Oh ja, nee, dán!quote:Ik had niet verwacht dat een Marokkaanse man mij zo zou behandelen. Ik ben immers zelf allochtoon
Dank je wel. Dan ga ik nu lezen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:03 schreef daReaper het volgende:
Leesbare versie van de post volgt:
Bedankt!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:03 schreef daReaper het volgende:
Leesbare versie van de post volgt:
Inderdaad en als kerel blijkbaar zo lelijk dat hij soortgenoten aantrekt.quote:
God is geen vrouw, als dat wel het geval was had ze alles in 1 dag geschapen, want vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:19 schreef Megumi het volgende:
Voor iemand die als god spreekt ( en het mischien ook is.) mag een akefietje als dit geen probleem zijn. Wat is je klacht precies?
Ik denk dat ik deze gimmick ga invoeren voor mezelf.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:27 schreef IQM het volgende:
Karma. Moet je maar niet als een aandachtzoekende debiel in sub-letters gaan posten op een forum.
˙nu ɟoʇ lǝʍ ʇɥɔǝ uɾız ɾıʍ ˙ɹǝıuɐɯ ǝzǝp do ʇǝɥ ǝop ʞı 'ǝǝpı pǝoƃquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat ik deze gimmick ga invoeren voor mezelf.
Karma die in de toekomst kan kijken?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:27 schreef IQM het volgende:
Karma. Moet je maar niet als een aandachtzoekende debiel in sub-letters gaan posten op een forum.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:30 schreef IQM het volgende:
[..]
˙nu ɟoʇ lǝʍ ʇɥɔǝ uɾız ɾıʍ ˙ɹǝıuɐɯ ǝzǝp do ʇǝɥ ǝop ʞı 'ǝǝpı pǝoƃ
Als het een lemming is dan zou dat betekenen dat de vader van Meki hier ook een acount heeft.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:21 schreef Gripper het volgende:
Ik ben echt heel hard aan het zoeken of het niet misschien een lemming is![]()
En als het geen lemming is: je bent toch heul geen lekker wijf?
TS postte al voor dit topic in subs.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Karma die in de toekomst kan kijken?
[..]
![]()
* BobbyB draait beeldscherm
Ben niet voor 1 gat te pwnen.![]()
Ah, okee, sorryquote:
Dat is ook een vieze oude man die jou probeert aan te randen? Ik zou een andere tandarts zoeken. Enige gaatje die hij bij jou dient te vullen zien die in je tanden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom dacht ik er door het lezen van dit topic aan dat ik de tandarts nog moet bellen?
Ik had nog nooit gaatjes zelfs!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is ook een vieze oude man die jou probeert aan te randen? Ik zou een andere tandarts zoeken. Enige gaatje die hij bij jou dient te vullen zien die in je tanden.
en dat dusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:17 schreef IQM het volgende:
Mensen met oprechte klachten nemen geen afscheid met een joviaal 'Toedeloe'!
Verkapt zie-mij-eens-aandacht-krijgen-topic.
Als in dan weet je alvast hoe het voelt om verkracht te worden?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:08 schreef Vodkadruppel het volgende:
En waarom heeft TS de man niet gekrikt?
Ies koeltoer. Handig voor op vakantie.
Alleen maar heel dom.quote:
Weet je wel wat een darwin award is?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:28 schreef Nemain het volgende:
[..]
Alleen maar heel dom.
Oké, een nominatie dan.
Het spijt mij. Ik ben niet in schock ofzo. Het is een aparte ervaring om mee te maken. Meer niet.quote:
Zucht, zo raar is mijn verhaal niet. Het heeft niets met domheid te maken, knurft. Ik wantrouw niet alle mensen bij voorbaat al, en zeker niet een oude knar van 60 plus om drie uur 's middags.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:11 schreef LaTiNo het volgende:
Ik hoop dat mijn nichtje niet zo dom word als jij als ze groter is.
Typisch dat het blanke meisjes zijn die zulke uitspraken posten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:29 schreef L0t.. het volgende:
Zal er maar vanuit gaan dat dit verhaal niet waar is, ZO dom is niemand
Twee opties:quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:28 schreef nietzman het volgende:
Het subben is niet leuk en daardoor ergo kuthoer..
Alleen geile negers in dit topic!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:28 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Willen alle blanken wijven uit mijn topic oprotten? Dat jullie al bijvoorbaat aangerand worden door Marokkanen is al bekend.
Negeer je drang tot ademen gerust een aantal minuten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:29 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
1) negeer mijn posts, en in dit geval mijn topic;
Nummer 2 pas die het opvalt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:27 schreef Fha het volgende:
Ik zou het al verdacht hebben gevonden op het moment dat ik fris kreeg ipv de beloofde koffie
Dat is niet waar, mannen willen ook wel eens gewoon gezellg pratenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:08 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Naiviteit, zegt die term je iets ?
Mannen willen niet gezellig praten. Mannen willen neuken. Wanneer leren vrouwen dat nou eens.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Mwa, ik had twee gedachtes, namelijk 1) hij wil wat, of 2) hij is gastvrij (en wil zijn Nederlands verbeteren).
Ik heb dit wel vaker gehad (Sudanees en Mongool), maar daar waren hun intenties overduidelijk.
Excuse me dat ik niet alle oude mannen over een kam scheer.
Als TS zo doorgaat (in de zin van met oude onbekende mannen mee gaan) is er vast wel iemand die haar daarbij helpt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Negeer je drang tot ademen gerust een aantal minuten.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:29 schreef Pony-Lover het volgende:
Toch jammer dat je niet verkracht bent, het was waarschjnlijk een goede les voor je geweest.
Die mongool dat was wel de match made in heaven voor jou?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Mwa, ik had twee gedachtes, namelijk 1) hij wil wat, of 2) hij is gastvrij (en wil zijn Nederlands verbeteren).
Ik heb dit wel vaker gehad (Sudanees en Mongool), maar daar waren hun intenties overduidelijk.
Google eens op Mongolie, sufkut.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:38 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die mongool dat was wel de match made in heaven voor jou?
M.
Kom op zeg, paardenneuker.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:29 schreef Pony-Lover het volgende:
Toch jammer dat je niet verkracht bent, het was waarschjnlijk een goede les voor je geweest.
Oh nee, betrapt.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:38 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Nummer 2 pas die het opvalt.
Hoi Fha![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Negeer je drang tot ademen gerust een aantal minuten.
Nee, opgetieft, aandachtshoer.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:47 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Okay, wilen jullie de waarheid weten wat er vandaag is gebeurd?
Ik ging werken, mijn huisgenoot kwam, en ik kon mijn kamer betreden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:47 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Okay, wilen jullie de waarheid weten wat er vandaag is gebeurd?
Maar ik vond het vermakelijk om jullie reacties te lezen. Bedankt.quote:P.S. Tweede klacht: Ik moet 3 uur reizen om fucking Groningen te bereiken.
Zucht, waarom achtervolg jij mij altijd? Ben je zo gefrustreerd dat je een user op een internetforum continu wil afzeiken vanwege zijn kleine lettertjes? Get a life.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
HÁ! Je vergaat te subben! noob!
Ah, je bent een kerel! Dubbel fail! Met je aandacht zoeken!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:52 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zucht, waarom achtervolg jij mij altijd? Ben je zo gefrustreerd dat je een user op een internetforum continu wil afzeiken vanwege zijn kleine lettertjes? Get a life.
Moet jij ook eens doen... fictieve topics openen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ah, je bent een kerel! Dubbel fail! Met je aandacht zoeken!
Jezelf quoten, omdat niemand het echte verhaal wilde weten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:50 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik ging werken, mijn huisgenoot kwam, en ik kon mijn kamer betreden.
En toen pakte ik de trein naar Groningen (met een reistijd van 3 uur).
Dus:
[..]
Maar ik vond het vermakelijk om jullie reacties te lezen. Bedankt.
Je kan je beter afvragen waarom jij je als man op een internetforum voordoet als vrouw.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:52 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zucht, waarom achtervolg jij mij altijd? Ben je zo gefrustreerd dat je een user op een internetforum continu wil afzeiken vanwege zijn kleine lettertjes? Get a life.
quote:
Sommigen hebben wel fatsoen... Maar je neemt wel een risico als je met een wildvreemde zo mee naar huis gaat (en wellicht denkt hij zelfs dat jij dan ook interesse hebt...). Kun je beter niet doen (ga in de kroeg zitten ofzo, dat is een betere optie als je toch met zo iemand wil praten), of je moet twee meter breed zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:08 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Naiviteit, zegt die term je iets ?
Mannen willen niet gezellig praten. Mannen willen neuken. Wanneer leren vrouwen dat nou eens.
TS die denkt dat mensen in zijn topic zijn getraptquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Jezelf quoten, omdat niemand het echte verhaal wilde weten.![]()
Hopelijk heb jij je kostelijk vermaakt met je so called 'hoax'. Try harder next time.
[..]
Je kan je beter afvragen waarom jij je als man op een internetforum voordoet als vrouw.
Door het lezen van jouw reactie, herinner ik me dat ik dat ook nog moet doen!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom dacht ik er door het lezen van dit topic aan dat ik de tandarts nog moet bellen?
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:29 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Twee opties:
1) negeer mijn posts, en in dit geval mijn topic;
2) zwijg.
Hij wilde inderdaad wat.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |