Noem me achterlijk, of de stelling natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:15 schreef jimmyrodgers het volgende:
Is er verschil tussen Moslims en Nazi's?
Ik heb een gewaagde mening/stelling en meteen word het dicht gegooid ga mijn stelling gewoon aan met argumenten i.p.v. slotjes. Jammer dit.
Dat doen de Ajax supporters ook, verder Is FB geen plaats om inhoudelijke discussies aan te gaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:19 schreef jimmyrodgers het volgende:
De koran zeg tmisschien wel dat Joden niet minderwaardig zijn etc, maar in praktijk roepen ze Hamas, Hamas Alle Joden aan het ....
Gooi het topic gewoon open en ga in discussie...quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Noem me achterlijk, of de stelling natuurlijk.
neuh.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:21 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Gooi het topic gewoon open en ga in discussie...
Ok.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:23 schreef jimmyrodgers het volgende:
[..]
Jammer, laat ik het hierbij.
Je moet wat aan je BB code doen, trigg...quote:Op zondag 1 maart 2009 20:36 schreef Triggershot het volgende:
[url=http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=feminisme&member=&order=relevance&fora[]=9&sid=6cb965796f062c92836a71f4687dce95]http://forum.fok.nl/rde/search_lite?q=feminisme&member=&order=relevance&fora[]=9&sid=6cb965796f062c92836a71f4687dce95[/url]
misschien via search?
dank voor je feedback.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:40 schreef Mainport het volgende:
In een levensbeschouwend filosofieforum worden relativerende posts in een discussie tussen sufferds gewoon verwijderd. Goed bezig! Ga zo door en je zult geen intelligente polemiek meer in dit forum aantreffen, maar volgens mij zijn jullie al lang vergeten hoe dat moet.
Ik denk hé, zomaar een gokje dat als je meteen je feedback over het verloop van het topic hier in FB had gedaan, er nooit iets verwijderd zou zijn. Om maar te zwijgen over de inhoud van je reacties, over slap gelul gesproken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:53 schreef Mainport het volgende:
Haal je hier je gram omdat mensen in het echt weglopen van je slappe gelul?
Tot uw dienst.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:16 schreef heartz het volgende:
He Trigger, thanx voor het opschonen van me topic.
edit + note, volgende x niet op reageren aub. Hij wordt bij deze gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 17:31 schreef SpecialK het volgende:
Waarom evolutie OF God... En niet... Evolutie EN God
Eene xapti oid. wordt ineens een beetje wild. Lijkt me niet wenselijk.
wat is er mis met een centrale wfl sc topic?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:42 schreef Paul het volgende:
Gelovigen SC #1: Waarin we toewerken naar het Pasen Waarom kunnen we niet zoiets proberen?
Was na aanleiding van : Te weinig christenen op FOK! (incl. paint)
oh okquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat is er mis met een centrale wfl sc topic?
Dalijk krijgen we dan ook een atheisten, agnosten, polytheisten , wetenschappers, filosofen sc? No thnx.
Foto staat niet op de FOK! server en is zonder toestemming van de gebruiker gepost.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Gelukkig is je moeder wel een lekker ding zeg hee
[ afbeelding ]
Boh, wat zou Kees Kankerkachel die eens lekker willen pakken.
Snap de naam Spaceball alleen niet, zal wel op je vader slaan.
Foto is weg, wil je voortaan zelf ook gedragen aub?quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:08 schreef MrKawada het volgende:
Werkzame stof marijuana (THC) doodt menselijke kankercellen
[..]
Foto staat niet op de FOK! server en is zonder toestemming van de gebruiker gepost.
Algemene Voorwaarden FOK!
h. Het is gebruiker niet toegestaan materiaal te plaatsen op FOK! waarvan de auteursrechten niet bij gebruiker of in het publieke domein liggen. Met het plaatsen van foto’s, video’s, teksten,
software, tekeningen, muziekstukken of ontwerpen verklaart gebruiker de auteursrechthebbende te zijn danwel diens expliciete toestemming te hebben verkregen voor het gebruik van het geplaatste materiaal.
Taken care.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 12:22 schreef Boswachtertje het volgende:
topic over werkzame stof marijuana
Kan er even een aantal berichten worden gemodereerd? Dat over en weer geflame komt het topic niet ten goede..
Als je posts wat hadden bijgedragen waren ze niet verwijderd, als je ze blijft posten ben je dan ook niet welkom in WFL.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:06 schreef Mainport het volgende:
Haha, wat een triest stelletje hier. Ik schrijf mijn posts niet om ze door of andere sukkel te laten verwijderen.
Ok, dat was het?quote:Op zondag 22 maart 2009 17:25 schreef Mainport het volgende:
Je bent nog te simpel om met kritiek om te gaan en raakt gekrenkt als je tegengas krijgt. Uiteindelijk ben je gewoon een idioot die niet eens een forumpje als WFL in de hand kan houden.
Bullshit, hij editte je offtopic post en verwees je netjes hierheen door.quote:Op zondag 22 maart 2009 17:25 schreef Mainport het volgende:
Je bent nog te simpel om met kritiek om te gaan en raakt gekrenkt als je tegengas krijgt. Uiteindelijk ben je gewoon een idioot die niet eens een forumpje als WFL in de hand kan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |