quote:
Ja, daar ben ik dan ook te vindenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, deze dagen gebeurt het allemaal in 024 he?
Er is inderdaad geen ruk te doen in de stad, hoewel de winkelstraten wel weer redelijk gevuld waren, veel Duitsers ook.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Neuh, deze dagen gebeurt het allemaal in 024 he?
Je hebt een pm.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 17:59 schreef Houniet het volgende:
Vanavond is deze jonge God in House of Billjardss enzo.
Crap... dan ben ik op vakantie en moet ik het dit jaar helaas missenquote:
Ik ga wel meequote:Op donderdag 24 juli 2008 19:39 schreef Eva4Evah het volgende:
Grrr... ik wil morgen lekker naar Klarenbeek om te zwemmen, maar iedereen is weg of kan niet
Veul te veel mensen daarquote:
Ik zal de volgende keer naar je zwaaienquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Veul te veel mensen daar![]()
En als je je het daar moeilijk krijgt met je kano spoel je zomaar aan op een nudistenstrand met waar 80% van het schaamhaar van Arnhem zich 'vermaakt'
Richting Presikhaaf zeker? Daar rijdt wel vaker wat. Niets aan de hand gewoon de gebruikelijke ellende, dacht ik zoquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:07 schreef Beugelfles het volgende:
Even een kleine kick vanaf de Boulevard Heuvelink. Wat een hondenweer, ik wilde nog boodschappen doen, maar nu wacht ik maar even.
Trouwens best veel brandweer en ambulances in de weer net. Nog iets bijzonders gebeurd?
Daarom moet je ook eerst even op www.buienradar.nl kijken voor je dat soort dingen gaat doenquote:Op woensdag 30 juli 2008 20:11 schreef Eva4Evah het volgende:
Gisteren naar Lathum geweest, waren we er net een uurtje, alles net lekker uitgestald enzo, begint het keihard te regenenzit je daar met je opblaasbootje midden op dat meer
(was met m'n neefje en nichtje van 10 en 7
) Was wel lachen, roeien ging voor geen meter dus ik maar eruit gesprongen en de boot + kids mee teruggetrokken
Hoef je straks niet meer naar Lathum toequote:Recreatieplas Rijkerswoerd verdubbelt
ELST - Surfen op de Rijkerswoerdse Plassen. Vanaf 2013 moet dat mogelijk zijn, omdat de recreatieplas ten zuiden van Arnhem op termijn ruim tweemaal zo groot wordt.
Het recreatiegebied meet nu 80 hectare. Daar komt straks een aanzienlijk deel water en park bij.
De plas wordt dusdanig groot dat er straks op gezeild kan worden. Tienduizenden uit Arnhem en Betuwe moeten er kunnen recreëren.
De vergroting van het recreatiegebied is onderdeel van het deelplan Waterrijk van Park Lingezegen. Het totale plan Park Lingezegen strekt zich met een omvang van 1.500 hectare uit tussen Arnhem en Nijmegen en moet het 'Central Park' van de stadsregio worden.
Het park bestaat uit vijf deelgebieden met ieder hun eigen sfeer. Het Waterrijk is daar een van.
Voor de uitbreiding van het watergebied moet vooral agrarische grond ten oosten van de snelweg A325 wijken. Volgens wethouder Ruud Mooij van Overbetuwe duurt het nog even voordat de eerste graafmachines daar verschijnen. "Op dit moment zijn wij bezig met grondverwerving. We kopen agrariërs uit of bieden ze andere grond aan" , legt hij uit.
Volgens Mooij heeft de overheid nu ongeveer 150 hectare grond opgekocht.
De verwerving van grond stuit op veel weerstand. Begin dit jaar richtten twee Elsterse boeren belangengroep De Ploegschaar op. Zij vinden dat er de afgelopen jaren al genoeg landbouwgrond is opgeofferd aan woningbouw, glastuinbouw en de Betuweroute.
Wanneer de werkzaamheden beginnen, kan Mooij niet zeggen. Wel dat de basis van het park in 2013, ofwel over vijf jaar, klaar moet zijn. Vanaf dan kunnen mensen aan de noordwestkant van Het Waterrijk surfen en zwemmen en aan de oostkant vissen, wandelen en paardrijden.
Begin deze maand zetten de betrokken partijen hun handtekening onder de bestuursovereenkomst voor Park Lingezegen. Daarmee is definitief het startschot gegeven voor uitvoering van het plan.
De betrokken partijen trekken gezamenlijk bijna zeventig miljoen euro uit voor de inrichting. "De helft van het geld komt bij het rijk vandaan", zegt wethouder Mooij.
Om het totale Park Lingezegen te realiseren moet er ook na 2013 blijvend worden geïnvesteerd. "Omdat het plan onderdeel is van de Rijksbufferzone en de ecologische hoofdstructuur, kunnen we erop rekenen dat het rijk de komende jaren geld blijft steken in groen en water in dit gebied" , zegt wethouder Mooij. Een van de andere deelgebieden van Park Lingezegen is De Park, vernoemd naar voormalig kasteel De Park tussen Elst en Arnhem, waarvan de contouren nog te herkennen zijn in het gebied.
Aan de noordzijde grenst het aan nieuwbouwwijk Schuytgraaf, aan de zuidzijde aan Elst. Met bossen, paden, lanen en open gedeelten biedt het over een paar jaar volop mogelijkheden voor joggers, vrijmarkten en waterpret.
Dat was Zuid Arnhem Zuid voordat het 024 werdquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:44 schreef Adelante het volgende:
080, waar is dat nou weer? geitenkamp?
yo-hoquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Ach vanuit 080 ben je zo bij Rijkerswoerd, da's veel err "levendiger"
Hmm, ik zie dat wij 085 waren, voor welke oorlog was dat eig'k?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat was Zuid Arnhem Zuid voordat het 024 werd
Vlak voor de laatste op de Balkan, n00bquote:Op woensdag 30 juli 2008 22:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hmm, ik zie dat wij 085 waren, voor welke oorlog was dat eig'k?
Valt Arnhem Zuid officieel onder Nijmegen dan?quote:Op woensdag 30 juli 2008 22:45 schreef remlof het volgende:
Dat was Zuid Arnhem Zuid voordat het 024 werd
Ik ga er zo heenquote:Op woensdag 30 juli 2008 23:56 schreef remlof het volgende:
Giesbeek/Lathum is tof, groot zat om altijd een goed plekje te vinden, wat je ook wil doen
Nee, andersomquote:Op donderdag 31 juli 2008 09:09 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Valt Arnhem Zuid officieel onder Nijmegen dan?
Waarom niet op Meinerswijk? Da's veel groter.quote:Op donderdag 31 juli 2008 12:25 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga zo chillen met een rubber bootje op dat meertje in dat bos in Elden
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=51.965635,5.881162&spn=0.006544,0.018775&t=h&z=16
Ik vind het daar mooierquote:Op donderdag 31 juli 2008 12:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom niet op Meinerswijk? Da's veel groter.
Nou het is eigenlijk iets totaals niet-Arnhems. Ik loop stage in Den Haag, ik studeer in Nijmegen, mijn afstudeeronderzoek betreft veel wijken/plaatsten in Nederland en ik was op korte termijn op zoek naar een betaalbare kamer. Toen was Arnhem opeens wel heel aantrekkelijk! Arnhem is gewoon ideaal qua reistijd als je overal moet zijn! En het is natuurlijk een leuke stad waar je alles kan vinden wat je nodig hebtquote:Op vrijdag 1 augustus 2008 20:17 schreef Eva4Evah het volgende:
Hee welkom, mede Arnhemmer!En wat brengt jou naar deze geweldige stad?
Nieuwe baan oid?
Op die snoepjes ben ik inderdaad ook dol! Kan je er wat naar mijn kamertje toesturen?quote:
Haha een mede-net-inwonerquote:Op donderdag 31 juli 2008 22:27 schreef Beugelfles het volgende:
Beugelfles meldt zich ook in dit topic. Ben, even tellen, officieel zes dagen woonachting in Arnhem. Wel Arnhem-noord uiteraard...Vooraan de Boulevard Heuvelink.
Zijn er nog leuke events/festivals/braderiën et cetera deze zomer?
Dan ga ik liever naar StJanquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:49 schreef Eva4Evah het volgende:
Kennen jullie restaurant Spice aan het Jansplein? Was er vorige week voor het eerst, erg leuk tentje, lekker eten en niet zo duur
In die reïncarnatie ben ik nog niet geweest, volgens mij zit er elk half jaar een andere vreettentquote:Op woensdag 13 augustus 2008 14:49 schreef Eva4Evah het volgende:
Kennen jullie restaurant Spice aan het Jansplein? Was er vorige week voor het eerst, erg leuk tentje, lekker eten en niet zo duur
quote:Op woensdag 13 augustus 2008 19:17 schreef remlof het volgende:
[..]
In die reïncarnatie ben ik nog niet geweest, volgens mij zit er elk half jaar een andere vreettent
Oh serieus, ik kon mijn bord pasta nauwelijks voor de helft op!quote:Op woensdag 13 augustus 2008 23:08 schreef Vork het volgende:
Nou, Spice zit er al een tijdje en de twee keer dat ik er heb gegeten was het erg lekker, maar wel veel te weinig.
Idd, allemaal leuk en aardig. Kwam ik gister om 23:00 aan op centraal. Zie ik het hele perron vol met supporters staan, ik denk: "het zal mij niet gebeuren..". Dus ik val uit de deuren en elleboog me door het publiek. Is mijn opvouwparapluutjequote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:38 schreef Vork het volgende:
Zeg, allemaal leuk en aardig hoor, die wedstrijd van Twente in het Gelredome, maar die lui hebben wel een teringbende van de Korenmarkt gemaakt zo voor aanvang van het voetbalfestijn. Ik liep er gisteren nog even langs, waar het uitgestorven was, tijdends de wedstrijd, maar wat een berg met troep, hoofdzakelijk plastic bierbekertjes (Grolsch uiteraard, vele duizenden.
ze zijn bij kruitvat in de aanbieding, voor 2 euroquote:Op donderdag 14 augustus 2008 20:54 schreef Beugelfles het volgende:
[..]
Idd, allemaal leuk en aardig. Kwam ik gister om 23:00 aan op centraal. Zie ik het hele perron vol met supporters staan, ik denk: "het zal mij niet gebeuren..". Dus ik val uit de deuren en elleboog me door het publiek. Is mijn opvouwparapluutjeuit mijn tas gevallen/gejat
Heb ik weer...
Zeg, ga eens heel snel wel met je Kruidvat!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:43 schreef Guppyfriend het volgende:
ze zijn bij kruitvat in de aanbieding, voor 2 euro
als jij liever een dure vouwparaplu wilt laten kapotwaaien of verliezen, be my guestquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Zeg, ga eens heel snel wel met je Kruidvat!
Kruidvatquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Vork het volgende:
[..]
KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT - KRUIDVAT -quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Vork het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ik moet nu ook 15 seconden langer lopen voordat ik op het perron benquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Heeft iemand enig idee wat ze op station Velperpoort gaan doen?
Ik vind die tijdelijke trappen met doorkijk maar niets.
En dan dat hele eind teruglopen naar de stempelautomaat...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:20 schreef remlof het volgende:
ik moet nu ook 15 seconden langer lopen voordat ik op het perron ben
Denk het wel.quote:
Daar vind ik het altijd wel gezelligquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:54 schreef remlof het volgende:
Op centraal hoef je tegenwoordig de trap niet meer te gebruiken om van perron 8 naar perron 7 te gaan, daar maak ik die 15 seconden weer ruimschoots goed
Dat weet niemand.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:10 schreef Houniet het volgende:
Wanneer is het eigenlijk klaar daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |