abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 juni 2009 @ 04:45:35 #1
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69762125
Beschrijf eens hoe het voelt om als vrouw te neuken wat je dan voelt als hij in je komt. En als je man bent hoe voelt is om bij een meisje naar binnen te gaan?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69762144
Lekker.
Bier hier.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 05:13:35 #3
167923 appelsjap
All the above
pi_69762238
Gast, je zou toch naar de wallen gaan, what happened?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_69762263
lekker.
Freie Fahrt für freie Bürger
  zaterdag 6 juni 2009 @ 05:57:23 #5
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69762321
En dat om zes uur 's morgens, te vroeg voor dit soort vragen. Maar vooruit:

Als een man zijn piemel in haar hangt, dan is dat over het algemeen lekker. In het begin gaat het wat stroef maar na een minuut gaat dat wat beter. Wat de vrouw voornamelijk voelt is dat de man met zijn benen en ballen tegen haar lijf aanketst. Daarnaast kan de vrouw redelijk goed merken dat je baarmoederwand oprekt naarmate je langer bezig bent. Dat merkt ze vooral als het mannetje met het ruigere beukwerk begint, want dan krijgt de vaginawand weinig tijd zich aan te passen. Op dat moment is zij het gevoeligst voor welke inwendige sensatie dan ook bij penetratie (kan ook pijn zijn als je te maken hebt met een prutser of een grote neger, deze sensatie voelt aan als een hevige korte ongesteldheidskramp). Verder voelt de vrouw vaak ook wel dat de eikel op de deur van de baarmoeder ramt maar dit is over het algemeen weinig gevoelig. De uitwendige geslachtsdelen zijn veel gevoeliger.

Dus, wil je haar echt laten schreeuwen, laat haar eerst rustig genieten van voorspel zonder de boel al teveel op te rekken met je vingers. Daarna, als ze niet op haar hoede is, kets je die knuppel erin en moet je zo snel mogelijk klaarkomen!!!! Anders rekt de vaginawand op en dan voelt ze misschien ook wel wijder voor jou!
This is Captain Kathryn Janeway, Federation starship Voyager to Starfleet Command. We are stranded in the Delta quadrant. Do you read?
pi_69762505
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 04:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Beschrijf eens hoe het voelt om als vrouw te neuken wat je dan voelt als hij in je komt.
Bon, wil je even vooroverbuigen....
Ik sta in de avond
Op de rand van een afgrond
En schouw in het Heelal
Niets was, niets is, niets zal
  zaterdag 6 juni 2009 @ 08:16:47 #7
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_69762633
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 05:57 schreef Kathryn.Janeway het volgende:

Als een man zijn piemel in haar hangt, dan is dat over het algemeen lekker. In het begin gaat het wat stroef maar na een minuut gaat dat wat beter. Wat de vrouw voornamelijk voelt is dat de man met zijn benen en ballen tegen haar lijf aanketst. Daarnaast kan de vrouw redelijk goed merken dat je baarmoederwand oprekt naarmate je langer bezig bent. Dat merkt ze vooral als het mannetje met het ruigere beukwerk begint, want dan krijgt de vaginawand weinig tijd zich aan te passen. Op dat moment is zij het gevoeligst voor welke inwendige sensatie dan ook bij penetratie (kan ook pijn zijn als je te maken hebt met een prutser of een grote neger, deze sensatie voelt aan als een hevige korte ongesteldheidskramp). Verder voelt de vrouw vaak ook wel dat de eikel op de deur van de baarmoeder ramt maar dit is over het algemeen weinig gevoelig. De uitwendige geslachtsdelen zijn veel gevoeliger.

Dus, wil je haar echt laten schreeuwen, laat haar eerst rustig genieten van voorspel zonder de boel al teveel op te rekken met je vingers. Daarna, als ze niet op haar hoede is, kets je die knuppel erin en moet je zo snel mogelijk klaarkomen!!!! Anders rekt de vaginawand op en dan voelt ze misschien ook wel wijder voor jou!
Sjezus
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  PR/Manusje van alles zaterdag 6 juni 2009 @ 08:44:04 #8
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_69762755
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 08:51:16 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_69762796
Alsof je dat kan beschrijven.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_69762825
Meestal bel ik aan en dan doet ze de deur open Sja eigenlijk loop ik dan gewoon naar binnen. Soms geef ik even een kusje voordat ik naar binnen loop. Uhm het voelt in de winter vaak warm aan (door de verwarming natuurlijk) maar in de zomer is het vaak ook lekker verkoelend als de rolluiken goed dicht gezeten hebben
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zaterdag 6 juni 2009 @ 08:56:55 #11
136780 Nosh
hurpdurp
pi_69762835
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 08:54 schreef eNGine10 het volgende:
Meestal bel ik aan en dan doet ze de deur open Sja eigenlijk loop ik dan gewoon naar binnen. Soms geef ik even een kusje voordat ik naar binnen loop. Uhm het voelt in de winter vaak warm aan (door de verwarming natuurlijk) maar in de zomer is het vaak ook lekker verkoelend als de rolluiken goed dicht gezeten hebben
Gast, waarom beschrijf je seks als de gemiddelde dag van een Jehova-getuige?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_69762855
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 08:56 schreef Nosh het volgende:

[..]

Gast, waarom beschrijf je seks als de gemiddelde dag van een Jehova-getuige?

Waar staat dan dat ik mijn voet tussen de deur zet? Ik word vrijwillig binnengelaten
pi_69763019
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 08:59 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Waar staat dan dat ik mijn voet tussen de deur zet? Ik word vrijwillig binnengelaten
Als je maar betaalt toch
  zaterdag 6 juni 2009 @ 09:32:59 #14
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_69763079
Warme appeltaart.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_69763371
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 09:32 schreef GizartFRL het volgende:
Warme appeltaart.
Was er niet een of andere comedy film waar dit in voorkwam?
pi_69763409
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 10:08 schreef raaavi het volgende:

[..]

Was er niet een of andere comedy film waar dit in voorkwam?
American Pie
pi_69763468
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 10:12 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

American Pie
die ja , met die oma enzo.
pi_69763512
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 10:18 schreef raaavi het volgende:

[..]

die ja , met die oma enzo.
Dat hij over die oma klaarkomt ( ) is weer een ander deel volgens mij.
pi_69763517
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 05:57 schreef Kathryn.Janeway het volgende:

Ok.
Een vrouw ...
Met een profiel waar de trekkie-heid van afdruipt ...
Beschrijft sex op een zeer expliciete manier ...

Mijn hoofd doet pijn.
pi_69763529
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 10:20 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Dat hij over die oma klaarkomt ( ) is weer een ander deel volgens mij.
busted.
Verwarrend.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 10:23:14 #21
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_69763541
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 09:32 schreef GizartFRL het volgende:
Warme appeltaart.
Bij het lezen van de topictitel moest ik hier meteen aan denken.
Qui habet aures audiendi audiat
  zaterdag 6 juni 2009 @ 10:23:32 #22
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_69763546
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 04:45 schreef Schenkstroop het volgende:
Beschrijf eens hoe het voelt om als vrouw te neuken wat je dan voelt als hij in je komt. En als je man bent hoe voelt is om bij een meisje naar binnen te gaan?
TS moet dit maar eens proberen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 10:35:47 #23
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_69763699
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 10:23 schreef tisauch het volgende:

[..]

Bij het lezen van de topictitel moest ik hier meteen aan denken.
schuldig
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zaterdag 6 juni 2009 @ 11:04:52 #24
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
  zaterdag 6 juni 2009 @ 11:26:48 #25
258109 Kathryn.Janeway
Captain will suffice.
pi_69764593
quote:
Op zaterdag 6 juni 2009 10:21 schreef Dichtpiet. het volgende:

[..]

Ok.
Een vrouw ...
Met een profiel waar de trekkie-heid van afdruipt ...
Beschrijft sex op een zeer expliciete manier ...

Mijn hoofd doet pijn.
Vergeten, Trekkers hebben natuurlijk geen seks.
This is Captain Kathryn Janeway, Federation starship Voyager to Starfleet Command. We are stranded in the Delta quadrant. Do you read?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')