quote:[E3]Chou: 'Sony verrast door Final Fantasy.'
Origineel begon Che Chou bij 1Up en Electronic Gaming Monthly, maar momenteel werkt hij bij Microsoft studio Turn10. Hierdoor heeft hij bij Microsoft en Sony contacten.
Op NeoGAF vertelt Che "Chespace" Chou dat Sony verrast werd door de aankondiging van de Xbox 360 versie van Final Fantasy XIII. De mensen bij Sony die hij contacteerde, wisten van niets voor de E3 persconferentie van Microsoft. Tegelijk meldt hij dat Sony ook enkele goede dingen in petto heeft.
precies. en het is ene hele slimme zet van SE want zo vangen ze enorm veel geld!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:58 schreef Kremers het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen op Sony lopen te schelden... Squar Enix heeft de beslissing genomen en daar kan Sony niets aan doen.
Nou...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:04 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
precies. en het is ene hele slimme zet van SE want zo vangen ze enorm veel geld!
Daarnaast: wat maakt het voor mensen met een PS3 nou uit dat de Xbox 360 deze ook krijgt. Je kan hem nog gewoon spelen hoor. En ik neem aan dat je de PS3 niet heb gekocht voor alleen FF XIII. dat is natuurlijk nooit slim...
En ik maar denken dat het een gameconsole wasquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:01 schreef R_B het volgende:
Sorry hoor maar exclusive of niet..
Ik heb thuis gewoon een geweldig multimedia apparaat staan en ben daar supertevreden mee.
quote:[E3] Bioshock info, datum en screenshots
We hebben lang op de aankondiging moeten wachten, maar PlayStation 3 gamers mogen binnenkort dan ook eindelijk aan de slag in de wonderlijke wereld van Rapture.
Deze PlayStation 3 versie krijgt naast de toevoeging van Trophies ook exclusieve content, downloadable content die alleen in de PlayStation 3 versie zal verschijnen. Dit alles kun je vanaf oktober gaan beleven, dan komt de game namelijk uit. Om het wachten ietwat te overbruggen hebben we zes nieuwe screenshots voor jullie.
Het gaat niet om nu, maar om wat er gaat komen. En als hitlerbedrijf M$ alles op blijft kopen zal de PS3 nooit optimaal benut worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:01 schreef R_B het volgende:
Sorry hoor maar exclusive of niet..
Ik heb thuis gewoon een geweldig multimedia apparaat staan en ben daar supertevreden mee.
Hitlerbedrijfquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het gaat niet om nu, maar om wat er gaat komen. En als hitlerbedrijf M$ alles op blijft kopen zal de PS3 nooit optimaal benut worden.
Let op je brievenbus morgen, en niet gaan huilen als je het hoesje opentquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Het gaat niet om nu, maar om wat er gaat komen. En als hitlerbedrijf M$ alles op blijft kopen zal de PS3 nooit optimaal benut worden.
Ik noem het een hitlerbedrijf, het enige wat ze doen is met geld smijten, dingen kopieren en jatten. En ze kunnen het doen omdat ze de macht hebben (ergo: geld). Dus ja.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:08 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hitlerbedrijf![]()
Als $ony het geld ervoor had zouden ze hetzelfde doen.
Ow godquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Let op je brievenbus morgen, en niet gaan huilen als je het hoesje opent
Welkom in het bedrijfslevenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik noem het een hitlerbedrijf, het enige wat ze doen is met geld smijten, dingen kopieren en jatten. En ze kunnen het doen omdat ze de macht hebben (ergo: geld). Dus ja.
Bedrijfsleven, schmijvsleven imo. Ik heb genoeg debiele Technische Bedrijfskunde huisgenoten en ik kan met geen enkele door 1 deur. Ze meten zich een of andere quasi superieure houding aan die grotendeels uit de lucht gegrepen is. Lekker minachtig doen over alles en iedereenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:13 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Welkom in het bedrijfslevenLang leve de vrije marktwerking.
Neequote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bedrijfsleven, schmijvsleven imo. Ik heb genoeg debiele Technische Bedrijfskunde huisgenoten en ik kan met geen enkele door 1 deur. Ze meten zich een of andere quasi superieure houding aan die grotendeels uit de lucht gegrepen is. Lekker minachtig doen over alles en iedereen
Die hele vrije marktwerking is alleen maar nadelig en zorgt voor een gigantische stagnatie qua innovatie en uitwerking. Dat moet jij als semi-intellect tochwel in zien of niet
die laatste zin snap ik echt niet, hoe kan je dat in godsnaam zo zien? open maar even een nieuw topic daarvoor, lijkt me niet iets voor hier.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:18 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Bedrijfsleven, schmijvsleven imo. Ik heb genoeg debiele Technische Bedrijfskunde huisgenoten en ik kan met geen enkele door 1 deur. Ze meten zich een of andere quasi superieure houding aan die grotendeels uit de lucht gegrepen is. Lekker minachtig doen over alles en iedereen
Die hele vrije marktwerking is alleen maar nadelig en zorgt voor een gigantische stagnatie qua innovatie en uitwerking. Dat moet jij als semi-intellect tochwel in zien of niet
Vet Cyb!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Borderlands:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Vet Cyb!!
Hopelijk koopt MS deze ook even exclusief op
| Forum Opties | |