Dat komt wel, mijn vraag was dus of dat in deze patch al zit of niet.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:43 schreef Skeletor het volgende:
Met meerdere personen online lijkt me onwaarschijnlijk omdat online spelen psn-naam gebonden is
ik begreep dat het eerder iets van wie het eerst op de buzzer drukt geeft antwoord, dus dat je samen met één character speelt. Ik zal morgenavond (vriendin moet perse Mona Lisa Smile kijkenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat komt wel, mijn vraag was dus of dat in deze patch al zit of niet.
Er komt dan gewoon een (1) ofzo achter je naam te staan bij de tweede speler.
Hmm, dat lijkt me een erg oneerlijk speelsysteem eigenlijk. Natuurlijk kun je normaal ook overleggen, maar dat je allemaal kunt drukken en dat dan de snelste het antwoord is, geeft de gewone tegenspelers gewoon een achterstand aangezien zij niet vier mensen kunnen laten drukken om de snelste te zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 21:13 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
ik begreep dat het eerder iets van wie het eerst op de buzzer drukt geeft antwoord, dus dat je samen met één character speelt. Ik zal morgenavond (vriendin moet perse Mona Lisa Smile kijken) Buzz er weer eens indonderen
Lijstje weer compleet. Ik ben de onderstequote:Nieuw lijstje:
- vecht
- KoosyNL
- Paulster
- Sanshine020
- Summer_Breeze
- SD_NL
- Poit
- NL_SToRM
- Shiver23
- Superkoei
- KURT2000
- tomenkim
- Mirvan
Dat idee had ik gisteren ook. Er kwam geen enkele bekende vraag voorbij!quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 08:13 schreef mrPanerai het volgende:
wij spelen haast uitsluitend sofa tegen sofa.
Ik heb trouwens de indruk dat sinds de laatste update hetaantal on-line vragen vergroot is.
Nintendo Games?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 11:51 schreef Buttercup het volgende:
Worden er nog wel eens eigen quizzen gemaakt? Ik sta momenteel met een quizje in de top 3
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |