abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60061049
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:00 schreef slindenau het volgende:

[..]

Hihi, jij hebt 'First!" in mijn Gallery gepost
Niettes. Maar als het wel zo is, correct me if I'm wrong. In dat geval heb ik er een lekkere fipo bij
pi_60061068
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:06 schreef dr.dunno het volgende:

maar stoor je er maar niet aan hoor, het zijn natuurlijk 'extremen', alle andere bèta's zijn harstikke normaal, net als de rest

Alsof jij zo normaal bent
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:11:13 #54
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_60061083
ben ik de enige hier die niet weet wat een beta-student is ?
*Hosselcopter*
pi_60061098
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:09 schreef leonpwner1 het volgende:

[..]

Niettes. Maar als het wel zo is, correct me if I'm wrong. In dat geval heb ik er een lekkere fipo bij
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=2368414

.
pi_60061107
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:11 schreef Dibble het volgende:
Ja.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:13:13 #57
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60061116
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:10 schreef leonpwner1 het volgende:

[..]

Alsof jij zo normaal bent
je hebt leuk-normaal en je hebt abnormaal.

slechts een klein, select groepje hier ergert zich aan de toonzetting van de OP, de rest zie ik nog steeds sympatiseren tegen de abnormalen.
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_60061130
quote:
Toffe sig btw.
pi_60061144
quote:
Nee.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:16:21 #60
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60061169
quote:
technische studies (wiskunde, natuurkunde, informatica, etc.); over het algemeen alles wat niet alfa is (talen, psychologie, filosofie, etc.) of biomedisch (biologie, geneeskunde, tandheelkunde, diergeneeskunde).

en gamma is een soort van cross-over tussen alfa- en beta-studies, wat nooit echt van de grond is gekomen.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:19:35 #61
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60061227
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:08 schreef Ofresca het volgende:

[..]

Maar ze zijn zo schattig...
vrouwen willen niet een schattig iemand om mee te neuken, die willen iemand die klappen uitdeelt en op z'n borst slaat als een gorilla.
pi_60061236
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:13 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

je hebt leuk-normaal en je hebt abnormaal.

slechts een klein, select groepje hier ergert zich aan de toonzetting van de OP, de rest zie ik nog steeds sympatiseren tegen de abnormalen.
Vind je het heel gek, je bent ook gewoon een kneus die zich verveelt en op zoek is naar serieuze/gefrustreerde reacties zodat je lekker kan flamen

Overigens ben ik het met je eens dat die reacties en het hele "vriendin = gadget" gebeuren volkomen en 100% kansloos is. Maargoed dat zijn dan ook excessen
pi_60061244
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:16 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

technische studies (wiskunde, natuurkunde, informatica, etc.); over het algemeen alles wat niet alfa is (talen, psychologie, filosofie, etc.) of biomedisch (biologie, geneeskunde, tandheelkunde, diergeneeskunde).

en gamma is een soort van cross-over tussen alfa- en beta-studies, wat nooit echt van de grond is gekomen.
Allebei gamma.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:21:53 #64
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_60061268
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 16:58 schreef leonpwner1 het volgende:
Alsof alle tweakers/bèta studenten er als een nerd uitzien Durf te wedden dat de meeste studenten er een stuk stijlvoller uitzien dan de TS.
Dat denk ik niet, de gemiddelde TU-knaller loopt er bij als een mislukte boswachter, dat is toch wel een diepte punt. Om maar niet te beginnen over de meisjes/vrouwen die rondlopen in bv. Delft. Dat is gewoon om te huilen in meer dan 99% van de gevallen.
Mwah ik zou wel een bonbonnetje lusten!
pi_60061285
Dat zeg ik, Gamma!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:22:58 #66
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60061296
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:19 schreef Thomass het volgende:

[..]

Vind je het heel gek, je bent ook gewoon een toffe kerel die zich verveelt en op zoek is naar serieuze/gefrustreerde reacties zodat je lekker kan flamen
nee, ik heb echt wel betere dingen te doen, maar ergeren aan bepaalde dingen en deze frustraties uiten moet soms voorrang krijgen.
quote:
Overigens ben ik het met je eens dat die reacties en het hele "vriendin = gadget" gebeuren volkomen en 100% kansloos is. Maargoed dat zijn dan ook excessen
als jij een community (tweakers.net) van tienduizenden vaste reageerders en nog tien keer zoveel ongeregistreerde meelezers excessen noemt, dan ben je vast oost-indisch blind.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:24:27 #67
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60061326
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef slindenau het volgende:
Dat zeg ik, Gamma!
een ieder die geband is op tweakers verdient in de regel mijn respect.

bij deze.
pi_60061353
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:22 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

nee, ik heb echt wel betere dingen te doen, maar ergeren aan bepaalde dingen en deze frustraties uiten moet soms voorrang krijgen.
[..]

als jij een community (tweakers.net) van tienduizenden vaste reageerders en nog tien keer zoveel ongeregistreerde meelezers excessen noemt, dan ben je vast oost-indisch blind.
Jij neemt aan dat de tweakers community representatief is voor de bèta student. Daar ga je de fout al in
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:21 schreef Stigma het volgende:

[..]

Dat denk ik niet, de gemiddelde TU-knaller loopt er bij als een mislukte boswachter, dat is toch wel een diepte punt. Om maar niet te beginnen over de meisjes/vrouwen die rondlopen in bv. Delft. Dat is gewoon om te huilen in meer dan 99% van de gevallen.
Mooi voorbeeld van een `TU-knaller' op fok is thehamsterslayer, zoek zijn postgeschiedenis maar eens na en dan vooral zijn R&P topics als je je een keer verveelt , prachtgozer is het
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:30:12 #69
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_60061418
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:26 schreef Thomass het volgende:

[..]

Jij neemt aan dat de tweakers community representatief is voor de bèta student. Daar ga je de fout al in
[..]

Mooi voorbeeld van een `TU-knaller' op fok is thehamsterslayer, zoek zijn postgeschiedenis maar eens na en dan vooral zijn R&P topics als je je een keer verveelt , prachtgozer is het
Jaja ik ben bekend met die boy, in al zijn maagdelijkheid
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:30:23 #70
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60061421
quote:

[..]

de meningen zijn daarover verdeeld
in mijn voordeel.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:34:37 #71
199699 Impala-neuker
Aepyceros melampus
pi_60061501
Nerts
Daar heb ik een winterjas van
Passie voor kadavers, en hun anus in 't bijzonder.
pi_60061518
quote:

[..]

Het beeld wat de meeste mensen hebben van beta-studenten is inderdaad ietwat negatief tov de werkelijkheid...en ik kan het weten .

Heb zelf ook een half jaartje een beta-studie gedaan op een TU, het gros van mn medestudenten waren gewoon normale jongeren die elke vrijdag met een kater in de collegebanken zaten etc.

Ze spelen echt niet allemaal WoW ofzo, al zijn er natuurlijk ook van dat soort typetjes aanwezig. Maarja, dat heb je bij bijna elke studie wel .
  zaterdag 12 juli 2008 @ 17:43:46 #73
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60061647
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:34 schreef Impala-neuker het volgende:
Nerts
Daar heb ik een winterjas van
pas maar op dat je geen kunstacademiestudenten achter je aan krijgt.

[ Bericht 0% gewijzigd door dr.dunno op 12-07-2008 17:50:17 ]
pi_60061905
Over nerdy shit gesproken: Wiskundeles tijdens Lowlands

Tis altijd mooi om te zien hoe ze bèta populair proberen te maken adhv bier, enzo.
pi_60061962
Het type mensen dat naar Lowlands gaat is volgens mij niet echt in staat tot Wiskunde, ze hebben het verkeerde festival uitgekozen voor hun actie
  zaterdag 12 juli 2008 @ 18:03:48 #76
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_60061963
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:35 schreef slindenau het volgende:

[..]

Heb zelf ook een half jaartje een beta-studie gedaan op een TU, het gros van mn medestudenten waren gewoon normale jongeren die elke vrijdag met een kater in de collegebanken zaten etc.
Een nerd kan zichzelf toch ook iedere week kapot zuipen? Zegt helemaal niets daarover.
pi_60062030
Nee, want echte Nerds kunnen niet tegen alcohol .
  zaterdag 12 juli 2008 @ 18:12:36 #78
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_60062085
Nerds do it better.

Punt.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 18:12:39 #79
174875 Stigma
Bonbonnetje?
pi_60062087
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 18:08 schreef slindenau het volgende:
Nee, want echte Nerds kunnen niet tegen alcohol .
Des te makkelijker zuip je jezelf kapot, slecht argument dus.

En dan pas IK gewoon het begrip nerd aan, ik ken genoeg poepnerds die zichzelf op z'n tijd klem zuipen.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 18:42:55 #80
125545 DR878
I dont give a shit.
pi_60062479
weet je wat nog erger is dan een nerd? ( ben er zelf ook best wel eentje , hoewel geupgrade )

Iemand die graag een nerd wilt zijn, en ik ken er eentje, mega irritant ventje.

Iemand: echt een nerd ben je
Hij : zeker , dank je wel

Hij: ik ben trots op dat ik een nerd ben
Ik: Why that?
Hij: dan ben ik namelijk slimmer dan de rest.
Ik: yea, sure

Maar hij was dus eerst een domme gast die vmbo deed en met geluk van de MBO naar HBO is gegaan. En nu voelt hij zich 30 IQ punten slimmer, waarbij hij zelfs neerkijkt op mij .
Life is a sexually transmitted disease with a mortality rate of 100%
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:16:47 #81
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60063001
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 18:03 schreef Stigma het volgende:

[..]

Een nerd kan zichzelf toch ook iedere week kapot zuipen? Zegt helemaal niets daarover.
met het verschil dat het in het geval van die nerd kansloos is, in de hoop erbij te horen, maar nooit in een ander bed eindigt dan die van hemzelf, alleen en omringd door z'n knuffelbeertjes.
pi_60063048
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:16 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

met het verschil dat het in het geval van die nerd kansloos is, in de hoop erbij te horen, maar nooit in een ander bed eindigt dan die van hemzelf, alleen en omringd door z'n knuffelbeertjes.
ik vind dit een beetje triest. nerds zijn toch ook mensen?
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:21:43 #83
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60063076
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:20 schreef Leanne het volgende:

[..]

ze staan ingeschreven bij de burgerlijke stand ja.

en geloof me, als je jaren met zo'n persoon opgescheept hebt gezeten, dan snap je waar ik het over heb.
pi_60063255
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:21 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

ze staan ingeschreven bij de burgerlijke stand ja.

en geloof me, als je jaren met zo'n persoon opgescheept hebt gezeten, dan snap je waar ik het over heb.
Weet niet. Wanneer is iemand een nerd? Ik vind gewone jongens vaak veel leuker en oprechter dan de gasten die zichzelf zo nodig moeten bewijzen met drank drugs en een hoop vrouwen. Vaak zit achter dat gedrag een hoop onzekerheid.

Ik begrijp niet zo goed waarom je hier nou een topic over opent. als je je er zo druk over maakt is het waarschijnlijk bij jezelf ook een 'achilles heel' Tuurlijk zijn er nerds, maar laat die mensen lekker. Wat maakt jou het nou uit wat ze wel of niet doen?
pi_60063266
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:20 schreef Leanne het volgende:

[..]

Jup, maar meer het menselijk overschot dat in de natuur allang opgegeten was door wilde dieren
pi_60063318
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:31 schreef Leanne het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed waarom je hier nou een topic over opent.

Kijk die reacties die er gepost worden op die tweaker , misschien begrijp je het dan
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_60063373
Goed topic.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_60063490
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:16 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

Ik denk dat een nerd juist helemaal niet erbij wil horen. Het zijn vaak die opgeblazen macho studenten die bang zijn om af te gaan voor hun peers . Ik behoorde tot geen van beide groepen. Ik behoorde tot de groep serieuze intellectuelen waaronder ook veel mooie meisjes zich bevonden .
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:46:00 #89
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60063516
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:31 schreef Leanne het volgende:

[..]

Weet niet. Wanneer is iemand een nerd? Ik vind gewone jongens vaak veel leuker en oprechter dan de gasten die zichzelf zo nodig moeten bewijzen met drank drugs en een hoop vrouwen.
niemand heeft gezegd dat 'gewone jongens' zo moeten zijn, wel dat nerds geen gewone jongens zijn; het type dat jij benoemt is het andere extreme in deze.
quote:
Vaak zit achter dat gedrag een hoop onzekerheid.
niet persoonlijk bedoeld verder maar het probleem met psychologen en vrouwen (combinaties al helemaal ) is dat ze overal ratio achter willen en gaan zoeken; een man steekt z'n leuter in een vrouw
1. omdat het kan en
2. omdat hij dat graag wil

dat is genetisch bepaald (sterker nog, het definieert ons bestaan als zoogdieren) en niet een teken van onzekerheid op een bepaald vlak.
quote:
Ik begrijp niet zo goed waarom je hier nou een topic over opent. als je je er zo druk over maakt is het waarschijnlijk bij jezelf ook een 'achilles heel' Tuurlijk zijn er nerds, maar laat die mensen lekker. Wat maakt jou het nou uit wat ze wel of niet doen?
je realiseert je toch hopelijk wel dat je nu met omgekeerde-psychologie-tactieken probeert de consensus in dit tipoc om te gooien (of althans deviatie van het onderwerp te bewerkstelligen) he?

je studeert nog psychologie en bent voorlopig nog niet klaar, dus ik vergeef het je dat je daar nog niet in slaagt.
pi_60063547
Dr. Dunno, goed topic hoor Er heerst hier op dit forum een soort taboe op het 'bashen' van sociaal zwak ingestelde mensen. Misschien omdat het merendeel dat zelf ook is.
pi_60063549
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:31 schreef JenDaMan het volgende:

[..]

Jup, maar meer het menselijk overschot dat in de natuur allang opgegeten was door wilde dieren
Ja, als als als. Vergeet niet dat de technologische luxe die je vandaag de dag kent (waarmee veel moderne dingen samenhangen, zoals medische zorg), dat je die te danken hebt aan mensen die je hoofdzakelijk kunt plaatsen in de categorie nerds.

Het is zo'n onzin om een vergelijking te maken met vroeger. Dat hoor je ook vaak over mensen met slechte ogen. Dan zijn er van die lui die dan zeggen, goh, wat sneu zijn mensen met slechte ogen eigenlijk, want in de primitieve natuur zouden ze nooit overleven. Dat klopt misschien, maar zoals je misschien weet gaat het om de omgeving. We leven nu in deze omgeving, waarin je meer hebt aan goede hersenen dan aan een athletisch en sterk lichaam.
pi_60063560
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:48 schreef JenDaMan het volgende:
Dr. Dunno, goed topic hoor Er heerst hier op dit forum een soort taboe op het 'bashen' van sociaal zwak ingestelde mensen. Misschien omdat het merendeel dat zelf ook is.
JenDaMan is het zelf ook maar wil dat nog niet erkennen

Zo, dan is die ook weer gemaakt
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:50:14 #93
187891 Ofresca
Lucky you.
pi_60063581
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:46 schreef dr.dunno het volgende:
niemand heeft gezegd dat 'gewone jongens' zo moeten zijn, wel dat nerds geen gewone jongens zijn; het type dat jij benoemt is het andere extreme in deze.
Maar wie vind jij dan de echte nerds? De mensen die het echt niet uitmaakt wat anderen van ze vinden, of de mensen die er stiekem toch nog heel erg graag bij willen horen?

Of eigenlijk, over wie van de 2 gaat dit topic.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:50:15 #94
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60063582
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:48 schreef floris.exe het volgende:
We leven nu in deze omgeving, waarin je meer hebt aan goede hersenen dan aan een athletisch en sterk lichaam.
1. die twee zaken kunnen best samengaan, de gemiddelde geneeskunde/diergeneeskunde/diergeneeskunde student is er een goed voorbeeld van.
overigens zeker niet de enige
2. goede hersenen worden gedefineerd door meer dan alleen 'rekenkracht' ; je bent niets zonder social skills en daar ontbeert het ruim aan bij nerds; hence the obvious problems.
pi_60063583
quote:

[..]

[..]

het probleem met psychologen en vrouwen (combinaties al helemaal ) is dat ze overal ratio achter willen en gaan zoeken; een man steekt z'n leuter in een vrouw omdat het kan en omdat hij dat graag wil, dat is genetisch bepaald (sterker nog, het definieert ons bestaan als zoogdieren) en niet een teken van onzekerheid op een bepaald vlak.
[..]

je realiseert je toch hopelijk wel dat je nu met omgekeerde-psychologie-tactieken probeert de consensus in dit tipoc om te gooien (of althans deviatie van het onderwerp te bewerkstelligen) he?

je studeert nog psychologie en bent voorlopig nog niet klaar, dus ik vergeef het je dat je daar nog niet in slaagt.

Ach gos...Weetje, ik ga niet verder met je in discussie, goed?

Excuus als ik de consensus in je topic wilde omgooien, ik had overigens niet echt het idee dat die er was.

Ik studeer in september af als A&O psycholoog. Gelukkig ga ik daar wel in slagen
pi_60063584
quote:

[..]

[..]

niet persoonlijk bedoeld verder maar het probleem met psychologen en vrouwen (combinaties al helemaal ) is dat ze overal ratio achter willen en gaan zoeken; een man steekt z'n leuter in een vrouw
1. omdat het kan en
2. omdat hij dat graag wil

dat is genetisch bepaald (sterker nog, het definieert ons bestaan als zoogdieren) en niet een teken van onzekerheid op een bepaald vlak.
[..]

Och och och, wat zijn we weer het intellectuele haantje hier . Man, je praktiseert middelbare school psychologie hier. Volgens mij heb jij je colleges nooit begrepen en niet alleen op vrijdag.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:50:51 #97
168255 J.Herrer
pi_60063593
tvp
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_60063645
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:48 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ja, als als als. Vergeet niet dat de technologische luxe die je vandaag de dag kent (waarmee veel moderne dingen samenhangen, zoals medische zorg), dat je die te danken hebt aan mensen die je hoofdzakelijk kunt plaatsen in de categorie nerds.

Het is zo'n onzin om een vergelijking te maken met vroeger. Dat hoor je ook vaak over mensen met slechte ogen. Dan zijn er van die lui die dan zeggen, goh, wat sneu zijn mensen met slechte ogen eigenlijk, want in de primitieve natuur zouden ze nooit overleven. Dat klopt misschien, maar zoals je misschien weet gaat het om de omgeving. We leven nu in deze omgeving, waarin je meer hebt aan goede hersenen dan aan een athletisch en sterk lichaam.
Ben ik met je eens, maar mocht er nu een wereldwijde epidimie of een volledige implosie van de beschaving dan zouden alsnog die mensen met slechte ogen er alsnog als eerste aangaan. Natuurlijke selectie heet zoiets, klinkt lomp maar zo zit het wel in elkaar.

Maar goed, ik ben van mening dat sociaal zwakke mensen vaak gewoon lui en/of bang zijn. Ze hebben nare ervaringen met 'de mens' opgelopen en maken zichzelf en elkaar daarom op internetforums wijs dat ze het gewoon niet leuk vinden om met mensen om te gaan.
pi_60063649
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:50 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Och och och, wat zijn we weer het intellectuele haantje hier . Man, je praktiseert middelbare school psychologie hier. Volgens mij heb jij je colleges nooit begrepen en niet alleen op vrijdag.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:53:24 #100
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_60063657
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:50 schreef Leanne het volgende:

[..]

Ach gos...Weetje, ik ga niet verder met je in discussie, goed?

Excuus als ik de consensus in je topic wilde omgooien, ik had overigens niet echt het idee dat die er was.

Ik studeer in september af als A&O psycholoog. Gelukkig ga ik daar wel in slagen
en wat zegt deze post nou, je wilt niet in discussie, je voelt je erboven verheven, maar je bent toch onzeker genoeg om te moeten vermelden dat je af gaat studeren over twee maanden? je hoeft je toch niet te bewijzen.... of toch wel?
pi_60063677
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:50 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Psychologie en evolutie staan niet altijd op 1 lijn, vandaar dat jullie het hierover niet snel eens worden.
pi_60063688
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:50 schreef dr.dunno het volgende:

[..]

1. die twee zaken kunnen best samengaan.
2. goede hersenen worden gedefineerd door meer dan alleen 'rekenkracht' ; je bent niets zonder social skills en daar ontbeert het ruim aan bij nerds; hence the obvious problems.
1. Natuurlijk kan dat, maar wanneer je alleen de hersens hebt ben je beter af dan alleen de looks. Als je beide hebt, dan ben je natuurlijk gezegend. De looks zijn vooral handig voor het aantrekken van dames, iets wat iedere man natuurlijk graag wil .

2. Ben ik op zich met je eens, hoewel je zonder social skills niet bang hoeft te zijn dat je in de goot belandt of in een achterstandswijk ofzo. Die komen meestal terecht in banen waar social skills onderschikt zijn aan je intellectuele kwaliteiten. Bovendien is het wel erg kort door de bocht om te stellen dat nerds per definitie zonder social skills zijn. Wat social skills zijn hangt vooral af van de omgeving waarin je verkeert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')