Leg anders nog ff uit hoeveel ze deze etappe mogen verliezenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:15 schreef Ambrosius het volgende:
Zabel lost een stuk later, dus die zal bus 15-20 sturen. Mcewen bus 25-30.
Kun jij ook.. Edittenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:16 schreef JortK het volgende:
Kan een modje trouwens ff de OP uit het vorige topic in mijn OP zetten?
Plus misschien een linkje naar het vorige deel?
Niets te danken. Ik vind het ook altijd leuk om te zien.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:17 schreef RemcoW85 het volgende:
Heb ff die plaatjes doorgekeken.. Best geinig om te zien.
Dank TheArt.
Dat kun je zelf ook nog doen hoorquote:Op zondag 13 juli 2008 15:16 schreef JortK het volgende:
Kan een modje trouwens ff de OP uit het vorige topic in mijn OP zetten?
Plus misschien een linkje naar het vorige deel?
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:18 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Kun jij ook.. Editten.
Is ook niet echt meer nodig trouwens..
Donequote:
Valt wel mee hoor. Er lossen er genoeg.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:24 schreef Reya het volgende:
Zelfs Weening zit er nog bij, dat is toch wel het teken dat het tempo niet al te hoog ligt.
Ja, hij doet het wel wat beter dan afgelopen jaren, dat is hoopvol.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:25 schreef TheArt het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Er lossen er genoeg.
ja maar ja, wat moet je dan? Gaan wachten op die Jalabert?quote:Op zondag 13 juli 2008 15:27 schreef Guard het volgende:
koplopers eenlingen geworden, niet goed voor de voorsprong
Enkel Freire zijn lossen en zeker 7 Rabo-hemden gezien in peleton, mogelijk zelfs 8quote:Op zondag 13 juli 2008 15:28 schreef TheArt het volgende:
Zoals ik al dacht, heel veel Rabo er nog bij.
Jep. Dan gaan er heel veel over de top komen.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:29 schreef Venga het volgende:
[..]
Enkel Freire zijn lossen en zeker 7 Rabo-hemden gezien in peleton, mogelijk zelfs 8
Nee joh.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:31 schreef Zwansen het volgende:
Valverde op achterstand?
nee zeker niet... die duitser mag nog even voorop rijden maar wordt op de volgende klim wel ingerekendquote:Op zondag 13 juli 2008 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar ja, wat moet je dan? Gaan wachten op die Jalabert?
Dat was een geniale historische rit.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:33 schreef Falco het volgende:
Vorig jaar brulde Ducrot hier 'hij breekt niet' vier keer achter elkaar toen Contador Rasmussen ging testen.
Isasi is een sprinter imo.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Hup, Cadel Evans, Denis Mentschow, Samuel Sánchez, Óscar Pereiro, Iñaki Isasi, Leonardo Piepoli, Juan José Cobo en Mikel Astarloza
Als je Isasi nu in je team hebt, moet je stoppen met Rondemaster. Zeker in dit topic.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Hup, Cadel Evans, Denis Mentschow, Samuel Sánchez, Óscar Pereiro, Iñaki Isasi, Leonardo Piepoli, Juan José Cobo en Mikel Astarloza
Iddquote:Op zondag 13 juli 2008 15:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je Isasi nu in je team hebt, moet je stoppen met Rondemaster. Zeker in dit topic.
Ik vond zijn naam gewoon mooi gisternachtquote:
http://tour2008.nos.nl/live/index/quote:Op zondag 13 juli 2008 15:39 schreef markjacoo het volgende:
weet iemand waar ik een livestream kan kijken? digitenne schijnt een storing te hebben. ik heb geen beeld meer....
Jammer dat ik hem niet in mijn poules heb geselecteerd, dit is dé renner die het dit jaar zal maken.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vond zijn naam gewoon mooi gisternacht
Hij krijgt de smaak te pakkenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:43 schreef TheArt het volgende:
Luis Leon alweer.
Iddquote:
thx niet echt heel erg steil.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:46 schreef TheArt het volgende:
Voor de geïntereseerden, de Aspin:
[ afbeelding ]
Ik ook zelf als ik van een viaduct ga, beetje bij trappen haal ik wel eens 60 maar dan trilt de fiets onder me vandaan zowat.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Jezus.. 80 en 90 per uur met die dunne bandjes.. Blijf het geweldig vinden.
Totdat er iets fout gaat, dan is het minderquote:Op zondag 13 juli 2008 15:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Jezus.. 80 en 90 per uur met die dunne bandjes.. Blijf het geweldig vinden.
Ja, Rooks heeft hem twee keer gewonnen.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:51 schreef RemcoW85 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Jersey_combined.svg
WTF, is dat m echt![]()
Zou wel lachen zijn ja, savonds binnenkomen met zoeen uitgeslepen holte aan je neus, en niks in de gaten hebbenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:43 schreef Guard het volgende:
nu lekker neus op het voorwiel en dalen
Jepquote:
Ja. Gemaakt van lompen die anders naar Polen zouden gaanquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn ja, savonds binnenkomen met zoeen uitgeslepen holte aan je neus, en niks in de gaten hebben
Eensquote:
Ik wou zeggen, ik heb dat ding zien langskomen bij die docu over LeMond vorige week.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:58 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
De lapjestrui om de schouders van Hinault
Dat wel, maar ik zie hem liever niet winnen.quote:
Jij ziet liever Isasi natuurlijkquote:Op zondag 13 juli 2008 16:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zie hem liever niet winnen.
Als elke post Rondemaster gerelateerd moet zijn, kun je dan niet een ander topic opzoeken?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zie hem liever niet winnen.
Tof ding.quote:
Gaat niet om mijn Rondemaster hoor. Die kan ik komende 2 weken toch al niet meer bijhouden.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als elke post Rondemaster gerelateerd moet zijn, kun je dan niet een ander topic opzoeken?
Ja, of Backstedt.quote:
Is dat iets om blij van te worden?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:04 schreef maril het volgende:
Maarten Ducrot komt vanavond bij de avondetappe
Volkomen bullshit redenering inderdaadquote:Op zondag 13 juli 2008 16:06 schreef RemcoW85 het volgende:
Straftraining in de Tour.. Dan verneuk je toch je ploeg?
Ik zou echt heel graag zelf in zo'n trui willen rijden. Maar ik wil ook het oude Buckler-shirt graag hebben. Of Amaya Seguros, waar Tom Cordes in 1993 voor reed, met dat mooie foeilelijke paars.quote:
Dan ga ik zeker kijkenquote:Op zondag 13 juli 2008 16:04 schreef maril het volgende:
Maarten Ducrot komt vanavond bij de avondetappe
Ik snap het ook nog niet helemaalquote:Op zondag 13 juli 2008 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Schumacher?![]()
Die moet toch afstoppen voor Lang?
quote:
Ik was al bang dat ik de enige was die er niks van begreepquote:Op zondag 13 juli 2008 16:07 schreef pullup het volgende:
Volkomen bullshit redenering inderdaad
Heeft meer grote rondes gewonnen hequote:Op zondag 13 juli 2008 16:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Pereiro kopman ipv Valverde
heul nietquote:
Hij reed naarvoor toe ja.quote:
Efimkinquote:
Klopt, maar ik zag het in eerste instantie nog niet. Ik ging er sowieso vanuit dat het één van beide was.quote:
Millar, zucht.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Heb je het Miller en zonnebrand verhaal weer
Ik had eerst Millar maar veranderde het nogquote:
Wat een kansloze opmerking zeg, gooodverdomme.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een laffe tekkel die Evans zeg, gooodverdomme
Dat klopt, maar alsof hij het anders wel doet.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat een kansloze opmerking zeg, gooodverdomme.
Hij is gevallen, staat eerste van de favorieten, DUS HOEFT NIET.
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een laffe tekkel die Evans zeg, gooodverdomme
Inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
En wéér die belachelijke vergelijking met Pantani.
quote:
Ik gok dat ik gelijk ga krijgenquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 16:29 schreef Mr-Sander het volgende:
Ricco aan de doping, ohohooooho...
Ik zie dat De La Fuente nog netjes in de groep zit, dus die sprokkelt zo nog wel wat mee. Ik gun het hem ook wel, sympathieke renner.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:29 schreef Wilskracht het volgende:
Kom op Lang voor de bollen
* Dos37 eens isquote:Op zondag 13 juli 2008 16:31 schreef Zwansen het volgende:
AL met al toch een laffe etappe qua favorieten.
Toch té matig als klimmer om met die bollen te rijden. Ricco zal niet ver meer staan, die pakt 'm morgen wel.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zie dat De La Fuente nog netjes in de groep zit, dus die sprokkelt zo nog wel wat mee. Ik gun het hem ook wel, sympathieke renner.
Zeker, dat vind ik juist leuk. Maar als een echte klimmer z'n zinnen erop zet dan moet ie hem makkelijk kunnen pakken.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch té matig als klimmer om met die bollen te rijden.
Blijft tenminste binnen de ploeg dan. Best een leuke ploeg eigenlijk.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch té matig als klimmer om met die bollen te rijden. Ricco zal niet ver meer staan, die pakt 'm morgen wel.
quote:
Nou ben ik op zich slechthorend, maar het klonk mij gewoon als "dit is niet volop dalen"quote:
Ach, ik heb die verklaring vorige tours al veel vaker horen noemen. En een fatsoenlijk alternatief heb ik ook nog niet gehoord.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
zout toch op met die straftraining-wauwelkoek man.
Dat verstond ik ook.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ben ik op zich slechthorend, maar het klonk mij gewoon als "dit is niet volop dalen"
idd, hij geeft wel kleur aan de etappequote:Op zondag 13 juli 2008 16:39 schreef Lann555 het volgende:
Je kunt zeggen van Ricco wat je wilt, maar hij gaat wel in de aanval. Hij zal dit wel niet redden vandaag, maar ja,
maar ja, ?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:39 schreef Lann555 het volgende:
Je kunt zeggen van Ricco wat je wilt, maar hij gaat wel in de aanval. Hij zal dit wel niet redden vandaag, maar ja,
Kan ookquote:Op zondag 13 juli 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ben ik op zich slechthorend, maar het klonk mij gewoon als "dit is niet volop dalen"
Ja, grappig iddquote:Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat klonk droog
"Hee zie ik daar een Bask?"
Pas op. De laatste 10 km. is volledig bijtrappen. Als daar een man of 5 gaat achtervolgen, wordt het lastig.quote:
quote:
Als het een volledig peloton zou zijn wel. Maar ik denk dat het groepje te klein isquote:Op zondag 13 juli 2008 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pas op. De laatste 10 km. is volledig bijtrappen. Als daar een man of 5 gaat achtervolgen, wordt het lastig.
Neehoor.quote:
Yah, hij houd misschien nog een paar seconden over als hij het al redquote:Op zondag 13 juli 2008 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pas op. De laatste 10 km. is volledig bijtrappen. Als daar een man of 5 gaat achtervolgen, wordt het lastig.
Ik heb zo'n voorgevoel. Dat het niet gaat lukken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |