quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:08 schreef babette21 het volgende:
verborgen gebreken
Deurwaarders.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh Dizzle, vind je het ook niet een ernstig tofjes idee dat je het eerstkomende halfjaar nog regelmatig schuldeisers en deurwaarders op bezoek gaat krijgen voor de vorige bewoonster?
Vooraf door een vakman rapport laten opstellen, kun je later verborgen gebreken vergoed krijgen. Hoewel, van iemand die zo te horen al genoeg schulden heeft....quote:
Ik bedoelde het boekquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vooraf door een vakman rapport laten opstellen, kun je later verborgen gebreken vergoed krijgen. Hoewel, van iemand die zo te horen al genoeg schulden heeft....
Ja... Iets met een boekenlijst enzo. En toen had ik nog een periode dat ik lezen leuk vond.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
Moesten jullie dat voor school lezen ofzo?
Deurwaarders!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh Dizzle, vind je het ook niet een ernstig tofjes idee dat je het eerstkomende halfjaar nog regelmatig schuldeisers en deurwaarders op bezoek gaat krijgen voor de vorige bewoonster?
Bordewijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Vertel jij eens dan over hoe het was toen Karakter van Bordewijk voor het eerst uitkwam.
Ja, dat boek zat in mijn lijstersquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
Moesten jullie dat voor school lezen ofzo?
die heb ik hier in de kast staan, maar volgens mij nooit gelezenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb ooit Buitenstaanders van haar gelezen, dat vond ik toch best wel een goed boek.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:07 schreef Svensational het volgende:
lijsters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |