abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69774819
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:18 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Of hardop tellen?
nog erger
  zaterdag 6 juni 2009 @ 18:22:00 #52
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_69774836
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:21 schreef raaavi het volgende:

[..]

nog erger
Ik zie het al voor mij
pi_69775845
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 04:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Beschrijf eens hoe het voelt om als vrouw te neuken wat je dan voelt als hij in je komt. En als je man bent hoe voelt is om bij een meisje naar binnen te gaan?
Oke, de mannelijke kant:

Het gevoel begint wanneer je eikel haar schaamlippen aanraakt. Door de aanraking wordt hij nog stijver en kan je haar nog lekker even bespelen door hem er nog een paar keer overheen te laten glijden. Haar lippen gaan hierdoor wat meer naar de kant, waardoor je langzaam steeds verder bij haar binnenste schaamlippen komt en je haar vocht over je eikel heen voelt komen. Dit vocht van haar voelt een beetje aan alsof je eikel met een zijdezachte "bal" wordt ingesmeerd met een substantie die tussen de dunheid van water en de dikkigheid van stroop inzit.

Nadat je de eerste twee hindernissen (haar buitenste en binnenste schaamlippen) genomen hebt, dring je door tot de werkelijke toegang: haar schede. Zonder een condoom voel je hierbij heel goed hoe je eikel omvangen wordt door haar natte binnenste schaamlippen en voel je hem soms ook echt "plop" naar binnen gaan doordat de rand van je eikel hierachter terecht komt. Met een condoom heb je dit gevoel ook wel, maar dan moet je er voor zorgen dat je penis eerst goed hard is, zodat je veel voelt van aanrakingen bij de rand van en onder je eikel.

Daarna kantel je je bekken nog iets meer en duw je met wat hulp van de rest van je lichaam wat verder en voel je hoe de rest van je penis door haar omgeven wordt. Het voelt heel warm en vochtig aan en het nodigt erg uit om je penis door te schuiven, en weer terug, en weer naar binnen. De omgeving die zich om je penis heen vouwt is zacht en is te vergelijken met het slijmvlies aan de binnenkant van je wang, maar dan met veel meer druk er omheen die zich aanzet rondom je penis.

De rest zal je zelf moeten ervaren, een omschrijving met woorden doet het gevoel geen eer aan
  zaterdag 6 juni 2009 @ 19:05:38 #54
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69776028
Ghe, goeie omschrijving toch.

Nu nog een omschrijving van pijpen?
This is Captain Kathryn Janeway, Federation starship Voyager to Starfleet Command. We are stranded in the Delta quadrant. Do you read?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 19:07:10 #55
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_69776060
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 19:05 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
Ghe, goeie omschrijving toch.

Nu nog een omschrijving van pijpen?
Actief of passie?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 19:10:17 #56
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69776157
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 19:07 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Actief of passie?
Zit daar verschil in qua sensatie of qua heftigheid?
This is Captain Kathryn Janeway, Federation starship Voyager to Starfleet Command. We are stranded in the Delta quadrant. Do you read?
  zaterdag 6 juni 2009 @ 19:15:08 #57
45206 Pietverdriet
pi_69776288
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 19:10 schreef Kathryn.Janeway het volgende:

[..]

Zit daar verschil in qua sensatie of qua heftigheid?
LOL
Ja, het is een verschil tussen een pik in je mond te hebben of je pik in een mond te hebben
pi_69776396
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
Ja, het is een verschil tussen een pik in je mond te hebben of je pik in een mond te hebben
Je kan het op meer manieren lezen

Actief: zelf bewegen in haar mond
Passief: haar laten bewegen met haar mond

Actief: zelf iemand pijpen
Passief: iemand laten pijpen

* Houdnini dacht dat het eerste bedoeld werd
  zaterdag 6 juni 2009 @ 19:47:09 #59
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_69777100
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:18 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Of hardop tellen?
Dan wel met een sesamstraat stem.

Éééén.

Twééééé.

©T.M.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:29:18 #60
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_69779988
Doe het gewoon eens ofzo?
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  zaterdag 6 juni 2009 @ 21:33:07 #61
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_69780084
anaal
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  zaterdag 6 juni 2009 @ 22:04:13 #62
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69780937
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 19:15 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL

Passief.
pi_69781155
Daar denk ik ook nog steeds over na. Ik kan het niet zo goed verwoorden, merk ik.
pi_69920944
Whehehe, geniaal topic!
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 05:57 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
En dat om zes uur 's morgens, te vroeg voor dit soort vragen. Maar vooruit:

Als een man zijn piemel in haar hangt, dan is dat over het algemeen lekker. In het begin gaat het wat stroef maar na een minuut gaat dat wat beter. Wat de vrouw voornamelijk voelt is dat de man met zijn benen en ballen tegen haar lijf aanketst. Daarnaast kan de vrouw redelijk goed merken dat je baarmoederwand oprekt naarmate je langer bezig bent. Dat merkt ze vooral als het mannetje met het ruigere beukwerk begint, want dan krijgt de vaginawand weinig tijd zich aan te passen. Op dat moment is zij het gevoeligst voor welke inwendige sensatie dan ook bij penetratie (kan ook pijn zijn als je te maken hebt met een prutser of een grote neger, deze sensatie voelt aan als een hevige korte ongesteldheidskramp). Verder voelt de vrouw vaak ook wel dat de eikel op de deur van de baarmoeder ramt maar dit is over het algemeen weinig gevoelig. De uitwendige geslachtsdelen zijn veel gevoeliger.

Dus, wil je haar echt laten schreeuwen, laat haar eerst rustig genieten van voorspel zonder de boel al teveel op te rekken met je vingers. Daarna, als ze niet op haar hoede is, kets je die knuppel erin en moet je zo snel mogelijk klaarkomen!!!! Anders rekt de vaginawand op en dan voelt ze misschien ook wel wijder voor jou!
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:59 schreef Houdnini het volgende:

[..]

Oke, de mannelijke kant:

Het gevoel begint wanneer je eikel haar schaamlippen aanraakt. Door de aanraking wordt hij nog stijver en kan je haar nog lekker even bespelen door hem er nog een paar keer overheen te laten glijden. Haar lippen gaan hierdoor wat meer naar de kant, waardoor je langzaam steeds verder bij haar binnenste schaamlippen komt en je haar vocht over je eikel heen voelt komen. Dit vocht van haar voelt een beetje aan alsof je eikel met een zijdezachte "bal" wordt ingesmeerd met een substantie die tussen de dunheid van water en de dikkigheid van stroop inzit.

Nadat je de eerste twee hindernissen (haar buitenste en binnenste schaamlippen) genomen hebt, dring je door tot de werkelijke toegang: haar schede. Zonder een condoom voel je hierbij heel goed hoe je eikel omvangen wordt door haar natte binnenste schaamlippen en voel je hem soms ook echt "plop" naar binnen gaan doordat de rand van je eikel hierachter terecht komt. Met een condoom heb je dit gevoel ook wel, maar dan moet je er voor zorgen dat je penis eerst goed hard is, zodat je veel voelt van aanrakingen bij de rand van en onder je eikel.

Daarna kantel je je bekken nog iets meer en duw je met wat hulp van de rest van je lichaam wat verder en voel je hoe de rest van je penis door haar omgeven wordt. Het voelt heel warm en vochtig aan en het nodigt erg uit om je penis door te schuiven, en weer terug, en weer naar binnen. De omgeving die zich om je penis heen vouwt is zacht en is te vergelijken met het slijmvlies aan de binnenkant van je wang, maar dan met veel meer druk er omheen die zich aanzet rondom je penis.

De rest zal je zelf moeten ervaren, een omschrijving met woorden doet het gevoel geen eer aan
En ik vind die laatste nog wel goed verwoord ook, vooral dat wangslijmvlies is leuk gevonden
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_69921212
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 18:59 schreef Houdnini het volgende:

[..]

Oke, de mannelijke kant:

goh....

dit freaked me een beetje, zo heb ik het (natuurlijk) nog nooit bekeken. eigenlijk is het heel intiem he?

mooi omschreven ook hoor
  donderdag 11 juni 2009 @ 01:08:21 #66
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69921402
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 21:29 schreef griekjeee het volgende:
Doe het gewoon eens ofzo?
Denk je niet dat ik het wil?

Ik ben niet bij machte. Niet met een mooie chick iig.

[ Bericht 12% gewijzigd door Schenkstroop op 11-06-2009 01:14:09 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  donderdag 11 juni 2009 @ 09:02:09 #67
45206 Pietverdriet
pi_69924189
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 01:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

If you want that girl
Listen son
Don't you sit around and cry
Because love
In this world
Ain't nothing you can't buy

She's got
Ruby lips
And emerald eyes
She's got diamonds on her mind
If you want that girl
What you need is
M-o-n-e-y

That's m-o-n-e-y baby
M-o-n-e-y
That's m-o-n-e-y baby
M-o-n-e-y

I was out last night
With my girlfriend
Things were going
Very fine
And I asked her
Would you like a kiss
She said thank you no but I'll have some
M-o-n-e-y

That's m-o-n-e-y baby
M-o-n-e-y
That's m-o-n-e-y baby
M-o-n-e-y

No finance
No romance
Was how she told me goodbye
First she took my love
And then she took all my
M-o-n-e-y

That's m-o-n-e-y baby
M-o-n-e-y
That's m-o-n-e-y baby
M-o-n-e-y

'Cause she's got
Ruby lips
And emerald eyes
She's got diamonds on her mind
And if you want that girl
What you need is
M-o-n-e-y
And that's m-o-n-e-y baby
M-o-n-e-y
That's m-o-n-e-y baby
M-o-n-e-y
pi_69925239
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:55 schreef cemeteryslut het volgende:

[..]

goh....

dit freaked me een beetje, zo heb ik het (natuurlijk) nog nooit bekeken. eigenlijk is het heel intiem he?

mooi omschreven ook hoor
eigenlijk is het best intiem ja
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:49:08 #69
238711 Mr_Brownz
is niet bruin
pi_69931895
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 01:08 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ga stappen zoek een br33z@r sl3t uit v03r d3r 33n p@@r Br33z@h's en hoppa!
  donderdag 11 juni 2009 @ 13:47:41 #70
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69934243
ik ben zelf geen bling bling tjappie met een grote mond. mijn huidskeur is net trendy genoeg voor de jonge chickies
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69935053
Inderdaad, het is je huidskleur.

.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:50:54 #72
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69941441
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69944970
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 00:55 schreef cemeteryslut het volgende:
goh....

mooi omschreven ook hoor
Tnx

Hoe bekeek jij het tot nu toe dan?
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:47 schreef Schenkstroop het volgende:
ik ben zelf geen bling bling tjappie met een grote mond. mijn huidskeur is net trendy genoeg voor de jonge chickies
Dan moet je in een andere doelgroep gaan zoeken...
pi_69952400
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 05:57 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
En dat om zes uur 's morgens, te vroeg voor dit soort vragen. Maar vooruit:

Als een man zijn piemel in haar hangt, dan is dat over het algemeen lekker. In het begin gaat het wat stroef maar na een minuut gaat dat wat beter. Wat de vrouw voornamelijk voelt is dat de man met zijn benen en ballen tegen haar lijf aanketst. Daarnaast kan de vrouw redelijk goed merken dat je baarmoederwand oprekt naarmate je langer bezig bent. Dat merkt ze vooral als het mannetje met het ruigere beukwerk begint, want dan krijgt de vaginawand weinig tijd zich aan te passen. Op dat moment is zij het gevoeligst voor welke inwendige sensatie dan ook bij penetratie (kan ook pijn zijn als je te maken hebt met een prutser of een grote neger, deze sensatie voelt aan als een hevige korte ongesteldheidskramp). Verder voelt de vrouw vaak ook wel dat de eikel op de deur van de baarmoeder ramt maar dit is over het algemeen weinig gevoelig. De uitwendige geslachtsdelen zijn veel gevoeliger.

Dus, wil je haar echt laten schreeuwen, laat haar eerst rustig genieten van voorspel zonder de boel al teveel op te rekken met je vingers. Daarna, als ze niet op haar hoede is, kets je die knuppel erin en moet je zo snel mogelijk klaarkomen!!!! Anders rekt de vaginawand op en dan voelt ze misschien ook wel wijder voor jou!
Zooo wat klets jij dan zeg

Die baarmoedermond is bij mij iig behoorlijk gevoelig en 'keihard er tegenaan kletsen' is alles behalve prettig. Daarbij voel ik geen ballen en benen Slechts een gevoel van? tja, opvulling ofzo En een soort oergevoel komt altijd boven.
pi_69953473
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:21 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Zooo wat klets jij dan zeg

Die baarmoedermond is bij mij iig behoorlijk gevoelig en 'keihard er tegenaan kletsen' is alles behalve prettig. Daarbij voel ik geen ballen en benen Slechts een gevoel van? tja, opvulling ofzo En een soort oergevoel komt altijd boven.
Opvulling
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_69954200
Ohja, jij kunt het weten wil je zeggen
pi_69956491
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 21:59 schreef heaven7 het volgende:
Ohja, jij kunt het weten wil je zeggen
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:13:35 #78
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_69957601
Geniaal topic. Tvp.
Primum non nocere
pi_69959553
Tvp.

Ik ben ook wel benieuwd, als thuiswonende 40 jarige. Maakt het nog uit of je wacht tot het huwelijk, of is dat een fabeltje? Alleen serieuze reacties graag.
  vrijdag 12 juni 2009 @ 18:16:57 #80
134963 danny91184
Waaaaaaaaaah
pi_69980335
Nee dat is een fabeltje, gewoon batsen! Das hartstikke gezond voor je
pi_69980804
Welnee! Je behoort eerst te wachten tot het huwelijk, anders loop je kans om je daad met de dood te bekopen, wat niet fijn aanvoelt. Mocht er geen Marokkaanse of Christelijke Lieve Huisvader in het spel zijn, dan zou je kunnen proberen om vooraf even wat bloed met zand over je penis te besprenkelen zodat je toch het authentieke gevoel kan beleven. Vergeet niet om eerst je moeder om een koekje te vragen met wat subtiele hints, dan voelt ze hem vast wel aankomen en kunnen jullie eerst even de do's en dont's met elkaar bespreken onder het genot van een glaasje melk en als afsluiter een roze koek. Hierna ren je weer naar boven, waar je net gehuwde partner ligt te wachten voor de huwelijksnacht, en zoek je eerst naar een schaar en scheermes. Dit, om te voorkomen dat er na die veertig jaren geen obstakels in de weg liggen voor het gevoel der gevoelens.

Als je moeder al lang de tachtig voorbij was en eigenlijk dood in je slaapkamer ligt, dan is het een wat minder goed idee, want dat zal toch iets ruiger aanvoelen. Al die opgekropte ervaring he!

Ik wens je veel succes, Diederik!
  vrijdag 12 juni 2009 @ 18:38:04 #82
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_69980867
<hr>
pi_69986510
Deze sluiten we!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties