Met mijn briljante evenwichtsgevoelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Vervelend zeg, DE, dat je daar vaer last van hebt. Ik was al bang dat je van de fiets was gevallen of zo
?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef AKnynke het volgende:
we gaan hier ook in extremen. Tis of kusjekroel, of gekat. En t een wisselt het andere wel heel snel af.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:37 schreef octopussy het volgende:
ik heb het sex-vriezer verband weten te traceren:
vanaf hier even verder lezen
Ik wissel op zich niets af hoor, ik kat niet en ik kusjekroel nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef AKnynke het volgende:
we gaan hier ook in extremen. Tis of kusjekroel, of gekat. En t een wisselt het andere wel heel snel af.
Echt geniaal vind ik dat boek.quote:De platen zijn bij zijn komst geruisloos van de muren gegleden en de kamer uit geslopen, hebben het veld geruimd voor de woede van zijn stille afkeuring.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik ben weg!
Toedeloe.
Oh, ik vind jullei allemaal even aardig!
Kusjekroelblabla
nou, of we kuskjeroelen erop los... of er is gekat op de een of ander. Maar dat wisselt zo snel dat ik eht soms niet niet meer volg..quote:
Ik rel niet, lekker zinloos is dat. Rellen is voor mutsen van 23 of van vervelende sujetten van alle leeftijdenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nou, of we kuskjeroelen erop los... of er is gekat op de een of ander. Maar dat wisselt zo snel dat ik eht soms niet niet meer volg..
zijn we nu nog aan t rellen, of is t alweer over?
Het 'hij wil net iets te graag de Nobelprijs voor literatuur'-gevoelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef DarkElf het volgende:
Ik vond t een verschrikkelijk boek, Beunkster... juist hierom wat in t begin me wel aansprak maar me steeds meer de keel uit ging hangen...
Ja idd.. een verschrikkelijk hoog "kijk mij nu eens ontzettend diepzinnig zijn" gehalte...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het 'hij wil net iets te graag de Nobelprijs voor literatuur'-gevoel
Beetje zoals Blof met hun muziekquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ja idd.. een verschrikkelijk hoog "kijk mij nu eens ontzettend diepzinnig zijn" gehalte...
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(ik ben niet eens aardiger dan mensen die je afkatten?jij bent ook niet kieskeurig
)
nah...kotsen doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zolang je hier vanaaf maar de boel niet onderkotst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:53 schreef octopussy het volgende:
[..]
nah...kotsen doe ik niet aan.
onsmakelijk verhaaltjeTnx voor de info, dat is nu altijd al wat ik van je wilde wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik jaag niemand weg, ik wil alleen dat de feiten duidelijk zijn. Troel heeft nu een PM, en ik hoop dat ze het begrijpt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoop wel dat Troel zich niet heeft laten wegjagen door MoBlo![]()
de CUL-SC, in voor en tegenspoedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tnx voor de info, dat is nu altijd al wat ik van je wilde weten
[..]
nah...kotsen doe ik niet aan.
onsmakelijk verhaaltjeOcto, als je weet dat het eruit moet komen, snel een glas drinken achteroverslaan (als dat tenminste gaat met je maag). Dat verdunt het een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Dat gaat er echt niet bij. Te klein enzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Octo, als je weet dat het eruit moet komen, snel een glas drinken achteroverslaan (als dat tenminste gaat met je maag). Dat verdunt het een beetje.
jah dan komt ws eerst het drinken eruit en daarna alsnog die dikke drabquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Octo, als je weet dat het eruit moet komen, snel een glas drinken achteroverslaan (als dat tenminste gaat met je maag). Dat verdunt het een beetje.
De feiten zijn duidelijk, maar jij hebt mij niet de wet voor te schrijven of ik wel of niet op je reageer of wat dan ook. Ik hoop dat jij dat begrijpt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik jaag niemand weg, ik wil alleen dat de feiten duidelijk zijn. Troel heeft nu een PM, en ik hoop dat ze het begrijpt.
Bij mij niet, het werkt als glijmiddel zeg maar (maar zit met andere maag natuurlijk en gelukkig niet zo heel vaak dat probleem)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
jah dan komt ws eerst het drinken eruit en daarna alsnog die dikke drab
Had je dat feitje beter niet eerder via pm kunnen doen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik jaag niemand weg, ik wil alleen dat de feiten duidelijk zijn. Troel heeft nu een PM, en ik hoop dat ze het begrijpt.
en haar reactie vond je volkomen normaal Sol? Weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zelfde als met de reactie op SHE, die ik tegenwoordig behoorlijk goed kan pruimen (en zij mij)
nu plaats je jezelf in een soort van slachtofferrol, wat m.i. volkomen onterecht is, aangezien jij zo fel van leer trok.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik eindig wel met het verlaten van weer een topic als het zo doorgaat
onsmakelijk verhaaltjeSamen met de neongroene kots die ik iemand ooit heb zien overgeven is dit wel het smerigste overgeefverhaal. Verder niets persoonlijk hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
Lees zelf je reactie's even terug om te beginnen met van wat jij burgerlijk vindtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en haar reactie vond je volkomen normaal Sol? Weten we dat ook weer
ieuwww neongroen???quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:09 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Samen met de neongroene kots die ik iemand ooit heb zien overgeven is dit wel het smerigste overgeefverhaal. Verder niets persoonlijk hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |