Ik ging werken, mijn huisgenoot kwam, en ik kon mijn kamer betreden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:47 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Okay, wilen jullie de waarheid weten wat er vandaag is gebeurd?
Maar ik vond het vermakelijk om jullie reacties te lezen. Bedankt.quote:P.S. Tweede klacht: Ik moet 3 uur reizen om fucking Groningen te bereiken.
Zucht, waarom achtervolg jij mij altijd? Ben je zo gefrustreerd dat je een user op een internetforum continu wil afzeiken vanwege zijn kleine lettertjes? Get a life.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
HÁ! Je vergaat te subben! noob!
Ah, je bent een kerel! Dubbel fail! Met je aandacht zoeken!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:52 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zucht, waarom achtervolg jij mij altijd? Ben je zo gefrustreerd dat je een user op een internetforum continu wil afzeiken vanwege zijn kleine lettertjes? Get a life.
Moet jij ook eens doen... fictieve topics openen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:53 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ah, je bent een kerel! Dubbel fail! Met je aandacht zoeken!
Jezelf quoten, omdat niemand het echte verhaal wilde weten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:50 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Ik ging werken, mijn huisgenoot kwam, en ik kon mijn kamer betreden.
En toen pakte ik de trein naar Groningen (met een reistijd van 3 uur).
Dus:
[..]
Maar ik vond het vermakelijk om jullie reacties te lezen. Bedankt.
Je kan je beter afvragen waarom jij je als man op een internetforum voordoet als vrouw.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:52 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Zucht, waarom achtervolg jij mij altijd? Ben je zo gefrustreerd dat je een user op een internetforum continu wil afzeiken vanwege zijn kleine lettertjes? Get a life.
quote:
Sommigen hebben wel fatsoen... Maar je neemt wel een risico als je met een wildvreemde zo mee naar huis gaat (en wellicht denkt hij zelfs dat jij dan ook interesse hebt...). Kun je beter niet doen (ga in de kroeg zitten ofzo, dat is een betere optie als je toch met zo iemand wil praten), of je moet twee meter breed zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:08 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Naiviteit, zegt die term je iets ?
Mannen willen niet gezellig praten. Mannen willen neuken. Wanneer leren vrouwen dat nou eens.
TS die denkt dat mensen in zijn topic zijn getraptquote:Op woensdag 16 juli 2008 00:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Jezelf quoten, omdat niemand het echte verhaal wilde weten.![]()
Hopelijk heb jij je kostelijk vermaakt met je so called 'hoax'. Try harder next time.
[..]
Je kan je beter afvragen waarom jij je als man op een internetforum voordoet als vrouw.
Door het lezen van jouw reactie, herinner ik me dat ik dat ook nog moet doen!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:28 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Waarom dacht ik er door het lezen van dit topic aan dat ik de tandarts nog moet bellen?
Maar hij heeft wel gelijkquote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:29 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
[..]
Twee opties:
1) negeer mijn posts, en in dit geval mijn topic;
2) zwijg.
Hij wilde inderdaad wat.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:22 schreef Aldus.Sprak.God het volgende:
Mwa, ik had twee gedachtes, namelijk 1) hij wil wat, of 2) hij is gastvrij (en wil zijn Nederlands verbeteren).
Ik heb dit wel vaker gehad (Sudanees en Mongool), maar daar waren hun intenties overduidelijk.
Excuse me dat ik niet alle oude mannen over een kam scheer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |