Opera?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:07 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
o, goed dat je het zegt, Opera laat bij mij gewoon wel het plaatje zien
Niettes. Maar als het wel zo is, correct me if I'm wrong. In dat geval heb ik er een lekkere fipo bijquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:00 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hihi, jij hebt 'First!" in mijn Gallery gepost
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:06 schreef dr.dunno het volgende:
maar stoor je er maar niet aan hoor, het zijn natuurlijk 'extremen', alle andere bèta's zijn harstikke normaal, net als de rest![]()
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=2368414quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:09 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Niettes. Maar als het wel zo is, correct me if I'm wrong. In dat geval heb ik er een lekkere fipo bij
Ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:11 schreef Dibble het volgende:
ben ik de enige hier die niet weet wat een beta-student is?
je hebt leuk-normaal en je hebt abnormaal.quote:
Toffe sig btw.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:12 schreef slindenau het volgende:
[..]
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=2368414.
Nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:11 schreef Dibble het volgende:
technische studies (wiskunde, natuurkunde, informatica, etc.); over het algemeen alles wat niet alfa is (talen, psychologie, filosofie, etc.) of biomedisch (biologie, geneeskunde, tandheelkunde, diergeneeskunde).quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:11 schreef Dibble het volgende:
vrouwen willen niet een schattig iemand om mee te neuken, die willen iemand die klappen uitdeelt en op z'n borst slaat als een gorilla.quote:
Vind je het heel gek, je bent ook gewoon een kneus die zich verveelt en op zoek is naar serieuze/gefrustreerde reacties zodat je lekker kan flamenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:13 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je hebt leuk-normaal en je hebt abnormaal.
slechts een klein, select groepje hier ergert zich aan de toonzetting van de OP, de rest zie ik nog steeds sympatiseren tegen de abnormalen.
Allebei gamma.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:16 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
technische studies (wiskunde, natuurkunde, informatica, etc.); over het algemeen alles wat niet alfa is (talen, psychologie, filosofie, etc.) of biomedisch (biologie, geneeskunde, tandheelkunde, diergeneeskunde).
en gamma is een soort van cross-over tussen alfa- en beta-studies, wat nooit echt van de grond is gekomen.
Dat denk ik niet, de gemiddelde TU-knaller loopt er bij als een mislukte boswachter, dat is toch wel een diepte punt. Om maar niet te beginnen over de meisjes/vrouwen die rondlopen in bv. Delft. Dat is gewoon om te huilen in meer dan 99% van de gevallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:58 schreef leonpwner1 het volgende:
Alsof alle tweakers/bèta studenten er als een nerd uitzienDurf te wedden dat de meeste studenten er een stuk stijlvoller uitzien dan de TS.
nee, ik heb echt wel betere dingen te doen, maar ergeren aan bepaalde dingen en deze frustraties uiten moet soms voorrang krijgen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:19 schreef Thomass het volgende:
[..]
Vind je het heel gek, je bent ook gewoon een toffe kerel die zich verveelt en op zoek is naar serieuze/gefrustreerde reacties zodat je lekker kan flamen![]()
als jij een community (tweakers.net) van tienduizenden vaste reageerders en nog tien keer zoveel ongeregistreerde meelezers excessen noemt, dan ben je vast oost-indisch blind.quote:Overigens ben ik het met je eens dat die reacties en het hele "vriendin = gadget" gebeuren volkomen en 100% kansloos is. Maargoed dat zijn dan ook excessen
een ieder die geband is op tweakers verdient in de regel mijn respect.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef slindenau het volgende:
Dat zeg ik, Gamma!
Jij neemt aan dat de tweakers community representatief is voor de bèta student. Daar ga je de fout al inquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, ik heb echt wel betere dingen te doen, maar ergeren aan bepaalde dingen en deze frustraties uiten moet soms voorrang krijgen.
[..]
als jij een community (tweakers.net) van tienduizenden vaste reageerders en nog tien keer zoveel ongeregistreerde meelezers excessen noemt, dan ben je vast oost-indisch blind.
Mooi voorbeeld van een `TU-knaller' op fok is thehamsterslayer, zoek zijn postgeschiedenis maar eens na en dan vooral zijn R&P topics als je je een keer verveeltquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:21 schreef Stigma het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, de gemiddelde TU-knaller loopt er bij als een mislukte boswachter, dat is toch wel een diepte punt. Om maar niet te beginnen over de meisjes/vrouwen die rondlopen in bv. Delft. Dat is gewoon om te huilen in meer dan 99% van de gevallen.![]()
Jaja ik ben bekend met die boy, in al zijn maagdelijkheidquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:26 schreef Thomass het volgende:
[..]
Jij neemt aan dat de tweakers community representatief is voor de bèta student. Daar ga je de fout al in
[..]
Mooi voorbeeld van een `TU-knaller' op fok is thehamsterslayer, zoek zijn postgeschiedenis maar eens na en dan vooral zijn R&P topics als je je een keer verveelt, prachtgozer is het
de meningen zijn daarover verdeeldquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:26 schreef Thomass het volgende:
[..]
Jij neemt aan dat de tweakers community representatief is voor de bèta student. Daar ga je de fout al in
Het beeld wat de meeste mensen hebben van beta-studenten is inderdaad ietwat negatief tov de werkelijkheid...en ik kan het wetenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:26 schreef Thomass het volgende:
[..]
pas maar op dat je geen kunstacademiestudenten achter je aan krijgt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:34 schreef Impala-neuker het volgende:
Nerts![]()
Daar heb ik een winterjas van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |