abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60599713
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:43 schreef Skeletor het volgende:
Met meerdere personen online lijkt me onwaarschijnlijk omdat online spelen psn-naam gebonden is
Dat komt wel, mijn vraag was dus of dat in deze patch al zit of niet.

Er komt dan gewoon een (1) ofzo achter je naam te staan bij de tweede speler.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_60599897
oh dan begreep ik je verkeerd. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken dan.
I approve this message
pi_60609599
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 13:47 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Dat komt wel, mijn vraag was dus of dat in deze patch al zit of niet.

Er komt dan gewoon een (1) ofzo achter je naam te staan bij de tweede speler.
ik begreep dat het eerder iets van wie het eerst op de buzzer drukt geeft antwoord, dus dat je samen met één character speelt. Ik zal morgenavond (vriendin moet perse Mona Lisa Smile kijken ) Buzz er weer eens indonderen
pi_60612617
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 21:13 schreef Misanthropist het volgende:

[..]

ik begreep dat het eerder iets van wie het eerst op de buzzer drukt geeft antwoord, dus dat je samen met één character speelt. Ik zal morgenavond (vriendin moet perse Mona Lisa Smile kijken ) Buzz er weer eens indonderen
Hmm, dat lijkt me een erg oneerlijk speelsysteem eigenlijk. Natuurlijk kun je normaal ook overleggen, maar dat je allemaal kunt drukken en dat dan de snelste het antwoord is, geeft de gewone tegenspelers gewoon een achterstand aangezien zij niet vier mensen kunnen laten drukken om de snelste te zijn.

Zoiets zou best leuk zijn als er dus geen losse spelers mee kunnen doen, maar je een soort team 1 tegen team 2 krijgt.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_60615560
quote:
Nieuw lijstje:
- vecht
- KoosyNL
- Paulster
- Sanshine020
- Summer_Breeze
- SD_NL
- Poit
- NL_SToRM
- Shiver23
- Superkoei
- KURT2000
- tomenkim
- Mirvan
Lijstje weer compleet. Ik ben de onderste
I approve this message
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 01:47:34 #96
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_60675425
Wie speelt ook weleens sofa vs sofa? Ik ben op trophy collection tour. Geen van mijn sony-collega's lijken ooit online, wie van hier wel?
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_60677690
wij spelen haast uitsluitend sofa tegen sofa.

Ik heb trouwens de indruk dat sinds de laatste update hetaantal on-line vragen vergroot is.
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:13:33 #98
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_60679474
Euhm in dat geval wil ik mijn naam wel laten toevoegen aan de sofa vs sofa lijst hiero
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 11:39:42 #99
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_60679982
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 08:13 schreef mrPanerai het volgende:
wij spelen haast uitsluitend sofa tegen sofa.

Ik heb trouwens de indruk dat sinds de laatste update hetaantal on-line vragen vergroot is.
Dat idee had ik gisteren ook. Er kwam geen enkele bekende vraag voorbij!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 15:13:20 #100
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_60684333
zo iedereen aangemaakt....:) let the games begin
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:51:07 #101
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_61241876
Worden er nog wel eens eigen quizzen gemaakt? Ik sta momenteel met een quizje in de top 3
PSN ID Boterkuip
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 12:21:57 #102
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61242360
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 11:51 schreef Buttercup het volgende:
Worden er nog wel eens eigen quizzen gemaakt? Ik sta momenteel met een quizje in de top 3
Nintendo Games?
Ik ga hem even doen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_61479969
Kan als een domme vraag klinken, maar in België hebben we iets als een datalimiet... Dus heeft iemand enig idee hoeveel MB zo'n gemiddeld online quizje met Buzz verspilt?
  woensdag 10 september 2008 @ 11:19:36 #104
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_61519581
Vast niet zoveel... in principe lever je alleen tekstinput voor 8 vragen, zal dan toch wel meevallen?
PSN ID Boterkuip
pi_61520325
Gisteren Buzz! weer eens gespeeld. eerst een update installeren, en nu blijken er nieuwe mannetjes in te zitten echt leuk! Zijn er ook andere veranderingen aan de game?
Twitter: KoosyNL
Mail: koosynl@fok.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')