Iddquote:
thx niet echt heel erg steil.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:46 schreef TheArt het volgende:
Voor de geïntereseerden, de Aspin:
[ afbeelding ]
Ik ook zelf als ik van een viaduct ga, beetje bij trappen haal ik wel eens 60 maar dan trilt de fiets onder me vandaan zowat.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Jezus.. 80 en 90 per uur met die dunne bandjes.. Blijf het geweldig vinden.
Totdat er iets fout gaat, dan is het minderquote:Op zondag 13 juli 2008 15:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Jezus.. 80 en 90 per uur met die dunne bandjes.. Blijf het geweldig vinden.
Ja, Rooks heeft hem twee keer gewonnen.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:51 schreef RemcoW85 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Jersey_combined.svg
WTF, is dat m echt![]()
Zou wel lachen zijn ja, savonds binnenkomen met zoeen uitgeslepen holte aan je neus, en niks in de gaten hebbenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:43 schreef Guard het volgende:
nu lekker neus op het voorwiel en dalen
Jepquote:
Ja. Gemaakt van lompen die anders naar Polen zouden gaanquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn ja, savonds binnenkomen met zoeen uitgeslepen holte aan je neus, en niks in de gaten hebben
Eensquote:
Ik wou zeggen, ik heb dat ding zien langskomen bij die docu over LeMond vorige week.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:58 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
De lapjestrui om de schouders van Hinault
Dat wel, maar ik zie hem liever niet winnen.quote:
Jij ziet liever Isasi natuurlijkquote:Op zondag 13 juli 2008 16:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zie hem liever niet winnen.
Als elke post Rondemaster gerelateerd moet zijn, kun je dan niet een ander topic opzoeken?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik zie hem liever niet winnen.
Tof ding.quote:
Gaat niet om mijn Rondemaster hoor. Die kan ik komende 2 weken toch al niet meer bijhouden.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als elke post Rondemaster gerelateerd moet zijn, kun je dan niet een ander topic opzoeken?
Ja, of Backstedt.quote:
Is dat iets om blij van te worden?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:04 schreef maril het volgende:
Maarten Ducrot komt vanavond bij de avondetappe
Volkomen bullshit redenering inderdaadquote:Op zondag 13 juli 2008 16:06 schreef RemcoW85 het volgende:
Straftraining in de Tour.. Dan verneuk je toch je ploeg?
Ik zou echt heel graag zelf in zo'n trui willen rijden. Maar ik wil ook het oude Buckler-shirt graag hebben. Of Amaya Seguros, waar Tom Cordes in 1993 voor reed, met dat mooie foeilelijke paars.quote:
Dan ga ik zeker kijkenquote:Op zondag 13 juli 2008 16:04 schreef maril het volgende:
Maarten Ducrot komt vanavond bij de avondetappe
Ik snap het ook nog niet helemaalquote:Op zondag 13 juli 2008 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Schumacher?![]()
Die moet toch afstoppen voor Lang?
quote:
Ik was al bang dat ik de enige was die er niks van begreepquote:Op zondag 13 juli 2008 16:07 schreef pullup het volgende:
Volkomen bullshit redenering inderdaad
Heeft meer grote rondes gewonnen hequote:Op zondag 13 juli 2008 16:10 schreef TargaFlorio het volgende:
Pereiro kopman ipv Valverde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |