quote:1 Maarten Stekelenburg
2 Bruno Silva
4 Thomas Vermaelen
5 Jan Vertonghen
6 Rasmus Lindgren
7 Kennedy
8 Urby Emanuelson
9 Klaas Jan Huntelaar
10 Miralem Sulejmani
12 Kenneth Vermeer
15 Gregory van der Wiel
16 Luis Suarez
17 George Ogararu
18 Gabri
19 Dennis Rommedahl
20 Dario Cvitanich
21 Kenneth Perez
22 Siem de Jong
23 Leonardo
24 Jan-Arie van der Heijden
25 Jurgen Colin
26 Jeffrey Sarpong
27 Laurent Delorge
28 Vurnon Anita
29 Mitchell Donald
30 Dennis Gentenaar
31 Albert Luque
32 Donovan Slijngard
33 Javier Martina
37 Robbert Schilder
Klinkt heel erg logisch inderdaad.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
Een transfer naar Ajax is voor Ismaïl Aissati ook gewoon veel beter, treinverkeer tussen Utrecht en Amsterdam is veel beter geregeld dan tussen Utrecht en Eindhoven. En mocht het mondelinge akkoord nou nietig worden verklaard, dan kan Aissati al in november transfervrij overstappen, toch?
Ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
En mocht het mondelinge akkoord nou nietig worden verklaard, dan kan Aissati al in november transfervrij overstappen, toch?
Dan moeten we het daar maar op laten aankomen.quote:
Volgens mij wil Aissati nog niet naar het buitenland toe.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:50 schreef SpotlessMind00 het volgende:
PSV kan een transfer naar Ajax natuurlijk wel dwarsbomen. Dan gaat hij misschien over een jaar gratis naar het buitenland, dus dat lijkt me niet bijster slim.
Dat November verhaal is volgens mij wel onzin, want elk contract moet tot 30 juni lopen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:55 schreef M0NTANA het volgende:
Een transfer naar Ajax is voor Ismaïl Aissati ook gewoon veel beter, treinverkeer tussen Utrecht en Amsterdam is veel beter geregeld dan tussen Utrecht en Eindhoven. En mocht het mondelinge akkoord nou nietig worden verklaard, dan kan Aissati al in november transfervrij overstappen, toch?
Arbitragezaak zal wel volgen om die contractverlenging nietig te verklaren, waardoor Ismaïl Aissati in november transfervrij kan vertrekken bij PSV en zélf kan kiezen waar hij gaat spelen, bij Ajax bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgens mij wil Aissati nog niet naar het buitenland toe.
Ging er toch om dat hij in november 2008 al drie (of twee jaar?) geen contractverbetering had gehad, dan ben je tegenwoordig toch vrij om te vertrekken?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat November verhaal is volgens mij wel onzin, want elk contract moet tot 30 juni lopen.
Na een schriftelijke overeenkomst.
Dat dacht ik inderdaad ook jah.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ging er toch om dat hij in november 2008 al drie (of twee jaar?) geen contractverbetering had gehad, dan ben je tegenwoordig toch vrij om te vertrekken?
Als hij dus middels een arbitragezaak zijn mondelinge contractverlenging ongedaan laat maken, is hij vrij om te onderhandelen met Ajax en heeft PSV dus helemaal niets te zeggen over zijn toekomst.quote:PSV in de fout met contract Ismail Aissati
21/11/2007 15:18
EXCLUSIEF - Ismail Aissati kan eerder weg bij PSV dan in zijn contract staat vermeld. De huidige overeenkomst blijkt niet conform de FIFA-regels, waardoor de middenvelder een half jaar eerder kan vertrekken bij de Eindhovense club.
Aissati tekende in november 2005 tot de zomer van 2009 bij PSV. Op dat moment was hij zeventien jaar. Dat maakt deze verbintenis niet rechtsgeldig volgens de reglementen van de FIFA, die stellen dat spelers jonger dan achttien jaar geen contract mogen tekenen voor een periode langer dan drie jaar.
Aangezien de FIFA bepaalt dat zo'n verbintenis drie jaar na ondertekening ten einde is, loopt het contract van Aissati in november 2008 af. Dat betekent dat de inmiddels negentienjarige Utrechter in de transferperiode van januari 2009 transfervrij naar een andere club kan vertrekken.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:09 schreef M0NTANA het volgende:
Dit was het bericht van VI:
[..]
Als hij dus middels een arbitragezaak zijn mondelinge contractverlenging ongedaan laat maken, is hij vrij om te onderhandelen met Ajax en heeft PSV dus helemaal niets te zeggen over zijn toekomst.
x3..quote:
Mochten ze willen ja.quote:
Mogen blij zijn dat Vlaar uiteindelijk niet gekomen isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:19 schreef jna het volgende:
[..]
Toen bij Vlaar gebeurde het ook.
Hoewel ik Aissati wel slimmer inschat
Dat weet je niet. Misschien raakte hij bij ons niet geblesseerd en speelde hij samen met Sjonnie de sterren van de hemel. Zou kunnen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:25 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Mogen blij zijn dat Vlaar uiteindelijk niet gekomen is
Aan de ene kant hoop ik het ook, aangezien ik het echt een prima voetballer vind. Aan de andere kant vind ik dat de eventuele komst van Aissati de ontwikkeling van De Jong stagneert.quote:
Ik denk het niet. Ik denk dat Siem en Ismael prima in één team kunnen. Je hebt op alle posities dubbele bezetting nodig, dus waarom daar niet. Perez is imho over de heel en veel meer heb je daar dan nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Aan de ene kant hoop ik het ook, aangezien ik het echt een prima voetballer vind. Aan de andere kant vind ik dat de eventuele komst van Aissati de ontwikkeling van De Jong stagneert.
Het zou ook kunnen dat Rosales een wereldspits was geworden als hij bij PSV speelde, het zou kunnenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:29 schreef Rumille het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Misschien raakte hij bij ons niet geblesseerd en speelde hij samen met Sjonnie de sterren van de hemel. Zou kunnen.
Waarom? Reken er maar op dat Feyenoord gewoon weer meedoet komend seizoen. Aardige selectie met een goede trainer die zijn spelers topfit zal krijgen.quote:
Ik dacht dat Suarez nr 11 zou krijgen, ik denk dat Marco hem nu vrij houd voor Aissatiquote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:02 schreef sjimz het volgende:
En toch ben ik benieuwd waarom rugnummer 11 nog niet is ingevuld.
Ik ga er niet vanuit dat ze echt om de titel mee gaan doen, ja misschien weer de eerste maanden maar daarna zullen ze zoals gewoonlijk wel weer afhaken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Waarom? Reken er maar op dat Feyenoord gewoon weer meedoet komend seizoen. Aardige selectie met een goede trainer die zijn spelers topfit zal krijgen.
Over the hill?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:35 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Perez is imho over de heel
Toneelspel is begonnen. Zodat ze straks tegen hun achterban kunnen zeggen: "We deden er alles aan om hem niet naar Ajax te laten gaan, maar we konden hem helaas niet tegenhouden."quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:51 schreef toma het volgende:
Wat flauw van PSV zeg. "We willen Aissati wel laten gaan maar niet naar Ajax"![]()
![]()
[ afbeelding ]
Muhahahahahhaa- MUhahahahaha!
quote:Aissati denkt aan arbitragezaak
Geschreven door: Wesley Theunissen - Bron: AD Sportwereld Pro - Discussieer hierover
Ismaïl Aissati denkt er serieus overna om de arbitragecommissie van de KNVB te laten uitspreken over zijn contractduur. Volgens de technische middenvelder heeft PSV de mondelinge dingen niet correct vastgelegd in het formele contract. Volgens Aissati zelf loopt zijn contract tot 2009, wat zou betekenen dat hij volgend jaar voor een minimaal bedrag wegkan.
Volgens PSV zou Aissati namelijk een mondelinge overeenkomst hebben met de club en daardoor een contract tot medio 2012 hebben.
quote:Sulejmani heeft nog steeds last van linkerknie
Geschreven door: Wesley Theunissen - Bron: AD Sportwereld Pro - Discussieer hierover
Miralem Sulejmani heeft vanmiddag voortijdig de training moeten verlaten. De Serviër liep in de laatste competitiewedstrijd voor zijn oude club sc Heerenveen een knieblessure op. Hij liep daarbij een klein scheurtje op in zijn meniscus. 'De negentienjarige aanvaller zal de aankomende week een apart schema volgen,' aldus de clubarts van Ajax.
Uit onderzoek van de clubsarts van Ajax is gebleken dat er bij de Serviër een krachtsverschil tussen beide benen zit.
Dat zou kansloos zijn, geef PSV gewoon 4 miljoen zijn hun ook weer tevreden.quote:
Waarom? Dat schept lekker duidelijkheid in de zaak. En het is ook niet zo dat we Aissati nu heel dringend nodig hebben.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat zou kansloos zijn, geef PSV gewoon 4 miljoen zijn hun ook weer tevreden.
Saillant detail: Op PSV TV heeft Aissati afgelopen December laten weten meer dan blij te zijn met z'n contractverlenging tot 2012.quote:
Kan PSV een contract overleggen met zijn handtekening eronder?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:28 schreef PyTh het volgende:
[..]
Saillant detail: Op PSV TV heeft Aissati afgelopen December laten weten meer dan blij te zijn met z'n contractverlenging tot 2012.
Een mondelinge overeenkomst is ook rechtsgeldig. Alleen een stuk lastiger te bewijzen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:36 schreef M0NTANA het volgende:
Kan PSV een contract overleggen met zijn handtekening eronder?
Daarom, dus als PSV moeilijk gaat doen, zal Ismaïl Aissati dat ook wel gaan doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een mondelinge overeenkomst is ook rechtsgeldig. Alleen een stuk lastiger te bewijzen.
Aissati hoeft niets te bewijzen, laat PSV maar komen met het bewijsmateriaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:39 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Een mondelinge overeenkomst is ook rechtsgeldig. Alleen een stuk lastiger te bewijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |