quote:Op woensdag 25 februari 2009 08:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we het hier meerdere malen over gehad.. Een beter wereld begint bij jezelf!
Natuurlijk kolder dat ik niet zou mogen reageren op iets wat over me geschreven word. Naast mod ben ik ook gewoon mens hoor maar volgens mij heeft Remlof je dat al uitgelegd. Zal voortaan vragen of hij al mijn "gezeik" tikt want dan neem je het wel aan. Voorbeeldfunctie heb ik ja. Maar ik hoef niet alles te pikken.
En je hoeft niet te kijken! Je kan je ook gewoon bezighouden in topic i.p.v. in Feedback te zoeken naar "gezeur" van mij.
ben je bezopen?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:23 schreef de_boswachter het volgende:
Ik wil jullie even bedanken voor dit prachtige subforum.
Heb serieus de tranen in de ogen staan van het lachen. Prachtig die topics hier
Bedankt.
Een collega mod
nee, hij is altijd zo begaafd met dit soort uitsprakenquote:
Die foto is door een ander gepost, en lijkt me niet terzake doende voor de vraag van TS.quote:
Mijn foto heeft ook al een aantal keer in topics gestaan en ik kan je mededelen dat dat niet echt prettig is ook al staat ie gewoon in je foboquote:
Je hebt gelijk, ik haal 'm wel weg.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Die foto is door een ander gepost, en lijkt me niet terzake doende voor de vraag van TS.
Of vind jij van wel, dan?
uit dit.quote:Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!
Ja, maar het posten ervan is niet relevant in het topic en deed het ontsporen.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:51 schreef Copycat het volgende:
Dat zeg ik niet. Ik zeg enkel dat TS die foto zelf op FOK! heeft gezet.
Vanwege dit:
[..]
uit dit.
ja het deed het topic ontsporen door twee users die erover gaan lopen zeiken. Niet door die foto die gepost werd.quote:Op zondag 29 maart 2009 22:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar het posten ervan is niet relevant in het topic en deed het ontsporen.
quote:Op zondag 12 april 2009 11:46 schreef Arnold_fan het volgende:
TS is 2 dagen lid, en de geweldige adviseur is een paar uur lid, slotje dan maar?
Nou ja, vragen of ik man of vrouw ben enzo. Maar hij loopt ook te roepen dat ie geplaagd word door andere users en nu terug plaagtquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:31 schreef Aventura het volgende:
Ik heb een melding gemaakt bij de FA's. Ik houd je op de hoogte.
Wat voor PM's stuurt hij je?
quote:Op zaterdag 18 april 2009 13:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou ja, vragen of ik man of vrouw ben enzo. Maar hij loopt ook te roepen dat ie geplaagd word door andere users en nu terug plaagt
Edit: Ik heb nu ook z`n msn en Partyflock profiel zonder dat gevraagd te hebben, handig.
Van die user zal je nooit meer last hebbenquote:Op zaterdag 18 april 2009 13:23 schreef Juicyhil het volgende:
crazy_tounsi
Willen jullie hem ff killen met z`n kudttopic en mij via pm lastigvallen?
Wel eens aan gedacht dat ik jouw post voor half 3 kan hebben verwijderd?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:51 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben niet echt benieuwd welk fanatiek modje mijn off topic posts weg heeft gehaald, want dat lijkt me duidelijk. maar dan wel dit laten staan?
klaarkomen op lichaam
hey, wat geestig. fijn he? die status waar je fijn speldenprikjes kan uitdelen. je doet je best maar, jouw tijd komt nog wel. tot iedereen je uitkotst.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel eens aan gedacht dat ik jouw post voor half 3 kan hebben verwijderd?
Ben je weer ongesteld?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:33 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hey, wat geestig. fijn he? die status waar je fijn speldenprikjes kan uitdelen. je doet je best maar, jouw tijd komt nog wel. tot iedereen je uitkotst.
kan ik beter aan jou vragen, jij bent het kutmeisje hier.quote:
Kan je het niet zo goed hebben dat je er naast zat? Dat je iets zoekt om te zeiken?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan ik beter aan jou vragen, jij bent het kutmeisje hier.
Is gewoon meegegaan met de rest van de opmerkingen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:52 schreef L.no het volgende:
Wat was mis met mijn vraag hoelang de relatie duurde bij het topic "gnibvik" ?
Was dat zo onzinnig dat het verwijderd moest worden?
Alweerquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Psychonikeo het volgende:
ik heb een zooitje gemaakt van de sc-topics
alsof ik serieus benquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
lol maakte maar een geintje hoor ik weet niet eens wat je bedoelde met sc.
Ik mag jou toch Feedback geven of zullen we dat maar in mijn topic doen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vrij weinig
maar volgens mij baggeren we feedback een beetje vol nu
Omdat het niet de bedoeling is dat de TS afgezeken word.quote:
Het topic is mij niet eerder opgevallen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:00 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Het topic is al een week open, zijn die zeikposts dan eerder al verwijderd en wordt het topic nu pas gesloten?
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 02:46 schreef Adolecens het volgende:
Ok, is inmiddels opgelost, zijn topics zijn geschredderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |