muziek & eten, dat vat de gesprekken van vannacht wel weer samen
Dan maar hopen dat ze niet van hardcore 5000 beats per minute house zooi houdtquote:
Trainen!quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze niet van hardcore 5000 beats per minute house zooi houdt
Alhoewel, ze was brak he?
Owja, dat moet ik ook nog terug zoeken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:12 schreef Pheno het volgende:
Pinkpop heb ik van de VPRO opgenomen, dus gisteren iig al countin crows gekeken
Briefje terugsturen en vragen? Of bij je huidige baas vragen, als die weet dat je wegwil..quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Owja, dat moet ik ook nog terug zoeken.
Nou, ik heb weer wat te doen dit weekend.
Iemand enig idee hoe ik subtiel kan vragen als ik als ambtenaar bij een ZBO een interdepartementale kandidaat ben als ik solliciteer bij een ministerie? Kreeg namelijk een brief dat een vacature op dit moment alleen was opengesteld voor interne en interdepartementale kandidaten en volgens mij ben ik interdepartementaal. mèn, wat een woord zeg: interdepartementaal!
Met subtiel kom je niet ver.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:40 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Owja, dat moet ik ook nog terug zoeken.
Nou, ik heb weer wat te doen dit weekend.
Iemand enig idee hoe ik subtiel kan vragen als ik als ambtenaar bij een ZBO een interdepartementale kandidaat ben als ik solliciteer bij een ministerie? Kreeg namelijk een brief dat een vacature op dit moment alleen was opengesteld voor interne en interdepartementale kandidaten en volgens mij ben ik interdepartementaal. mèn, wat een woord zeg: interdepartementaal!
Gewoon zeggen dat overheidsambtenaren toch 1 pot nat zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:07 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet me er even doorheen bluffen volgens de HR afdeling.![]()
Maar ik was in dienst voordat het een ZBO werd en daardoor heb ik dezelfde rechten als een rijksambtenaar. Ofzo.
Ik ga eens bellen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo van "he, nu we zo bezig zijn he, heb jij het gehakt er uit gelegd?"
Toen ik het typte dacht ik er ook aan. Dus daarnet gedaan. Bobotiequote:Op donderdag 5 juni 2008 10:14 schreef octopussy het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat overheidsambtenaren toch 1 pot nat zijn![]()
[..]
dat had ik dus vanochtend nog even moeten doen.
Zie je daarom denken vrouwen eraan onder sex!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:14 schreef octopussy het volgende:
dat had ik dus vanochtend nog even moeten doen.
Dat is de reden dat wij het vlees er pas 's ochtends uitleggen, dan hoef je niet te denkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:16 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Zie je daarom denken vrouwen eraan onder sex!
"Schat wordt eens wakker, ik ben wat vergeten maar ik weet niet precies wat. Zullen we even sexen?"quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is de reden dat wij het vlees er pas 's ochtends uitleggen, dan hoef je niet te denken
'Oh ja, de worst".quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
"Schat wordt eens wakker, ik ben wat vergeten maar ik weet niet precies wat. Zullen we even sexen?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |