Ik zie het ja.quote:Op dinsdag 30 december 2008 09:54 schreef Doffy het volgende:
[..]
Juist die tent heeft gewonnen: http://www.ad.nl/oliebollentest/
Tot zo
Wow wel solide dus!quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:22 schreef SingleCoil het volgende:
Onze tafel is binnen![]()
Gelukkig waren er twee flinke bezorgers bij want hij heeft een 4cm dik massief kersenhouten bovenblad en is dus niet te tillen. De idee 'm even in de kelder op te schuren en opnieuw te lakken laat ik dus maar even zitten
We hebben de poten er afgehaald anders kon 'ie de deur niet door, dus ik ga de boel nu vlug weer in elkaar zetten
Tja, dat jouw smaak anders is weten we nu wel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:31 schreef Reya het volgende:
Veel lelijker kan je het niet krijgen.
Die zinssnede is incorrect, gezien het pretendeert dat jullie uberhaupt enige vorm van smaak hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:41 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, dat jouw smaak anders is weten we nu wel.
Welke vormen van smaak ken je eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Die zinssnede is incorrect, gezien het pretendeert dat jullie uberhaupt enige vorm van smaak hebben.
Oh...quote:Op dinsdag 30 december 2008 10:47 schreef Reya het volgende:
Oneindig veel, natuurlijk, maar kersenhout komt in geen daarvan voor.
Tjeempie. Wegdoen dan maar? We waren er eigenlijk best blij mee...quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:11 schreef Isegrim het volgende:
Glas.
Ik vind kersenhout ook vrij wansmakelijk eerlijk gezegd.Ik vind de kleur vreselijk.
Te redden? Waarvan eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:05 schreef Reya het volgende:
Ik denk dat jullie niet meer te redden zijn.
Kun je dat wat omschrijven of uitleggen? Ik kan me er veel bij voorstellen maar ik zie niet 1) hoe dat op ons zou kunnen slaan, en 2) hoe ik daar last van zou kunnen hebben? Is het erg, truttigheid? Waar ga ik last van krijgen?quote:
Ten eerste, jullie vertonen een zeker aantal symptomen van truttigheid, en ten tweede, nee, daar heb je zelf niet zonder meer last van, alhoewel je nooit weet wat de effecten op lange termijn zijn, maar het is wel iets wat merkbare effecten voor je omgeving heeft.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:26 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Kun je dat wat omschrijven of uitleggen? Ik kan me er veel bij voorstellen maar ik zie niet 1) hoe dat op ons zou kunnen slaan, en 2) hoe ik daar last van zou kunnen hebben? Is het erg, truttigheid? Waar ga ik last van krijgen?
Nee, dat hoeft niet.quote:Op dinsdag 30 december 2008 11:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Tjeempie. Wegdoen dan maar? We waren er eigenlijk best blij mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |