abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60116978
quote:
[E3]Chou: 'Sony verrast door Final Fantasy.'

Origineel begon Che Chou bij 1Up en Electronic Gaming Monthly, maar momenteel werkt hij bij Microsoft studio Turn10. Hierdoor heeft hij bij Microsoft en Sony contacten.

Op NeoGAF vertelt Che "Chespace" Chou dat Sony verrast werd door de aankondiging van de Xbox 360 versie van Final Fantasy XIII. De mensen bij Sony die hij contacteerde, wisten van niets voor de E3 persconferentie van Microsoft. Tegelijk meldt hij dat Sony ook enkele goede dingen in petto heeft.
pi_60117090
Ik snap ook niet dat mensen op Sony lopen te schelden... Squar Enix heeft de beslissing genomen en daar kan Sony niets aan doen.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 12:03:20 #53
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_60117175
Och of ff13 nu wel of geen exlcusive is voor de ps3. Mijn ps3'tje ben ik nog steeds zeer tevreden over.

En 'exclusivese zijn gewoon niet meer van deze tijd. Waarom zou je als bedrijf een aardige hoeveelheid mogelijke klanten afwijzen omdat ze een andere machine hebben? Met de ps2 had men al een zeer grote markt dus kun je ps2 only games maken. Maar dan nog...

Hopelijk is het voor Sony wel eens een moment om achter de oren te krabben
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_60117194
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:58 schreef Kremers het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen op Sony lopen te schelden... Squar Enix heeft de beslissing genomen en daar kan Sony niets aan doen.
precies. en het is ene hele slimme zet van SE want zo vangen ze enorm veel geld!

Daarnaast: wat maakt het voor mensen met een PS3 nou uit dat de Xbox 360 deze ook krijgt. Je kan hem nog gewoon spelen hoor. En ik neem aan dat je de PS3 niet heb gekocht voor alleen FF XIII. dat is natuurlijk nooit slim...
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
pi_60117442
quote:

Fucking faggots!

dinsdag 15 juli 2008 @ 12:49:43 #56
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_60118200
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 12:04 schreef KoosyNL het volgende:

[..]

precies. en het is ene hele slimme zet van SE want zo vangen ze enorm veel geld!

Daarnaast: wat maakt het voor mensen met een PS3 nou uit dat de Xbox 360 deze ook krijgt. Je kan hem nog gewoon spelen hoor. En ik neem aan dat je de PS3 niet heb gekocht voor alleen FF XIII. dat is natuurlijk nooit slim...
Nou...

Ik wil ondertussen wel wat zien van de superieure hardware van de playstation 3. Er wordt ons steeds voorgehouden dat er nog veel meer uit te halen valt dan wat we tot nu toe gezien hebben. Als Sony echter steeds meer exclusives kwijtraakt dan zullen er maar weinig developers overblijven die daar gebruik van willen maken, omdat ze de versie identiek aan die van de 360 houden.
Dat vind ik best zonde. Final Fantasy XIII had in mijn ogen de game moeten worden die het verschil eindelijk zichtbaar zou maken, niet een eenheidsworst zoals we er al zoveel van hebben.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:01:22 #57
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_60118455
Sorry hoor maar exclusive of niet..

Ik heb thuis gewoon een geweldig multimedia apparaat staan en ben daar supertevreden mee.
pi_60118515
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:01 schreef R_B het volgende:

Ik heb thuis gewoon een geweldig multimedia apparaat staan en ben daar supertevreden mee.
En ik maar denken dat het een gameconsole was
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_60118543
quote:
[E3] Bioshock info, datum en screenshots

We hebben lang op de aankondiging moeten wachten, maar PlayStation 3 gamers mogen binnenkort dan ook eindelijk aan de slag in de wonderlijke wereld van Rapture.

Deze PlayStation 3 versie krijgt naast de toevoeging van Trophies ook exclusieve content, downloadable content die alleen in de PlayStation 3 versie zal verschijnen. Dit alles kun je vanaf oktober gaan beleven, dan komt de game namelijk uit. Om het wachten ietwat te overbruggen hebben we zes nieuwe screenshots voor jullie.

pi_60118544
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:01 schreef R_B het volgende:

Het gaat niet om nu, maar om wat er gaat komen. En als hitlerbedrijf M$ alles op blijft kopen zal de PS3 nooit optimaal benut worden.
pi_60118563
Borderlands:

pi_60118618
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:05 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Het gaat niet om nu, maar om wat er gaat komen. En als hitlerbedrijf M$ alles op blijft kopen zal de PS3 nooit optimaal benut worden.
Hitlerbedrijf

Als $ony het geld ervoor had zouden ze hetzelfde doen.

Redactie Games dinsdag 15 juli 2008 @ 13:10:22 #63
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60118665
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:05 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Let op je brievenbus morgen, en niet gaan huilen als je het hoesje opent
.....Kennedy
  Redactie Games dinsdag 15 juli 2008 @ 13:11:24 #64
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60118687
Bioshock duidelijk opnieuw kopen met nieuwe locatie's
.....Kennedy
pi_60118692
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:08 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Hitlerbedrijf

Als $ony het geld ervoor had zouden ze hetzelfde doen.
Ik noem het een hitlerbedrijf, het enige wat ze doen is met geld smijten, dingen kopieren en jatten. En ze kunnen het doen omdat ze de macht hebben (ergo: geld). Dus ja.
pi_60118715
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:10 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Let op je brievenbus morgen, en niet gaan huilen als je het hoesje opent
Ow god
pi_60118753
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:11 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik noem het een hitlerbedrijf, het enige wat ze doen is met geld smijten, dingen kopieren en jatten. En ze kunnen het doen omdat ze de macht hebben (ergo: geld). Dus ja.
Welkom in het bedrijfsleven Lang leve de vrije marktwerking.

dinsdag 15 juli 2008 @ 13:16:10 #68
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_60118802
De meest trieste reacties weer. Hitlerbedrijf? Kom op zeg, neem je jezelf nog serieus? Gamers die lopen te zeuren over het hele FXIII gebeuren zijn voornamelijk arrogante kwasten die er langzamerhand achterkomen dat die 360 ook verschrikkelijk mooie beelden op je scherm kan toveren. Er zijn nu miljoenen mensen bijgekomen die kunnen genieten van FF. Als je de reeks een warm hart toedraagt dan moet dit een geweldig iets zijn. Doe je dit als fan niet dan gedraag je je als een kleuter die een zak snoep van 5 kilo niet wil delen....Grow up!
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_60118850
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:13 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Welkom in het bedrijfsleven Lang leve de vrije marktwerking.
Bedrijfsleven, schmijvsleven imo. Ik heb genoeg debiele Technische Bedrijfskunde huisgenoten en ik kan met geen enkele door 1 deur. Ze meten zich een of andere quasi superieure houding aan die grotendeels uit de lucht gegrepen is. Lekker minachtig doen over alles en iedereen

Die hele vrije marktwerking is alleen maar nadelig en zorgt voor een gigantische stagnatie qua innovatie en uitwerking. Dat moet jij als semi-intellect tochwel in zien of niet
  Redactie Games dinsdag 15 juli 2008 @ 13:19:24 #70
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_60118870
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:18 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Bedrijfsleven, schmijvsleven imo. Ik heb genoeg debiele Technische Bedrijfskunde huisgenoten en ik kan met geen enkele door 1 deur. Ze meten zich een of andere quasi superieure houding aan die grotendeels uit de lucht gegrepen is. Lekker minachtig doen over alles en iedereen

Die hele vrije marktwerking is alleen maar nadelig en zorgt voor een gigantische stagnatie qua innovatie en uitwerking. Dat moet jij als semi-intellect tochwel in zien of niet
Nee
Je bent een huilie, slotje
.....Kennedy
pi_60118916
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:18 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

die laatste zin snap ik echt niet, hoe kan je dat in godsnaam zo zien? open maar even een nieuw topic daarvoor, lijkt me niet iets voor hier.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:22:58 #72
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_60118959
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Borderlands:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vet Cyb!!

Hopelijk koopt MS deze ook even exclusief op
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:28:04 #73
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_60119091
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 13:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Vet Cyb!!

Hopelijk koopt MS deze ook even exclusief op
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 13:52:53 #74
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_60119738
Ben wel erg benieuwd wat Sony vanavond laat zien.

Ik hoop in ieder geval op God of War 3 en Uncharted 2
pi_60119891
God of War 3 en Uncharted 2 zou een hoop goed maken inderdaad.

En zal Sony vanavond ook de PS3 exclusive van Rockstar onthullen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')