dit zou al meer dan voldoende reden moeten zijn om met die "relatie" te kappen...quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:53 schreef TNA het volgende:
Bij een vriend blijven die je mishandelt? Nee.
Ja , ik, btw bij een goede drogist kan je make-up kopen om je blauwe plekken te camoufleren.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:59 schreef ROCKS1990 het volgende:
zijn er ook mensen die mij wel begrijpen misschien??
Ja ik begrijp je, neuken?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:59 schreef ROCKS1990 het volgende:
Nee ik krijg hoofdpijn als ik op jouw denknvieau zit. Het verbaast me hoe je kunt leven met zo'n kleine hersen inhoud.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:59 schreef ROCKS1990 het volgende:
Behalve je vriendje?quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:59 schreef ROCKS1990 het volgende:
Wij begrijpen je prima, probleem is dat je zelf te bekrompen bent om de hele situatie te begrijpen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:59 schreef ROCKS1990 het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:50 schreef ROCKS1990 het volgende:
Hij is helemaal gek op mij
quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:50 schreef ROCKS1990 het volgende:
hij mij meerdere keren heeft geslagen.
Ik begrijp er helemaal niks van, sowieso moet je gel gebruiken en geen schuim.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:59 schreef ROCKS1990 het volgende:
wanneer moet je voor het raam??quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:50 schreef ROCKS1990 het volgende:
Ik kwam dus via via hier op forum.fok.nl en ik zit met een probleem.
Ik ben net 18 jaar en heb al 2 jaar een relatie met een jongen. Hij is 22.
Hij is helemaal gek op mij en wil graag dat ik bij hem kom wonen.
Dit wil hij graag omdat hij mijn ouders niet leuk vind want zij niet willen dat ik met hem omga.
Ze willen dit niet omdat hij mij meerdere keren heeft geslagen.
Zelfs afgelopen week nog.
Toch hou ik heel veel van hem, kom ik elke keer weer bij hem terug, en kan ik niet zonder hem.
Meestal als we ruzie hebben zorgt hij ervoor dat ik hem diezelfde dag nog vergeef..
aan de ene kant weet ik dat ik niet gelukkig kan worden met hem, maar aan de andere kant kan ik hem niet laten gaan.
Dan doet ie zo lief, en is hij echt de ware voor mij. degene waarmee ik wil trouwen en kinderen krijgen..
Ik weet dat ik mijn ouders, broertjes en zusjes heel erg kwets door met hem samen te zijn.
En vriendinnen laat ik telkens barsten omdat hij niet wil dat ik met ze omga.
Wie kan mij helpen??
hopeloos meisje..
Ik begrijp je heel goed. Je zou een lieve vriend kunnen zoeken, maar je laat je liever in elkaar slaan. Makkelijk zat tochquote:Op donderdag 10 juli 2008 22:59 schreef ROCKS1990 het volgende:
Hij is wel erg bezitterig, vind je ook niet?quote:Op donderdag 10 juli 2008 23:13 schreef ROCKS1990 het volgende:
Nee het is niet zo dat ik het zelf uitlok, en hij gebruikt mij ook niet voor de seks.. dat doe je niet als je elke dag bij iemand bent.. dan zou hij me daarna wel wegsturen en geen 100.00 foto's op zijn site hebben staan van ons twee..
maar hij kan het bijvoorbeeld gewoon niet hebben als ik niet inzie dat mijn ouders verkeerd zijn.. dan vind hij mij dom en zegt hij dat hij van mij een sterker persoon wil maken, en dat ik niet moet accepteren dat mijn ouders zouden bepalen wat ik wel en niet zou moeten doen..
ik snap mezelf ook niet helemaal maar daarom typ ik dit ook allemaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |