Deze trailer?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 03:30 schreef Cyberia18 het volgende:
De nieuwe trailer van Resistance 2 moet awesomeness zijn. Was voorlopig nog alleen te zien op Spike TV (niet op het internet dus).
[..]
Ik zat er al op te wachten totdat iemand zoiets lomps moest zeggenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:37 schreef SocialDisorder het volgende:
exclusief of niet, de PS3-versie heeft nog altijd één gigantisch voordeel tov de 360; geen discswapping.
quote:
Dus als de PS3-versie voor Japan af is gaan ze aan de 360-versie beginnen. Dus dan neem ik aan dat de 360-versie pas later uitkomt of niet? Of moeten PS3 eigenaren in Europa/Amerika wachten tot ze klaar zijn met de port op de 360?quote:Final Fantasy XIII zal eerst afgewerkt worden voor Japan, daarna beginnen ze aan de Engelse lokalisatie. Het is ook op dit punt dat de Xbox 360 ontwikkeling begint.
Gelukkig heb ik 600 euro aan een PS3 uitgegeven voor 5 seconden tijdswinst.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:37 schreef SocialDisorder het volgende:
exclusief of niet, de PS3-versie heeft nog altijd één gigantisch voordeel tov de 360; geen discswapping.
Ja, dat laatste dus. En Europa moet langer wachten dan de VS, door de talen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:27 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dus als de PS3-versie voor Japan af is gaan ze aan de 360-versie beginnen. Dus dan neem ik aan dat de 360-versie pas later uitkomt of niet? Of moeten PS3 eigenaren in Europa/Amerika wachten tot ze klaar zijn met de port op de 360?
Nouja, gelukkig kunnen PS3-eigenaren uit Amerika importeren dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:30 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja, dat laatste dus. En Europa moet langer wachten dan de VS, door de talen.
je moet iets als TVP neerplempenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:17 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten totdat iemand zoiets lomps moest zeggen
Nee, game wordt toch grootendeels gemaakt op een pc, pc porten naar 360 is 2 tellen werk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:27 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dus als de PS3-versie voor Japan af is gaan ze aan de 360-versie beginnen. Dus dan neem ik aan dat de 360-versie pas later uitkomt of niet? Of moeten PS3 eigenaren in Europa/Amerika wachten tot ze klaar zijn met de port op de 360?
oh snap!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Oh, maar wacht. Zal je zien dat de PS3-versie een installatie heeft van 45 minuten.
EPIC hoorquote:
Echt he... Die hard gamers zijn zulke giga nerdsquote:
Dit is een sketch toch mag ik hopenquote:
Hoop ook op een megaton aankondiging, maar Mirror's Edge PS3 exclusive gaat never nooit niet gebeuren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:49 schreef DooD het volgende:
Ik verwacht toch wel een megaton van Sony vanavond, want ze zijn zelfs FFXIII kwijt.
Heavy Rain, of Mirror Edge exclusive, grootse aankondiging van team ICO, of iets anders groot. Sony zal hopelijk wel terug slaan. The empire always strikes back.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |