Huh, wat voor citaat was dat dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:00 schreef Re het volgende:
Transcendent principle - E-I-E-I-O
[ afbeelding ]
Ik kots op "ze"!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:21 schreef Dizer het volgende:
Nog geen nieuws!!! Wordt morgen...zeggen ze
quote:
in my hometown they have the zipcode e-i-e-i-oquote:
Of moeten we die makelaars gaan nuken?quote:
Als je toch die Jezus tattoo had gezet, was dit misschien veeeeel sneller en makkelijker gegaanquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:19 schreef Dizer het volgende:
Nee nog niet, gisteren avond heeft de makelaar nog gebeld en ze zeiden dat ze me vandaag weer op de hoogte gingen houden... ik ben benieuwd...
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
En zo'n zielig derdewereldkindje speelt ook wel leuk in op het gemoed
Dan alleen nog een jalf jaar lang vrijwilligerswerk in het buitenland en al je dromen zijn waargemaaktquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:40 schreef Dizer het volgende:
Ach, Tattoo komt met mijn verjaardag, Huis hopelijk binnenkort en dat derde wereld kind is een kerstkado aan mijn zelf![]()
Dat vrijwilligerswerk ga ik in de kroeg doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan alleen nog een jalf jaar lang vrijwilligerswerk in het buitenland en al je dromen zijn waargemaakt
Dan is het huis in handen van de bank en definitief voor mijquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat nou als ze dood is?
Welnee... zit met 20k onder de officiële vraagprijs en de makelaar en de bank zegt GOED!!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:42 schreef Zhenar het volgende:
Wtf, er is helemaal niet onderhandeld? Heb je dan gewoon de vraagprijs geboden?
Dan moet iemand snel langs dat huis om het lijk van onder de koffietafel weg te plukken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Welnee... zit met 20k onder de officiële vraagprijs en de makelaar en de bank zegt GOED!!!
Hier gaat het niet snel genoeg, ik was aan het verhuizen en aan het samenwonen, ik ben geen rietneger en ik was al veel eerder overgelopenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Tut tut, had je maar intensief moeten meelezen in plaats van als een dolle rietneger in R&P SC te gaan posten. Overloopster!
Dank je wel!!! Ja ze hebben haar eindelijk gevondenquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:05 schreef Burdie het volgende:GEFELICITEERD!!!
Hebben ze d'r gevonden?
zat die niet in de kast?quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan moet iemand snel langs dat huis om het lijk van onder de koffietafel weg te plukken.
Dank je welquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:31 schreef Re het volgende:
gefeliciteerd Dizzle... volgende week housewarming party
Niemand heeft je gevraagd terug te komenquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:40 schreef Burdie het volgende:
Kom ik eens terug, is het ook niet goed. Stelletje klapjosti's hier.
Daar heb jij geen weet van he! Dat niemand jou graag hier ziet, lieve Sven, betekent niet dat dit ook voor mij geldtquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niemand heeft je gevraagd terug te komen.
Apple logo. Je weet wel.. Mac... netals iPod en zo..quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:37 schreef Burdie het volgende:
Diz, wat is dit? >>>
Wat ben je toch heerlijk naiefquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:41 schreef Burdie het volgende:
[..]
Daar heb jij geen weet van he! Dat niemand jou graag hier ziet, lieve Sven, betekent niet dat dit ook voor mij geldt.
Daar heb je een punt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk naief!
Je kent me toch, Svenniepenniequote:Op woensdag 16 juli 2008 17:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk naief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |