dat sowieso jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:31 schreef mash_ het volgende:
mensen die naar jamba smsen sporen sowieso niet!
Die heb ik nooit gezien.. maar vaag me af of ik dat leuk ga vinden..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:31 schreef jna het volgende:
Enige comedyfilmpje waar ik echt elke keer om kan blijven lachen is delirious van Eddy Murphy.
De show is wel leukquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee dat klopt, dat is ook niet leuk..
Maargewoon de show opzich van Jeff Dunham blijft leuk
of naar andere sms-content-providers dinges...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:31 schreef mash_ het volgende:
In de tijd dat Eddie Murphy nog leuk wasquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:31 schreef jna het volgende:
Enige comedyfilmpje waar ik echt elke keer om kan blijven lachen is delirious van Eddy Murphy.
Juistquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De show is wel leuk
[..]
of naar andere sms-content-providers dinges...
Net alsof jij geen naaktkijker op je mobiel wilt hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:31 schreef mash_ het volgende:
neuhquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:34 schreef The_Dean het volgende:
Hoeven jullie niet te slapen?
ja welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:34 schreef The_Dean het volgende:
Zoals mijquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:34 schreef mash_ het volgende:
[..]
Juistik heb wel leukeren mensen om te smsen
Eigenlijk welquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik wil de extra harde trilfunctiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:35 schreef jna het volgende:
Net alsof jij geen naaktkijker op je mobiel wilt hebben![]()
Of een gsm radar![]()
![]()
Inderdaad. Na Delirious en Raw kon ie zich beter opsluiten ergens en er nooit meer uit komen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:34 schreef PieterBas het volgende:
[..]
In de tijd dat Eddie Murphy nog leuk was
Die trilt toch niet hard genoegquote:
ik heb je nummers noggeneensquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals mij
ownee jij smst mij nooit!
Ik hoorde pas van iemand dat dat gewoon het gluid van een trillende telefoon isquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Eigenlijk wel
[..]
Ik wil de extra harde trilfunctie![]()
![]()
Dat is jouw schuld!quote:
Ik ook sinds deze maandquote:wel chill ik kan nu 1000 smsjes per maand sturenen normaal zat ik tussen 400 en 500. dus kan nu 2x zo veel smsen en ben nog steeds goedkoper uit
Hoeveeeeeelquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:37 schreef mash_ het volgende:
wel chill ik kan nu 1000 smsjes per maand sturenen normaal zat ik tussen 400 en 500. dus kan nu 2x zo veel smsen en ben nog steeds goedkoper uit
Kan toch ook niet andersquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoorde pas van iemand dat dat gewoon het gluid van een trillende telefoon is!
Of de hoogte tonen, of de meeste briljante... een silent alarm...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:35 schreef jna het volgende:
[..]
Net alsof jij geen naaktkijker op je mobiel wilt hebben![]()
Of een gsm radar![]()
![]()
Het is niet voor niks een ringTonequote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ik hoorde pas van iemand dat dat gewoon het gluid van een trillende telefoon is!
10euro per maand voor 1000 smsjesquote:
Same here ook.. tussen de 300 en 600 per maand in goede maandenquote:
hoezo nou weer mijn schuldquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is jouw schuld!![]()
[..]
Ik ook sinds deze maand![]()
Ik heb volgens mij rekening deze maand.. 16 smsjes verstuurd... Volgens mij heb ik echt nieuwe vrienden nodig, anders word ik een dingesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:37 schreef mash_ het volgende:
wel chill ik kan nu 1000 smsjes per maand sturenen normaal zat ik tussen 400 en 500. dus kan nu 2x zo veel smsen en ben nog steeds goedkoper uit
Je hebt er nooit om gevraagd!quote:
Je hebt in iedergeval geen smsvriendjesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij rekening deze maand.. 16 smsjes verstuurd... Volgens mij heb ik echt nieuwe vrienden nodig, anders word ik een dinges
Als we geen stagemeet's gehad hadden haal ik dat niet eens in een jaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij rekening deze maand.. 16 smsjes verstuurd... Volgens mij heb ik echt nieuwe vrienden nodig, anders word ik een dinges
Ik volgens mijn inbox 12 smsjesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
quote:
omgquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Als we geen stagemeet's gehad hadden haal ik dat niet eens in een jaar
hmmm herkenbaarquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik volgens mijn inbox 12 smsjesvandaag dan.
soms gebruik ik met een vriendin van me sms net als msn zo ongeveer
En dan zit je zo op de 30 op 1 dag
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb voor de 1e meet mijn nr aangeboden aan iedereen binnen de SC.. maar jij wou hem blijkbaar nietquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
Jij ook niet om die van mij! dus slechte smoes
Ik zie het nut er niet van in om zoveel te smsenquote:
Ik zie nu opeens de reclame voor me..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je hebt in iedergeval geen smsvriendjes
Pas maar op hoor!! uh.. dinges
whaha en de 3330quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:43 schreef jna het volgende:
[..]
hmmm herkenbaar![]()
Opzich was de chat functie van de nokia 3310 nog helemaal niet zo gek
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zie nu opeens de reclame voor me..
Oh Dinges.. Oh dinges!
een vriendin, je vriendinnetje, een sexvriendin.. of gewoon vriendenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van in om zoveel te smsen
En toegegeven, ik zou ook niet weten met wie ik zoveel moet smsen
het kan anders verdomt handig zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie het nut er niet van in om zoveel te smsen
En toegegeven, ik zou ook niet weten met wie ik zoveel moet smsen
Ja, maar dat moet ook voor dramatisch effectquote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]het is opzich wel grappig.. maar wel erg overdreven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |