quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:08 schreef babette21 het volgende:
verborgen gebreken
Deurwaarders.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh Dizzle, vind je het ook niet een ernstig tofjes idee dat je het eerstkomende halfjaar nog regelmatig schuldeisers en deurwaarders op bezoek gaat krijgen voor de vorige bewoonster?
Vooraf door een vakman rapport laten opstellen, kun je later verborgen gebreken vergoed krijgen. Hoewel, van iemand die zo te horen al genoeg schulden heeft....quote:
Ik bedoelde het boekquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:51 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vooraf door een vakman rapport laten opstellen, kun je later verborgen gebreken vergoed krijgen. Hoewel, van iemand die zo te horen al genoeg schulden heeft....
Ja... Iets met een boekenlijst enzo. En toen had ik nog een periode dat ik lezen leuk vond.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
Moesten jullie dat voor school lezen ofzo?
Deurwaarders!quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh Dizzle, vind je het ook niet een ernstig tofjes idee dat je het eerstkomende halfjaar nog regelmatig schuldeisers en deurwaarders op bezoek gaat krijgen voor de vorige bewoonster?
Bordewijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Vertel jij eens dan over hoe het was toen Karakter van Bordewijk voor het eerst uitkwam.
Ja, dat boek zat in mijn lijstersquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:50 schreef Giechel_Ho het volgende:
Moesten jullie dat voor school lezen ofzo?
die heb ik hier in de kast staan, maar volgens mij nooit gelezenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb ooit Buitenstaanders van haar gelezen, dat vond ik toch best wel een goed boek.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:07 schreef Svensational het volgende:
lijsters
Wat moest jij lezen dan? Of móést jij überhaupt niks lezen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Als ik hoor wat jullie moesten lezen ben ik blij dat ik dat nooit hoefde mee te maken
quote:
Ik was gestopt voordat die onzin voorbij kwam.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat moest jij lezen dan? Of móést jij überhaupt niks lezen?
Maar heeft dat ook niks met het onderwijsniveau te maken? Jij komt van de Mavo toch? Kan me niet herinneren dat die verplichte leeslijsten hadden, of heb ik dat helemaal verkeerd?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik was gestopt voordat die onzin voorbij kwam.
Alsof lezen zo'n ramp isquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:38 schreef Giechel_Ho het volgende:
Als ik hoor wat jullie moesten lezen ben ik blij dat ik dat nooit hoefde mee te maken
Het eerste deel is niet om door te komen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
Alsof lezen zo'n ramp is
Ik heb van de week (eindelijk) "De schaduw van de wind" gekocht, schijnt erg goed te zijn!
Alleen te dik om mee op vakantie te nemen, dus eerst maar weer even 'n Anthos uit de stapel trekken
dus, jij hebt het eerste deel wel gelezen, maar bent afgehaakt? Of je hebt dat over het begin ook gehoord?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het eerste deel is niet om door te komen.Maar ik heb gehoord dat hij daarna wel goed is, dus toch maar even doorlezen.
Die is dus waarschijnlijk niet gestopt met school. Ja, toen ie klaar was wellicht.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:46 schreef IQM het volgende:
En zó oud ben je toch niet? Ik heb een broer van 28 die ook nog Blackbirds en Grote Lijsters moest lezen.
Afgehaakt. En pas weer begonnen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
dus, jij hebt het eerste deel wel gelezen, maar bent afgehaakt? Of je hebt dat over het begin ook gehoord?
Ik doe wel altijd 3x zo lang over 'n roman (itt tot het meer spannende of chicklit-achtige werk), maar lees op zich wel alles uit.... Op deCelestijnse Belofte
na dan...... Als je stiekem een hekel aan iemand hebt, moet je dát boek kado doen
Wat een heerlijke kutstreekquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
Als je stiekem een hekel aan iemand hebt, moet je dát boek kado doen
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Afgehaakt. En pas weer begonnen.
Ik lees graagquote:
Ik was ook klaarquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die is dus waarschijnlijk niet gestopt met school. Ja, toen ie klaar was wellicht.
Nee.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:18 schreef IQM het volgende:
Can you say... dicksicle? [ afbeelding ]
atb, heb je Forgetting Sarah Marshall nou al gezien?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:25 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Nee.We wilden die gaan kijken, maar in Weert draaide die niet (meer). Toen hebben we Hancock maar gekeken.
Mja.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:28 schreef IQM het volgende:
[..]Weert
Hij heeft wél in de sneak gedraaid, zie ik!
Ik vond hem wel oké. Hij had beter gekund, maar toch wel goed kijkmateriaal. En Will Smith is wel tof natuurlijk.quote:Hoe was Hancock trouwens? Die wil ik volgens mij wel zien. En ik kijk uit naar de nieuwe Batman-film.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |