Oja kloptquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:14 schreef LastRequest het volgende:
Oh en Cali grappig dat jij het was
Ik heb echt maar één foto gezien een paar weken terug, dus ik dacht nah ik zal het wel niet goed hebben haha.. maar was vooraan het terras ter hoogte van de Boogie, om een uur of 1 denk ik.
Wel als 2 van ons niet van plan waren lang te blijven.... En als er ongeveer 50 man in de rij staatquote:
Ik vind het afzetterijquote:
Qke-leQ.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:21 schreef Californium het volgende:
Morgenavond trouwens uit eten bij de qu que le Que...?????? geen idee... en daarna Cocktails bij SterreMeidenavond
Dat is een ander verhaal uiteraardquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:22 schreef Californium het volgende:
Wel als 2 van ons niet van plan waren lang te blijven.... En als er ongeveer 50 man in de rij staat
Net even snle gegoogled... enig idee of je daar wat vegetarisch kan bestellenquote:
quote:
Hmm....oke dat moet ik dus doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:26 schreef LastRequest het volgende:
Nou Cali & Mikkie ik hoorde dat als je ergens voor 12u al binnen bent je gratis een stempel krijgt
Het lijkt me vreemd maar volgens iemand die ik sprak was het toch echt zo..
Dat drankje sla ik overquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:35 schreef LastRequest het volgende:
Ja maar dan ga je op z'n Hollands naar binnen, drinkt een drankje en verdwijnt weer
Dat vind ik nou een goed planquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:42 schreef LastRequest het volgende:
Ja dan voel ik me al helemaal een Hollander
Ach ik zie wel.. ik vind eigenlijk dat swarma wel een stempel mag "lenen" en ons mag verblijden met een gratis stempeltje
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:49 schreef swarmahoer het volgende:
ze hebben elke dag een andere dus ookal had ik ik er een thuis werkte het niet
over foto's gesproken gister op de foto gezet door de kerel van de stretto.... en zijn de foto's van Puberpop er alquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
en dk ik zal vanavond eens vragen wat ik kan regelen.. volgends mij hebben ze nog geen fotograaf of iets rondlopen
Nee dusquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:51 schreef Californium het volgende:
[..]
over foto's gesproken gister op de foto gezet door de kerel van de stretto.... en zijn de foto's van Puberpop er al
quote:
quote:
Thanks!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 10:02 schreef Dupje het volgende:
Mooie foto's! Jij hebt lopers uitgezwaaid, en ik moedig ze aan voor het laatste stukje brug
Een D-SLR jaquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:49 schreef morgane het volgende:
Echt hele goede foto's!! Wat voor camera heb je ( (d-)slr neem ik aan?) en waar heb je nog meer foto's van gemaakt?
Superchillquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:50 schreef swarmahoer het volgende:
en dk ik zal vanavond eens vragen wat ik kan regelen.. volgends mij hebben ze nog geen fotograaf of iets rondlopen
Goed idee... ff de lopers binnenhalen voor onze stoep...quote:
Nee, Yasshh is op vakantiequote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:36 schreef swarmahoer het volgende:
royal sadness in dit topic tijdens de vierdaagseweek
Goeie TTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |