Niettes. Maar als het wel zo is, correct me if I'm wrong. In dat geval heb ik er een lekkere fipo bijquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:00 schreef slindenau het volgende:
[..]
Hihi, jij hebt 'First!" in mijn Gallery gepost
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:06 schreef dr.dunno het volgende:
maar stoor je er maar niet aan hoor, het zijn natuurlijk 'extremen', alle andere bèta's zijn harstikke normaal, net als de rest![]()
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=2368414quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:09 schreef leonpwner1 het volgende:
[..]
Niettes. Maar als het wel zo is, correct me if I'm wrong. In dat geval heb ik er een lekkere fipo bij
Ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:11 schreef Dibble het volgende:
ben ik de enige hier die niet weet wat een beta-student is?
je hebt leuk-normaal en je hebt abnormaal.quote:
Toffe sig btw.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:12 schreef slindenau het volgende:
[..]
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=2368414.
Nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:11 schreef Dibble het volgende:
technische studies (wiskunde, natuurkunde, informatica, etc.); over het algemeen alles wat niet alfa is (talen, psychologie, filosofie, etc.) of biomedisch (biologie, geneeskunde, tandheelkunde, diergeneeskunde).quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:11 schreef Dibble het volgende:
vrouwen willen niet een schattig iemand om mee te neuken, die willen iemand die klappen uitdeelt en op z'n borst slaat als een gorilla.quote:
Vind je het heel gek, je bent ook gewoon een kneus die zich verveelt en op zoek is naar serieuze/gefrustreerde reacties zodat je lekker kan flamenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:13 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
je hebt leuk-normaal en je hebt abnormaal.
slechts een klein, select groepje hier ergert zich aan de toonzetting van de OP, de rest zie ik nog steeds sympatiseren tegen de abnormalen.
Allebei gamma.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:16 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
technische studies (wiskunde, natuurkunde, informatica, etc.); over het algemeen alles wat niet alfa is (talen, psychologie, filosofie, etc.) of biomedisch (biologie, geneeskunde, tandheelkunde, diergeneeskunde).
en gamma is een soort van cross-over tussen alfa- en beta-studies, wat nooit echt van de grond is gekomen.
Dat denk ik niet, de gemiddelde TU-knaller loopt er bij als een mislukte boswachter, dat is toch wel een diepte punt. Om maar niet te beginnen over de meisjes/vrouwen die rondlopen in bv. Delft. Dat is gewoon om te huilen in meer dan 99% van de gevallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:58 schreef leonpwner1 het volgende:
Alsof alle tweakers/bèta studenten er als een nerd uitzienDurf te wedden dat de meeste studenten er een stuk stijlvoller uitzien dan de TS.
nee, ik heb echt wel betere dingen te doen, maar ergeren aan bepaalde dingen en deze frustraties uiten moet soms voorrang krijgen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:19 schreef Thomass het volgende:
[..]
Vind je het heel gek, je bent ook gewoon een toffe kerel die zich verveelt en op zoek is naar serieuze/gefrustreerde reacties zodat je lekker kan flamen![]()
als jij een community (tweakers.net) van tienduizenden vaste reageerders en nog tien keer zoveel ongeregistreerde meelezers excessen noemt, dan ben je vast oost-indisch blind.quote:Overigens ben ik het met je eens dat die reacties en het hele "vriendin = gadget" gebeuren volkomen en 100% kansloos is. Maargoed dat zijn dan ook excessen
een ieder die geband is op tweakers verdient in de regel mijn respect.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef slindenau het volgende:
Dat zeg ik, Gamma!
Jij neemt aan dat de tweakers community representatief is voor de bèta student. Daar ga je de fout al inquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee, ik heb echt wel betere dingen te doen, maar ergeren aan bepaalde dingen en deze frustraties uiten moet soms voorrang krijgen.
[..]
als jij een community (tweakers.net) van tienduizenden vaste reageerders en nog tien keer zoveel ongeregistreerde meelezers excessen noemt, dan ben je vast oost-indisch blind.
Mooi voorbeeld van een `TU-knaller' op fok is thehamsterslayer, zoek zijn postgeschiedenis maar eens na en dan vooral zijn R&P topics als je je een keer verveeltquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:21 schreef Stigma het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, de gemiddelde TU-knaller loopt er bij als een mislukte boswachter, dat is toch wel een diepte punt. Om maar niet te beginnen over de meisjes/vrouwen die rondlopen in bv. Delft. Dat is gewoon om te huilen in meer dan 99% van de gevallen.![]()
Jaja ik ben bekend met die boy, in al zijn maagdelijkheidquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:26 schreef Thomass het volgende:
[..]
Jij neemt aan dat de tweakers community representatief is voor de bèta student. Daar ga je de fout al in
[..]
Mooi voorbeeld van een `TU-knaller' op fok is thehamsterslayer, zoek zijn postgeschiedenis maar eens na en dan vooral zijn R&P topics als je je een keer verveelt, prachtgozer is het
de meningen zijn daarover verdeeldquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:26 schreef Thomass het volgende:
[..]
Jij neemt aan dat de tweakers community representatief is voor de bèta student. Daar ga je de fout al in
Het beeld wat de meeste mensen hebben van beta-studenten is inderdaad ietwat negatief tov de werkelijkheid...en ik kan het wetenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:26 schreef Thomass het volgende:
[..]
pas maar op dat je geen kunstacademiestudenten achter je aan krijgt.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:34 schreef Impala-neuker het volgende:
Nerts![]()
Daar heb ik een winterjas van![]()
Een nerd kan zichzelf toch ook iedere week kapot zuipen? Zegt helemaal niets daarover.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:35 schreef slindenau het volgende:
[..]
Heb zelf ook een half jaartje een beta-studie gedaan op een TU, het gros van mn medestudenten waren gewoon normale jongeren die elke vrijdag met een kater in de collegebanken zaten etc.
Des te makkelijker zuip je jezelf kapot, slecht argument dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:08 schreef slindenau het volgende:
Nee, want echte Nerds kunnen niet tegen alcohol.
met het verschil dat het in het geval van die nerd kansloos is, in de hoop erbij te horen, maar nooit in een ander bed eindigt dan die van hemzelf, alleen en omringd door z'n knuffelbeertjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:03 schreef Stigma het volgende:
[..]
Een nerd kan zichzelf toch ook iedere week kapot zuipen? Zegt helemaal niets daarover.
ik vind dit een beetje triest. nerds zijn toch ook mensen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:16 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
met het verschil dat het in het geval van die nerd kansloos is, in de hoop erbij te horen, maar nooit in een ander bed eindigt dan die van hemzelf, alleen en omringd door z'n knuffelbeertjes.
ze staan ingeschreven bij de burgerlijke stand ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik vind dit een beetje triest. nerds zijn toch ook mensen?
Weet niet. Wanneer is iemand een nerd? Ik vind gewone jongens vaak veel leuker en oprechter dan de gasten die zichzelf zo nodig moeten bewijzen met drank drugs en een hoop vrouwen. Vaak zit achter dat gedrag een hoop onzekerheid.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:21 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ze staan ingeschreven bij de burgerlijke stand ja.
en geloof me, als je jaren met zo'n persoon opgescheept hebt gezeten, dan snap je waar ik het over heb.
Jup, maar meer het menselijk overschot dat in de natuur allang opgegeten was door wilde dierenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
ik vind dit een beetje triest. nerds zijn toch ook mensen?
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:31 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed waarom je hier nou een topic over opent.
Ik denk dat een nerd juist helemaal niet erbij wil horen. Het zijn vaak die opgeblazen macho studenten die bang zijn om af te gaan voor hun peersquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:16 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
met het verschil dat het in het geval van die nerd kansloos is, in de hoop erbij te horen, maar nooit in een ander bed eindigt dan die van hemzelf, alleen en omringd door z'n knuffelbeertjes.
niemand heeft gezegd dat 'gewone jongens' zo moeten zijn, wel dat nerds geen gewone jongens zijn; het type dat jij benoemt is het andere extreme in deze.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:31 schreef Leanne het volgende:
[..]
Weet niet. Wanneer is iemand een nerd? Ik vind gewone jongens vaak veel leuker en oprechter dan de gasten die zichzelf zo nodig moeten bewijzen met drank drugs en een hoop vrouwen.
niet persoonlijk bedoeld verderquote:Vaak zit achter dat gedrag een hoop onzekerheid.
je realiseert je toch hopelijk wel dat je nu met omgekeerde-psychologie-tactieken probeert de consensus in dit tipoc om te gooien (of althans deviatie van het onderwerp te bewerkstelligen) he?quote:Ik begrijp niet zo goed waarom je hier nou een topic over opent. als je je er zo druk over maakt is het waarschijnlijk bij jezelf ook een 'achilles heel' Tuurlijk zijn er nerds, maar laat die mensen lekker. Wat maakt jou het nou uit wat ze wel of niet doen?
Ja, als als als. Vergeet niet dat de technologische luxe die je vandaag de dag kent (waarmee veel moderne dingen samenhangen, zoals medische zorg), dat je die te danken hebt aan mensen die je hoofdzakelijk kunt plaatsen in de categorie nerds.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:31 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Jup, maar meer het menselijk overschot dat in de natuur allang opgegeten was door wilde dieren
JenDaMan is het zelf ook maar wil dat nog niet erkennenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:48 schreef JenDaMan het volgende:
Dr. Dunno, goed topic hoorEr heerst hier op dit forum een soort taboe op het 'bashen' van sociaal zwak ingestelde mensen. Misschien omdat het merendeel dat zelf ook is.
Maar wie vind jij dan de echte nerds? De mensen die het echt niet uitmaakt wat anderen van ze vinden, of de mensen die er stiekem toch nog heel erg graag bij willen horen?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:46 schreef dr.dunno het volgende:
niemand heeft gezegd dat 'gewone jongens' zo moeten zijn, wel dat nerds geen gewone jongens zijn; het type dat jij benoemt is het andere extreme in deze.
1. die twee zaken kunnen best samengaan, de gemiddelde geneeskunde/diergeneeskunde/diergeneeskunde student is er een goed voorbeeld van.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:48 schreef floris.exe het volgende:
We leven nu in deze omgeving, waarin je meer hebt aan goede hersenen dan aan een athletisch en sterk lichaam.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
niemand heeft gezegd dat 'gewone jongens' zo moeten zijn, wel dat nerds geen gewone jongens zijn; het type dat jij benoemt is het andere extreme in deze.
[..]
het probleem met psychologen en vrouwen (combinaties al helemaal) is dat ze overal ratio achter willen en gaan zoeken; een man steekt z'n leuter in een vrouw omdat het kan en omdat hij dat graag wil, dat is genetisch bepaald (sterker nog, het definieert ons bestaan als zoogdieren) en niet een teken van onzekerheid op een bepaald vlak.
[..]
je realiseert je toch hopelijk wel dat je nu met omgekeerde-psychologie-tactieken probeert de consensus in dit tipoc om te gooien (of althans deviatie van het onderwerp te bewerkstelligen) he?
je studeert nog psychologie en bent voorlopig nog niet klaar, dus ik vergeef het je dat je daar nog niet in slaagt.
Och och och, wat zijn we weer het intellectuele haantje hierquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:46 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
[..]
niet persoonlijk bedoeld verdermaar het probleem met psychologen en vrouwen (combinaties al helemaal
) is dat ze overal ratio achter willen en gaan zoeken; een man steekt z'n leuter in een vrouw
1. omdat het kan en
2. omdat hij dat graag wil
dat is genetisch bepaald (sterker nog, het definieert ons bestaan als zoogdieren) en niet een teken van onzekerheid op een bepaald vlak.
[..]
je realiseert je toch hopelijk wel dat je nu met omgekeerde-psychologie-tactieken probeert de consensus in dit tipoc om te gooien (of althans deviatie van het onderwerp te bewerkstelligen) he?
je studeert nog psychologie en bent voorlopig nog niet klaar, dus ik vergeef het je dat je daar nog niet in slaagt.
Ben ik met je eens, maar mocht er nu een wereldwijde epidimie of een volledige implosie van de beschaving dan zouden alsnog die mensen met slechte ogen er alsnog als eerste aangaan. Natuurlijke selectie heet zoiets, klinkt lomp maar zo zit het wel in elkaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:48 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ja, als als als. Vergeet niet dat de technologische luxe die je vandaag de dag kent (waarmee veel moderne dingen samenhangen, zoals medische zorg), dat je die te danken hebt aan mensen die je hoofdzakelijk kunt plaatsen in de categorie nerds.
Het is zo'n onzin om een vergelijking te maken met vroeger. Dat hoor je ook vaak over mensen met slechte ogen. Dan zijn er van die lui die dan zeggen, goh, wat sneu zijn mensen met slechte ogen eigenlijk, want in de primitieve natuur zouden ze nooit overleven. Dat klopt misschien, maar zoals je misschien weet gaat het om de omgeving. We leven nu in deze omgeving, waarin je meer hebt aan goede hersenen dan aan een athletisch en sterk lichaam.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:50 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Och och och, wat zijn we weer het intellectuele haantje hier. Man, je praktiseert middelbare school psychologie hier. Volgens mij heb jij je colleges nooit begrepen en niet alleen op vrijdag.
en wat zegt deze post nou, je wilt niet in discussie, je voelt je erboven verheven, maar je bent toch onzeker genoeg om te moeten vermelden dat je af gaat studeren over twee maanden? je hoeft je toch niet te bewijzen.... of toch wel?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:50 schreef Leanne het volgende:
[..]
Ach gos...Weetje, ik ga niet verder met je in discussie, goed?
Excuus als ik de consensus in je topic wilde omgooien, ik had overigens niet echt het idee dat die er was.
Ik studeer in september af als A&O psycholoog. Gelukkig ga ik daar wel in slagen
Psychologie en evolutie staan niet altijd op 1 lijn, vandaar dat jullie het hierover niet snel eens worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:50 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Och och och, wat zijn we weer het intellectuele haantje hier. Man, je praktiseert middelbare school psychologie hier. Volgens mij heb jij je colleges nooit begrepen en niet alleen op vrijdag.
1. Natuurlijk kan dat, maar wanneer je alleen de hersens hebt ben je beter af dan alleen de looks. Als je beide hebt, dan ben je natuurlijk gezegend. De looks zijn vooral handig voor het aantrekken van dames, iets wat iedere man natuurlijk graag wilquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:50 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
1. die twee zaken kunnen best samengaan.
2. goede hersenen worden gedefineerd door meer dan alleen 'rekenkracht' ; je bent niets zonder social skills en daar ontbeert het ruim aan bij nerds; hence the obvious problems.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |