Huh, wat voor citaat was dat dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:00 schreef Re het volgende:
Transcendent principle - E-I-E-I-O
[ afbeelding ]
Ik kots op "ze"!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:21 schreef Dizer het volgende:
Nog geen nieuws!!! Wordt morgen...zeggen ze
quote:
in my hometown they have the zipcode e-i-e-i-oquote:
Of moeten we die makelaars gaan nuken?quote:
Als je toch die Jezus tattoo had gezet, was dit misschien veeeeel sneller en makkelijker gegaanquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:19 schreef Dizer het volgende:
Nee nog niet, gisteren avond heeft de makelaar nog gebeld en ze zeiden dat ze me vandaag weer op de hoogte gingen houden... ik ben benieuwd...
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
En zo'n zielig derdewereldkindje speelt ook wel leuk in op het gemoed
Dan alleen nog een jalf jaar lang vrijwilligerswerk in het buitenland en al je dromen zijn waargemaaktquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:40 schreef Dizer het volgende:
Ach, Tattoo komt met mijn verjaardag, Huis hopelijk binnenkort en dat derde wereld kind is een kerstkado aan mijn zelf![]()
Dat vrijwilligerswerk ga ik in de kroeg doenquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dan alleen nog een jalf jaar lang vrijwilligerswerk in het buitenland en al je dromen zijn waargemaakt
Dan is het huis in handen van de bank en definitief voor mijquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat nou als ze dood is?
Welnee... zit met 20k onder de officiële vraagprijs en de makelaar en de bank zegt GOED!!!quote:Op woensdag 16 juli 2008 12:42 schreef Zhenar het volgende:
Wtf, er is helemaal niet onderhandeld? Heb je dan gewoon de vraagprijs geboden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |