Isasi is een sprinter imo.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Hup, Cadel Evans, Denis Mentschow, Samuel Sánchez, Óscar Pereiro, Iñaki Isasi, Leonardo Piepoli, Juan José Cobo en Mikel Astarloza
Als je Isasi nu in je team hebt, moet je stoppen met Rondemaster. Zeker in dit topic.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:34 schreef Paaskonijn het volgende:
Hup, Cadel Evans, Denis Mentschow, Samuel Sánchez, Óscar Pereiro, Iñaki Isasi, Leonardo Piepoli, Juan José Cobo en Mikel Astarloza
Iddquote:Op zondag 13 juli 2008 15:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je Isasi nu in je team hebt, moet je stoppen met Rondemaster. Zeker in dit topic.
Ik vond zijn naam gewoon mooi gisternachtquote:
http://tour2008.nos.nl/live/index/quote:Op zondag 13 juli 2008 15:39 schreef markjacoo het volgende:
weet iemand waar ik een livestream kan kijken? digitenne schijnt een storing te hebben. ik heb geen beeld meer....
Jammer dat ik hem niet in mijn poules heb geselecteerd, dit is dé renner die het dit jaar zal maken.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vond zijn naam gewoon mooi gisternacht
Hij krijgt de smaak te pakkenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:43 schreef TheArt het volgende:
Luis Leon alweer.
Iddquote:
thx niet echt heel erg steil.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:46 schreef TheArt het volgende:
Voor de geïntereseerden, de Aspin:
[ afbeelding ]
Ik ook zelf als ik van een viaduct ga, beetje bij trappen haal ik wel eens 60 maar dan trilt de fiets onder me vandaan zowat.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Jezus.. 80 en 90 per uur met die dunne bandjes.. Blijf het geweldig vinden.
Totdat er iets fout gaat, dan is het minderquote:Op zondag 13 juli 2008 15:44 schreef RemcoW85 het volgende:
Jezus.. 80 en 90 per uur met die dunne bandjes.. Blijf het geweldig vinden.
Ja, Rooks heeft hem twee keer gewonnen.quote:Op zondag 13 juli 2008 15:51 schreef RemcoW85 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:Jersey_combined.svg
WTF, is dat m echt![]()
Zou wel lachen zijn ja, savonds binnenkomen met zoeen uitgeslepen holte aan je neus, en niks in de gaten hebbenquote:Op zondag 13 juli 2008 15:43 schreef Guard het volgende:
nu lekker neus op het voorwiel en dalen
Jepquote:
Ja. Gemaakt van lompen die anders naar Polen zouden gaanquote:
quote:Op zondag 13 juli 2008 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn ja, savonds binnenkomen met zoeen uitgeslepen holte aan je neus, en niks in de gaten hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |