Als grap heb ik alles zo verzonnen. Tot het serieus moetquote:
Jij ook alquote:Op maandag 14 juli 2008 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben niet voor niets nog vrijgezel![]()
Het is heeel leuk hier, zeker in de zomerquote:Op maandag 14 juli 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Eerst foto's!![]()
Is het daar leuk dan?en waar slaap ik dan?
Nou als het dan een keertje serieus moet, moet je gewoon denken dat het een grap isquote:Op maandag 14 juli 2008 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Als grap heb ik alles zo verzonnen. Tot het serieus moet
[..]
Jij ook al![]()
[..]
Het is heeel leuk hier, zeker in de zomer![]()
zon, zee en strand. Waarvoor de meeste Nederlanders naar Spanje gaan, kan je ook aan je eigen ZEeuwse kust vinden.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Eerst foto's!![]()
Is het daar leuk dan?![]()
een appartementje, bungalow of neem een tentje mee en ga op een camping staanquote:en waar slaap ik dan?
U riepquote:Op maandag 14 juli 2008 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
of neem een tentje mee en ga op een camping staan![]()
Geen wonder idd dat je nog vrijgezel bent..quote:Op maandag 14 juli 2008 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
een appartementje, bungalow of neem een tentje mee en ga op een camping staan![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:46 schreef eer-ik het volgende:
weer in slaap gevallen
Best een vaag gevoel trouwens, om jezelf gewoon weg te voelen vallen
In mijn huis is geen plaats, dus dat gaat niet werken. En ink denk niet dat je wil overnachten bij mijn oudersquote:Op maandag 14 juli 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen wonder idd dat je nog vrijgezel bent..
Ik deed het nog voor aan 'm, maar 't helpt nietquote:Op maandag 14 juli 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Wat ben je weer ouderwets gezelligquote:
Idd ja.. beetje jammerquote:Op maandag 14 juli 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
Ik deed het nog voor aan 'm, maar 't helpt niet![]()
[..]
Ik ben gewoon dwarsquote:Op maandag 14 juli 2008 20:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik deed het nog voor aan 'm, maar 't helpt niet![]()
Dan niet hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd ja.. beetje jammer
Maargoed.. gelukkig heb ik niet zo'n behoefte om naar zeeland te gaan
Nou zeg, blijf dan wegquote:Op maandag 14 juli 2008 20:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Maargoed.. gelukkig heb ik niet zo'n behoefte om naar zeeland te gaan
Echte Zeeuw zekerquote:
Tentje op een campingquote:Op maandag 14 juli 2008 20:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
geboren en getogen uit de klei getrokkenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou zeg, blijf dan weg![]()
[..]
Echte Zeeuw zeker![]()
Veelquote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tentje op een camping
Wat is daar mis mee?
Met jou kan ik pratenquote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tentje op een camping
Wat is daar mis mee?
Kom je aan Zeeland, dan kom je aan onsquote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:dat doe ik ook zeker .. zeker nu.. snel op je teentjes getrapt zeg zijn die zeeuwen
De Duitsers brengen toch meer op, dan die gierige Hollandersquote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef Cuegirllie het volgende:dat doe ik ook zeker .. zeker nu.. snel op je teentjes getrapt zeg zijn die zeeuwen
Ik heb het niet zo met tentjes.. verder niks mis mee..quote:Op maandag 14 juli 2008 20:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Tentje op een camping
Wat is daar mis mee?
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:52 schreef mash_ het volgende:
[..]
Veelen vooral als het in Nederland is :p
Ik had wel kunnen aanbieden om hier te overnachten, maar ik weet dat daar geen plaats voor is, dus waarom zou ik het dan in eertse instantie doen als ik toch al weet dat het niet gaat werken.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met tentjes.. verder niks mis mee..
ging er meer om dat ie niet effe gewoon aanbood om bij hem te overnachtenheeft ie nog wat te leren
Dan is het goedquote:Op maandag 14 juli 2008 20:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo met tentjes.. verder niks mis mee..
ging er meer om dat ie niet effe gewoon aanbood om bij hem te overnachtenheeft ie nog wat te leren
D_A !!quote:
Jij ook alquote:Op maandag 14 juli 2008 20:56 schreef Deansensitized het volgende:
En zit al druk Friends te kijken Kees
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had wel kunnen aanbieden om hier te overnachten, maar ik weet dat daar geen plaats voor is, dus waarom zou ik het dan in eertse instantie doen als ik toch al weet dat het niet gaat werken.
ELLEEUUU.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had wel kunnen aanbieden om hier te overnachten, maar ik weet dat daar geen plaats voor is, dus waarom zou ik het dan in eertse instantie doen als ik toch al weet dat het niet gaat werken.
Jij weet dus wel hoe het moetquote:Op maandag 14 juli 2008 20:58 schreef mash_ het volgende:![]()
voor het eerst dat ik deze smile met een reden kan gebruiken:
Ja, Blijkbaarquote:
quote:
Gezelligquote:Op maandag 14 juli 2008 21:01 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, BlijkbaarEn bij mij is sowieso ruimte op me kamer . en anders maak ik die wel
en hebben wel is 8fokkers in me huis geslapen
![]()
dus ja
Ik probeer wta vrolijker te doenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
[ afbeelding ] "Wat een ontvangst"
Ik zal niet doordenkenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
Idd ja.. beetje proppen en het past wel hooroke ik weet dat het fout klinkt
![]()
Zoek de middenweg.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik probeer wta vrolijker te doen![]()
Lukt het al?
ga je gang hoorquote:
Is het niet goed?quote:
Hehe, ja hoor het is wel goed maar een beetje overdonequote:
Ja was het zekerquote:Op maandag 14 juli 2008 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig![]()
![]()
Idd ja.. beetje proppen en het past wel hooroke ik weet dat het fout klinkt
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ja hoor het is wel goed maar een beetje overdone![]()
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja was het zekerheel me kamer lag wel vol
en was nogal heel erg warm
Oh zuchtquote:Op maandag 14 juli 2008 21:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dan doe ik voortaan wel niet zo vrolijk...
ik ben nog altijd een vrouw hequote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oh zucht
Doe maar vrolijk dat was leuker
Jij komt ook snel in je dipje danquote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik ben nog altijd een vrouw hegelukkig, kwam alweer bijna in m'n dipje terecht
in de zin van: ik lag niet alleen in bed, en het was 25graden buiten. en lagen dus met zijn 6en op 1 kamer... Nou dan krijg je het vanzelf wel warmquote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]gaaf!!
uh warm? in welke zin?
ik heb ooit twee vriendinnen in m'n bed gehad, terwijl m'n bed tegen een warme verwarming aanstond.. dat is pas warm
Vandaag even wel.. sorryquote:Op maandag 14 juli 2008 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jij komt ook snel in je dipje dan
Doe maar niet
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]gaaf!!
uh warm? in welke zin?
ik heb ooit twee vriendinnen in m'n bed gehad, terwijl m'n bed tegen een warme verwarming aanstond.. dat is pas warm
Ik dacht al dat je zoiets bedoeldequote:Op maandag 14 juli 2008 21:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
in de zin van: ik lag niet alleen in bed, en het was 25graden buiten. en lagen dus met zijn 6en op 1 kamer... Nou dan krijg je het vanzelf wel warmhoef je niks boeiends voor tedoen
Festival kan ik in komen, maar echt kamperenquote:Op maandag 14 juli 2008 21:09 schreef Deansensitized het volgende:
Met een tentje op een festival
Of gewoon op de camping
Te gek toch
die meisjes die gaan huilen als ze een verkeerde kleur auto krijgenquote:
Als ik zou willen zou ik dat nu bijna elke avond kunnen doen, met nog leukere meidenquote:
quote:
Blijf nou eens van de meiden af, zo blijft er voor ons toch niks overquote:Op maandag 14 juli 2008 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als ik zou willen zou ik dat nu bijna elke avond kunnen doen, met nog leukere meiden
Is vet man, lekker primitiefquote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Festival kan ik in komen, maar echt kamperen
Ze krijgen een SLRquote:Op maandag 14 juli 2008 21:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
die meisjes die gaan huilen als ze een verkeerde kleur auto krijgenookal krijg ze dan als nog een auto van 100K +
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:14 schreef Piles het volgende:
Blijf nou eens van de meiden af, zo blijft er voor ons toch niks over
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Vakantie hoort luxer als dan thuis te zijn
VERHUIS dan!!!quote:
Pff.. hopeloosquote:Op maandag 14 juli 2008 21:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar Zeeland is wel leuk
En over een jaar misschien hè
Ja, best welquote:
Het was niet echt serieusquote:
Misschien tot vannachtquote:Op maandag 14 juli 2008 21:19 schreef Deansensitized het volgende:
Maar ik ben weg, nog even brood smeren en dan werken, dus tot straks![]()
Meters per uur?quote:
SLR 5.5quote:
6 minuten geen berichten, overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 14 juli 2008 21:45 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik wou net gaan zeggen dat opic is doodgebloed
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:46 schreef Californium het volgende:
Oergens in het begin van seizoen 9 nu
De laatste aflevering was waar Monica Chandler betrapt in oklahoma als hij zichzelf aftrekt bij 'haaien'
quote:maar ik zie er geweldig uit.... dus ben over 10 min weg
Ga wat doen danquote:Op maandag 14 juli 2008 21:47 schreef Cuegirllie het volgende:
6 minuten is lang!! Zeker als ik me verveel
heb ik niet!quote:
Weer zo'n loze opmerking die altijd waar isquote:Op maandag 14 juli 2008 21:50 schreef Houniet het volgende:
Cali je ziet er lekker uit hoor [ afbeelding ].
Ik welquote:
Houquote:Op maandag 14 juli 2008 21:50 schreef Houniet het volgende:
Cali je ziet er lekker uit hoor [ afbeelding ].
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh een vriendin van me uit Brazilië is over en ga ik morgen mee uit eten.
Zinnnnnnnnnn in
Doegquote:
Nah dat zit niet in de pijplijn der verwachtingen.quote:Op maandag 14 juli 2008 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]ga je haar neuken?
sorry .. standaard reactie
quote:Op maandag 14 juli 2008 21:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah dat zit niet in de pijplijn der verwachtingen.
Maar je weet het niet
Oh latin, salsa, eten, sexy, zin
Rotjongquote:Op maandag 14 juli 2008 21:51 schreef Piles het volgende:
Weer zo'n loze opmerking die altijd waar is![]()
Dinsdag en donderdag ben ik in de stadquote:
to the mockin' bird's trillquote:Op maandag 14 juli 2008 22:04 schreef Cuegirllie het volgende:
tralala laaa.. triliiediedie.. tralalaaa.. triliedii
to wake up in the morning...
Ik zou het niet weten.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:09 schreef eer-ik het volgende:
Nee hoor, ik zweet niet.
Absoluut niet, hoe kom je daarbij?
Whehequote:Op maandag 14 juli 2008 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.
misschien hierom: [ afbeelding ]
Vetquote:Op maandag 14 juli 2008 22:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo dat gaat me een reis worden donderdag met BB
I like train.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Vet
Al doe ik dat soort dingen liever met het vliegtuig
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
TERUGGAAF
BELASTINGDIENST GVS UITBETALING.
¤948,00
HATSIKIDEEEEEEEEEEEE
Kan ik mooi mijn studie mee betalen aankomend jaar.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
schandalig![]()
Beter laat dan nooit
in dat geval mooi op tijdquote:Op maandag 14 juli 2008 22:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kan ik mooi mijn studie mee betalen aankomend jaar.
Ik sluis eerst maar even 1600 euro weg. Ik zie het wel weer gebeuren dat het opeens op is na de zomerquote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 22:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
TERUGGAAF
BELASTINGDIENST GVS UITBETALING.
¤948,00
HATSIKIDEEEEEEEEEEEE
Kan mooi zo voor Melt!quote:
verstandig, je begint jezlf al te kennenquote:Op maandag 14 juli 2008 22:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik sluis eerst maar even 1600 euro weg. Ik zie het wel weer gebeuren dat het opeens op is na de zomer
Doe ik al een paar jaar hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 22:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
verstandig, je begint jezlf al te kennen
Inderdaadquote:
nog niet geschoren, hmm. Morgen maarquote:
Welkomquote:Op maandag 14 juli 2008 22:55 schreef Wouser het volgende:
Ik begin in September met mijn stage bij Boschin Duitsland, Viersenr. Als goed is, is vandaag contract opgesteld en ga morgen even bellen wanneer ik kan komen
Kortom tvp
Idemquote:
Ja en ik ga nu ook slapenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee
Maar je was ook weer offline zag ik....
Ja moet lukkenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
nog niet geschoren, hmm. Morgen maar
joe, trustequote:Op maandag 14 juli 2008 23:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja en ik ga nu ook slapen. Ben nog een beetje naar de k
.
Jo.
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:23 schreef mash_ het volgende:
omg... komt me moeder nog wat t shirt brengen die gewassen waren. ziet ze een valentijnskaart liggen die ik gevonden had en even op me kast gelegd hadgaat ze hem lezen.... daarna meteen hele ondervraging van wie die was.. Ouders
heb je je mama daar niet over verteld?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:23 schreef mash_ het volgende:
omg... komt me moeder nog wat t shirt brengen die gewassen waren. ziet ze een valentijnskaart liggen die ik gevonden had en even op me kast gelegd hadgaat ze hem lezen.... daarna meteen hele ondervraging van wie die was.. Ouders
Nee ik blijf niet bezigquote:Op maandag 14 juli 2008 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb je je mama daar niet over verteld?hoe durf je!
Een nieuweling, wat schattig nogquote:Op maandag 14 juli 2008 23:27 schreef Wouser het volgende:
Hier word ook om de minuut gepost zegniet bij te houden
Dit is nog rustig hoorquote:Op maandag 14 juli 2008 23:27 schreef Wouser het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:27 schreef Wouser het volgende:
straks gaat ze de post nog openen voordat jij hem ontvangtquote:
Hey ik ben geen teddybeer he waar je even fijn in kunt knijpenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Een nieuweling, wat schattig nog![]()
Dit is nog niks joh, het is rustig nu
* ook.quote:
Daar oordelen wij wel overquote:Op maandag 14 juli 2008 23:29 schreef Wouser het volgende:
[..]
Hey ik ben geen teddybeer he waar je even fijn in kunt knijpen![]()
Nee dat doet ze niet, hoop ik voor haarquote:Op maandag 14 juli 2008 23:29 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
SLOWchat he
[..]
straks gaat ze de post nog openen voordat jij hem ontvangt
Altijd met nieuwe visjes in de zeequote:Op maandag 14 juli 2008 23:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
En het is hier zowaar nog gezellig ook
I'm a sharkquote:Op maandag 14 juli 2008 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Hey, een groentje
Welcome, fish! Don't drop the soap.
Hehe, ik ben nieuw hier, maar voel me niet zo FOK! nieuwquote:Op maandag 14 juli 2008 23:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Altijd met nieuwe visjes in de zee
Dean!, hoe staat het met de muziek?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:32 schreef The_Dean het volgende:
Hey, een groentje
Welcome, fish! Don't drop the soap.
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nee dat doet ze niet, hoop ik voor haar
ze heeft wel opeens een hyves aangemaakt :S vind ik ook wel engals ze me krabbels gaat lezen
2 visjes.. je hebt gelijk... jij bent ook nog redelijk nieuwquote:Op maandag 14 juli 2008 23:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, ik ben nieuw hier, maar voel me niet zo FOK! nieuw
I know maar ik heb geen photoshop meer op me laptop staan dus heb maar zo gelatenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:32 schreef jna het volgende:
Wouser volgens mij staat er een spelfout in je usericon. "Wouser vind je lief" moet zijn "Wouser vindt je lief"
Mijn moeder heeft via een forum waar ze zit een prijs voor beste weblog gekregenquote:
weet ikquote:Op maandag 14 juli 2008 23:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
2 visjes.. je hebt gelijk... jij bent ook nog redelijk nieuw
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft via een forum waar ze zit een prijs voor beste weblog gekregen
Dat was ik al weer vergetenquote:
okquote:Op maandag 14 juli 2008 23:35 schreef Wouser het volgende:
[..]
I know maar ik heb geen photoshop meer op me laptop staan dus heb maar zo gelatenen ik ben te lui om even photoshop te installeren
Ergens wel jaquote:
Die zag ik ookquote:Op maandag 14 juli 2008 23:32 schreef jna het volgende:
Wouser volgens mij staat er een spelfout in je usericon. "Wouser vind je lief" moet zijn "Wouser vindt je lief"
Mijn moeder weet heel goed dat ik veel op Fok! zit, en verder nietquote:
quote:
Ja goed man, gaat telkens sneller en harder. Nieuwste creatie is pure thrashquote:
Heb je het loop/loopt trucje gebruikt?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Die zag ik ook![]()
[..]
Mijn moeder weet heel goed dat ik veel op Fok! zit, en verder niet
Bij de vorige meet: ik ga naar Utrecht. "Oh, weer van dat Fok?". Jah. "Oh, ok"
Ik zeg altijd tegen niet fok-leden-vrienden... van dat forumquote:Op maandag 14 juli 2008 23:37 schreef Piles het volgende:
Bij de vorige meet: ik ga naar Utrecht. "Oh, weer van dat Fok?". Jah. "Oh, ok"
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik blij dat ik op mezelf woon.
Ik binnenkort vlakbij Düsseldorfquote:Op maandag 14 juli 2008 23:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik blij dat ik op mezelf woon.
Ik doe niet aan meeten, nog makkelijkerquote:Op maandag 14 juli 2008 23:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zeg altijd tegen niet fok-leden-vrienden... van dat forum
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik doe niet aan meeten, nog makkelijker
Natuurlijk niet!quote:
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja goed man, gaat telkens sneller en harder. Nieuwste creatie is pure thrash
quote:Op maandag 14 juli 2008 23:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!
hij moet leren wat groepsdruk is.. en gewoon komen!
Ben nu aan het werk, kijk morgen evenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:44 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Afgelopen weekend een Japanse groep gezien bij North Sea Jazz die ook helemaal los gingen op het podium![]()
Moet je kijken:
De saxofonist ging nog net niet stagedivenHoewel de monitors wel als opstapje gebruikt werden
Ja.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:49 schreef eer-ik het volgende:
Als je iemand erop attendeert dat je liever niet hebt dat ie knetterhard staat te schreeuwen in de straat om deze tijd, en je krijgt een grote bek terug + nog meer geschreeuw, mag je dan met een knuppel tegen zoiemand aanlopen?
hard er tegen aan lopen dan?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Erik, wel tegenaanlopen, slaan mag niet
Ja, en 5 keer is niet de limiet.quote:Op maandag 14 juli 2008 23:49 schreef eer-ik het volgende:
Als je iemand erop attendeert dat je liever niet hebt dat ie knetterhard staat te schreeuwen in de straat om deze tijd, en je krijgt een grote bek terug + nog meer geschreeuw, mag je dan met een knuppel tegen zoiemand aanlopen?
Ook niet als ik per ongeluk net struikel voordat ik bij diegene ben, wat erin resulteert dat mijn knuppel geheel toevalligerwijs snoeihard tegen het hoofd van meneer aankomt?quote:Op maandag 14 juli 2008 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Erik, wel tegenaanlopen, slaan mag niet
Uuhhhhquote:
Uiteraardquote:
Conditie is ook niet relevant verder, daar hoef je niks aan te doenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Uuhhhh
Moet eerst nog sportkleding (schoenen vooral) hebben. En mezelf kennende ga ik daar geen tijd voor vrijmaken![]()
Ik fiets veel hèquote:Op maandag 14 juli 2008 23:56 schreef eer-ik het volgende:
Conditie is ook niet relevant verder, daar hoef je niks aan te doen
Jij ook uit Nijmegen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:05 schreef Wouser het volgende:
0:04? Uitgaan Nijmegen?
Heyquote:
Checkquote:
jij vast welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:05 schreef Wouser het volgende:
0:04? Uitgaan Nijmegen?
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:13 schreef PieterBas het volgende:
Waarom maken ze op de radio grappen die 7 maanden gelopen leuk waren.. en nu eigenlijk niet meer...
Ahmed the dead terrorist is gewoon niet grappig meer!!
Ik zag de filmpjes op Rick z'n site staan, dus zal wel jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:17 schreef jna het volgende:
Midnr zeker?
Jezusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zag de filmpjes op Rick z'n site staan, dus zal wel ja
Kom op zeg, het was een keer leuk.. en zodra Jamba iets gaat gebruiken is het allang niet leuk meer..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:17 schreef jna het volgende:
[..]
Midnr zeker?
Dat hele programma is al maanden niet meer leuk dus waarschijnlijk dacht Rick: "als ik nou grappen gebruik uit de tijd dat mijn programma nog leuk was..."
Ga je het weer opnemen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:23 schreef Piles het volgende:
Ik luister nu gewoon lekker Rob Stenders @ 3FM, met goeie muziek
En volgende week begint de Morning EM al
3FM zet zelf de podcasts online, maar ik ga nog wel een poging voor de webcambeelden doen jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:25 schreef jna het volgende:
Ga je het weer opnemen?
aangezien ik niet zo vroeg ga opstaan
Trust me... Als iedereen.. Silence.... I kill op zijn telefoon heeft staan.. is het niet leuk meer.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:28 schreef Cuegirllie het volgende:
Achmed the dead terrorist is en blijft leuk.. net als peanut
Nee dat klopt, dat is ook niet leuk..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Trust me... Als iedereen.. Silence.... I kill op zijn telefoon heeft staan.. is het niet leuk meer.
dat sowieso jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:31 schreef mash_ het volgende:
mensen die naar jamba smsen sporen sowieso niet!
Die heb ik nooit gezien.. maar vaag me af of ik dat leuk ga vinden..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:31 schreef jna het volgende:
Enige comedyfilmpje waar ik echt elke keer om kan blijven lachen is delirious van Eddy Murphy.
De show is wel leukquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat klopt, dat is ook niet leuk..
Maargewoon de show opzich van Jeff Dunham blijft leuk
of naar andere sms-content-providers dinges...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:31 schreef mash_ het volgende:
In de tijd dat Eddie Murphy nog leuk wasquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:31 schreef jna het volgende:
Enige comedyfilmpje waar ik echt elke keer om kan blijven lachen is delirious van Eddy Murphy.
Juistquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De show is wel leuk
[..]
of naar andere sms-content-providers dinges...
Net alsof jij geen naaktkijker op je mobiel wilt hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:31 schreef mash_ het volgende:
neuhquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:34 schreef The_Dean het volgende:
Hoeven jullie niet te slapen?
ja welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:34 schreef The_Dean het volgende:
Zoals mijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Juistik heb wel leukeren mensen om te smsen
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil de extra harde trilfunctiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:35 schreef jna het volgende:
Net alsof jij geen naaktkijker op je mobiel wilt hebben![]()
Of een gsm radar![]()
![]()
Inderdaad. Na Delirious en Raw kon ie zich beter opsluiten ergens en er nooit meer uit komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de tijd dat Eddie Murphy nog leuk was
Die trilt toch niet hard genoegquote:
ik heb je nummers noggeneensquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals mij
ownee jij smst mij nooit!
Ik hoorde pas van iemand dat dat gewoon het gluid van een trillende telefoon isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
[..]
Ik wil de extra harde trilfunctie![]()
![]()
Dat is jouw schuld!quote:
Ik ook sinds deze maandquote:wel chill ik kan nu 1000 smsjes per maand sturenen normaal zat ik tussen 400 en 500. dus kan nu 2x zo veel smsen en ben nog steeds goedkoper uit
Hoeveeeeeelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:37 schreef mash_ het volgende:
wel chill ik kan nu 1000 smsjes per maand sturenen normaal zat ik tussen 400 en 500. dus kan nu 2x zo veel smsen en ben nog steeds goedkoper uit
Kan toch ook niet andersquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoorde pas van iemand dat dat gewoon het gluid van een trillende telefoon is!
Of de hoogte tonen, of de meeste briljante... een silent alarm...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:35 schreef jna het volgende:
[..]
Net alsof jij geen naaktkijker op je mobiel wilt hebben![]()
Of een gsm radar![]()
![]()
Het is niet voor niks een ringTonequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoorde pas van iemand dat dat gewoon het gluid van een trillende telefoon is!
10euro per maand voor 1000 smsjesquote:
Same here ook.. tussen de 300 en 600 per maand in goede maandenquote:
hoezo nou weer mijn schuldquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is jouw schuld!![]()
[..]
Ik ook sinds deze maand![]()
Ik heb volgens mij rekening deze maand.. 16 smsjes verstuurd... Volgens mij heb ik echt nieuwe vrienden nodig, anders word ik een dingesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:37 schreef mash_ het volgende:
wel chill ik kan nu 1000 smsjes per maand sturenen normaal zat ik tussen 400 en 500. dus kan nu 2x zo veel smsen en ben nog steeds goedkoper uit
Je hebt er nooit om gevraagd!quote:
Je hebt in iedergeval geen smsvriendjesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij rekening deze maand.. 16 smsjes verstuurd... Volgens mij heb ik echt nieuwe vrienden nodig, anders word ik een dinges
Als we geen stagemeet's gehad hadden haal ik dat niet eens in een jaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij rekening deze maand.. 16 smsjes verstuurd... Volgens mij heb ik echt nieuwe vrienden nodig, anders word ik een dinges
Ik volgens mijn inbox 12 smsjesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:
omgquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Als we geen stagemeet's gehad hadden haal ik dat niet eens in een jaar
hmmm herkenbaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik volgens mijn inbox 12 smsjesvandaag dan.
soms gebruik ik met een vriendin van me sms net als msn zo ongeveer
En dan zit je zo op de 30 op 1 dag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb voor de 1e meet mijn nr aangeboden aan iedereen binnen de SC.. maar jij wou hem blijkbaar nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij ook niet om die van mij! dus slechte smoes
Ik zie het nut er niet van in om zoveel te smsenquote:
Ik zie nu opeens de reclame voor me..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt in iedergeval geen smsvriendjes
Pas maar op hoor!! uh.. dinges
whaha en de 3330quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:43 schreef jna het volgende:
[..]
hmmm herkenbaar![]()
Opzich was de chat functie van de nokia 3310 nog helemaal niet zo gek
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zie nu opeens de reclame voor me..
Oh Dinges.. Oh dinges!
een vriendin, je vriendinnetje, een sexvriendin.. of gewoon vriendenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van in om zoveel te smsen
En toegegeven, ik zou ook niet weten met wie ik zoveel moet smsen
het kan anders verdomt handig zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van in om zoveel te smsen
En toegegeven, ik zou ook niet weten met wie ik zoveel moet smsen
Ja, maar dat moet ook voor dramatisch effectquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]het is opzich wel grappig.. maar wel erg overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |