Bon, wil je even vooroverbuigen....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Beschrijf eens hoe het voelt om als vrouw te neuken wat je dan voelt als hij in je komt.
Sjezusquote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:57 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
En dat om zes uur 's morgens, te vroeg voor dit soort vragen. Maar vooruit:
Als een man zijn piemel in haar hangt, dan is dat over het algemeen lekker. In het begin gaat het wat stroef maar na een minuut gaat dat wat beter. Wat de vrouw voornamelijk voelt is dat de man met zijn benen en ballen tegen haar lijf aanketst. Daarnaast kan de vrouw redelijk goed merken dat je baarmoederwand oprekt naarmate je langer bezig bent. Dat merkt ze vooral als het mannetje met het ruigere beukwerk begint, want dan krijgt de vaginawand weinig tijd zich aan te passen. Op dat moment is zij het gevoeligst voor welke inwendige sensatie dan ook bij penetratie (kan ook pijn zijn als je te maken hebt met een prutser of een grote neger, deze sensatie voelt aan als een hevige korte ongesteldheidskramp). Verder voelt de vrouw vaak ook wel dat de eikel op de deur van de baarmoeder ramt maar dit is over het algemeen weinig gevoelig. De uitwendige geslachtsdelen zijn veel gevoeliger.
Dus, wil je haar echt laten schreeuwen, laat haar eerst rustig genieten van voorspel zonder de boel al teveel op te rekken met je vingers. Daarna, als ze niet op haar hoede is, kets je die knuppel erin en moet je zo snel mogelijk klaarkomen!!!! Anders rekt de vaginawand op en dan voelt ze misschien ook wel wijder voor jou!![]()
Gast, waarom beschrijf je seks als de gemiddelde dag van een Jehova-getuige?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:54 schreef eNGine10 het volgende:
Meestal bel ik aan en dan doet ze de deur openSja eigenlijk loop ik dan gewoon naar binnen. Soms geef ik even een kusje voordat ik naar binnen loop. Uhm het voelt in de winter vaak warm aan (door de verwarming natuurlijk) maar in de zomer is het vaak ook lekker verkoelend als de rolluiken goed dicht gezeten hebben
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:56 schreef Nosh het volgende:
[..]
Gast, waarom beschrijf je seks als de gemiddelde dag van een Jehova-getuige?
Als je maar betaalt tochquote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
![]()
Waar staat dan dat ik mijn voet tussen de deur zet? Ik word vrijwillig binnengelaten
American Piequote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:08 schreef raaavi het volgende:
[..]
Was er niet een of andere comedy film waar dit in voorkwam?
Dat hij over die oma klaarkomt (quote:
Ok.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 05:57 schreef Kathryn.Janeway het volgende:
En dat om zes uur 's morgens, te vroeg voor dit soort vragen. Maar vooruit:
Als een man zijn piemel in haar hangt, dan is dat over het algemeen lekker. In het begin gaat het wat stroef maar na een minuut gaat dat wat beter. Wat de vrouw voornamelijk voelt is dat de man met zijn benen en ballen tegen haar lijf aanketst. Daarnaast kan de vrouw redelijk goed merken dat je baarmoederwand oprekt naarmate je langer bezig bent. Dat merkt ze vooral als het mannetje met het ruigere beukwerk begint, want dan krijgt de vaginawand weinig tijd zich aan te passen. Op dat moment is zij het gevoeligst voor welke inwendige sensatie dan ook bij penetratie (kan ook pijn zijn als je te maken hebt met een prutser of een grote neger, deze sensatie voelt aan als een hevige korte ongesteldheidskramp). Verder voelt de vrouw vaak ook wel dat de eikel op de deur van de baarmoeder ramt maar dit is over het algemeen weinig gevoelig. De uitwendige geslachtsdelen zijn veel gevoeliger.
Dus, wil je haar echt laten schreeuwen, laat haar eerst rustig genieten van voorspel zonder de boel al teveel op te rekken met je vingers. Daarna, als ze niet op haar hoede is, kets je die knuppel erin en moet je zo snel mogelijk klaarkomen!!!! Anders rekt de vaginawand op en dan voelt ze misschien ook wel wijder voor jou!![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat hij over die oma klaarkomt () is weer een ander deel volgens mij.
Bij het lezen van de topictitel moest ik hier meteen aan denken.quote:
TS moet dit maar eens proberenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 04:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Beschrijf eens hoe het voelt om als vrouw te neuken wat je dan voelt als hij in je komt. En als je man bent hoe voelt is om bij een meisje naar binnen te gaan?
schuldigquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:23 schreef tisauch het volgende:
[..]
Bij het lezen van de topictitel moest ik hier meteen aan denken.
Vergeten, Trekkers hebben natuurlijk geen seks.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:21 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ok.
Een vrouw ...
Met een profiel waar de trekkie-heid van afdruipt ...
Beschrijft sex op een zeer expliciete manier ...
Mijn hoofd doet pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |