Eredivisie op Maandagquote:Eredivisie LIVE! leidt je ieder weekeinde door de wedstrijden. Het programma staat bol van voor- en nabeschouwingen.
In dit dynamische voetbalprogramma op vrijdag, zaterdag en zondag wordt vooruitgeblikt op alle wedstrijden van die dag. Door het aangepaste speelschema van de Eredivisie kun je altijd iedere wedstrijd rechtstreeks volgen op één van onze drie kanalen.
Tijdens het programma wordt geschakeld naar onze mensen op de velden en natuurlijk komen alle coaches uitvoerig aan het woord. Eredivisie LIVE! beschouwt daarnaast uitgebreid na.
Het programma wordt afwisselend gepresenteerd door Jan Joost van Gangelen en Humberto Tan. Kijkers zijn dankzij de kritische blik van Jan van Halst en Mario Been verzekerd van scherpe wedstrijdanalyses en vooruitblikken naar de duels van de volgende dag.
In de nabeschouwing worden alle duels ten slotte geanalyseerd met het - van de BBC bekende – geavanceerde analysesysteem ‘Piero’. Virtuele reportages, gedetailleerde bestuderingen en tactische uiteenzettingen: Piero geeft in Nederland een nieuwe dimensie aan het analyseren.
Eredivisie Magazinequote:Iedere maandagavond presenteert Jan Joost van Gangelen de afwisselende voetbaltalkshow Eredivisie op Maandag.
Samen met een wisselende side-kick ontvangt hij wekelijks twee gasten waarmee uitgebreid wordt nagepraat over de afgelopen speelronde.
Alle actualiteiten rondom de Eredivisie komen aan bod. Leo Driessen verzorgt daarnaast op eigenzinnige wijze een terugblik op het weekeinde en voorziet de wedstrijdbeelden van kritisch commentaar.
Ten slotte komt in iedere uitzending een speler die het afgelopen weekeinde is opgevallen op bezoek om zijn talent ook te laten zien in een competitief spel.
Doordekkenquote:Voor het laatste nieuws en achtergronden komt Eredivisie Live op dinsdag, woensdag en donderdag met het Eredivisie Magazine.
De échte voetbalfan mag dit programma niet missen om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen van zijn favoriete team, maar ook die van de tegenstander. Alle achttien eredivisieclubs komen ruimschoots aan bod.
Het Eredivisie Magazine zorgt er dus voor dat je ook doordeweeks vanaf je luie stoel in de keuken van de clubs kunt blijven meekijken. Bij actualiteiten zijn wij als eerst ter plaatse.
Clubmagazinesquote:In samenwerking met Voetbal International geven VI-hoofdredacteur Johan Derksen en presentator Wilfred Genee iedere doordeweekse dag hun mening over het laatste voetbalnieuws.
De wisselwerking tussen de twee voetbaldieren zorgt altijd voor een levendige discussie. Het blijft zeker niet alleen gekibbel, want de heren zijn altijd goed ingelicht. Zo zal het vaak zo zijn dat Doordekken weer met een absolute eredivisieprimeur komt.
Ten slotte is Doordekken buitengewoon interactief. Dus als jij het niet eens bent met Derksen of Genee, dan kun je dat via internet aangeven. Goede vragen maken de kans een plek in het programma te krijgen.
Tekst TVquote:Voor de traditionele top drie zendt Eredivisie Live van maandag tot en met zaterdag een heus clubmagazine uit.
Clubmensen van PSV, Ajax en Feyenoord belichten zes dagen per week met veel clubliefde de gang van zaken op het trainingsveld, in het spelershome en rondom het stadion. Of het nu om het laatste nieuws, voorspellingen of achtergronden gaat, het komt in PSV TV, Ajax TV en Feyenoord TV allemaal aan bod.
Het voordeel van de clubmagazines is dat de clubmensen net wat verder achter de schermen kunnen komen dan de doorsnee journalist. Op die manier kun jij als kijker ook net wat meer te weten komen.
quote:Tekst TV biedt tussen alle programma’s door het laatste voetbalnieuws op je televisiescherm. Alle actualiteiten worden gelardeerd met fraaie fotobeelden. De focus ligt op het eredivisienieuws, maar ook zal er veel aandacht zijn voor Nederlandse spelers in buitenlandse competities.
Kortom, je hoeft alleen maar even je televisie aan te zetten om bij te blijven in de wondere wereld van de Eredivisie en het Nederlandse voetbal.
Iedere werkdag worden op Eredivisie Live bovendien alle samenvattingen van de afgelopen speelronde getoond.
http://www.upc.nl/televis(...)ums/eredivisie-live/quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
ja dat las ik ook en de eerste 3 maanden voor 6 euro en elke maand opzegbaar.
Las het in de AD sportwereld dacht ik , ff opzoeken of ik hem nog heb anders zal er komende maand nog wel meer naar buiten komen lijkt me.
Artikel in de Telegraaf is echt heel negatief met een 'onderzoek onder liefhebbers'. Totaal geen interesse oid, maar volgens mij valt het wel mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:31 schreef venomsnake het volgende:
Ze moeten het wel zo goedkoop doen. Nederlanders zijn gierig als de tering. Als je er 15 euro van maakt heb je zo een paar honderdduizend minder leden.
Ach ja, de liefhebbers. Feitelijk zijn de live wedstrijden al vele jaren achter een decoder weggestopt en moet je dus allang betalen voor de livewedstrijden. Dat Nederlanders willen betalen voor live wedstrijden dat staat dan ook wel vast. De belangrijkste vragen zijn de vorm en het bedrag.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Artikel in de Telegraaf is echt heel negatief met een 'onderzoek onder liefhebbers'. Totaal geen interesse oid, maar volgens mij valt het wel mee.
5 jaar geleden had dit nog niet gewerkt, en nu is iedereen al sowieso aan 'decoders' gewend.
Idd, ik ben benieuwd. Voor 10 euro per maand, wil ik dit ook wel aanschaffen.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:12 schreef denthemen het volgende:
Hopen dat Ziggo met iets moois gaat komen
De Telegraaf is negatief over vrijwel alles (net als al die malloten die daar op de website reageren op artikelen) dus dat zegt helemaal niks. De Telegraaf is alleen maar goed in pogingen om mooie initiatieven kapot te maken en het verbergen van het oorlogsverleden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Artikel in de Telegraaf is echt heel negatief met een 'onderzoek onder liefhebbers'. Totaal geen interesse oid, maar volgens mij valt het wel mee.
Sport1:quote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:18 schreef _Mike_ het volgende:
Ook al heeft het geen fuck met dit topic te maken, weet iemand of we volgend jaar weer de primera division kunnen volgen?
quote:Buitenlands voetbal exclusief te zien op Sport1
AMSTERDAM - Het heeft de leiding van Sport1 de nodige moeite gekost, maar de buitenlandse voetbalcompetities zijn het komende seizoen alleen nog bij die betaalzender te zien. In de afgelopen jaren zond de NOS, bij gebrek aan Nederlandse wedstrijden, samenvattingen uit van de Engelse Premier League en deed RTL dat bijvoorbeeld met duels uit de Duitse Bundesliga.
,,Als je nu de meeste Nederlandse internationals aan het werk wil zien,’’ zegt directeur Jeroen Oerlemans, ,,moet je een abonnement nemen op Sport1.’’
Dat gegeven staat ook centraal in de nieuwe reclamecampagne. Samenvattingen van Duitse en Engelse wedstrijden op een open kanaal zouden een aanzienlijke concurrentie voor de livewedstrijden achter de decoder hebben betekend.
Daar staat tegenover dat Sport1 de rechtstreekse uitzendingen van eredivisiewedstrijden is kwijtgeraakt. Tijdens het vorige seizoen kwam het tot een samenwerking met Tele2, dat die rechten voor drie jaar in handen had. Daardoor groeide het abonnebestand van Sport1.
De directie van Sport1 heeft, bij het aflopen van de vorige contracten, nog wel geprobeerd om de liverechten van de eredivisie binnen te halen. Maar het kwam niet tot een akkoord met de ECV.
,,Wij hadden met de ECV een verschil van mening over de mate waarin digitale televisie zal doorgroeien in Nederland,’’ aldus Oerlemans. ,,Want voor tv achter de decoder is voor de doorgifte digitale televisie onontbeerlijk. De ECV denkt aan een hogere dekkingsgraad voor de komende jaren dan wij.’’
Abonnees van Sport1 moesten het de afgelopen voetbaljaargang zonder de beelden van de Spaanse competitie stellen, mede wegens problemen met de rechten in Spanje. De komende maanden zijn Van Nistelrooy, Sneijder en Robben weer live te volgen. Op Champions League- avonden worden op de acht kanalen ook weer alle wedstrijden uitgezonden.
Kees Jansma heeft zijn contract bij Sport1 met twee jaar verlengd. Zijn werkzaamheden voor Eyeworks zijn voorbij. Jansma blijft in elk geval tot 1 augustus 2010 commentaar verzorgen bij buitenlandse topwedstrijden. Hij neemt bovendien als anchorman een deel van de studiopresentatie voor zijn rekening. Oud-international Wim Kieft blijft de belangrijkste analist.
Tijdens de komende Olympische Spelen van Peking (8 tot en met 24 augustus) heeft Sport1 sublicensies voor de sporten die het normaal gesproken toch al uitzendt: voetbal, hockey, tennis en basketbal.
21=5quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:49 schreef Adelante het volgende:
Alle actualiteiten rondom de Eredivisie komen aan bod. Leo Driessen verzorgt daarnaast op eigenzinnige wijze een terugblik op het weekeinde en voorziet de wedstrijdbeelden van kritisch commentaar.
Zou geweldig zijn, maar anders neem ik ze beidequote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:47 schreef Ambrosius het volgende:
Gisteren las ik iets over Ziggo en tóch Sport 1, lijkt me onmogelijk?
op vi.nl werkt het prima tot nu toequote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:37 schreef Urquhart het volgende:
Ik vraag me alleen af of elke dag Derksen niet too much is
Ik denk eerder Genee...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:37 schreef Urquhart het volgende:
Ik vraag me alleen af of elke dag Derksen niet too much is
Een gereduceerd tarief als je Sport1 en Eredivie Live allebei neemt? Los zijn Sport1 en Film1 ¤14,95 per maand, echter als je een abonnement neemt op beide kanalen betaal je maar ¤22,95 per maand.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:59 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn, maar anders neem ik ze beide
Helaas duurt dat niet lang meer:quote:Op zondag 13 juli 2008 18:26 schreef Fiskus het volgende:
Bij KPN kost het maar 6 euro als je al Digitenne hebt.
Bronquote:Op 1 oktober gaan de nieuwe tarieven van Live Eredivisie Voetbal in. Je kunt nu bestellen, dan betaal je tot 1 oktober ¤ 6,-/mnd. Vanaf 1 oktober ga je automatisch ¤ 10,-/mnd betalen.
Zie de site van Eredivisie Live:quote:Op zondag 13 juli 2008 18:50 schreef Moody het volgende:
Het zal wel niet, maar worden de wedstrijden ook in HD uitgezonden?
Bronquote:Eredivisie Live wordt in een aantal wedstrijden al in HD uitgezonden.
Dat zijn toch al gauw acht wedstrijden per weekendquote:Op zondag 13 juli 2008 21:39 schreef Pedroso het volgende:
Maar wedstrijden met de top 3 in NL., Real en Barca,
de Engelse competitie en de Duitse toppers sla ik niet gauw over. Heb ik wel een ruzietje voor over hier.
Ik ga ze ook niet allemaal bekijken, dat is zelfs mij teveel. Maar een wedstrijdje of 5 zal wel lukken denk ik. Kost me wel enkele sociale gebeurtenissen maar dat moet dan maar.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat zijn toch al gauw acht wedstrijden per weekend.
Dat krijg ik soms ook voor elkaar trouwens, maar dat ter zijde.
Nee, ze zijn nog over een totaalpakket aan het nadenken.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er al iets meer bekend over de Sport 1 en Eredivisie live bundel via UPC? Daar wil ik voor gaan namelijk
Dan wachten we nog evenquote:Op maandag 14 juli 2008 09:14 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee, ze zijn nog over een totaalpakket aan het nadenken.
Ze bellen me terug als er iets bekend is, zeiden ze.
je moet het nog steeds hier mee doenquote:Op maandag 14 juli 2008 11:47 schreef Adelante het volgende:
Ik heb het Tele2 pakket besteld, ben benieuwd of ze inmiddels die lelijk aftandse decoder hebben vervangen door een nieuw model![]()
quote:Nieuw analysesnufje op livezender
ROTTERDAM - Twijfels over buitenspel of niet zijn voor kijkers van Eredivisie Live voorbij. Het betaalkanaal dat de wedstrijden in de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie uitzendt maakt met ingang van dit seizoen gebruik van een nieuw analysesysteem bij wedstrijden, dat haarfijn aantoont of een speler buitenspel stond of niet.
Verder geeft Piero, zoals het systeem heet, de kijker de mogelijkheid een kans uit andere invalshoeken te zien, waarmee het technologische snufje aantoont of een speler beter af had kunnen spelen, of toch voor zijn eigen kans had moeten gaan. Ook de snelheid van spelers kan getoond worden.
Piero is ontwikkeld door de BBC, zo meldt NRC Handelsblad op zijn website. Dat is geen verwijzing naar de Italiaan Alessandro del Piero, maar naar de schilder Piero della Francesca.
Bekijk het systeem zelf via onderstaande link naar de site van Red Bee Media: Piero analysesysteem
Klopt.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:57 schreef koningdavid het volgende:
Even een n00bvraag van mij.
Ze leveren het kanaal toch alleen digitaal aan? Dus je hebt sowieso zo'n decoderachtig ding nodig, alleen kabel (Ziggo in mijn geval) is niet voldoende?
Ja, net zoals bij Sport1.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:57 schreef koningdavid het volgende:
Even een n00bvraag van mij.
Ze leveren het kanaal toch alleen digitaal aan? Dus je hebt sowieso zo'n decoderachtig ding nodig, alleen kabel (Ziggo in mijn geval) is niet voldoende?
Wel goed concept, maar wel irritant als je straks ziet dat je favoriete club of een 100% buitenspeldoelpunt tegen heeft gekregen of dat je club onterecht is teruggefloten. Dan liever die onzekerheidquote:
wat kost dat om al bestaand tele2 abbonnee voetbal te blijven kijken?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
Hihi. Hier hebben we een jaartje of 3 geleden dat 20mbit abonnement van (toen nog) Versatel genomen met Eredivisie voetbal erbij. Afgelopen weekend kregen we een brief van Tele2 dat we alhier de komende 3 jaar onverminderd naar het voetbal kunnen blijven kijken
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:55 schreef WooZ het volgende:
[..]
wat kost dat om al bestaand tele2 abbonnee voetbal te blijven kijken?
Daar zit ik ook op te wachtenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:01 schreef foetre het volgende:
Heeft Ziggo nou al bekend gemaakt wat het gaat kosten?
Dus het gaat, na de eerste 6 maanden, 55 euro per maand kosten?quote:
klopt, inclusief tv, internet en telefoniequote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:12 schreef D.zire het volgende:
[..]
Dus het gaat, na de eerste 6 maanden, 55 euro per maand kosten?
Internet en telefonie heb ik al. Kan je niet gewoon alleen voetbal nemen?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 11:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
klopt, inclusief tv, internet en telefonie
20 Mbit internet + Telefonie over VOIP (zonder starttarief!!) + Eredivisie voetbal = 49,95 per maandquote:Op dinsdag 15 juli 2008 01:55 schreef WooZ het volgende:
wat kost dat om al bestaand tele2 abbonnee voetbal te blijven kijken?
dat was toch ¤9, 95 per maand?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:01 schreef foetre het volgende:
Heeft Ziggo nou al bekend gemaakt wat het gaat kosten?
Had ik ook, staat helaas nog niks op de site van Ziggo.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:02 schreef D.zire het volgende:
Ziggo Stuntaanbieding
Eredivisie digitaalpakket nu ¤6,95 per maand! Digitale TV van Ziggo
zie ik hierboven in de google ads staan. maar op de site waar ik naar gelinkt word staat niks over eredivisie http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z2
dat is dus alleen de 6 maanden lijkt me uit bovenstaande ad. Wij betalen ook 45,-/maand voor ons 20mbit lijntje en tel en tv, tel daar die 5e bij op en je zit idd op 50,-, zal het daarna wel 60 oid worden, iig teveel om een abo voor te nemen als je al een seizoenkaart hebtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
20 Mbit internet + Telefonie over VOIP (zonder starttarief!!) + Eredivisie voetbal = 49,95 per maandEn die prijs verandert voor ons niet, tenzij we naar een andere abonnementsvorm overstappen. Maar dat doen we niet want dan zijn wij duurder uit
Nee want hier hebben we al 3 jaar dit abonnement. Voor ons blijft het 50 euro.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:00 schreef WooZ het volgende:
[..]
dat is dus alleen de 6 maanden lijkt me uit bovenstaande ad. Wij betalen ook 45,-/maand voor ons 20mbit lijntje en tel en tv, tel daar die 5e bij op en je zit idd op 50,-, zal het daarna wel 60 oid worden, iig teveel om een abo voor te nemen als je al een seizoenkaart hebt
Ze zijn nog bezig met het samenstellen van een pakket voor sport1 + EL bij UPC.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 06:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik had afgelopen seizoen via UPC een sport1+tele2 voetbal pakket.
NIETS hebben ze me laten weten over hoe het verder zou gaan, moet het zelf ontdekken... begrijp ik het goed dat die tele 2 voetbal kanalen nu opgeheven zijn en ik gewoon eredivisie live moet bestellen en ook geen nieuwe combo-korting met sport1 aangeboden zal krijgen?
Ik vind Jan-Joost van Gangelen een betere presentator dan Tom Egbers en Henry Schut hoor.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef ASroma het volgende:
ik dacht laat ik eens kijken op eredivisielive.nl wellicht dat ik interesse heb, het eerste wat je krijgt is die jan joost van gangelen....nee ik houdt het wel bij de NOS samenvattingen
Je moet dus per se een abonnement op digitale TV hebben? Kut, dat heb ik dus niet, ik heb gewone kabel.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:03 schreef NvanMJ het volgende:
Ziggo heeft de informatie online staan. ¤ 9,95 per maand, de eerste 2 maanden gratis.
[ afbeelding ]
neem dan digitenne kost geen drolquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je moet dus per se een abonnement op digitale TV hebben? Kut, dat heb ik dus niet, ik heb gewone kabel.
Abbo? Gewoon een zo'n digitaal kastje aanschaffen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:11 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je moet dus per se een abonnement op digitale TV hebben? Kut, dat heb ik dus niet, ik heb gewone kabel.
Maar er staat dat je ook een Ziggo Z1 abonnement moet hebben, dat is toch digitale televisie?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Abbo? Gewoon een zo'n digitaal kastje aanschaffen.
(ik ben echt altijd slecht in dit soort dingenquote:Wat heb je nodig om Eredivisie Live te ontvangen?
1. een abonnement op Televisie Z1.
2. een digitale ontvanger van Ziggo naar keuze:
- Installatiepakket Digitale Televisie voor ¤ 39,95
- Installatiepakket Digitale Televisie HD voor ¤ 328,95
- Installatiepakket Digitale Televisie Harddisk Recorder voor ¤ 428,95
3. een abonnement op Eredivisie Live; verkrijgbaar vanaf dinsdag 22 juli
Ja, maar die 15 euro betaal je ook per maand voor kabel tv..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar er staat dat je ook een Ziggo Z1 abonnement moet hebben, dat is toch digitale televisie?
[..]
(ik ben echt altijd slecht in dit soort dingen)
quote:- Installatiepakket Digitale Televisie voor ¤ 39,95
Maar digitale tv is niet duurder dan analoge. Er is geen enkele reden om anno 2008 nog analoge tv te hebben....quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Maar er staat dat je ook een Ziggo Z1 abonnement moet hebben, dat is toch digitale televisie?
[..]
(ik ben echt altijd slecht in dit soort dingen)
Duidelijk. Thx.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ja, maar die 15 euro betaal je ook per maand voor kabel tv..
Dat is gewoon wat iedereen betaalt als je tv wilt kijken.
Als je digitale tv neemt komt daar niet nog eens 15 euro bovenop.
Dus, schaf gewoon dat kastje voor 40 euro aan en je hebt digitale tv.
deze dus:
[..]
Zijn verder geen kosten aan verbonden inderdaad.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Duidelijk. Thx.![]()
Mijn huisgenoten zijn allebei voetbalhaters, dus ik was al bang dat ik ze moest overhalen om op digitale TV over te stappen alleen omdat ik voetbal wil zien. Maar er zijn buiten die 40 euro en EL geen extra kosten aan verbonden dus, dat scheelt.
Ok, maar wil je bijvoorbeeld zenders als Eurosport2, Humor TV, Tv Oranje, Discovery Science enzo erbij, dan betaal je er nog een bedrag bovenopquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:50 schreef venomsnake het volgende:
Als je alleen een kastje koopt en die aansluit heb je gewoon dezelfde zenders als nu + alle regionale zenders.
Voor die 9.95 krijg je dus eredivisie-live erbij, dat zullen wel vier kanalen zien.
Voor alles anders dan het normale aanbod (dus wat je nu hebt +regionale zenders) moet je extra betalen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ok, maar wil je bijvoorbeeld zenders als Eurosport2, Humor TV, Tv Oranje, Discovery Science enzo erbij, dan betaal je er nog een bedrag bovenop
Nee, het klopt wat je zegt.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:54 schreef koningdavid het volgende:
Het nadeel is alleen wel dat je, als je maar één kastje hebt, Eredivisie Live maar op 1 TV kan kijken. Of zeg ik nu weer iets geks?
Als je in je studentenhuis allemaal op je eigen kamer tv wilt kijken, wordt digitale tv een probleem inderdaad. Dan moet je allemaal je eigen kastje...quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:54 schreef koningdavid het volgende:
Het nadeel is alleen wel dat je, als je maar één kastje hebt, Eredivisie Live maar op 1 TV kan kijken. Of zeg ik nu weer iets geks?
Je kan niet de kabel nog gewoon doortrekken? Dus Digitale TV + EL op één TV en de rest gewoon op de kabel?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als je in je studentenhuis allemaal op je eigen kamer tv wilt kijken, wordt digitale tv een probleem inderdaad. Dan moet je allemaal je eigen kastje...
Dat kan wel ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:37 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je kan niet de kabel nog gewoon doortrekken? Dus Digitale TV + EL op één TV en de rest gewoon op de kabel?
Dat ga ik dinsdag ff bestellen.Vrouwlief vondt het goedquote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:03 schreef NvanMJ het volgende:
Ziggo heeft de informatie online staan. ¤ 9,95 per maand, de eerste 2 maanden gratis.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |