Eredivisie op Maandagquote:Eredivisie LIVE! leidt je ieder weekeinde door de wedstrijden. Het programma staat bol van voor- en nabeschouwingen.
In dit dynamische voetbalprogramma op vrijdag, zaterdag en zondag wordt vooruitgeblikt op alle wedstrijden van die dag. Door het aangepaste speelschema van de Eredivisie kun je altijd iedere wedstrijd rechtstreeks volgen op één van onze drie kanalen.
Tijdens het programma wordt geschakeld naar onze mensen op de velden en natuurlijk komen alle coaches uitvoerig aan het woord. Eredivisie LIVE! beschouwt daarnaast uitgebreid na.
Het programma wordt afwisselend gepresenteerd door Jan Joost van Gangelen en Humberto Tan. Kijkers zijn dankzij de kritische blik van Jan van Halst en Mario Been verzekerd van scherpe wedstrijdanalyses en vooruitblikken naar de duels van de volgende dag.
In de nabeschouwing worden alle duels ten slotte geanalyseerd met het - van de BBC bekende – geavanceerde analysesysteem ‘Piero’. Virtuele reportages, gedetailleerde bestuderingen en tactische uiteenzettingen: Piero geeft in Nederland een nieuwe dimensie aan het analyseren.
Eredivisie Magazinequote:Iedere maandagavond presenteert Jan Joost van Gangelen de afwisselende voetbaltalkshow Eredivisie op Maandag.
Samen met een wisselende side-kick ontvangt hij wekelijks twee gasten waarmee uitgebreid wordt nagepraat over de afgelopen speelronde.
Alle actualiteiten rondom de Eredivisie komen aan bod. Leo Driessen verzorgt daarnaast op eigenzinnige wijze een terugblik op het weekeinde en voorziet de wedstrijdbeelden van kritisch commentaar.
Ten slotte komt in iedere uitzending een speler die het afgelopen weekeinde is opgevallen op bezoek om zijn talent ook te laten zien in een competitief spel.
Doordekkenquote:Voor het laatste nieuws en achtergronden komt Eredivisie Live op dinsdag, woensdag en donderdag met het Eredivisie Magazine.
De échte voetbalfan mag dit programma niet missen om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen van zijn favoriete team, maar ook die van de tegenstander. Alle achttien eredivisieclubs komen ruimschoots aan bod.
Het Eredivisie Magazine zorgt er dus voor dat je ook doordeweeks vanaf je luie stoel in de keuken van de clubs kunt blijven meekijken. Bij actualiteiten zijn wij als eerst ter plaatse.
Clubmagazinesquote:In samenwerking met Voetbal International geven VI-hoofdredacteur Johan Derksen en presentator Wilfred Genee iedere doordeweekse dag hun mening over het laatste voetbalnieuws.
De wisselwerking tussen de twee voetbaldieren zorgt altijd voor een levendige discussie. Het blijft zeker niet alleen gekibbel, want de heren zijn altijd goed ingelicht. Zo zal het vaak zo zijn dat Doordekken weer met een absolute eredivisieprimeur komt.
Ten slotte is Doordekken buitengewoon interactief. Dus als jij het niet eens bent met Derksen of Genee, dan kun je dat via internet aangeven. Goede vragen maken de kans een plek in het programma te krijgen.
Tekst TVquote:Voor de traditionele top drie zendt Eredivisie Live van maandag tot en met zaterdag een heus clubmagazine uit.
Clubmensen van PSV, Ajax en Feyenoord belichten zes dagen per week met veel clubliefde de gang van zaken op het trainingsveld, in het spelershome en rondom het stadion. Of het nu om het laatste nieuws, voorspellingen of achtergronden gaat, het komt in PSV TV, Ajax TV en Feyenoord TV allemaal aan bod.
Het voordeel van de clubmagazines is dat de clubmensen net wat verder achter de schermen kunnen komen dan de doorsnee journalist. Op die manier kun jij als kijker ook net wat meer te weten komen.
quote:Tekst TV biedt tussen alle programma’s door het laatste voetbalnieuws op je televisiescherm. Alle actualiteiten worden gelardeerd met fraaie fotobeelden. De focus ligt op het eredivisienieuws, maar ook zal er veel aandacht zijn voor Nederlandse spelers in buitenlandse competities.
Kortom, je hoeft alleen maar even je televisie aan te zetten om bij te blijven in de wondere wereld van de Eredivisie en het Nederlandse voetbal.
Iedere werkdag worden op Eredivisie Live bovendien alle samenvattingen van de afgelopen speelronde getoond.
http://www.upc.nl/televis(...)ums/eredivisie-live/quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
ja dat las ik ook en de eerste 3 maanden voor 6 euro en elke maand opzegbaar.
Las het in de AD sportwereld dacht ik , ff opzoeken of ik hem nog heb anders zal er komende maand nog wel meer naar buiten komen lijkt me.
Artikel in de Telegraaf is echt heel negatief met een 'onderzoek onder liefhebbers'. Totaal geen interesse oid, maar volgens mij valt het wel mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:31 schreef venomsnake het volgende:
Ze moeten het wel zo goedkoop doen. Nederlanders zijn gierig als de tering. Als je er 15 euro van maakt heb je zo een paar honderdduizend minder leden.
Ach ja, de liefhebbers. Feitelijk zijn de live wedstrijden al vele jaren achter een decoder weggestopt en moet je dus allang betalen voor de livewedstrijden. Dat Nederlanders willen betalen voor live wedstrijden dat staat dan ook wel vast. De belangrijkste vragen zijn de vorm en het bedrag.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Artikel in de Telegraaf is echt heel negatief met een 'onderzoek onder liefhebbers'. Totaal geen interesse oid, maar volgens mij valt het wel mee.
5 jaar geleden had dit nog niet gewerkt, en nu is iedereen al sowieso aan 'decoders' gewend.
Idd, ik ben benieuwd. Voor 10 euro per maand, wil ik dit ook wel aanschaffen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:12 schreef denthemen het volgende:
Hopen dat Ziggo met iets moois gaat komen
De Telegraaf is negatief over vrijwel alles (net als al die malloten die daar op de website reageren op artikelen) dus dat zegt helemaal niks. De Telegraaf is alleen maar goed in pogingen om mooie initiatieven kapot te maken en het verbergen van het oorlogsverleden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Artikel in de Telegraaf is echt heel negatief met een 'onderzoek onder liefhebbers'. Totaal geen interesse oid, maar volgens mij valt het wel mee.
Sport1:quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:18 schreef _Mike_ het volgende:
Ook al heeft het geen fuck met dit topic te maken, weet iemand of we volgend jaar weer de primera division kunnen volgen?
quote:Buitenlands voetbal exclusief te zien op Sport1
AMSTERDAM - Het heeft de leiding van Sport1 de nodige moeite gekost, maar de buitenlandse voetbalcompetities zijn het komende seizoen alleen nog bij die betaalzender te zien. In de afgelopen jaren zond de NOS, bij gebrek aan Nederlandse wedstrijden, samenvattingen uit van de Engelse Premier League en deed RTL dat bijvoorbeeld met duels uit de Duitse Bundesliga.
,,Als je nu de meeste Nederlandse internationals aan het werk wil zien,’’ zegt directeur Jeroen Oerlemans, ,,moet je een abonnement nemen op Sport1.’’
Dat gegeven staat ook centraal in de nieuwe reclamecampagne. Samenvattingen van Duitse en Engelse wedstrijden op een open kanaal zouden een aanzienlijke concurrentie voor de livewedstrijden achter de decoder hebben betekend.
Daar staat tegenover dat Sport1 de rechtstreekse uitzendingen van eredivisiewedstrijden is kwijtgeraakt. Tijdens het vorige seizoen kwam het tot een samenwerking met Tele2, dat die rechten voor drie jaar in handen had. Daardoor groeide het abonnebestand van Sport1.
De directie van Sport1 heeft, bij het aflopen van de vorige contracten, nog wel geprobeerd om de liverechten van de eredivisie binnen te halen. Maar het kwam niet tot een akkoord met de ECV.
,,Wij hadden met de ECV een verschil van mening over de mate waarin digitale televisie zal doorgroeien in Nederland,’’ aldus Oerlemans. ,,Want voor tv achter de decoder is voor de doorgifte digitale televisie onontbeerlijk. De ECV denkt aan een hogere dekkingsgraad voor de komende jaren dan wij.’’
Abonnees van Sport1 moesten het de afgelopen voetbaljaargang zonder de beelden van de Spaanse competitie stellen, mede wegens problemen met de rechten in Spanje. De komende maanden zijn Van Nistelrooy, Sneijder en Robben weer live te volgen. Op Champions League- avonden worden op de acht kanalen ook weer alle wedstrijden uitgezonden.
Kees Jansma heeft zijn contract bij Sport1 met twee jaar verlengd. Zijn werkzaamheden voor Eyeworks zijn voorbij. Jansma blijft in elk geval tot 1 augustus 2010 commentaar verzorgen bij buitenlandse topwedstrijden. Hij neemt bovendien als anchorman een deel van de studiopresentatie voor zijn rekening. Oud-international Wim Kieft blijft de belangrijkste analist.
Tijdens de komende Olympische Spelen van Peking (8 tot en met 24 augustus) heeft Sport1 sublicensies voor de sporten die het normaal gesproken toch al uitzendt: voetbal, hockey, tennis en basketbal.
21=5quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:49 schreef Adelante het volgende:
Alle actualiteiten rondom de Eredivisie komen aan bod. Leo Driessen verzorgt daarnaast op eigenzinnige wijze een terugblik op het weekeinde en voorziet de wedstrijdbeelden van kritisch commentaar.
Zou geweldig zijn, maar anders neem ik ze beidequote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:47 schreef Ambrosius het volgende:
Gisteren las ik iets over Ziggo en tóch Sport 1, lijkt me onmogelijk?
op vi.nl werkt het prima tot nu toequote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:37 schreef Urquhart het volgende:
Ik vraag me alleen af of elke dag Derksen niet too much is
Ik denk eerder Genee...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:37 schreef Urquhart het volgende:
Ik vraag me alleen af of elke dag Derksen niet too much is
Een gereduceerd tarief als je Sport1 en Eredivie Live allebei neemt? Los zijn Sport1 en Film1 ¤14,95 per maand, echter als je een abonnement neemt op beide kanalen betaal je maar ¤22,95 per maand.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn, maar anders neem ik ze beide
Helaas duurt dat niet lang meer:quote:Op zondag 13 juli 2008 18:26 schreef Fiskus het volgende:
Bij KPN kost het maar 6 euro als je al Digitenne hebt.
Bronquote:Op 1 oktober gaan de nieuwe tarieven van Live Eredivisie Voetbal in. Je kunt nu bestellen, dan betaal je tot 1 oktober ¤ 6,-/mnd. Vanaf 1 oktober ga je automatisch ¤ 10,-/mnd betalen.
Zie de site van Eredivisie Live:quote:Op zondag 13 juli 2008 18:50 schreef Moody het volgende:
Het zal wel niet, maar worden de wedstrijden ook in HD uitgezonden?
Bronquote:Eredivisie Live wordt in een aantal wedstrijden al in HD uitgezonden.
Dat zijn toch al gauw acht wedstrijden per weekendquote:Op zondag 13 juli 2008 21:39 schreef Pedroso het volgende:
Maar wedstrijden met de top 3 in NL., Real en Barca,
de Engelse competitie en de Duitse toppers sla ik niet gauw over. Heb ik wel een ruzietje voor over hier.
Ik ga ze ook niet allemaal bekijken, dat is zelfs mij teveel. Maar een wedstrijdje of 5 zal wel lukken denk ik. Kost me wel enkele sociale gebeurtenissen maar dat moet dan maar.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zijn toch al gauw acht wedstrijden per weekend.
Dat krijg ik soms ook voor elkaar trouwens, maar dat ter zijde.
Nee, ze zijn nog over een totaalpakket aan het nadenken.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er al iets meer bekend over de Sport 1 en Eredivisie live bundel via UPC? Daar wil ik voor gaan namelijk
Dan wachten we nog evenquote:Op maandag 14 juli 2008 09:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nog over een totaalpakket aan het nadenken.
Ze bellen me terug als er iets bekend is, zeiden ze.
je moet het nog steeds hier mee doenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:47 schreef Adelante het volgende:
Ik heb het Tele2 pakket besteld, ben benieuwd of ze inmiddels die lelijk aftandse decoder hebben vervangen door een nieuw model![]()
quote:Nieuw analysesnufje op livezender
ROTTERDAM - Twijfels over buitenspel of niet zijn voor kijkers van Eredivisie Live voorbij. Het betaalkanaal dat de wedstrijden in de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie uitzendt maakt met ingang van dit seizoen gebruik van een nieuw analysesysteem bij wedstrijden, dat haarfijn aantoont of een speler buitenspel stond of niet.
Verder geeft Piero, zoals het systeem heet, de kijker de mogelijkheid een kans uit andere invalshoeken te zien, waarmee het technologische snufje aantoont of een speler beter af had kunnen spelen, of toch voor zijn eigen kans had moeten gaan. Ook de snelheid van spelers kan getoond worden.
Piero is ontwikkeld door de BBC, zo meldt NRC Handelsblad op zijn website. Dat is geen verwijzing naar de Italiaan Alessandro del Piero, maar naar de schilder Piero della Francesca.
Bekijk het systeem zelf via onderstaande link naar de site van Red Bee Media: Piero analysesysteem
Klopt.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:57 schreef koningdavid het volgende:
Even een n00bvraag van mij.
Ze leveren het kanaal toch alleen digitaal aan? Dus je hebt sowieso zo'n decoderachtig ding nodig, alleen kabel (Ziggo in mijn geval) is niet voldoende?
Ja, net zoals bij Sport1.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:57 schreef koningdavid het volgende:
Even een n00bvraag van mij.
Ze leveren het kanaal toch alleen digitaal aan? Dus je hebt sowieso zo'n decoderachtig ding nodig, alleen kabel (Ziggo in mijn geval) is niet voldoende?
Wel goed concept, maar wel irritant als je straks ziet dat je favoriete club of een 100% buitenspeldoelpunt tegen heeft gekregen of dat je club onterecht is teruggefloten. Dan liever die onzekerheidquote:
wat kost dat om al bestaand tele2 abbonnee voetbal te blijven kijken?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
Hihi. Hier hebben we een jaartje of 3 geleden dat 20mbit abonnement van (toen nog) Versatel genomen met Eredivisie voetbal erbij. Afgelopen weekend kregen we een brief van Tele2 dat we alhier de komende 3 jaar onverminderd naar het voetbal kunnen blijven kijken
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
wat kost dat om al bestaand tele2 abbonnee voetbal te blijven kijken?
Daar zit ik ook op te wachtenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:01 schreef foetre het volgende:
Heeft Ziggo nou al bekend gemaakt wat het gaat kosten?
Dus het gaat, na de eerste 6 maanden, 55 euro per maand kosten?quote:
klopt, inclusief tv, internet en telefoniequote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:12 schreef D.zire het volgende:
[..]
Dus het gaat, na de eerste 6 maanden, 55 euro per maand kosten?
Internet en telefonie heb ik al. Kan je niet gewoon alleen voetbal nemen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
klopt, inclusief tv, internet en telefonie
20 Mbit internet + Telefonie over VOIP (zonder starttarief!!) + Eredivisie voetbal = 49,95 per maandquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:55 schreef WooZ het volgende:
wat kost dat om al bestaand tele2 abbonnee voetbal te blijven kijken?
dat was toch ¤9, 95 per maand?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:01 schreef foetre het volgende:
Heeft Ziggo nou al bekend gemaakt wat het gaat kosten?
Had ik ook, staat helaas nog niks op de site van Ziggo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:02 schreef D.zire het volgende:
Ziggo Stuntaanbieding
Eredivisie digitaalpakket nu ¤6,95 per maand! Digitale TV van Ziggo
zie ik hierboven in de google ads staan. maar op de site waar ik naar gelinkt word staat niks over eredivisie http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z2
dat is dus alleen de 6 maanden lijkt me uit bovenstaande ad. Wij betalen ook 45,-/maand voor ons 20mbit lijntje en tel en tv, tel daar die 5e bij op en je zit idd op 50,-, zal het daarna wel 60 oid worden, iig teveel om een abo voor te nemen als je al een seizoenkaart hebtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
20 Mbit internet + Telefonie over VOIP (zonder starttarief!!) + Eredivisie voetbal = 49,95 per maandEn die prijs verandert voor ons niet, tenzij we naar een andere abonnementsvorm overstappen. Maar dat doen we niet want dan zijn wij duurder uit
Nee want hier hebben we al 3 jaar dit abonnement. Voor ons blijft het 50 euro.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:00 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat is dus alleen de 6 maanden lijkt me uit bovenstaande ad. Wij betalen ook 45,-/maand voor ons 20mbit lijntje en tel en tv, tel daar die 5e bij op en je zit idd op 50,-, zal het daarna wel 60 oid worden, iig teveel om een abo voor te nemen als je al een seizoenkaart hebt
Ze zijn nog bezig met het samenstellen van een pakket voor sport1 + EL bij UPC.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 06:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik had afgelopen seizoen via UPC een sport1+tele2 voetbal pakket.
NIETS hebben ze me laten weten over hoe het verder zou gaan, moet het zelf ontdekken... begrijp ik het goed dat die tele 2 voetbal kanalen nu opgeheven zijn en ik gewoon eredivisie live moet bestellen en ook geen nieuwe combo-korting met sport1 aangeboden zal krijgen?
Ik vind Jan-Joost van Gangelen een betere presentator dan Tom Egbers en Henry Schut hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef ASroma het volgende:
ik dacht laat ik eens kijken op eredivisielive.nl wellicht dat ik interesse heb, het eerste wat je krijgt is die jan joost van gangelen....nee ik houdt het wel bij de NOS samenvattingen
Je moet dus per se een abonnement op digitale TV hebben? Kut, dat heb ik dus niet, ik heb gewone kabel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:03 schreef NvanMJ het volgende:
Ziggo heeft de informatie online staan. ¤ 9,95 per maand, de eerste 2 maanden gratis.
[ afbeelding ]
neem dan digitenne kost geen drolquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je moet dus per se een abonnement op digitale TV hebben? Kut, dat heb ik dus niet, ik heb gewone kabel.
Abbo? Gewoon een zo'n digitaal kastje aanschaffen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je moet dus per se een abonnement op digitale TV hebben? Kut, dat heb ik dus niet, ik heb gewone kabel.
Maar er staat dat je ook een Ziggo Z1 abonnement moet hebben, dat is toch digitale televisie?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Abbo? Gewoon een zo'n digitaal kastje aanschaffen.
(ik ben echt altijd slecht in dit soort dingenquote:Wat heb je nodig om Eredivisie Live te ontvangen?
1. een abonnement op Televisie Z1.
2. een digitale ontvanger van Ziggo naar keuze:
- Installatiepakket Digitale Televisie voor ¤ 39,95
- Installatiepakket Digitale Televisie HD voor ¤ 328,95
- Installatiepakket Digitale Televisie Harddisk Recorder voor ¤ 428,95
3. een abonnement op Eredivisie Live; verkrijgbaar vanaf dinsdag 22 juli
Ja, maar die 15 euro betaal je ook per maand voor kabel tv..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar er staat dat je ook een Ziggo Z1 abonnement moet hebben, dat is toch digitale televisie?
[..]
(ik ben echt altijd slecht in dit soort dingen)
quote:- Installatiepakket Digitale Televisie voor ¤ 39,95
Maar digitale tv is niet duurder dan analoge. Er is geen enkele reden om anno 2008 nog analoge tv te hebben....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar er staat dat je ook een Ziggo Z1 abonnement moet hebben, dat is toch digitale televisie?
[..]
(ik ben echt altijd slecht in dit soort dingen)
Duidelijk. Thx.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, maar die 15 euro betaal je ook per maand voor kabel tv..
Dat is gewoon wat iedereen betaalt als je tv wilt kijken.
Als je digitale tv neemt komt daar niet nog eens 15 euro bovenop.
Dus, schaf gewoon dat kastje voor 40 euro aan en je hebt digitale tv.
deze dus:
[..]
Zijn verder geen kosten aan verbonden inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Duidelijk. Thx.![]()
Mijn huisgenoten zijn allebei voetbalhaters, dus ik was al bang dat ik ze moest overhalen om op digitale TV over te stappen alleen omdat ik voetbal wil zien. Maar er zijn buiten die 40 euro en EL geen extra kosten aan verbonden dus, dat scheelt.
Ok, maar wil je bijvoorbeeld zenders als Eurosport2, Humor TV, Tv Oranje, Discovery Science enzo erbij, dan betaal je er nog een bedrag bovenopquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:50 schreef venomsnake het volgende:
Als je alleen een kastje koopt en die aansluit heb je gewoon dezelfde zenders als nu + alle regionale zenders.
Voor die 9.95 krijg je dus eredivisie-live erbij, dat zullen wel vier kanalen zien.
Voor alles anders dan het normale aanbod (dus wat je nu hebt +regionale zenders) moet je extra betalen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ok, maar wil je bijvoorbeeld zenders als Eurosport2, Humor TV, Tv Oranje, Discovery Science enzo erbij, dan betaal je er nog een bedrag bovenop
Nee, het klopt wat je zegt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:54 schreef koningdavid het volgende:
Het nadeel is alleen wel dat je, als je maar één kastje hebt, Eredivisie Live maar op 1 TV kan kijken. Of zeg ik nu weer iets geks?
Als je in je studentenhuis allemaal op je eigen kamer tv wilt kijken, wordt digitale tv een probleem inderdaad. Dan moet je allemaal je eigen kastje...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:54 schreef koningdavid het volgende:
Het nadeel is alleen wel dat je, als je maar één kastje hebt, Eredivisie Live maar op 1 TV kan kijken. Of zeg ik nu weer iets geks?
Je kan niet de kabel nog gewoon doortrekken? Dus Digitale TV + EL op één TV en de rest gewoon op de kabel?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je in je studentenhuis allemaal op je eigen kamer tv wilt kijken, wordt digitale tv een probleem inderdaad. Dan moet je allemaal je eigen kastje...
Dat kan wel ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je kan niet de kabel nog gewoon doortrekken? Dus Digitale TV + EL op één TV en de rest gewoon op de kabel?
Dat ga ik dinsdag ff bestellen.Vrouwlief vondt het goedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:03 schreef NvanMJ het volgende:
Ziggo heeft de informatie online staan. ¤ 9,95 per maand, de eerste 2 maanden gratis.
[ afbeelding ]
Je woont op Rottumerplaat ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo maar weer eens vragen of het hier überhaupt mogelijk gaat worden.
Ah dan check ik na m'n vakantie nog wel weer evenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ze zijn nog bezig met het samenstellen van een pakket voor sport1 + EL bij UPC.
BInnenkort is er meer duidelijkheid over dat pakket.
Gewoon online doen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:58 schreef Urquhart het volgende:
Net even langs zo'n dealer geweest, hij wilde mij gaan aanmelden voor digitale-tv van Ziggo, maar er schijnen nog wat problemen te zijn met de dealer-site. Volgende week maar weer eens terugkomen.
Je kunt gewoon een postcodecheck doen op die sites ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo maar weer eens vragen of het hier überhaupt mogelijk gaat worden.
dan zou je net als vorig seizoen online kijken per wedstrijd (planetvoetbal )?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ah dan check ik na m'n vakantie nog wel weer evenMaak maar weinig gebruik van Sport1, dus 13 euro + EL abbo kosten is me net iets te duur er voor, maar voor een paar eurotjes meer wil ik het wel houden.
Hier geeft ie anders ook aan dat er geen dekking isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een postcodecheck doen op die sites ja.![]()
Maar volgens mij is de dekking 100% in Nederland.
In Doetinchem staan toch twee antennesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:51 schreef assie het volgende:
[..]
Hier geeft ie anders ook aan dat er geen dekking is(woon dan wel in de achterhoek maar toch)
Vreemd genoeg heeft mijn zwager wel "gewoon" digitenne terwijl ie aan de andere kant van het dorp woont
Leuke aanbieding, ook nog eens de eerste 2 maanden gratis.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:40 schreef Moody het volgende:
Hij staat op de Ziggo site: http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z2/eredivisie-live
Ook mijn verjaardag!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Leuke aanbieding, ook nog eens de eerste 2 maanden gratis.
Vanaf 22 juli bestellen, op mijn verjaardag
eerste 6 maand 29,95 het pakket - tv - internet - bellen - na 6 maand 39,95quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:38 schreef WooZ het volgende:
Nuweet ik nog steeds niet wat het gaat kosten als je al tele2 compleet hebt maar daar ook nog voetbal bij wilt nemen en dat staat dus ook nergens vermeld
Inderdaad. Normaal trekt betaal TV mij totaal niet maar 9,95 is echt een goeie prijsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:25 schreef Fiskus het volgende:
Ben echt benieuwd hoeveel abonnees er uiteindelijk zullen zijn en in hoeverre dat strookt met hun doelstellingen. Iets in mij zegt dat het populairder wordt dan dat ze hadden gehoopt.
Zo veel mogelijk geld binnenhalen kan op meerdere manieren, ik denk dat het slim is dat ze veel abonnee's een leuk bedrag laten betalen, dan een handjevol abonnee's die de hoofdprijs betalen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:25 schreef Fiskus het volgende:
Ben echt benieuwd hoeveel abonnees er uiteindelijk zullen zijn en in hoeverre dat strookt met hun doelstellingen. Iets in mij zegt dat het populairder wordt dan dat ze hadden gehoopt.
ik ben ook niet achterlijk, dat geldt alleen voor compleet nieuwe abbonnee's grapjasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:04 schreef 2meterpeter het volgende:
[..]
eerste 6 maand 29,95 het pakket - tv - internet - bellen - na 6 maand 39,95
eerste 6 maand 44,90 het hele pakket inclusief voetbal - na 6 maand 54,90
niet echt op de tele2 site gekeken ofwel wooz?
Ze hebben gerekend op 100.000 abonnees in hun eerste jaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:25 schreef Fiskus het volgende:
Ik denk dat ze daar ruim overheen gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze hebben gerekend op 100.000 abonnees in hun eerste jaar.
Alles valt en staat met de aantallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:00 schreef Adelante het volgende:
Zo veel mogelijk geld binnenhalen kan op meerdere manieren, ik denk dat het slim is dat ze veel abonnee's een leuk bedrag laten betalen, dan een handjevol abonnee's die de hoofdprijs betalen.
Denk het ook ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:43 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat ze daar ruim overheen gaan.
Ik hoop het. Maar dat wij hier allemaal enthousiast zijn is niet zo gek, wij zijn allemaal zo voetbalgek dat we veel tijd verspillen door op een forum over voetbal te lullen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar ruim overheen gaan.
Je moet niet vergeten dat het nu veel makkelijker is dan vroeger om een ''abbo'' te nemen. (ook een stuk goedkoper). Veel mensen hebben inmiddels al digitale tv en dus is aanmelden voor eredivisievoetbal-live erg gemakkelijk. Je hoeft niet meer naar een canal+ dealer om een decoder te halen en een duur abbo af te sluiten. Stuk eenvoudiger nu, en bovendien zit je er niet aan een abbo vast. je kunt opzeggen wanneer je wilt. Dat in combinatie met de prijs zal veel mensen doen besluiten om een het aan te schaffen denk ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar dat wij hier allemaal enthousiast zijn is niet zo gek, wij zijn allemaal zo voetbalgek dat we veel tijd verspillen door op een forum over voetbal te lullen.![]()
Maar of de gemiddelde voetballiefhebber die om 19.00 uur met zijn bord op schoot zit, ook interesse heeft is nog maar de vraag denk ik.
Dudequote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Alles valt en staat met de aantallen.
Ik vind het slimmer om 10.000 man 100,- te laten betalen van 100.000 man 8,- te laten betalen
quote:Voor de ware voetballiefhebbers is vanaf 29 augustus bij Ziggo het voetbalkanaal Eredivisie Live te zien. Eredivisie Live is een initiatief van Endemol en de clubs, voor de fans. Dat betekent livewedstrijden, achtergronden en nieuws rechtstreeks op je tv thuis. Journalistiek onafhankelijk en met passie voor voetbal. Fris en vertrouwd tegelijk.
Livewedstrijden
Iedere vrijdag, zaterdag en zondag zijn de belangrijkste wedstrijden uit de Eredivisie met voor- en nabeschouwingen live te zien op de kanalen van Eredivisie Live.
Tijdens de wedstrijden wordt er regelmatig geschakeld naar reporters langs de lijn. Diepgaande analyses van de wedstrijden sluiten de dag af.
Achtergronden en nieuws
Wanneer er even niet gespeeld wordt op de velden valt er nog steeds genoeg te beleven op Eredivisie Live. Van maandag tot en met donderdag zijn er talkshows, nieuws en achtergronden te bekijken, gepresenteerd door bekende namen als Humberto Tan en Barbara Barend.
Voetbaldieren Johan Derksen en Wilfred Genee krijgen hun eigen show, Doordekken. Bovendien krijgt elke club uit de Eredivisie een speciaal voor hen gemaakt programma. En op maandag blikt Jan Joost van Gangelen terug op het drukke voetbalweekeinde.
De sterren van EredivisieLive
Door voetbalhelden Gary Lineker, Jan van Halst en Mario Been te contracteren heeft Eredivisie Live zich ook verzekerd van een grote hoeveelheid voetbalexpertise.
¤9,95 p/mte bestellenvanaf 22 julieerste tweemaandengratis
Eredivisie Live pakket bestellen?
Vanaf dinsdag 22 juli is het mogelijk om Eredivisie Live bij Ziggo te bestellen. Voor slechts ¤ 9,95 per maand ben je verzekerd van het beste wat de Eredivisie te bieden heeft. Je kunt per maand opzeggen en de eerste twee maanden kijk je ook nog eens gratis.
Je kunt al voetbal kijken vanaf 29 augustus, maar het abonnement op Eredivisie Live bij Ziggo gaat pas op 1 september in. Dat betekent dat je bij Ziggo pas op 1 november begint te betalen voor Eredivisie Live.
Wat heb je nodig om Eredivisie Live te ontvangen?
1. een abonnement op Televisie Z1.
2. een digitale ontvanger van Ziggo naar keuze:
* Installatiepakket Digitale Televisie voor ¤ 39,95
* Installatiepakket Digitale Televisie HD voor ¤ 328,95
* Installatiepakket Digitale Televisie Harddisk Recorder voor ¤ 428,95
3. een abonnement op Eredivisie Live; verkrijgbaar vanaf dinsdag 22 juli
Zorg dat je die digitale ontvanger op tijd in huis hebt, anders mis je de aftrap op 29 augustus. Ga naar de bestelpagina om dit vandaag nog te regelen. Ben je al in het bezit van een digitale ontvanger van Ziggo, dan kan je natuurlijk zonder problemen vanaf dinsdag 22 juli deze fantastische voetbalzender in huis halen.
Ik neem aan dat die 2 maanden gratis alleen bij de eerste aanvraag is.quote:Je kunt per maand opzeggen en de eerste twee maanden kijk je ook nog eens gratis.
Het zou me verbazen als ze abonnementsgeld rekenen in juni en juli.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:31 schreef foetre het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de voorwaardes van
[..]
Ik neem aan dat die 2 maanden gratis alleen bij de eerste aanvraag is.
Maar als je het elk moment kan opzeggen en weer kan bestellen dan zeg ik het bij de laatste competitiewedstrijd op en meld me pas weer voor de 1 wedstrijd.
Tja, Ajax - NAC verkoopt, Heracles - Willem II niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:19 schreef reem het volgende:
"De Belangrijkste wedstrijden" worden live uitgezonden...
Dus fans van de kleinere clubs hoeven niet op Eredivsie Live te rekenen om de uitwedstrijden van hun clubs te kunnen zien. Voor de thuiswedstrijd heb je immers je seizoenkaart.
Volgens mij krijg je vier kanalen en worden alle wedstrijden live uitgezonden, dus ook de wedstrijden van WillemII.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:19 schreef reem het volgende:
Dus fans van de kleinere clubs hoeven niet op Eredivsie Live te rekenen om de uitwedstrijden van hun clubs te kunnen zien. Voor de thuiswedstrijd heb je immers je seizoenkaart.
Volgens mij is dat ook zo, maar waarom ze dan "de belangrijkste wedstrijden" neerzetten, snap ik ook nietquote:Op zondag 20 juli 2008 20:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je vier kanalen en worden alle wedstrijden live uitgezonden, dus ook de wedstrijden van WillemII.
Er staat dat de belangrijkste wedstrijden met voor- en nabeschouwing worden uitgezonden, de andere wedstrijden dus zonder analyse.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook zo, maar waarom ze dan "de belangrijkste wedstrijden" neerzetten, snap ik ook niet
Er zijn 4 kanalen en het speelschema zit zo in elkaar dat er zelden meer dan 4 wedstrijden tegelijk zijn. Alleen de laatste 2 speeldagen beginnen alle wedstrijden op hetzelfde tijstip, er kunnen dan niet meer dan 4 wedstrijden getoond worden. Waarschijnlijk dan dus de belangrijkste wedstrijden...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:19 schreef reem het volgende:
dat doen ze dus wel, tientje /maand en dan contract voor 12 maanden iig bij tele2quote:Op zondag 20 juli 2008 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als ze abonnementsgeld rekenen in juni en juli.
Dat is bij Sport1 inderdaad ook zo, hoewel daar deze maand op wat golftoernooien na ook niks te zien is.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:07 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat doen ze dus wel, tientje /maand en dan contract voor 12 maanden iig bij tele2
bandbreedte in de ether is beperkt en je betaalt er ook geen drol voor, 9.95 bij Tele2 voor 24 kanalen en twee voetbalkanalen.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:53 schreef pfaf het volgende:
Waarom biedt Digitenne alleen het beperkte pakket dan?
bron: www.vi.nlquote:'Eredivisie Live ruikt naar gras'
21/07/2008 08:30
Mensen ontwikkelen zichzelf voortdurend. Gelukkig maar. Ik kom niet graag in het archief, waar mijn stukjes van een jaar of dertig geleden enige gêne oproepen. Meningen en visies worden in de loop der jaren genuanceerder. De levenservaring maakt je wijzer. Bij Chris Woerts (foto), commercieel directeur van Feyenoord en drijvende kracht achter de nieuwe voetbalzender Eredivisie Live, is het erg snel gegaan. Als bestuurslid van de Eredivisie CV mailde hij ruim een jaar geleden naar de directie van RTL dat Willem van Hanegem en ik van de zender moesten worden gehaald. We waren in zijn ogen te kritisch over de op vrijdagavond live uitgezonden Eredivisiewedstrijd. Dat was niet goed voor het voetbal. De kijkers moesten de indruk krijgen dat elk duel een spectaculaire happening was. Talpa is min of meer ten onder gegaan aan die goednieuws-show, die volksverlakkerij, die minachting van de kijkers. Het voetbalpubliek wil serieus worden genomen, het volk bepaalt zelf wel of een wedstrijd goed of slecht is. Niemand wil een slechte wedstrijd als een goede door de strot geduwd krijgen. Gelukkig begrijpt Woerts dat intussen ook.
Hij wil van Eredivisie Live een geloofwaardige zender maken. Daarom ben ik binnen een jaar van persona non grata vaste medewerker geworden van de zender. De journalistieke aanpak krijgt de voorkeur. De commentatoren worden niet van tevoren gehersenspoeld, de analytici mogen openlijk voor hun mening uitkomen, de presentatoren hoeven geen feest aan te kondigen en Wilfred Genee en ik mogen vijf keer per week de dag afsluiten met het actuele nieuws en een kritische analyse in het programma Doordekken.
Nederland heeft geen pay-tv-cultuur. Sport1 en Tele2 hebben al wat pionierswerk gedaan, maar de doorsnee landgenoot vindt nog steeds dat hij buiten zijn kijkgeld niets hoeft te betalen voor bewegende beelden. Dat is een misvatting, de toekomst zal dat uitwijzen. De Eredivisie CV had geen keus. RTL en SBS wilden niet meer in voetbal investeren, waardoor de NOS voor een prikje de samenvattingen kreeg. Daarom moest de ECV zelf de exploitatie van de wedstrijden gaan organiseren. De clubs hebben die inkomsten nodig om te overleven. Het publiek eist aantrekkelijk voetbal, er wordt denigrerend gedaan over de prestaties in Europa en de goede spelers worden op steeds jongere leeftijd weggekocht door kapitaalkrachtige buitenlandse clubs. De bvo's in Engeland, Spanje, Italië en Duitsland beschikken over meer geld dan de vaderlandse, mede doordat die buitenlandse clubs aanzienlijk meer televisiegelden opstrijken. Daarom creëerden de Nederlandse profclubs een exclusieve zender voor live-duels. Om het hoofd boven water te kunnen houden, om te kunnen concurreren met het buitenland en om het publiek goed voetbal te kunnen bieden. De consument stribbelt nog wat tegen. De Telegraaf gooide er meteen een enquête tegenaan. Bijna tachtig procent van de Nederlanders wil niet betalen voor live-wedstrijden en zegt genoegen te nemen met de samenvattingen in Studio Sport. In de praktijk zal dat best meevallen, want Eredivisie Live is absoluut niet duur.
Voor de prijs van twee broodjes, een paar koppen koffie, een eenvoudig voorgerecht, een cd, twee pakjes sigaretten, een doosje sigaren of twee glazen whisky kunt u een maand lang alle Eredivisie-wedstrijden volgen. Op vrijdagavond, zaterdag en zondag. U kunt ook de uitduels van uw favoriete club zien. Op maandag is er een talkshow, waarin wordt nagepraat over het afgelopen weekeinde. U krijgt de hele week PSV TV, Ajax TV en Feyenoord TV.
Op dinsdag, woensdag en donderdag wordt het Eredivisie Magazine uitgezonden, met alle achtergronden en actualiteiten van de clubs. En elke doordeweekse dag kom ik persoonlijk de voetbalavond afsluiten met mijn trouwe sidekick. Potentiële abonnees kunnen dus niet zeggen dat ze geen waar voor hun geld krijgen.
Productiemaatschappij Endemol en de ECV hebben een degelijk team professionals aangetrokken. Er verschijnen voortdurend bekende voetbalhoofden in beeld die de zender status verschaffen. Volgens algemeen directeur Paul Römer van Endemol Nederland moet Eredivisie Live de geur van gras krijgen. Het dient een zender te worden die voetbal uitstraalt, met nieuws, achtergronden, opinie en emotie. Humberto Tan, vorig seizoen nog actief tijdens De Wedstrijden, is als vaste presentator aangetrokken. Van huis uit is Tan jurist, maar via de AVRO, Studio Sport, Talpa en RTL4 belandde hij bij Eredivisie Live. Hij is niet de gelikte presentator met veel voetbalknowhow. Hortend en stotend doet hij zijn werk, maar als nationale troetelbeer komt hij ermee weg. Hij is ook geen echte voetbaljongen. Met evenveel plezier presenteert hij bij Radio 538, het songfestival of een melige amusementsshow. Dankzij zijn charisma redt hij zich overal en Tan is een bijzonder aardig mens en een perfecte collega.
Dat geldt ook voor de andere anchorman Jan Joost van Gangelen. De zoon van wijlen AD-journalist Dick van Gangelen is eigenlijk leraar Nederlands, maar ontpopte zich bij Studio Sport, Talpa en RTL als een prima presentator. Barbara Barend heeft haar draai gevonden aan de rand van het veld. Het presenteren van Voetbal Insite was niet helemaal haar ding, maar dankzij haar netwerk in de voetballerij en haar journalistieke aanpak na afloop van wedstrijden voegt ze echt iets toe. Daarnaast is Barbara de eerste vrouw in de hanige voetbalwereld die serieus wordt genomen.
Over de medewerking van Gary Lineker wordt ietwat overdreven gedaan. De presentator van BBC's Match of the Day bezit een roemrucht voetbalverleden en een prettige uitstraling, maar heeft zelden iets relevants te melden. Het blijft vaak bij gebabbel in de marge. Hij bekijkt in Londen een samenvatting en geeft vervolgens zijn mening. Woerts schijnt hem voor betrekkelijk weinig geld te hebben gecontracteerd. Collega Lineker moet mij nog overtuigen. Meer vertrouwen heb ik in Mario Been. De voormalige Pietje Bell heeft zich in korte tijd ontwikkeld als een voetbalpersoonlijkheid met wie rekening wordt gehouden.
Bij het publiek heeft Jan van Halst dezelfde status, al vind ik dat wat overdreven. Van Halst is een demagoog die bij voorkeur zegt wat de meute graag wil horen. Hij wordt geroemd vanwege zijn computeranalyses, al heeft hij daar part noch deel aan. Als hij op zondagmiddag de sponsors van FC Twente behaagt, zit er een anonieme redacteur met een trainersdiploma in de studio te analyseren. Als Van Halst in de studio arriveert staan alle momenten, inclusief pijlen en looplijnen, al klaar en hoeft Jan alleen de show nog maar te stelen door een knop in te drukken.
Met de nestor onder de commentatoren Theo Reitsma en de beste sportregisseur van Nederland Martijn Lindenberg haalde Eredivisie Live een schat aan ervaring binnen. Ook Leo Driessen en Ron de Rijk zijn gelouterde verslaggevers, terwijl Mark van Rijswijk en Michiel Teeling aanstormende talenten zijn. Dit team doet niet onder voor de staf van Studio Sport. Ook met Koert Westerman en Vincent Schildkamp is gesproken, maar zij kwamen er financieel niet uit met zenderbaas Arjan van Westerloo. Dankzij UPC, Tele2, KPN en Ziggo heeft Eredivisie Live een landelijke dekking. Met een paar kleine kabelaars lopen de onderhandelingen nog. Ik verwacht geen stormloop, vooral in het begin zal het hangen en wurgen zijn. Na verloop van tijd zal iedere oprechte voetballiefhebber zich realiseren dat hij niet zonder
Eredivisie Live kan. De topwedstrijden en de duels van uw favoriete club zijn namelijk nergens anders rechtstreeks op tv te volgen. En iedere Nederlander wil meepraten en zijn opinie ventileren. Daarom denk ik dat het uiteindelijk een succes wordt. En om te laatste twijfelaars over de streep te trekken: ik kom elke doordeweekse avond even langs, om elf uur precies. Dankzij visionair Woerts.
tjonge jonge dhr derksen doet mee, en nu is het wel een geweldig idee. De enige reden dat ze hem erbij hebben genomen is zodat ie niet negatief gaat lullen over eredivisie live op zijn eigen viTV en vi.nlquote:
quote:Bij het publiek heeft Jan van Halst dezelfde status, al vind ik dat wat overdreven. Van Halst is een demagoog die bij voorkeur zegt wat de meute graag wil horen. Hij wordt geroemd vanwege zijn computeranalyses, al heeft hij daar part noch deel aan. Als hij op zondagmiddag de sponsors van FC Twente behaagt, zit er een anonieme redacteur met een trainersdiploma in de studio te analyseren. Als Van Halst in de studio arriveert staan alle momenten, inclusief pijlen en looplijnen, al klaar en hoeft Jan alleen de show nog maar te stelen door een knop in te drukken.
Denk dat o.a. Gert Jan Verbeek daar anders over denktquote:Daarnaast is Barbara de eerste vrouw in de hanige voetbalwereld die serieus wordt genomen.
Helemaal mee eens, wat schreeuwt die gast altijd overdreven.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:26 schreef MaxPower het volgende:
Dat Koert Westerman niet meekomt is voor mij een extra reden het wél te overwegen.
Als je in het oude @home verzorgingsgebied van Ziggo woont, mag je nog even wachtenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:28 schreef Solstice het volgende:
Z'n eenzijdige verslagen ergeren mij het meest, ben ook blij dat hij niet meegaat. Binnenkort maar eens bestellen dan.
Niet voldoende bandbreedte?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:53 schreef pfaf het volgende:
Waarom biedt Digitenne alleen het beperkte pakket dan?
Nou lees ik dit net, maar is dat niet fantastisch nieuws voor de clubs juist? Als 20% van de Nederlanders er wel voor wil betalen zit je toch al op veel meer dan 100.000 abonnees.quote:Bijna tachtig procent van de Nederlanders wil niet betalen voor live-wedstrijden en zegt genoegen te nemen met de samenvattingen in Studio Sport.
Er staat ook dat het 31 augustus in orde is. Eerder heb je het ook niet nodig.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:57 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Als je in het oude @home verzorgingsgebied van Ziggo woont, mag je nog even wachten
Wat een vuile hondestreek.Eerst lekker maken en dan is het over 5 jaar 24,95.Ik wil een vast contract voor 9.95 voor me leven lang.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:28 schreef Solstice het volgende:
Dit is er pas bij gekomen op de site van ziggo. Na december dit jaar wordt het 15 euro:
Eredivisie Live pakket bestellen?
Vanaf dinsdag 22 juli is het mogelijk om Eredivisie Live bij Ziggo te bestellen. Tot en met december 2008 betaal je slechts ¤ 9,95 per maand (daarna ¤ 14,95) en ben je verzekerd van het beste wat de Eredivisie te bieden heeft. Je kunt per maand opzeggen.
Je kunt al voetbal kijken vanaf 29 augustus, maar het abonnement op Eredivisie Live bij Ziggo gaat pas op 1 september in.
Dat zou best kunnen en gezien de inflatie en de economische groei is dat niet eens heel vreemd.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:17 schreef foetre het volgende:
[..]
Wat een vuile hondestreek.Eerst lekker maken en dan is het over 5 jaar 24,95.
Vanwege die paar euro's extra? Kom op zeg!quote:Op maandag 21 juli 2008 20:32 schreef cptmarco het volgende:
een heel seizoen voor ¤ 9,95 had ik gedaan, maar nu Ziggo er opeens bijgezet heeft dat dat maar t/m december is dan haak ik af....
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:32 schreef cptmarco het volgende:
een heel seizoen voor ¤ 9,95 had ik gedaan, maar nu Ziggo er opeens bijgezet heeft dat dat maar t/m december is dan haak ik af....
Dat is waar, maar 14,95 per maand vind ik nog steeds betrekkelijk goedkoop.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:54 schreef cptmarco het volgende:
het is maar net wat je er voor over hebt...
Paar euro'squote:Op maandag 21 juli 2008 20:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vanwege die paar euro's extra? Kom op zeg!
Dat is geen actieprijs, de actie was de eerste 2 maanden gratis. ¤9,95 was de prijs die ze gingen hanteren, net als UPC.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
't Is ook erg naïef om te denken dat het een heel seizoen lang ¤9,95 per maand zou zijn. Het is altijd bij elk kabelproduct zo dat de actieprijzen slechts tijdelijk gelden. Hoe je dat nu niet kon verwachten is mij een raadsel.
Ja, maar op een gemiddeld maandinkomen maakt het niet veel uitquote:
ben ik 't mee eens. Eerst zeggen ze gewoon 10 euro per maand, doe het dan voor 12,50 het hele seizoen, dan had je nu geen scheve gezichten gehad. Ik zal het toch nog steeds wel pakken maar netjes is andersquote:Op maandag 21 juli 2008 21:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is geen actieprijs, de actie was de eerste 2 maanden gratis. ¤9,95 was de prijs die ze gingen hanteren, net als UPC.
Ik blijf het nog wel gewoon nemen hoor maar na 4 maanden al een verhoging van 50% is toch best wat. Zal je zien dat het na de zomer weer met ¤5 omhoog gaat.
naja wij krijgen het dus bij tele2 de eerste 6 maanden gratis en daarna 10/maand, dus in totaal 60 euro en voor de mathematici netto dus 5/maand voor een heel jaarquote:Op maandag 21 juli 2008 20:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
't Is ook erg naïef om te denken dat het een heel seizoen lang ¤9,95 per maand zou zijn. Het is altijd bij elk kabelproduct zo dat de actieprijzen slechts tijdelijk gelden. Hoe je dat nu niet kon verwachten is mij een raadsel.
- de decoder van upc plug je idd zo tussen je analoge kabel en de tv en klaar is montanaquote:Op maandag 21 juli 2008 22:13 schreef M0NTANA het volgende:
Even een paar n00b-vragen:Als ik besluit UPC te nemen, krijg ik dan een kastje die ik aansluit op mijn TV en dan kan ik meteen digitale TV ontvangen? Of moet er nog heel veel extra gebeuren qua bekabeling enzo? Als ik bij UPC het minste abonnement (Starter) neem, uitgebreid met Sport1 en Eredivisie Live, dan betaal ik de eerste drie maanden totaal zo'n 22,99 euro en daarna 3,95 euro meer?
quote:Aanmelden voor Eredivisie Live alsnog mogelijk
GRONINGEN - Groningers kunnen zich bij kabelbedrijf Ziggo alsnog aanmelden voor het nieuwe voetbalkanaal Eredivisie Live.
Bewoners van het voormalige @Home-gebied konden zich tot nu toe niet aanmelden vanwege administratieve problemen. Na een artikel in de krant over deze kwestie, had Ziggo binnen een dag een oplossing gevonden. Er is een tijdelijk systeem gebouwd, waardoor klanten zich alsnog kunnen aanmelden.Woordvoerder Gradus Vos van Ziggo...
RTVNOORD
Bedankt voor de info, klinkt heel interessant. Dus gewoon de kabel die de TV ingaat eruithalen, in het UPC-kastje (mediabox ofzo) doen en het kabeltje uit dat kastje de TV in?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
- de decoder van upc plug je idd zo tussen je analoge kabel en de tv en klaar is montana
- als je starter neemt betaal je 30 euro aansluitkosten, misschien is het voordeliger eerst royaal te nemen en dat na 3 maanden om te zetten naar starter
- je betaalt bij upc de kosten voor standaard kabel (17 euro), kosten voor starter (4 euro), kosten voor sport 1 (13 euro) en voor eredivisie (10 euro), in totaal 44 euro per maand na alle acties
Yup.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, klinkt heel interessant. Dus gewoon de kabel die de TV ingaat eruithalen, in het UPC-kastje (mediabox ofzo) doen en het kabeltje uit dat kastje de TV in?
Een vrouw kan de was doen!quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En bier halen, terwijl jij lekker voetbal via het kastje kijkt!
Die box gewoon bestellen via UPC, er zit een uitgebreide handleiding bij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Bedankt voor de info, klinkt heel interessant. Dus gewoon de kabel die de TV ingaat eruithalen, in het UPC-kastje (mediabox ofzo) doen en het kabeltje uit dat kastje de TV in?
quote:Heel makkelijk :
pakket 1 :
- 4 streams , eerste twee maanden 9,95 daarna 14,95 per maand
- elke maand opzegbaar
- pakket wordt als actie gecommuniceerd
Pakket 2 :
- 2 streams, eerste twee maanden gratis, daarna 6,95 per maand
- elke maand opzegbaar
- pakket wordt niet gecommuniceerd
Doe mijn maar pakketje 2 .Als je dan de betere wedstrijden krijgt maak ik van die andere 2 toch geen gebruik.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:30 schreef Solstice het volgende:
Nog even wat nieuws van een medewerker van Ziggo, die ook op het twente online forum komt. D'r zou een goedkopere optie bij komen:
[..]
Is ook een goede optie!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:56 schreef foetre het volgende:
[..]
Doe mijn maar pakketje 2 .Als je dan de betere wedstrijden krijgt maak ik van die andere 2 toch geen gebruik.
Het speelschema per dag was toch al redelijk verdeelt .
Ik doe het puur voor de wedstrijden niet voor dat slappe geouwehoer van die derksen en coquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:54 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Is ook een goede optie!
Maar ligt er inderdaad aan welke wedstrijden je krijgt en of je de extra's ook krijgt(analyses en de overige programma's naast de wedstrijden).
Idd. Die staan er en dat zijn ook gelijk de enigen hier in de buurt.... Dus, geen dekkingquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
In Doetinchem staan toch twee antennes![]()
tele2 ook niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:13 schreef assie het volgende:
[..]
Idd. Die staan er en dat zijn ook gelijk de enigen hier in de buurt.... Dus, geen dekking![]()
Vandaag UPC gebeld voor digitale tv, en ook hier..... "helaas bij u is dit niet mogelijk" wat een bagger
Nope.quote:
moet je het dus doen met internetstreams die ze aanbiedenquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:25 schreef assie het volgende:
[..]
Nope.
Wel triest hoor.... woon je gewoon in Nederland, wil je live eredivisie volgen, blijkt het nog niet mogelijk....
Ik mis ook wel een beetje het nieuws over de streams. Ik heb geen zin om digitale tv te nemen en aan allerlei abonnementen vast te zitten. Gewoon een seizoenskaart voor de Planet-vervanger en klaarquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:20 schreef Veerboot het volgende:
Jammer dat er nog geen (definitieve) prijzen bekend zijn voor het kijken via internet (de Planet Voetbal-constructie van afgelopen jaar). Zullen ze dat expres nog even stilhouden om mensen eerst te verleiden voor de digitale tv-variant te kiezen?
Vierquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:45 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Uit hoeveel kanalen bestaat eredivisie live?
Ik heb het besteld bij digitenne maar heb maar 1 kanaal.Heb gewoon de tele 2 kanalenquote:
das mooi klotequote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:25 schreef venomsnake het volgende:
Bij digitenne krijg je volgens mij maar twee kanalen, maar zeker weten doe ik dat niet.
tele2 heeft gewoon net zoveel kanalen als dat er wedstrijden tegelijkertijd bezig zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
das mooi klote
Edit: Klopt.Bij kpn heb je alleen alle 4 de kanalen als je interactive tv neemt. Daar zit ook een internet abonnement bij.
Hoe zat dat afgelopen seizoen bij tele 2. Zonden alle 2 kanalen live wedstrijden uit?
Is nog nergens bekend, heb iedere aanbieder al gemaild.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:33 schreef -J-D- het volgende:
Totaal pakket (sport1 + EL) is nog niet bekend bij UPC
Ja, als er 2 wedstrijden bezig waren kon je 2 wedstrijden kijken via Digitenne.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:33 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Hoe zat dat afgelopen seizoen bij tele 2. Zonden alle 2 kanalen live wedstrijden uit?
Ok, interessant, hou ons op de hoogte. Al zal je dat vast wel doenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is nog nergens bekend, heb iedere aanbieder al gemaild.
quote:
tele 2, eerst 6 maanden gratis, daarna 9,95/maandquote:Op zondag 27 juli 2008 22:36 schreef Wooldoor het volgende:
lijkt wel alsof upc het goedkoopst is, 4 kanalen voor 9,95 per maand waarvan de eerste 2 maanden 6,95
tele 2, eerst 6 maanden 4,95/maand, daarna 14,95/maandquote:Op zondag 27 juli 2008 22:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
tele 2, eerst 6 maanden gratis, daarna 9,95/maand
Weten ze nog niet. Ik vroeg ook al of er een combi-pakket was, maar daar konden ze me niets over vertellen.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:40 schreef vingerplant het volgende:
@home/ziggo maar eens gemaild of er nog een korting komt voor Sport1-abonnees. Zou fijn zijn als ze die 9,95 blijvend zouden maken voor Sport1-abonnees ipv 2x het volle pond te vragen.
UPC en Tele2 bieden het aan voor ¤ 9,95 en Ziggo voor ¤ 14,95. Als ik me niet vergis is Ziggo de grootste kabelmaatschappij van Nederland en kan dus in principe Eredivisie Live minimaal tegen dezelfde voorwaarden inkopen als UPC en Tele2, toch vragen ze ¤ 5 meer. Dus ik kom tot de conclusie dat die ¤ 5 gewoon in de zakken van Ziggo verdwijnt. Ook Sport1/Film1 is een paar Euro duurder bij Ziggo dan bij UPC. Daarentegen meen ik dat het standaard digitale pakket bij Ziggo uitgebreider is.quote:Op maandag 28 juli 2008 17:51 schreef Solstice het volgende:
Ik vraag me af of er van die 15 euro meer dan 3/4 euro naar Ziggo gaat, je hebt dus best kans dat dat niet wat wordt.
quote:Limburgse eerstedivisieclubs te zien op L1
01 augustus 2008
De Limburgse regionale omroep L1 mag voortaan televisiebeelden uitzenden van wedstrijden van VVV, MVV en Fortuna Sittard in de Jupiler League, de eerste divisie van het betaald voetbal. Dat maakte de omroep vrijdag bekend.
L1 heeft een contract gesloten met Eyeworks, dat eerder de rechten voor de wedstrijden uit de Jupiler League kocht van RTL. De omroep mag in voorkomende gevallen ook rechtstreeks wedstrijden van MVV, VVV en Fortuna Sittard uitzenden. L1 beschikt nu over de exclusieve rechten voor Limburg. "Niemand behalve wij mag in Limburg beelden van de drie Limburgse eerstedivisieclubs uitzenden", zei sportchef Maurice de Heus van de Limburgse omroep vrijdag.
Het contract voor de Jupiler League is drie jaar geldig. Naast de langere samenvattingen van de Limburgse clubs VVV, MVV en Fortuna zal L1 ook de overige wedstrijden van de Jupiler League in vogelvlucht laten zien.L1 is blij met het contract. MVV, VVV en Fortuna Sittard kregen tot nu toe landelijk niet veel aandacht, waardoor ook de Limburgse kijker van beelden verstoken bleef.
De samenvattingen van de Limburgse clubs worden tevens op de internetsite van L1 geplaatst. De Jupiler League begint volgende week.
Het blijft bij UPC en Tele2 ook in het nieuwe jaar 9,95? En die hebben trouwens dezelfde opties als Ziggo? De reden dat ik dacht dat dat extra geld naar de eredivisie zou gaan is namelijk dat Ziggo in principe alleen de kanalen doorvoert. Dat doen ze ook bij die Z2 pakketten, en die kosten maar 3 euro per stuk ofzo. Terwijl dat vaak meer zenders zijn. Van dat goedkopere pakket heb ik niks meer gehoord trouwens.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 20:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
UPC en Tele2 bieden het aan voor ¤ 9,95 en Ziggo voor ¤ 14,95. Als ik me niet vergis is Ziggo de grootste kabelmaatschappij van Nederland en kan dus in principe Eredivisie Live minimaal tegen dezelfde voorwaarden inkopen als UPC en Tele2, toch vragen ze ¤ 5 meer. Dus ik kom tot de conclusie dat die ¤ 5 gewoon in de zakken van Ziggo verdwijnt. Ook Sport1/Film1 is een paar Euro duurder bij Ziggo dan bij UPC. Daarentegen meen ik dat het standaard digitale pakket bij Ziggo uitgebreider is.
Al iets meer bekend over dat goedkope pakket van ¤ 6,95 bij Ziggo? Bij Tele2 via Sport1 had je het afgelopen jaar ook maar 2 kanalen. Via die kanalen werden de wedstrijden van PSV, Ajax en Feyenoord uitgezonden en daar heb ik het meeste interesse in. Indien dat bij Eredivisie Live ook is heb ik aan 2 kanalen voldoende.
Ik ben niet gebeld, waarvoor zouden ze dat doen?quote:Op zondag 3 augustus 2008 08:54 schreef Moody het volgende:
Zijn de mensen die Ziggo Eredivisie hebben aangevraagd teruggebeld?
Ik heb gehoord dat dat voorkomt, maar ik heb nog geen telefoontje gehad.
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 06:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik had afgelopen seizoen via UPC een sport1+tele2 voetbal pakket.
NIETS hebben ze me laten weten over hoe het verder zou gaan, moet het zelf ontdekken... begrijp ik het goed dat die tele 2 voetbal kanalen nu opgeheven zijn en ik gewoon eredivisie live moet bestellen en ook geen nieuwe combo-korting met sport1 aangeboden zal krijgen?
quote:Wij hebben onze gegevens nagekeken en u bent inderdaad aangemeld voor een abonnement op het Eredivisie Live Premium. Dit abonnement gaat per 28-08-2008 in en vanaf dan kunt u genieten van 4 voetbalkanalen. U ontvangt hierover nog een bevestigingsbrief die in augustus verstuurd zal worden. Heeft u nog vragen, dan kunt u voor meer informatie terecht op http://www.upc.nl. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, UPC Nederland
In principe wel, maar eerste 3 maanden is geloof ik ¤ 6quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 16:40 schreef Solstice het volgende:
[..]
Het blijft bij UPC en Tele2 ook in het nieuwe jaar 9,95?
Is er inmiddels al meer bekend over zo'n combinatiepakket?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Weten ze nog niet. Ik vroeg ook al of er een combi-pakket was, maar daar konden ze me niets over vertellen.
Ik heb inderdaad ook nog helemaal niks van Ziggo gehoord na mijn aanmelding, zou me dus inderdaad niet verbazen als het allemaal nog niet op orde is. Als ik eind deze week nog niks gehoord heb ga ik eens bellen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:49 schreef Adelante het volgende:
Ik begin inmiddels zo'n vaag vermoeden te krijgen dat het technisch nog niet helemaal op orde is bij de diverse aanbiedersZe hebben nog een krappe 4 weken tijd om die kanalen opnieuw in te delen en misschien zou het slim zijn om ook nog even wat verbindingen te testen voor 29 augustus.
Het kanaal zou automatisch moeten worden geactiveerd eind augustus (je hebt de smartcard code opgegeven). Waarschijnlijk wordt de zender dan aan ons medegedeeld. Het zal bij Ziggo wel in de 400 komen (daar zitten immers alle sportzenders m.u.v. Eurosport 1).quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook nog helemaal niks van Ziggo gehoord na mijn aanmelding, zou me dus inderdaad niet verbazen als het allemaal nog niet op orde is. Als ik eind deze week nog niks gehoord heb ga ik eens bellen.
Ik vertrouw het toch niet, ze hebben beloofd een brief te sturen met de bevestiging en die wil ik deze week toch wel ontvangen.quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het kanaal zou automatisch moeten worden geactiveerd eind augustus (je hebt de smartcard code opgegeven). Waarschijnlijk wordt de zender dan aan ons medegedeeld. Het zal bij Ziggo wel in de 400 komen (daar zitten immers alle sportzenders m.u.v. Eurosport 1).
Hebben ze mij niet beloofd, en ook niet gemeld aan de telefoon. Ik ga er vanuit dat het wel goed zal komen. Ik heb TELE2 gehad ten tijde van de invoering van het Eredivisievoetbal, dus ik heb voor hetere vuren gestaanquote:Op maandag 4 augustus 2008 23:12 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vertrouw het toch niet, ze hebben beloofd een brief te sturen met de bevestiging en die wil ik deze week toch wel ontvangen.
Ik heb op mijn mail geen antwoord gekregen. Gaat lekker daar...quote:Op maandag 4 augustus 2008 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is er inmiddels al meer bekend over zo'n combinatiepakket?
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?s=c9d511240e84c0bf31f9f4bf4f3bc37c&p=109157&postcount=149quote:Op maandag 4 augustus 2008 23:24 schreef Urquhart het volgende:
Is er al wat meer bekend over die "Optie 2" bij Ziggo, of is dat bij dat gerucht gebleven?
Is Sport1 niet (deels) een dochterondernemning van UPC? Dat zou het deels kunnen verklaren.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:51 schreef vingerplant het volgende:
UPC gaat een combinatie-pakket leveren van Sport1/Eredivisiekanaal voor 14,95 per maand; goed nieuws voor de UPC-klanten hier.
Wij die veroordeeld zijn tot Ziggo betalen vooralsnog helaas het dubbele
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:51 schreef vingerplant het volgende:
UPC gaat een combinatie-pakket leveren van Sport1/Eredivisiekanaal voor 14,95 per maand; goed nieuws voor de UPC-klanten hier.
Even opgezocht en ze zijn beide inderdaad eigendom van Liberty Global. Dat verklaart waarschijnlijk waarom Sport1/Film1 goedkoper is bij UPC.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is Sport1 niet (deels) een dochterondernemning van UPC? Dat zou het deels kunnen verklaren.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEUHHHHHHHH KUTZIGGO@!!quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:51 schreef vingerplant het volgende:
Is de aanbieding zelf al ergens te zien?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:51 schreef vingerplant het volgende:
Niet.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 13:32 schreef 2meterpeter het volgende:
hoe zit het met tele2 en sport1 eigenlijk?
Dat klinkt wel goedquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:51 schreef vingerplant het volgende:
Nee nog niet gebeld, dat was mijn volgende optie.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:44 schreef Adelante het volgende:
Heb je ze al gebeld, vaak gaat telefonisch bestellen dan wel?
Staat iets over op de website van Eredivisielive.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:50 schreef RayMania het volgende:
Er is nog helemaal niets bekend over het online kijken via streams, toch?
Dat moet inderdaad zo snel mogelijk gebeuren, maar dan moet eerst dit gristelijk-socialistische kabinet verdwijnen.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 21:10 schreef MaxPower het volgende:
wanneer wordt die markt eigenlijk vrijgegeven? als het op de energiemarkt kan moet het bij de kabelaars toch ook lukken? Kijken of die nazi's van Ziggo dan nog steeds 30 euro durven te vragen
quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:51 schreef vingerplant het volgende:
Moet direct kunnen. Heb je wel de kabel in de ontvanger gedaan en de Smartcard erin zittenquote:Op dinsdag 5 augustus 2008 20:55 schreef koningdavid het volgende:
Vrijdag al de Ziggo digitale ontvanger geïnstalleerd en digitale TV + EL telefonisch besteld. Maar ik heb nog steeds geen digitale ontvangst.
Nog maar even een dag wachten, en dan bellen maar.
quote:Opta grijpt in op kabelmarkt
Uitgegeven: 5 augustus 2008 22:50
Laatst gewijzigd: 6 augustus 2008 00:02
DEN HAAG - Telecomtoezichthouder Opta wil maatregelen nemen om de concurrentie op de markt voor analoge televisie te bevorderen. Daartoe heeft Opta de twee grootste kabelmaatschappijen van Nederland, UPC en Ziggo, verplichtingen opgelegd.
http://www.nu.nl/news/168(...)n_op_kabelmarkt.html
Dat mogen ze dan wel eens op de site gaan vermelden. Dat ga ik wel nemen. Kost me maar paar euro extra aangezien ik al Sport1 heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:51 schreef vingerplant het volgende:
Heb jij wel de goede commentator in je hoofd? Reitsma deed namelijk zeker niet "altijd onbelangrijke en korte CL-samenvattingen", maar juist veel grote wedstrijden (om er een paar te noemen: Finale CL 1995 met Ajax, finale WK 1974, EK 1988, etc.). Maar goed smaken kunnen verder verschillen. Ik vind Reitsma juist een fantastische commentator.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:31 schreef MaxC het volgende:
Jammer dat Theo Reitsma een belangrijke rol gaat spelen, verreweg de ergste en saaiste commentator die er bestaat. Bij de NOS had hij altijd onbelangrijke en korte CL-samenvattingen en zelfs dan zat ik mezelf op te vreten![]()
Ik ook. Gewoon een vakman!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:48 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik vind Reitsma juist een fantastische commentator.
De laatste tijd wel. En ik moet toegeven, het klinkt niet best. Hij is bijna niet meer te verstaan gewoon.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:48 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Heb jij wel de goede commentator in je hoofd? Reitsma deed namelijk zeker niet "altijd onbelangrijke en korte CL-samenvattingen"
Ik ben sowieso blij dat die Koert Westerman er niet bij zit. Tenenkrommend is die vent.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon een vakman!
100x beter dan die Talpa mannetjes van de laatste jaren.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon een vakman!
100x beter dan die Talpa Tele2 mannetjes (die in de samenvattingen van Talpa ook werden gebruikt) van de laatste jaren.
Ik vind het wel meevallen, hij is alleen vaak wat overdreven cynisch en negatief.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:09 schreef koningdavid het volgende:
Maar hebben jullie Reitsma de laatste jaren nog wel gehoord? Het klonk nergens naar, moet ik eerlijk zeggen.
Ziggo doet niets met aanbiedingen, dat hebben ze me toen al verteld. Huichelaars.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:38 schreef vingerplant het volgende:
10x liever Reitsma dan Eddy Poelmann, die mijn plezier bij Sport1 zo vergalt dat ik liever het originele (buitenlandse) commentaar besluister dan naar zijn slaapverwekkend trage gebrabbel te luisteren. Die man heeft 30 seconden per lettergreep en 6 minuten per zin nodig...
De UPC-aanbieding gaat waarschijnlijk einde van deze week op de site. Je kunt je al wel telefonisch aanmelden.
Ook mijn 2e mail heeft nog geen reactie van Ziggo opgeleverd, wat een schandalig slecht kutbedrijf is dit toch. Een berichtje terug dat ze er bijvoorbeeld nog mee bezig zijn is blijkbaar al teveel gevraagd
ik ben al bij Ziggotv digitaal dus het kost mij verder niets als die ¤9.95, dit jaar danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:33 schreef MaxC het volgende:
Wel goede aanbieding, 90 euro is niet niks!
Gelukkig hoef je dat bij Tele 2 niet meer aan te schaffen
Was Reitsma de commentator van de WK-finale van 1974? Volgens mij Kuiphof.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:48 schreef Veerboot het volgende:
finale WK 1974
Klopt Reitsma deed 1988, "daar zit een goed stel."quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was Reitsma de commentator van de WK-finale van 1974? Volgens mij Kuiphof.
Klopt, Reitsma was wel in 1978 commentator bij de finale.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was Reitsma de commentator van de WK-finale van 1974? Volgens mij Kuiphof.
Had ik ook. Gewoon daarna even gebeld en gisteren bevestigingsbrief gekregen. Maar niet die deal van 14,95 per maand! Moet ik nog even achteraan dus!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:35 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb vorige week eredivisie live aangevraagd bij UPC maar nog niets gehoord.
Nog meer mensen die dit hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |