Dat verstond ik ook.quote:Op zondag 13 juli 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ben ik op zich slechthorend, maar het klonk mij gewoon als "dit is niet volop dalen"
idd, hij geeft wel kleur aan de etappequote:Op zondag 13 juli 2008 16:39 schreef Lann555 het volgende:
Je kunt zeggen van Ricco wat je wilt, maar hij gaat wel in de aanval. Hij zal dit wel niet redden vandaag, maar ja,
maar ja, ?quote:Op zondag 13 juli 2008 16:39 schreef Lann555 het volgende:
Je kunt zeggen van Ricco wat je wilt, maar hij gaat wel in de aanval. Hij zal dit wel niet redden vandaag, maar ja,
Kan ookquote:Op zondag 13 juli 2008 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ben ik op zich slechthorend, maar het klonk mij gewoon als "dit is niet volop dalen"
Ja, grappig iddquote:Op zondag 13 juli 2008 16:41 schreef Paaskonijn het volgende:
Dat klonk droog
"Hee zie ik daar een Bask?"
Pas op. De laatste 10 km. is volledig bijtrappen. Als daar een man of 5 gaat achtervolgen, wordt het lastig.quote:
quote:
Als het een volledig peloton zou zijn wel. Maar ik denk dat het groepje te klein isquote:Op zondag 13 juli 2008 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pas op. De laatste 10 km. is volledig bijtrappen. Als daar een man of 5 gaat achtervolgen, wordt het lastig.
Neehoor.quote:
Yah, hij houd misschien nog een paar seconden over als hij het al redquote:Op zondag 13 juli 2008 16:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Pas op. De laatste 10 km. is volledig bijtrappen. Als daar een man of 5 gaat achtervolgen, wordt het lastig.
Ik heb zo'n voorgevoel. Dat het niet gaat lukken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |