quote:Op zondag 13 juli 2008 16:29 schreef Mr-Sander het volgende:
Ricco aan de doping, ohohooooho...
Ik zie dat De La Fuente nog netjes in de groep zit, dus die sprokkelt zo nog wel wat mee. Ik gun het hem ook wel, sympathieke renner.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:29 schreef Wilskracht het volgende:
Kom op Lang voor de bollen
* Dos37 eens isquote:Op zondag 13 juli 2008 16:31 schreef Zwansen het volgende:
AL met al toch een laffe etappe qua favorieten.
Toch té matig als klimmer om met die bollen te rijden. Ricco zal niet ver meer staan, die pakt 'm morgen wel.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik zie dat De La Fuente nog netjes in de groep zit, dus die sprokkelt zo nog wel wat mee. Ik gun het hem ook wel, sympathieke renner.
Zeker, dat vind ik juist leuk. Maar als een echte klimmer z'n zinnen erop zet dan moet ie hem makkelijk kunnen pakken.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch té matig als klimmer om met die bollen te rijden.
Blijft tenminste binnen de ploeg dan. Best een leuke ploeg eigenlijk.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch té matig als klimmer om met die bollen te rijden. Ricco zal niet ver meer staan, die pakt 'm morgen wel.
quote:
Nou ben ik op zich slechthorend, maar het klonk mij gewoon als "dit is niet volop dalen"quote:
Ach, ik heb die verklaring vorige tours al veel vaker horen noemen. En een fatsoenlijk alternatief heb ik ook nog niet gehoord.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
zout toch op met die straftraining-wauwelkoek man.
Dat verstond ik ook.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ben ik op zich slechthorend, maar het klonk mij gewoon als "dit is niet volop dalen"
idd, hij geeft wel kleur aan de etappequote:Op zondag 13 juli 2008 16:39 schreef Lann555 het volgende:
Je kunt zeggen van Ricco wat je wilt, maar hij gaat wel in de aanval. Hij zal dit wel niet redden vandaag, maar ja,
maar ja, ?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:39 schreef Lann555 het volgende:
Je kunt zeggen van Ricco wat je wilt, maar hij gaat wel in de aanval. Hij zal dit wel niet redden vandaag, maar ja,
Kan ookquote:Op zondag 13 juli 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ben ik op zich slechthorend, maar het klonk mij gewoon als "dit is niet volop dalen"
Ja, grappig iddquote:Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat klonk droog
"Hee zie ik daar een Bask?"
Pas op. De laatste 10 km. is volledig bijtrappen. Als daar een man of 5 gaat achtervolgen, wordt het lastig.quote:
quote:
Als het een volledig peloton zou zijn wel. Maar ik denk dat het groepje te klein isquote:Op zondag 13 juli 2008 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pas op. De laatste 10 km. is volledig bijtrappen. Als daar een man of 5 gaat achtervolgen, wordt het lastig.
Neehoor.quote:
Yah, hij houd misschien nog een paar seconden over als hij het al redquote:Op zondag 13 juli 2008 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pas op. De laatste 10 km. is volledig bijtrappen. Als daar een man of 5 gaat achtervolgen, wordt het lastig.
Ik heb zo'n voorgevoel. Dat het niet gaat lukken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |