De ruimte achter de treden was nutteloos, er lagen alleen wat schoenen en plastic zakken dus de keuze om er laden te maken was snel gemaaktquote:Op maandag 14 juli 2008 16:59 schreef Maraatje het volgende:
Geweldig idee!!!
In mijn kleine huisje kan ik elke ruimte gebruiken
Nopequote:Op maandag 14 juli 2008 17:14 schreef Stormqueen het volgende:
Juup de klusheld![]()
Nu je trap nog in een andere kleur verven
Is al gebeurd maar heb ik geen foto's van gemaaktquote:Op maandag 14 juli 2008 17:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Leuk idee!
Ik zou alleen in de ruimte onder de trap boven de laden nog wel een plank maken, dan kun je die ruimte nog weer benutten. Maar misschien was je dat al van plan.
Trap is nog net zo sterk als hij was. Ik heb eerst na het maken van het eerste gat de trap getest door er flink op te springen e.d.quote:Op maandag 14 juli 2008 22:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat een fucking goed idee
maarre, blijft de trap wel even stevig en solide zo?
het doet niks af aan stevigheid en betrouwbaarheid?
Ik heb een grote "gave" noem ik het maar, wat ik zie kan ik maken. Als ik ergens in b.v. IKEA een kast zie die ik wil hebben maar die niet helemaal is zoals ik het zou willen, dan bekijk ik de kast bij IKEA en in mijn hoofd visualiseer ik dan hoe het moet gaan worden. Dan zet ik de maten op papier en bereken ik wat ik er voor nodig heb en ga ik dat halen en maak ik de kast. Ik ben niet altijd per definitie goedkoper uit dan in de winkel, maar het is dan wel precies zoals wij het willen hebben.quote:Op maandag 14 juli 2008 20:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
vind het creatief en mooi opgelost, zou het zelf niet aangedurft hebben
Waarschijnlijk wel en dat was ook mijn eerste idee. Alleen mijn vrouw dacht er anders overquote:Op maandag 14 juli 2008 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
was het niet mooier geweest met greeploze greepjes
Weer zo jammerquote:Op maandag 14 juli 2008 23:46 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel en dat was ook mijn eerste idee. Alleen mijn vrouw dacht er anders over
Niet mee eens!quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:39 schreef Sorella het volgende:
Ik ga het voorstellen aam mijn man, heeft hij weer iets te doen van de winter
of eigenlijk gaat het zo: manlief ik heb zo iets leuks gezien, kijk eens even hier op fok. Kan jij dit ook maken ?ik wil dat ook en anders verveel je je toch maar van de winter
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:32 schreef amaranta het volgende:
Dat zou ik ook wel willen in mijn trap. Helaas is mijn man geen daad bij het woord voeger.
Dat is een vrouwen iets, wij mannen willen het strak hebbenquote:Op maandag 14 juli 2008 23:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Niet mee eens!
Vind het juist guitig staan die greepjes..
En een blikvanger!
Maar, maar dan zie je de laatjes niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is een vrouwen iets, wij mannen willen het strak hebben
Het moet ook niet opvallen vind ik, anders had ik de laden wel groen geverfd o.i.d.quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:31 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar, maar dan zie je de laatjes niet.
Niemand die het briljante idee ziet!
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Het moet ook niet opvallen vind ik, anders had ik de laden wel groen geverfd o.i.d.
quote:
Vrouwen![]()
Gaan we flirten?quote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 01:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Dat is weer een hele andere wereld..![]()
[..]
Dat ook..
![]()
[..]
Gaan we flirten?![]()
Je hebt het goed gedaan, Juup! Klasse! Met hendels!
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:32 schreef amaranta het volgende:
Dat zou ik ook wel willen in mijn trap. Helaas is mijn man geen daad bij het woord voeger.
Stel mutsen, wat is er gekomen van de emancipatie? Een vrouw kan óók klussen hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2008 08:39 schreef Sorella het volgende:
Ik ga het voorstellen aam mijn man, heeft hij weer iets te doen van de winter
of eigenlijk gaat het zo: manlief ik heb zo iets leuks gezien, kijk eens even hier op fok. Kan jij dit ook maken ?ik wil dat ook en anders verveel je je toch maar van de winter
nee dat is mooiquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:29 schreef Sorella het volgende:
IIk schroef de handgreepjes er wel op en schilderen lukt me ook wel.
Maar het kan niet er staat een trapkast onder de trap met troep erin.
Maar nu worden het nep laatjes heb ik besloten
Ik weet niet of jij dat kanquote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:34 schreef Niara het volgende:
kan ik een klusheld zoals jij op m'n verlanglijstje zetten?
Ik ben jaloers, echt goed gedaan hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |