quote:1 Maarten Stekelenburg
2 Bruno Silva
4 Thomas Vermaelen
5 Jan Vertonghen
6 Rasmus Lindgren
7 Kennedy
8 Urby Emanuelson
9 Klaas Jan Huntelaar
10 Miralem Sulejmani
12 Kenneth Vermeer
15 Gregory van der Wiel
16 Luis Suarez
17 George Ogararu
18 Gabri
19 Dennis Rommedahl
20 Dario Cvitanich
21 Kenneth Perez
22 Siem de Jong
23 Leonardo
24 Jan-Arie van der Heijden
25 Jurgen Colin
26 Jeffrey Sarpong
27 Laurent Delorge
28 Vurnon Anita
29 Mitchell Donald
30 Dennis Gentenaar
31 Albert Luque
32 Donovan Slijngard
33 Javier Martina
37 Robbert Schilder
Klinkt heel erg logisch inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
Een transfer naar Ajax is voor Ismaïl Aissati ook gewoon veel beter, treinverkeer tussen Utrecht en Amsterdam is veel beter geregeld dan tussen Utrecht en Eindhoven. En mocht het mondelinge akkoord nou nietig worden verklaard, dan kan Aissati al in november transfervrij overstappen, toch?
Ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
En mocht het mondelinge akkoord nou nietig worden verklaard, dan kan Aissati al in november transfervrij overstappen, toch?
Dan moeten we het daar maar op laten aankomen.quote:
Volgens mij wil Aissati nog niet naar het buitenland toe.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
PSV kan een transfer naar Ajax natuurlijk wel dwarsbomen. Dan gaat hij misschien over een jaar gratis naar het buitenland, dus dat lijkt me niet bijster slim.
Dat November verhaal is volgens mij wel onzin, want elk contract moet tot 30 juni lopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
Een transfer naar Ajax is voor Ismaïl Aissati ook gewoon veel beter, treinverkeer tussen Utrecht en Amsterdam is veel beter geregeld dan tussen Utrecht en Eindhoven. En mocht het mondelinge akkoord nou nietig worden verklaard, dan kan Aissati al in november transfervrij overstappen, toch?
Arbitragezaak zal wel volgen om die contractverlenging nietig te verklaren, waardoor Ismaïl Aissati in november transfervrij kan vertrekken bij PSV en zélf kan kiezen waar hij gaat spelen, bij Ajax bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij wil Aissati nog niet naar het buitenland toe.
Ging er toch om dat hij in november 2008 al drie (of twee jaar?) geen contractverbetering had gehad, dan ben je tegenwoordig toch vrij om te vertrekken?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat November verhaal is volgens mij wel onzin, want elk contract moet tot 30 juni lopen.
Na een schriftelijke overeenkomst.
Dat dacht ik inderdaad ook jah.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ging er toch om dat hij in november 2008 al drie (of twee jaar?) geen contractverbetering had gehad, dan ben je tegenwoordig toch vrij om te vertrekken?
Als hij dus middels een arbitragezaak zijn mondelinge contractverlenging ongedaan laat maken, is hij vrij om te onderhandelen met Ajax en heeft PSV dus helemaal niets te zeggen over zijn toekomst.quote:PSV in de fout met contract Ismail Aissati
21/11/2007 15:18
EXCLUSIEF - Ismail Aissati kan eerder weg bij PSV dan in zijn contract staat vermeld. De huidige overeenkomst blijkt niet conform de FIFA-regels, waardoor de middenvelder een half jaar eerder kan vertrekken bij de Eindhovense club.
Aissati tekende in november 2005 tot de zomer van 2009 bij PSV. Op dat moment was hij zeventien jaar. Dat maakt deze verbintenis niet rechtsgeldig volgens de reglementen van de FIFA, die stellen dat spelers jonger dan achttien jaar geen contract mogen tekenen voor een periode langer dan drie jaar.
Aangezien de FIFA bepaalt dat zo'n verbintenis drie jaar na ondertekening ten einde is, loopt het contract van Aissati in november 2008 af. Dat betekent dat de inmiddels negentienjarige Utrechter in de transferperiode van januari 2009 transfervrij naar een andere club kan vertrekken.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
Dit was het bericht van VI:
[..]
Als hij dus middels een arbitragezaak zijn mondelinge contractverlenging ongedaan laat maken, is hij vrij om te onderhandelen met Ajax en heeft PSV dus helemaal niets te zeggen over zijn toekomst.
x3..quote:
Mochten ze willen ja.quote:
Mogen blij zijn dat Vlaar uiteindelijk niet gekomen isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:19 schreef jna het volgende:
[..]
Toen bij Vlaar gebeurde het ook.
Hoewel ik Aissati wel slimmer inschat
Dat weet je niet. Misschien raakte hij bij ons niet geblesseerd en speelde hij samen met Sjonnie de sterren van de hemel. Zou kunnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mogen blij zijn dat Vlaar uiteindelijk niet gekomen is
Aan de ene kant hoop ik het ook, aangezien ik het echt een prima voetballer vind. Aan de andere kant vind ik dat de eventuele komst van Aissati de ontwikkeling van De Jong stagneert.quote:
Ik denk het niet. Ik denk dat Siem en Ismael prima in één team kunnen. Je hebt op alle posities dubbele bezetting nodig, dus waarom daar niet. Perez is imho over de heel en veel meer heb je daar dan nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop ik het ook, aangezien ik het echt een prima voetballer vind. Aan de andere kant vind ik dat de eventuele komst van Aissati de ontwikkeling van De Jong stagneert.
Het zou ook kunnen dat Rosales een wereldspits was geworden als hij bij PSV speelde, het zou kunnenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:29 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien raakte hij bij ons niet geblesseerd en speelde hij samen met Sjonnie de sterren van de hemel. Zou kunnen.
Waarom? Reken er maar op dat Feyenoord gewoon weer meedoet komend seizoen. Aardige selectie met een goede trainer die zijn spelers topfit zal krijgen.quote:
Ik dacht dat Suarez nr 11 zou krijgen, ik denk dat Marco hem nu vrij houd voor Aissatiquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:02 schreef sjimz het volgende:
En toch ben ik benieuwd waarom rugnummer 11 nog niet is ingevuld.
Ik ga er niet vanuit dat ze echt om de titel mee gaan doen, ja misschien weer de eerste maanden maar daarna zullen ze zoals gewoonlijk wel weer afhaken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom? Reken er maar op dat Feyenoord gewoon weer meedoet komend seizoen. Aardige selectie met een goede trainer die zijn spelers topfit zal krijgen.
Over the hill?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Perez is imho over de heel
Toneelspel is begonnen. Zodat ze straks tegen hun achterban kunnen zeggen: "We deden er alles aan om hem niet naar Ajax te laten gaan, maar we konden hem helaas niet tegenhouden."quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:51 schreef toma het volgende:
Wat flauw van PSV zeg. "We willen Aissati wel laten gaan maar niet naar Ajax"![]()
![]()
[ afbeelding ]
Muhahahahahhaa- MUhahahahaha!
quote:Aissati denkt aan arbitragezaak
Geschreven door: Wesley Theunissen - Bron: AD Sportwereld Pro - Discussieer hierover
Ismaïl Aissati denkt er serieus overna om de arbitragecommissie van de KNVB te laten uitspreken over zijn contractduur. Volgens de technische middenvelder heeft PSV de mondelinge dingen niet correct vastgelegd in het formele contract. Volgens Aissati zelf loopt zijn contract tot 2009, wat zou betekenen dat hij volgend jaar voor een minimaal bedrag wegkan.
Volgens PSV zou Aissati namelijk een mondelinge overeenkomst hebben met de club en daardoor een contract tot medio 2012 hebben.
quote:Sulejmani heeft nog steeds last van linkerknie
Geschreven door: Wesley Theunissen - Bron: AD Sportwereld Pro - Discussieer hierover
Miralem Sulejmani heeft vanmiddag voortijdig de training moeten verlaten. De Serviër liep in de laatste competitiewedstrijd voor zijn oude club sc Heerenveen een knieblessure op. Hij liep daarbij een klein scheurtje op in zijn meniscus. 'De negentienjarige aanvaller zal de aankomende week een apart schema volgen,' aldus de clubarts van Ajax.
Uit onderzoek van de clubsarts van Ajax is gebleken dat er bij de Serviër een krachtsverschil tussen beide benen zit.
Dat zou kansloos zijn, geef PSV gewoon 4 miljoen zijn hun ook weer tevreden.quote:
Waarom? Dat schept lekker duidelijkheid in de zaak. En het is ook niet zo dat we Aissati nu heel dringend nodig hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat zou kansloos zijn, geef PSV gewoon 4 miljoen zijn hun ook weer tevreden.
Saillant detail: Op PSV TV heeft Aissati afgelopen December laten weten meer dan blij te zijn met z'n contractverlenging tot 2012.quote:
Kan PSV een contract overleggen met zijn handtekening eronder?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Saillant detail: Op PSV TV heeft Aissati afgelopen December laten weten meer dan blij te zijn met z'n contractverlenging tot 2012.
Een mondelinge overeenkomst is ook rechtsgeldig. Alleen een stuk lastiger te bewijzen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
Kan PSV een contract overleggen met zijn handtekening eronder?
Daarom, dus als PSV moeilijk gaat doen, zal Ismaïl Aissati dat ook wel gaan doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een mondelinge overeenkomst is ook rechtsgeldig. Alleen een stuk lastiger te bewijzen.
Aissati hoeft niets te bewijzen, laat PSV maar komen met het bewijsmateriaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een mondelinge overeenkomst is ook rechtsgeldig. Alleen een stuk lastiger te bewijzen.
Ik wil Aissati wel, 't is een 10, hoeft niet duur te zijn en arbitragezaak tegen PSVquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:55 schreef De_Ananas het volgende:
Ik wil Aissati niet, hebben we niet nodig, te duur en ik wil geen arbitragezaak
Mooi kan ie zich voorbereiden op de competitie.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:01 schreef kevin6188 het volgende:
Siem de Jong is afgevallen in de aanloop richting de OS.
Is alweer veels te lang geledenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik wil Aissati wel, 't is een 10, hoeft niet duur te zijn en arbitragezaak tegen PSV.
4/5 miljoen voor een speler die over een paar maanden gratis weg mag? (als de verhalen kloppen alhoewel dat bes tlastig is nuquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:01 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik wil Aissati wel, 't is een 10, hoeft niet duur te zijn en arbitragezaak tegen PSV.
Aissati trouwens ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:01 schreef kevin6188 het volgende:
Siem de Jong is afgevallen in de aanloop richting de OS.
Urby ook maar die wil ik het liefst ook verkopen. Aan potentie alleen heb je geen ene tyfus.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:14 schreef Rumille het volgende:
Schijt, Aissati is in potentie een topper. Mag je best wel wat voor over hebben.
Amsterdam is ook een beetje buitenland, uit Brabants oogpunt dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:27 schreef PyTh het volgende:
Aissati niet mee naar Peking.
Overigens is dat verhaal dat hij in November al transfervrij zou zijn kolder omdat dit alleen geld als hij naar een buitenlandse club verhuisd. KNVB ziet de overeenkomst wel als rechtsgeldig.
Dacht altijd dat het andersom wasquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Amsterdam is ook een beetje buitenland, uit Brabants oogpunt dan.
De helft van Amsterdam is Brabants hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Amsterdam is ook een beetje buitenland, uit Brabants oogpunt dan.
Dat is dan toch hetzelfdequote:
Met goede begeleiding is potentie ALLESquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Urby ook maar die wil ik het liefst ook verkopen. Aan potentie alleen heb je geen ene tyfus.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:52 schreef Suijk het volgende:
Ik moest toch in het Arena gebied zijn vanmorgen, dus ik dacht, even die training bekijken. Om 10 uur mooi aanwezig, komt er om 10.30 het bericht dat ze toch liever binnen trainen. Al die kindertjes huilen, die Brabanders balen dat ze toch wel 3 uur voor niks in de auto hadden gezeten. En die oude Amsterdammers zeiken dat dit voor het eerst in 50 jaar zo gaat en dat 'meneer van Basten wel weer ken oprotten'.
Ja, moest er ook om lachen.quote:
En toch hebben ze gelijk dat ze boos zijn, je weet dat er de 1e dagen veel mensen komenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, moest er ook om lachen.En hij zou AT5 ook nog bellen, schande was het!
Klopt, het was van tevoren al aangegeven dat het 'waarschijnlijk binnen' zou zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:51 schreef denthemen het volgende:
[..]
En toch hebben ze gelijk dat ze boos zijn, je weet dat er de 1e dagen veel mensen komen
Maar volgens mij was het al wel aangegeven dat ze binnen zouden trainen
Weet iemand al of Vermaelen en Vertongen wel definitief gaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat is dan toch hetzelfde
Ik vind het niet erg dat Siem niet mee is, zo kan Ajax gewoon de voorbereiding met hem spelen.
Ja, gaan alle twee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Weet iemand al of Vermaelen en Vertongen wel definitief gaan?
Zijn opgenomen in selectie. Vallen er nog vier af. Maar aangezien beiden ook voor het A-team worden opgeroepen, zullen ze allebei wel gaan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Weet iemand al of Vermaelen en Vertongen wel definitief gaan?
Boeiend, iedereen begrijpt het.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
smog
Je kon er op wachten dat iemand dat zou posten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
we hebben onze verdediger eindelijk binnen!
[ afbeelding ]
Waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:44 schreef OudFruit het volgende:
Ajax gaat Vincent Kompany strikken, mark my words
Ja de Zeeuw ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:44 schreef OudFruit het volgende:
Onzin, KNVB is onderdeel van de FIFA.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:27 schreef PyTh het volgende:
Aissati niet mee naar Peking.
Overigens is dat verhaal dat hij in November al transfervrij zou zijn kolder omdat dit alleen geld als hij naar een buitenlandse club verhuisd. KNVB ziet de overeenkomst wel als rechtsgeldig.
Zal het vast niet slechter doen dan wat we nu hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:43 schreef DJ_Ryow het volgende:
we hebben onze verdediger eindelijk binnen!
[ afbeelding ]
Waar baseer je dit op, aangezien ook niet echt een gerucht was ofzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:44 schreef OudFruit het volgende:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op, aangezien ook niet echt een gerucht was ofzo.
Inside info?
Zomgquote:
Dan geloof je het niet eigenwijze kutgriek.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin, KNVB is onderdeel van de FIFA.
Volgens mij probeer jij hier de boel een beetje op te naaien.quote:
Tuurlijk probeert hij de boel op te naaien.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:08 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Volgens mij probeer jij hier de boel een beetje op te naaien.
(en voor als het niet zo is bied ik alvast mijn excuses aan.)
Het zou leuk zijn, maar maak me voorlopig inderdaad geen enkele illusie. Kudos natuurlijk als Oudfruit het bij het juiste eind blijkt te hebben, daar niet van.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoop nou maar op Henrique of oleguer ipv Kompany...
Boulahrouz kan leuk verdedigen, maar die leidt toch geen verdediging. Leuk en aardig als je Silva, Boulahrouz, Vermaelen en Vertonghen naast elkaar hebt lopen, maar daar zit dan totaal geen organisatie in, laat staan een leider.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Al nieuws over Boulahrouz trouwens? Marseille was ook geintresseerd toch. Van Basten zoekt type "Stam" dan moet je toch echt bij Boulah zijn.
Nou ik heb liever Kompany dan Henrique, want die zou alleen maar op huurbasis komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hoop nou maar op Henrique of oleguer ipv Kompany...
Echt waar?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:12 schreef DuvelDuvel het volgende:
Aissati gister in het sportjournaal op de vraag of hij naar Ajax komt: "waarom niet?
Die wil dus zelf graag naar Amsterdam komen. PSV kan dwarsliggen wat ze willen maar Aissati zal uiteindelijk wel gewoon tekenen voor een redelijk bedrag.
Maar ik ga er niet van uitquote:2006/07 Hamburger SV Vlag van Duitsland Duitsland Bundesliga 7 0
2007/08 Hamburger SV Vlag van Duitsland Duitsland Bundesliga 2 0
Hij heeft een stuk of 28 wedstrijden voor HSV gespeeld.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:20 schreef _Mike_ het volgende:
Het zou opzich kunnen dat Kompany komt als je zijn gespeelde wedstrijden dit jaar en vorig jaar ziet.
[..]
Maar ik ga er niet van uit
2006/07 Hamburger SV 7 0 Bundesligaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:20 schreef _Mike_ het volgende:
Het zou opzich kunnen dat Kompany komt als je zijn gespeelde wedstrijden dit jaar en vorig jaar ziet.
[..]
Maar ik ga er niet van uit
Gelukkig zijn Ajax verdedigers nooit geblesseerdquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel vaak geblesseerd.
Klopt dus niet. De woorden van Van Basten zijn verdraaid. Hij is tevreden over de transfers tot nu toe, maar ziet graag nog een verdediger komen. Het liefst zelfs twee.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:41 schreef TornadoDK het volgende:
Kompany komt echt niet hoor.
Ik maak me wel nog zorgen over de verdediging, vorig jaar was het al niet veel en Heitinga is nog weggegaan ook. dus eigenlijk hebben we gewoon minimaal 2 verdedigers nodig.
Nu lees ik dat ze met deze verdediging ook al tevreden zijn
Ik ben met de verdediging Vertonghen - Vermaelen - Vd Wiel - Silva ook wel tevreden. Maar dan moet er ook niemand geblesseerd raken want in Colin, Ogararu en Urby heb ik wat minder vertrouwen...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:41 schreef TornadoDK het volgende:
Kompany komt echt niet hoor.
Ik maak me wel nog zorgen over de verdediging, vorig jaar was het al niet veel en Heitinga is nog weggegaan ook. dus eigenlijk hebben we gewoon minimaal 2 verdedigers nodig.
Nu lees ik dat ze met deze verdediging ook al tevreden zijn
dat is dan al een geruststelling want het dat is volgens mij al een paar jaar het probleem we krijgen veeel te veel doelpunten tegen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:42 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Klopt dus niet. De woorden van Van Basten zijn verdraaid. Hij is tevreden over de transfers tot nu toe, maar ziet graag nog een verdediger komen. Het liefst zelfs twee.
Van Basten trekt zelf zijn kicks aan als we achter staan in de laatste minuten.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:48 schreef fathank het volgende:
Wie gaat trouwens het gat van pinchhitter opvullen nu Urzaiz weg is
Of je luisterd/leest maar half naar de interviews..... Hij heeft duidelijk gezegd dat hij een centrale verdediger wilde hebben gevolgd door de woorden "en het liefst nog eentje"...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik en vele andere missen gewoon wat duidelijkere woorden. hij moet gewoon zeggen dat er minimaal 1 topverdediger komt.... niet dat hij er graag nog een verdediger bij ziet komen, alsof het een fucking extratje is.
de verdediging is al jarenlang het probleem en zolang daar zo licht over wordt gedaan blijf ik me ergeren. Ajax de ezel stoot zich blijkbaar 10x aan dezelfde steen.
quote:Aissati: ''Het moet maar eens afgelopen zijn''
Nadat Aissati PSV maandag heeft laten weten te willen vertrekken uit Eindhoven deed hij er dinsdag nog een schepje bovenop.
De 19-jarige jeugdinternationaal is het zat dat hij veelal op de bank moet zitten toekijken. ''Ik wil gewoon wekelijks spelen, elke keer krijg ik te horen dat er kansen voor me inzitten maar word ik veelal op de bank gezet nu is het de hoogste tijd dat ik zo snel mogelijk hier vertrek het moet maar eens afgelopen zijn''.
''ondanks toezeggingen van algemeen directeur Jan Reker die zei dat ik meer aan spelen toe zou komen door het vertrek van Kenneth Perez naar Ajax is de belofte nooit aan me waargemaakt.
''Zowel onder Ronald Koeman en Sef Vergoossen kwam ik niet aan spelen toe daarvoor zit ik hier niet''.
Ajax zou de grootste kanshebber zijn op de handtekening van de technische middenvelder maar daar steekt PSV een stokje voor.
''Dat kan ik niet begrijpen, zonder mij is PSV vorig seizoen ook kampioen geworden en had ik het gewoon dat ik er beetje bij hing'' aldus Aissati tegenover Sportweek.
Ben wel benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen. We kunnen speculeren wat we willen maar tijd zal het leren!quote:
Niet zo miepen Bliksem, in dit topic staat dit bericht nog niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 18:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kijk nou eens voordat je post of dat er niet al een keer staat.
Nou nou...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet eigenwijze kutgriek.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:48 schreef fathank het volgende:
Wie gaat trouwens het gat van pinchhitter opvullen nu Urzaiz weg is
Nou nou, kort lontje aan je lampje hangen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:06 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet eigenwijze kutgriek.
Nummertje 64 als ik het goed zag. En Mitea 52 ofzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:50 schreef TheJanitor het volgende:
Wel matig dat Manucharyan geen nummer heeft... ook al wordt ie verhuurd vind ik het toch vreemd. Had erg graag gehad dat ze hem nog een kans gaven.
quote:
PI?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nou nou, kort lontje aan je lampje hangen?
Kut mascottequote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mascotte, pinchhitter en Casanova all-in-1! Wat een held!
Dacht dat Van Basten iedereen wel een kans zou geven.. toch vreemd, nieuwe trainers geven iedereen altijd een kans.. 64 geeft niet echt vertrouwen lolquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:52 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Nummertje 64 als ik het goed zag. En Mitea 52 ofzo.
Geen idee waar beiden trainden ook. Zag ze namelijk lopen tijdens de training van het eerste. Luque is me ook niet opgevallen. Maar die schijnt wel present te zijn geweest, heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:02 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dacht dat Van Basten iedereen wel een kans zou geven.. toch vreemd, nieuwe trainers geven iedereen altijd een kans.. 64 geeft niet echt vertrouwen lol
Alleen het geeft op dit moment wel een beangstigend gevoel dat het allemaal zo lang duurt. Hebben ze überhaupt wel iemand op het oog of wordt het straks gewoon een B-verdediger, omdat er geen tijd meer is?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:46 schreef sjimz het volgende:
Er komt heus nog wel een verdediger.
Waarom denk je dat ze de shirtnummers 3 en 11 nog niet hebben vergeven
Nou, ik zou zeggen, zet mij dan ook maar op de lijst. Doe maar 69 ofzo, dan heeft het ten minste nog enige mening.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:17 schreef Pritt het volgende:
64
Hoe wil je iemand duidelijk maken dat ze niet op een basisplaats moeten rekenen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd alle mascottes om te janken, behalve wanneer ze die mascotte-race doen in Engeland. Da's wel grappig.
Haha gister ging ie zo'n wijf aantikken omdat ie het kind ff wilde kietelenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:47 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mascotte, pinchhitter en Casanova all-in-1! Wat een held!
Hij moet maar meteen een belofte doen die misschien helemaal niet waargemaakt kan worden?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:52 schreef DJ_Ryow het volgende:
ik en vele andere missen gewoon wat duidelijkere woorden. hij moet gewoon zeggen dat er minimaal 1 topverdediger komt.... niet dat hij er graag nog een verdediger bij ziet komen, alsof het een fucking extratje is.
quote:
Acht spelers van Ajax mogen weg
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Ajax hoopt op korte termijn ten minste acht spelers af te laten vloeien uit de huidige A-selectie. Albert Luque, Michael Krohn-Dehli, Edgar Manucharyan, Robbert Schilder, Nicolae Mitea, Leonardo, Mitchell Donald en Vurnon Anita hebben in een gesprek met de clubleiding te horen gekregen dat ze kunnen uitzien naar een andere club.
Alleen van de jeugdige talenten Donald en Anita wil Ajax niet definitief afscheid nemen. Zij kunnen worden verhuurd om bij een andere eredivisieclub wekelijks te spelen.
Bij Leonardo staat Ajax open voor verkoop, maar dan wel tegen een vastgestelde transfersom. De Braziliaan heeft in Amsterdam nog minder uitzicht op een basisplaats na de komst van Miralem Sulejmani.
,,Deze acht spelers weten allemaal waar ze aan toe zijn,’’ bevestigt technisch manager Danny Blind.
Ajax begon de seizoensvoorbereiding maandag met een A-selectie van meer dan 30 man. De nieuwe trainer Marco van Basten wil het liefst met 24 voetballers werken. Van Basten en Blind hopen nog één à twee versterkingen vast te kunnen leggen, onder wie een rechtsbenige centrale verdediger.
In principe blijven Jan-Arie van der Heijden, Gregory van der Wiel en Siem de Jong het hele seizoen deel uitmaken van de A-selectie. Voor de drie zelf opgeleide talenten is volop belangstelling, maar zij krijgen de kans aan te haken bij het eerste elftal. Alle drie debuteerden al in de eredivisie.
De Jong werd gisteren niet geselecteerd voor de Olympische Spelen met Jong Oranje. De middenvelder staat op de reservelijst voor het evenement. Urby Emanuelson, Kenneth Vermeer en de Belgen Thomas Vermaelen en Jan Vertonghen zijn wel geselecteerd voor ‘Peking’ en missen vrijwel de hele voorbereiding op het clubseizoen. Sulejmani krijgt wellicht vandaag uitsluitsel van de Servische bond. Of Ajax nog meer spelers laat vertrekken, hangt samen met de definitieve selecties voor de Olympische Spelen.
Frank de Boer ondertekende gisteren zijn tweejarige contract als trainer van Ajax A1. ,,Ik wil spelers klaarstomen voor het profvoetbal,’’ stelt de oud-international.
De Boer had afgelopen seizoen de D1-junioren onder zijn hoede. Hij is ook nog assistent van bondscoach Bert van Marwijk bij het Nederlands elftal.
De twee functies zijn volgens hem goed te combineren.
Toch wel jammer wat Leonardo betreft.quote:
Dat dus!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Goed zo Danny. Gewoon duidelijk zijn en er niet omheen draaien.
Mooie foto's!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:52 schreef P_B het volgende:
Geen tijd om ze gisteren al door te nemen maar hier nog "een paar" zelfgemaakte foto's van de 1e training van gister... Als het er te veel zijn en het laden te lang duurt hoor ik het wel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We willen best een aanvaller ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toch wel jammer wat Leonardo betreft.
Misschien kan hij in een ruil met Aissati betrokken worden, aangezien psv volgens mij nog opzoek is naar een aanvaller
quote:
Mooie bijdrage Patrick.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 20:52 schreef P_B het volgende:
Geen tijd om ze gisteren al door te nemen maar hier nog "een paar" zelfgemaakte foto's van de 1e training van gister... Als het er te veel zijn en het laden te lang duurt hoor ik het wel.
*knip*
Wat mij betreft mogen Jurgen Colin, Laurent Delorge, Dennis Rommedahl en Kennedy Bakircioglu ook weg, zij blokkeren de ontwikkeling van jeugdspelers die nu al bijna even goed zijn.quote:
Is het geen idee om die Sarpong een keer te verhuren?quote:
quote:'Ajax begint dit jaar met het verlaten van de beurs'
De redactie van Ajax Netwerk heeft uit een betrouwbare bron vernomen dat Ajax tegen het eind van het kalenderjaar zou starten met het verlaten van de beurs. Volgens deze bronnen zou er later dit jaar een buitengewone aandeelhoudersvergadering worden belegd om dit te bewerkstelligen. [reageer]
Ik denk dat als ajax niet het bedrag biedt wat in het nieuwe contract van Aissati staat, er wel een arbitragezaak komt. (ivm die mondelinge overeenkomst dus, dat is gewoon rechtsgeldig)quote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zou een goede aankoop zijn, Aissati. Ben benieuwd hoe het afloopt, maar ik denk dat hij uiteindelijk wel naar ons komt. Hopelijk zonder arbitragezaak.
Maar Reker zegt dat hij nooit met Aissati heeft gepraat. Tenminste, dat lees ik net in het Aissati topic. Ach, het is allemaal even afwachten. Het lijkt me het verstandigst dat de clubs er gewoon zo snel mogelijk uitkomen, dat is voor iedereen het beste.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat als ajax niet het bedrag biedt wat in het nieuwe contract van Aissati staat, er wel een arbitragezaak komt. (ivm die mondelinge overeenkomst dus, dat is gewoon rechtsgeldig)
Oh en dat die overeenkomst er is... heeft ie min of meer verklapt op:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5544
Ach, ik ben een van die weinige psv-ers die er niet echt om wakker kan liggen als ie naar ajax gaat. Ik ben nog naief genoeg om te denken 'Hij was bij ons blijkbaar niet goed genoeg voor de basis, dus dan zal ie ajax ook wel niet veel sterker maken'.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Maar Reker zegt dat hij nooit met Aissati heeft gepraat. Tenminste, dat lees ik net in het Aissati topic. Ach, het is allemaal even afwachten. Het lijkt me het verstandigst dat de clubs er gewoon zo snel mogelijk uitkomen, dat is voor iedereen het beste.
Contract is twee kanten op. EN moet je beiden na komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik denk dat als ajax niet het bedrag biedt wat in het nieuwe contract van Aissati staat, er wel een arbitragezaak komt. (ivm die mondelinge overeenkomst dus, dat is gewoon rechtsgeldig)
Oh en dat die overeenkomst er is... heeft ie min of meer verklapt op:
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=5544
En je punt is?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:55 schreef Chadi het volgende:
[..]
Contract is twee kanten op. EN moet je beiden na komen.
Nee juist niet, er waren hem speelminuten beloofd en die heeft hij niet gekregenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:57 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En je punt is?
Dat ie nu dus inderdaad een contract heeft tot 2011 ?
En dat kan je uitleggen als contractbreuk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee juist niet, er waren hem speelminuten beloofd en die heeft hij niet gekregen
Speelminuten zijn niet dingen die contractueel vastgelegd worden, bij geen enkele voetballer. Ken jij een speler die in zijn contract heeft staan 'minimaal 1000 speelminuten in seizoen 2008-2009'?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nee juist niet, er waren hem speelminuten beloofd en die heeft hij niet gekregen
We zien het wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Speelminuten zijn niet dingen die contractueel vastgelegd worden, bij geen enkele voetballer. Ken jij een speler die in zijn contract heeft staan 'minimaal 1000 speelminuten in seizoen 2008-2009'?
Het gaat natuurlijk om salaris, duur van het contract, enzovoorts. En dan heb je gewoon een geldig arbeidscontract.
Maargoed, of ie nu blijft of dat ie weg gaat, het kan me weinig bommen. Vooralsnog denk ik dat we wel een aardige selectie hebben op een echte doelpuntenmachine na.
Moeten jullie trouwens niet eens op zoek naar een echte topverdediger? Aanvallers zat als ik het zo zie, de beste aanval van de Nederlandse competitie durf ik zelfs te zeggen. Maar komop zeg, met Urby, Colin, Slijngaard win je de oorlog niet. Het is voor jullie maar te hopen dat Silva en die Belgen niet geblesseerd raken, anders is er echt een serieus probleem.
Tja, ik ben benieuwd. Wel een erg jonge verdediging hebben jullie dan trouwens op Silva na.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
We zien het wel.
En Gregory van der Wiel gaat bloeien dit jaar
Zucht.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:10 schreef Chadi het volgende:
Verdedigers hebben we wel nodig. Alleen vrees ik dat die er niet komen
Leeftijd van de verdedigers is geen probleem Chivu was ook 20 en deed het geweldig, we missen momenteel gewoon een leider.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, ik ben benieuwd. Wel een erg jonge verdediging hebben jullie dan trouwens op Silva na.
Niet dat dat wat uit zou moeten maken. Ik hoop dat Marcellis en Pieters er volgend jaar ook gewoon in staan bij Psv. Al gauw beter dan die Alcides
Nadat ie eerst 3 of 4 rode kaarten in korte tijd pakte. En daar hebben we zo weinig aan komend seizoen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:23 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Leeftijd van de verdedigers is geen probleem Chivu was ook 20 en deed het geweldig, we missen momenteel gewoon een leider.
Dat kwam omdat hij aan het begin nog een heethoofd was, Vermaelen/Vertonghen oid zijn dit nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Nadat ie eerst 3 of 4 rode kaarten in korte tijd pakte. En daar hebben we zo weinig aan komend seizoen.
Hij is het lopen verleerd.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:22 schreef TAV74 het volgende:
hmm... ik snap het lijstje met spelers die weg mogen/moeten wel. Ik blijf alleen een vreemd onderbuikgevoel houden bij Luque, die gast kan het voetballen toch niet verleerd zijn zou je zeggen..
Tja. Kluivert bij ons gezien vorig jaar ?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:22 schreef TAV74 het volgende:
hmm... ik snap het lijstje met spelers die weg mogen/moeten wel. Ik blijf alleen een vreemd onderbuikgevoel houden bij Luque, die gast kan het voetballen toch niet verleerd zijn zou je zeggen..
Verschil tussen Luque en Kluivert is dat de eerste nog redelijk fris lijkt voor zn leeftijd. Kluivert heeft toch echt wat vervelende ongemakken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:38 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja. Kluivert bij ons gezien vorig jaar ?
Je kon nog wel zien dat ie vroeger goed geweest is, maar onderhand is ie het toch wel 'verleerd'. Ik neem aan dat jullie hem ook niet meer terug hoeven
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:53 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Verschil tussen Luque en Kluivert is dat de eerste nog redelijk fris lijkt voor zn leeftijd. Kluivert heeft toch echt wat vervelende ongemakken.
Huntelaar bijvoorbeeld. We moeten zo snel mogelijk van die gast af. Hij heeft geen enkele toegevoegde waarde terwijl zn bankrekening overuren draait.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:07 schreef Trancelocator het volgende:
Het grote probleem bij Luque is natuurlijk nog steeds zijn salaris. Het is een dure grap, maar bovendien nog steeds een slecht signaal naar de andere spelers.
Dat salaris past bij een speler die altijd in de basis begint, die het team op sleeptouw neemt en misschien wel de aanvoerder moet zijn. Zolang Luque verre van dat is, zullen andere spelers zich eraan blijven storen.
Volgens mij heeft Gregory flink in het krachthonk gezeten toen hij geblesseerd was. Hij lijkt echt twee keer zo breed als vorig jaar.quote:
3 in een paar weken tijd terwijl hij daarvoor in Roemenie nog nooit een rode kaart te pakken had. Dat meen ik me nog uit eigen geheugen en van de DVD te herinneren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Nadat ie eerst 3 of 4 rode kaarten in korte tijd pakte. En daar hebben we zo weinig aan komend seizoen.
Dus als geen club dat salaris wil betalen kan Ajax wel roepen hij mag weg maar dan blijft hij volgens mij gewoon bij Ajax.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:07 schreef Trancelocator het volgende:
Het grote probleem bij Luque is natuurlijk nog steeds zijn salaris. Het is een dure grap, maar bovendien nog steeds een slecht signaal naar de andere spelers.
Dat salaris past bij een speler die altijd in de basis begint, die het team op sleeptouw neemt en misschien wel de aanvoerder moet zijn. Zolang Luque verre van dat is, zullen andere spelers zich eraan blijven storen.
ja en?quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:11 schreef _Mike_ het volgende:
Begrijp jij ondertussen al dat de OS afgelopen is voordat de eerste eredivisie wedstrijd begint?
En geef eens meer info over het zogenaamde "Dromen" van mij
Natuurlijk kan je het ook van de negatieve kant bekijken maar dat doen al zoveel mensen hier. Bekijken het eens anders, de mensen die naar Peking gaan hebben al een paar wedstrijden in de benen om het echie, hebben een goede conditie en komen misschien wel met een goed gevoel terug bij Ajax. Vooral Vermealen en Vertonghen die lopen al een tijdje bij Ajax en kunnen zich heus wel aanpassen. Daarnaast hebben we nog bijna anderhalve maand om een verdediger te halen, komt die niet dan kan je altijd nog klagen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:14 schreef Static-NL het volgende:
[..]
ja en?
Ben je je ervan bewust dat Ajax een nieuwe trainer en staf heeft? En dat Ajax waarschijnlijk met een iets andere tactiek gaat spelen. Dan kun je wel zeggen dat dit voor een verdediger vaak niets uitmaakt maar als Ajax de tactiek van het Nederlands elftal gaat volgen zullen er 2 middenvelders vlak voor de verdediging spelen welke qua opbouw wel iets zal uitmaken.
Tevens heb je nog nieuwe spelers in het team (hopelijk ook een nieuwe verdediger) waar je ook nog aan moet wennen.
Straks gaan die gasten naar Peking en als ze terug komen hebben ze de hele voorbereiding gemist en hoe je het ook wilt draaien maar dan heb je direct een achterstand. Afhankelijk van hoe snel een speler zich aanpast zal dit op zijn minst tot kleine fouten leiden iets wat je je aan het begin van het seizoen niet mag permitteren.
Daarnaast als er een nieuwe verdediger aankomt dan is het lekker als vermaelen in de voorbereiding met die gozer kan samen spelen zodat er geen misverstanden komen als het erom gaat.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 02:27 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Natuurlijk kan je het ook van de negatieve kant bekijken maar dat doen al zoveel mensen hier. Bekijken het eens anders, de mensen die naar Peking gaan hebben al een paar wedstrijden in de benen om het echie, hebben een goede conditie en komen misschien wel met een goed gevoel terug bij Ajax. Vooral Vermealen en Vertonghen die lopen al een tijdje bij Ajax en kunnen zich heus wel aanpassen. Daarnaast hebben we nog bijna anderhalve maand om een verdediger te halen, komt die niet dan kan je altijd nog klagen.
En fouten worden altijd gemaakt, ook aan het einde van het seizoen.
quote:Aissati lucht zijn hart
Thijs Slegers
EINDHOVEN - Ismail Aissati (19) wil PSV verlaten omdat de directie van de landskampioen in zijn ogen afspraken niet is nagekomen. De getalenteerde jongeling, die na zijn debuut bijna drie jaar geleden nooit tot basisspeler promoveerde, wil om dezelfde reden een mondeling akkoord over een nieuw contract terugdraaien.
Hoewel hij niet uitsprak dat een transfer naar Ajax zijn voorkeur heeft, werd duidelijk dat hij zijn keuze heeft gemaakt. "Ik wil niet naar het buitenland, maar wel op een gelijkwaardig niveau blijven voetballen. Ik zou er geen begrip voor hebben als PSV een transfer naar Ajax blokkeert", aldus de Utrechter.
De niet voor de Olympische Spelen geselecteerde reserve van PSV legde gisteren flink wat van zijn grieven op tafel. "Na het vertrek van Kenneth Perez (eind december 2007, red.) zei directeur Jan Reker dat we met een ruit op het middenveld zouden gaan spelen en dat het er voor mij goed uitzag", startte Aissati zijn relaas. "Vervolgens kwam er een trainer die blijkbaar andere plannen had. Ik heb in de tweede seizoenshelft nauwelijks (27 minuten, red.) mogen voetballen. De laatste twee trainers van PSV (Sef Vergoossen en Ronald Koeman, red.) waren zelden of nooit met mij bezig, ik hing er maar een beetje bij."
Directeur Reker heeft een andere lezing. "Zijn zaakwaarnemer Rodger Linse heeft me half januari gevraagd of Ismail verhuurd kon worden. Na overleg met Sef Vergoossen hebben we laten weten dat dit voor ons geen optie was. Zelf heb ik nooit met Ismail gesproken."
De Utrechter bleek zich ook geweldig gestoord te hebben aan de soap rondom zijn vriend Heurelho Gomes. De inmiddels voor Tottenham Hotspur actieve keeper liet direct na het behalen van de 21e landstitel van PSV weten dat hij weigerde om nog langer onder Reker te functioneren. "Gomes kwam op voor de belangen van iedereen. Hoe kun je met iemand die zó ontzettend veel voor de club heeft gedaan, zo omgaan? Ze hebben zelfs Vlado Lemic, iemand die heel goed zorgde voor de buitenlanders en verder nooit iemand tot last was, weggestuurd. Er zijn zo veel dingen gebeurd, ik wil gewoon ergens anders een nieuwe start maken. Ik weet dat trainer Huub Stevens mij niet kwijt wil, maar hij is de enige die zo over me denkt. Dat is te weinig. Het hoeft namelijk maar even tegen te zitten en de trainer is weg."
Aissati benadrukte dat zijn opmerkingen niet impulsief, maar weloverwogen waren. "Het heeft niets met geld te maken. PSV heeft me een goed voorstel gedaan. Ik heb mijn nieuwe contract nooit ondertekend, omdat enkele sportieve beloften niet zijn nagekomen." Of de middenvelder snel zijn gewenste transfer krijgt valt te betwijfelen. De speler en zijn zaakwaarnemer Linse beweren dat Aissati in de zomer van 2009 transfervrij is, PSV zegt dat hij nog tot 2012 onder contract staat. "Ismail heeft zelfs voor verschillende camera's gezegd dat hij rond is met PSV. Ik durf wel te beweren dat er een geldige mondelinge overeenkomst is", aldus Reker. Een dergelijke discrepantie leidt in de voetballerij vaak tot een arbitragezaak, maar Aissati verwacht dit te kunnen vermijden. "Ik denk dat we er wel uitkomen. Ik heb alles aan PSV te danken, maar ze hebben hier niets aan een ongelukkige speler."
PSV heeft inmiddels laten weten dat het Aissati liever niet aan een concurrent als Ajax verkoopt, maar daar heeft de speler geen begrip voor. "Ze zijn bij PSV ook zonder mijn inbreng kampioen geworden. Bovendien hebben ze Gomes toch ook laten gaan."
Volgens mij loopt die jongen op het moment echt met zijn ziel onder zijn arm...quote:Op woensdag 16 juli 2008 08:43 schreef M0NTANA het volgende:
*knip*
"Ik denk dat we er wel uitkomen. Ik heb alles aan PSV te danken, maar ze hebben hier niets aan een ongelukkige speler."
*knip*
Hij zorgde inderdaad goed voor de buitenlanders. En hij zorgde goed voor Vlado Lemic. Maar of ie ook echt goed zorgde voor psv...quote:Ze hebben zelfs Vlado Lemic, iemand die heel goed zorgde voor de buitenlanders en verder nooit iemand tot last was, weggestuurd.[/Ze hebben zelfs Vlado Lemic, iemand die heel goed zorgde voor de buitenlanders en verder nooit iemand tot last was, weggestuurd
Misschien moet Ajax maar eens met Chelsea praten, die hebben de banden met PSV verbroken. Er lopen daar drie centrale verdedigers rond, die allemaal niet voor een basisplaats in aanmerking komen: Khalid Boulahrouz, Alex en Tal Ben Haim, misschien kunnen we daar iemand van huren?quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:51 schreef Urquhart het volgende:
Allemaal leuk en aardig die Aisatti, maar het is wachten op verdedigers
ben ik helemaal met je eens, en et zou fantastisch zijn als we aissati kopen en dan ook nog alex kopen/huren.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien moet Ajax maar eens met Chelsea praten, die hebben de banden met PSV verbroken. Er lopen daar drie centrale verdedigers rond, die allemaal niet voor een basisplaats in aanmerking komen: Khalid Boulahrouz, Alex en Tal Ben Haim, misschien kunnen we daar iemand van huren?
Tegenwoordig is het inderdaad andersom, lekker (oud) PSV'ers halen, is een garantie voor succesquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:00 schreef so-long het volgende:
[..]
ben ik helemaal met je eens, en et zou fantastisch zijn als we aissati kopen en dan ook nog alex kopen/huren.
Boeiend, er zit geen één échte PSV'er tussen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het inderdaad andersom, lekker (oud) PSV'ers halen, is een garantie voor succes
Kom eens met voorbeelden...?quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het inderdaad andersom, lekker (oud) PSV'ers halen, is een garantie voor succes
Huntelaarquote:
Heel andere beleidsstructuur volgens mij, en geen mogelijkheid je te verschuilen achter beursregels.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:17 schreef Cheiron het volgende:
Buiten de gevoelswaarde van de club, wat zijn nu eigenlijk de conrete voordelen van het van de beurs halen van Ajax?
Klaas Jan Huntelaar, Jaap Stam en Dennis Rommedahl (én Alex) zijn niet door PSV opgeleid, zie ik dus niet als PSV'er. Jurgen Colin en Ismaïl Aissati wel, maar beide zijn nooit definitief doorgebroken in het eerste. PSV heeft wel enkele échte Ajacieden gehad, niet echt te vergelijken dus.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Huntelaar
Stam
Rommedahl
Colin
Nu weer Aissati en M0NTANA blijft maar over Alex zwijmelen
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Huntelaar
Stam
Rommedahl
Colin
Nu weer Aissati en M0NTANA blijft maar over Alex zwijmelen
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Juist niet ! Een beursgenoteerd bedrijf moet altijd inzicht kunnen geven in haar financiele papieren. Dit in tegenstelling tot Feyenoord en PSV die afgelopen jaren met zeer vreemde constructies gewerkt hebben.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:32 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Heel andere beleidsstructuur volgens mij, en geen mogelijkheid je te verschuilen achter beursregels.
Meer transparatie denk ik.
Dinho en Eto'o gaan wss allebei(Dinho is al weg) dus hebben ze weer wat plekken overquote:Op woensdag 16 juli 2008 12:21 schreef kevin6188 het volgende:
Hleb dus naar Barcelona. Weer een speler van buiten de EU. Misschien goed nieuws met het oog op de (ver)huur van Henrique?
Dinho heeft al een Spaans paspoort als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 16 juli 2008 13:17 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Dinho en Eto'o gaan wss allebei(Dinho is al weg) dus hebben ze weer wat plekken over
Openheid over andere zaken dan alleen de financielequote:Op woensdag 16 juli 2008 12:48 schreef Breach het volgende:
[..]
Juist niet ! Een beursgenoteerd bedrijf moet altijd inzicht kunnen geven in haar financiele papieren. Dit in tegenstelling tot Feyenoord en PSV die afgelopen jaren met zeer vreemde constructies gewerkt hebben.
Sowieso is het hele beursverhaal als zondebok aangewezen voor het bar- en barslechte beleid dat er de afgelopen 10 jaar gevoerd is.
Ondanks dat ik vind dat een voetbalclub niet naar de beurs moet gaan (omdat de sportieve prestaties van invloed zijn op de koers terwijl dat maar gedeeltelijk klopt), heeft de hele beursnotering totaal geen invloed op de sportieve prestaties van een club.
quote:Vitesse sprak met Krohn-Dehli
Vitesse heeft een eerste gesprek met Michael Krohn-Dehli achter de rug. De Arnhemmers spraken maandag met de bij Ajax overbodige Deen, weet VI.
De in Kopenhagen geboren aanvaller is één van de acht spelers die Amsterdam deze zomer mogen verlaten. Het afgelopen seizoen kwam de 25-jarige Krohn-Dehli slechts éénmaal in actie namens Ajax.
In het verleden kwam de Krohn-Dehli uit voor RKC Waalwijk en Sparta Rotterdam.
Voor zover ik me kan herinneren wel op aanraden van de toenmalige trainer en huidige TDquote:Op woensdag 16 juli 2008 13:26 schreef _Mike_ het volgende:
Weer een Van Geel aankoop minder.
Hopelijk de laatste keer dat ik deze déjà vu van hier tot Tokyo heb.quote:
???quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:32 schreef DuvelDuvel het volgende:
Van Geel naar Roda. Die kan er wel een paar ophalen.
Bel Van Basten op en dan weet je hetquote:Op woensdag 16 juli 2008 14:35 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.sport-fm.gr/article/138561
Panathinaikos zit achter Khalid Boulahrouz aan, waarom Ajax niet?
Heb altijd het idee dat men bij Ajax denkt dat sommige spelers onhaalbaar zijn en het daarom maar niet probeert, maar waarom niet? Niet geschoten is altijd mis, wie geen blauwtje durft te lopen zal altijd een groentje blijven.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bel Van Basten op en dan weet je het.
Net alsof ze jou zullen opbellen en zeggen: "Hey man, we zijn met Boulah bezig, dan weet je dat he".quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat men bij Ajax denkt dat sommige spelers onhaalbaar zijn en het daarom maar niet proberen, maar waarom niet? Niet geschoten is altijd mis, wie geen blauwtje durft te lopen zal altijd een groentje blijven.
Dan weet ik tenminste dat men er alles aan doet, nu heb ik weleens het idee dat als ik voor Ajax zou werken, het allemaal beter geregeld zou zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Net alsof ze jou zullen opbellen en zeggen: "Hey man, we zijn met Boulah bezig, dan weet je dat he".
Ajax heeft toch een poging gewaagd? Er is toch een gesprek geweest met Linse? En als Boulahrouz dan in een interview aangeeft niet terug te willen naar de Eredivisie, dan is het toch wel duidelijk?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat men bij Ajax denkt dat sommige spelers onhaalbaar zijn en het daarom maar niet probeert, maar waarom niet? Niet geschoten is altijd mis, wie geen blauwtje durft te lopen zal altijd een groentje blijven.
Khalid Boulahrouz is een speler die iedere spits aankan en ook nog eens per direct, wat mij betreft bieden ze hem vier miljoen per jaar, hij is de man die we missen en héél goed kunen gebruiken!quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo dat dan? Bij Modric hebben ze het geprobeerd. Bij Gabri hebben ze het succesvol geprobeerd. Ze proberen het nu weer via Barcelona met Oleguer en Henrique, wat inprincipe ook geen realistische targets zouden zijn, net als die kerel van Espanyol vorig seizoen.
Ik neem aan dat Van Basten en Boulahrouz er informeel vast een keer een woordje over hebben gewisseld tijdens het EK. Waarschijnlijk wil Boulah minimaal CL spelen of nog niet terug naar Nederland.
Of Van Basten, wat ik begrijpelijk vindt, ziet in Boulahrouz wel de defensieve kwaliteiten van bijv type Stam, maar absoluut niet de leidinggevende capaciteiten. Het is niet dat ik Boulahrouz lekker een verdediging organisatorisch zie leiden en neer zetten. Niet dat Henrique of Oleguer dat wel zouden kunnen, maar ik heb bij Boulahrouz meer het gevoel van nuttige kracht dan leidende speler, en die gaat je verdediging als geheel in een team niet sterker maken naast Silva, Vermaelen en Vertonghen.
Bij Gabri was het toch vooral Ten Cate die hem meenam.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoezo dat dan? Bij Modric hebben ze het geprobeerd. Bij Gabri hebben ze het succesvol geprobeerd. Ze proberen het nu weer via Barcelona met Oleguer en Henrique, wat inprincipe ook geen realistische targets zouden zijn, net als die kerel van Espanyol vorig seizoen.
Hou het in elk geval warm, als hij moet kiezen uit Panathinaikos en Ajax, lijkt het me toch wel een goede kans voor ons?quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:44 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ajax heeft toch een poging gewaagd? Er is toch een gesprek geweest met Linse? En als Boulahrouz dan in een interview aangeeft niet terug te willen naar de Eredivisie, dan is het toch wel duidelijk?
Als Khalid zelf niet terug naar Nederland wil houdt het al snel op he.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Khalid Boulahrouz is een speler die iedere spits aankan en ook nog eens per direct, wat mij betreft bieden ze hem vier miljoen per jaar, hij is de man die we missen en héél goed kunen gebruiken!
Gast, serieus, hoe weet je nou waar ze mee bezig zijn? Misschien zijn de gesprekken al in de afrondende fase, of heeft Boulah al een "nee" gegeven.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan weet ik tenminste dat men er alles aan doet, nu heb ik weleens het idee dat als ik voor Ajax zou werken, het allemaal beter geregeld zou zijn.
Nou, iedere spits, iedere spits. Als Spurs-fan had ik gedacht dat je de duels tussen Keane en Boulahrouz nog wel herinnert.quote:Op woensdag 16 juli 2008 14:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Khalid Boulahrouz is een speler die iedere spits aankan en ook nog eens per direct, wat mij betreft bieden ze hem vier miljoen per jaar, hij is de man die we missen en héél goed kunen gebruiken!
Onzin, anders had hij echt niet mee gedaan aan de benefietwedstrijd voor Afrikaquote:Op woensdag 16 juli 2008 15:00 schreef Trancelocator het volgende:
Ik kan me voorstellen dat Boulahrouz ook even out of the picture wil zijn na een hectische periode. Contact is er mogelijk wel geweest, en dat wordt goed uit de media gehouden.
In de eredivisie, bedoelde ik.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:00 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nou, iedere spits, iedere spits. Als Spurs-fan had ik gedacht dat je de duels tussen Keane en Boulahrouz nog wel herinnert.
Dat is dan wel weer heel recent. Die wedstrijd heb ik niet gezien, maar ik heb wel meegekregen dat Urby meedeed.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Onzin, anders had hij echt niet mee gedaan aan de benefietwedstrijd voor Afrika
Zolang hij met clubjes als Panathinaikos en Olympique Marseille in verband wordt gebracht blijf ik hopen. Of denk je nu echt dat 'ie bij Chelsea op de bank wil blijven zitten?quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Houd toch eens op over Boulahrouz. DIE KOMT NIET OMDAT HIJ ZELF NIET WIL.
Djeez.
Precies mijn idee, als hij moet kiezen uit Ajax, Panathinaikos en Olympique Marseille, maakt Ajax zeker wel een kans. Misschien dat Khalid Boulahrouz zelf hoopte op een grotere club, maar zolang die er niet is, moet Ajax er alles aan doen om Boulahrouz binnen te halen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:27 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang hij met clubjes als Panathinaikos en Olympique Marseille in verband wordt gebracht blijf ik hopen. Of denk je nu echt dat 'ie bij Chelsea op de bank wil blijven zitten?
Boulah naar HSV had een ABC'tje moeten zijn, dan had dat nu al lang in kannen en kruiken geweest...
Dat is ook waarschijnlijk de reden waarom het zo stil Boulah is, hij wacht bijvoorbeeld tot 2 weken voor het eind van de transfer periode om te zien of er nog grotere clubs zich melden, en anders kan hij nog altijd naar 1 van die 3.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Precies mijn idee, als hij moet kiezen uit Ajax, Panathinaikos en Olympique Marseille, maakt Ajax zeker wel een kans. Misschien dat Khalid Boulahrouz zelf hoopte op een grotere club, maar zolang die er niet is, moet Ajax er alles aan doen om Boulahrouz binnen te halen.
Die andere twee spelen sowieso Champions Leaguequote:Op woensdag 16 juli 2008 15:36 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Precies mijn idee, als hij moet kiezen uit Ajax, Panathinaikos en Olympique Marseille, maakt Ajax zeker wel een kans. Misschien dat Khalid Boulahrouz zelf hoopte op een grotere club, maar zolang die er niet is, moet Ajax er alles aan doen om Boulahrouz binnen te halen.
Nou ja, ze moeten beide nog door de voorronde voor de CL komen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die andere twee spelen sowieso Champions League
quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Die andere twee spelen sowieso voorronde Champions League
Of nu juist wel.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:01 schreef Urquhart het volgende:
Zal je zien dat Ten Cate weer niet door de voorronde heen komt
Waar wordt hij met Panathinaikos in verband gebracht, want in de Griekse media is niets te vinden. Alleen dat ze Ooijer willen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 15:27 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang hij met clubjes als Panathinaikos en Olympique Marseille in verband wordt gebracht blijf ik hopen. Of denk je nu echt dat 'ie bij Chelsea op de bank wil blijven zitten?
Boulah naar HSV had een ABC'tje moeten zijn, dan had dat nu al lang in kannen en kruiken geweest...
http://www.sport-fm.gr/article/138561quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waar wordt hij met Panathinaikos in verband gebracht, want in de Griekse media is niets te vinden. Alleen dat ze Ooijer willen.
Overigens gaat Gilberto Silva 99% zeker naar Panathinaikos. Die wilde Ajax ook toch?
Thanks.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.sport-fm.gr/article/138561
Sterker nog: da's een heel mooi compliment! Blij dat het gewaardeerd wordt, ook door anderen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Respect voor Patrick. Ik zapte er vlot langs met het idee de foto's van ajax.nl voor me te hebben. Mooi compliment lijkt me dat.
Hoe bedoel je? Ik heb mijn camera meerdere malen mee naar binnen gekregen dit jaarquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:10 schreef P_B het volgende:
[..]
Sterker nog: da's een heel mooi compliment! Blij dat het gewaardeerd wordt, ook door anderen.
Ik hoop maar dat ze daar dus vaker gaan trainen, lekker de ruimte. En hopen dat er geen hoge hekken voor de nieuwe tribune bij het trainingsveld komen. Maar er zullen in ieder geval nog wel wat vaker foto's langs gaan komen.
Eeuwig zonde dat de arena sinds vorig jaar het beleid heeft aangescherpt en ik met mijn camera er niet meer in kom...
Ik denk dat die van Patrick zogenaamd 'te professioneel' is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb mijn camera meerdere malen mee naar binnen gekregen dit jaar
Ben bij deze dus inderdaad benieuwd welke jij hebt. Van die superzooms en compactjes komen er inderdaad in maar mijn digitale spiegelreflex met teletoeter niet. Met een gewone lens waar je niet zo ver mee inzoomt willen ze nog wel een oogje dichtknijpen maar verder. Je zou er zogenaamd geld mee kunnen gaan verdienen. Volkomen voorbijgaand aan het feit dat niemand zit te wachten om te betalen voor foto's vanaf de 2e ring en dat die zogenaamde kleine superzooms vaak meer zoom hebben dan de mijne.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:51 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb mijn camera meerdere malen mee naar binnen gekregen dit jaar
.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:41 schreef denthemen het volgende:
Mogen wij die foto zien?
verder moet je misschien eens vragen of je een perskaart of zo kan krijgen
Ik heb toen inderdaad flink zitten "kankeren" op die twee Marokkaantjesquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:31 schreef P_B het volgende:
[..]
Afellay die Heitinga bij zijn strot grijp... 3 keer raden welke andere kleine marokkaan er onder andere bij staat! Het kan snel gaan in voetballand...Maar ik ga er nog wel eens over mailen met Ajax.
Ik bedoelde die foto van die Appelvlaai en Aisatti en dergelijkequote:Op woensdag 16 juli 2008 18:43 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
.
AFC Ajax-topic #1018: "Aanval de beste verdediging" hier heb je wat van zijn foto's
Oopsquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik bedoelde die foto van die Appelvlaai en Aisatti en dergelijke
quote:Trainers aan hoofd van tekentafel
Door NIK KOK
AMSTERDAM - De invloed van een trainer gaat steeds verder. Marco van Basten, Louis van Gaal en Gertjan Verbeek zorgden alle drie voor verbouwingen in het eigen stadion. Een kijkje in de keuken van Ajax.
Als trainer van Jong Ajax kwam Marco van Basten vijf jaar geleden wel eens in het kleedkamergebied van de Arena. Dan liep hij langs muren die volhingen met fotos van Ajacieden die het Nederlands elftal hadden gehaald. Dat waren er best veel, zo observeerde hij dan. Van Basten keek er in de ogen van Gé Fortgens en ging de rij langs tot het jeugdige gezicht van Rafael van der Vaart.
Mooi, vond hij, maar toch kon het beter. Hij klopte eens aan op de altijd openstaande deur van teammanager David Endt die huisde in de ruimte naast die van de te donkere trainerskamer. Als hij ooit hoofdtrainer van het eerste zou worden, vond Van Basten, moest er van elk kampioensteam in de historie van de club een foto hangen. Dat zou goed zijn voor de uitstraling van Ajax. ,,Dat zei hij mij toen,’’ weet Endt nog. ,,Nu is hij hier als hoofdtrainer en hangen die kampioensfoto’s er. En er hangen lijsten met daarin de viering van de Europese prijzen die Ajax heeft gewonnen.’’
Sinds maandag is Marco van Basten trainer in de Arena. Het heeft er al voor gezorgd dat de kleedkamers zijn verbouwd (er is nu ruimte voor meer spelers en de kleedkastjes zijn rood-wit met daarop de naam van de betreffende speler). Het trainingsveld ondergaat weldra een metamorfose en de trainerskamer die veel te donker was, is gerestyled. ,,Marco van Basten is gevoelig voor dat soort dingen. Dat had ik niet verwacht,’’ zegt Endt.
,,Ik vind het zelf altijd heel belangrijk hoe het kleedkamergebied eruitziet,’’ bekent de teammanager. ,,Een tegenstander moet geïmponeerd worden als ze bij Ajax op bezoek komen. Ik let er bijvoorbeeld heel erg op wat voor foto’s er in de Arena hangen. Dat moeten foto’s zijn die de ziel van Ajax uitstralen. Natuurlijk moeten het juichfoto’s zijn, maar belangrijk is ook dat de aanvallende speelwijze in de plaat wordt uitgedrukt. Niet een in het nauw gedreven verdediger dus.’’
Als teammanager bezoekt Endt elk seizoen alle stadions van Nederland. ,,Bij Heerenveen, moet ik altijd een beetje lachen. Daar hebben ze drie hele grote foto’s van Heerenveen-spelers bij de kleedkamer hangen. Maar die drie spelers maken een actie waarbij ze alle drie hun ogen dicht hebben. Ik vind dat niet kunnen.’’
De catacomben van De Meer waren ook al rijkelijk behangen met historische foto’s. Endt: ,,In De Meer hadden we van elke Nederlandse international een foto. Dat was een soort bonus voor die spelers. Speelde je een interland, dan kwam je in de spelerstunnel. Daar kreeg ik toen commentaar op van Frank Arnesen. Die vond het belachelijk dat er geen buitenlandse internationals van Ajax met hun foto in de tunnel hingen. Hij had daar gelijk in, vond ik. In de Arena hangen nu foto’s van internationals van alle nationaliteiten.’’
Dat is ongeveer gelijk aan wat ik toen mee had: een 350d en een 70-300 IS. Het ging ze om camera's met verwisselbare lenzen wat niet mag. Een jongen met dezelfde spullen kreeg ook gelazer en nam het het al veel langer mee dan ik, zelfs bij uitwedstrijden. Zal dus inderdaad gewoon steward-afhankelijk zijn. Wie weet ik had ik er wel eentje met geldingsdrang, zo bij de eerste wedstrijd van het seizoen. Mocht na veel 5-en en 6-en doorlopen maar het was gewoon gedoe. Wat misschien nog uit kan maken is of je een seizoenskaart hebt of dat het 1e of 2e ring is.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:41 schreef _Mike_ het volgende:
Ik heb een Nikon D40x met een 18-55mm lens en 55-200mm, en heb hem elke wedstrijd dat ik hem bij me had mee naar binnen gekregen. Maar het kan inderdaad aan de stewards liggen, er is meerdere malen aan mij gevraagd of ik professioneel fotograaf ben. Hierop gewoon constant nee geantwoord en zie lieten me gewoon doorlopen.
Ik kots echt op die affelay. Wat een misselijk ventje is dat.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:38 schreef P_B het volgende:
[..]
Dat is ongeveer gelijk aan wat ik toen mee had: een 350d en een 70-300 IS. Het ging ze om camera's met verwisselbare lenzen wat niet mag. Een jongen met dezelfde spullen kreeg ook gelazer en nam het het al veel langer mee dan ik, zelfs bij uitwedstrijden. Zal dus inderdaad gewoon steward-afhankelijk zijn. Wie weet ik had ik er wel eentje met geldingsdrang, zo bij de eerste wedstrijd van het seizoen. Mocht na veel 5-en en 6-en doorlopen maar het was gewoon gedoe. Wat misschien nog uit kan maken is of je een seizoenskaart hebt of dat het 1e of 2e ring is.
Maar goed: nieuw seizoen, nieuwe kansen!
Dan nog op verzoek: onze groep blauwe helden. Halverwege 2e ring en nog flink moeten bijsnijden dus verder dan dit kwam ik niet. En uiteindelijk slechts 2 gele kaarten... Misschien wel een leuk plaatje voor op kleedkamerdeur als Aissati voor het eerst binnenkomt?![]()
[ afbeelding ]
4quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:49 schreef Da_Sandman het volgende:
Met z'n vijven om Johnny hangen die gewoon blijft staan wijzen.
Mooi!quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:38 schreef P_B het volgende:
Dan nog op verzoek: onze groep blauwe helden. Halverwege 2e ring en nog flink moeten bijsnijden dus verder dan dit kwam ik niet. En uiteindelijk slechts 2 gele kaarten... Misschien wel een leuk plaatje voor op kleedkamerdeur als Aissati voor het eerst binnenkomt?![]()
[ afbeelding ]
Is ook niet zo heel gek hoor dat je hem nog nooit gezien hebt. De foto heeft sinds ik hem genomen heb iets minder dan een jaar stof lopen happen op mijn harde schijf en dit is de eerste keer dat ik hem online zet.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:53 schreef RayMania het volgende:
Nooit gezien die foto. Erg mooi shot hoor.
Heb je misschien een website of iets dergelijks? Het is natuurlijk best wel zonde als je het alleen op je schijf laat staan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:43 schreef P_B het volgende:
[..]
Is ook niet zo heel gek hoor dat je hem nog nooit gezien hebt. De foto heeft sinds ik hem genomen heb iets minder dan een jaar stof lopen happen op mijn harde schijf en dit is de eerste keer dat ik hem online zet.
Maar ik zal eens kijken of ik nog wat meer leuks kan vinden. Volgens mij heb ik nog wel een vrij aardige van een robbertje vechten met Boukhari in de wedstrijd tegen AZ in 2007.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:07 schreef Radegast het volgende:
http://www.express.de/nac(...)l_1216225710617.html
Duitse krant, nog steeds niet helemaal duidelijk of Ajax al definitief verloren heeft...quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:07 schreef Radegast het volgende:
http://www.express.de/nac(...)l_1216225710617.html
betekent 'Blijkbaar is Ajax toch uit de race' of zoiets?quote:Doch offenbar ist Ajax schon raus aus dem Rennen
Wel als 2e verdediger, is aannemelijker dan dat Ajax 2 verdedigers koopt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Prima. Dat huren is niks, zeker niet voor slechts één jaar.
Mocht Henrique komen verwacht dan maar niet dat Ajax nog een verdediger koopt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:20 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wel als 2e verdediger, is aannemelijker dan dat Ajax 2 verdedigers koopt.
Van Basten heeft bij zijn laatste persconferentie gezegd dat hij nog een verdediger wil en dan nog een. Dus ik ga er vanuit dat er minimaal 1 gehaald word.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:23 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Mocht Henrique komen verwacht dan maar niet dat Ajax nog een verdediger koopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |