abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 juli 2008 @ 08:49:26 #1
3185 Adelante
To let it go now
pi_60055405

Eredivisie Live
quote:
Eredivisie LIVE! leidt je ieder weekeinde door de wedstrijden. Het programma staat bol van voor- en nabeschouwingen.

In dit dynamische voetbalprogramma op vrijdag, zaterdag en zondag wordt vooruitgeblikt op alle wedstrijden van die dag. Door het aangepaste speelschema van de Eredivisie kun je altijd iedere wedstrijd rechtstreeks volgen op één van onze drie kanalen.

Tijdens het programma wordt geschakeld naar onze mensen op de velden en natuurlijk komen alle coaches uitvoerig aan het woord. Eredivisie LIVE! beschouwt daarnaast uitgebreid na.

Het programma wordt afwisselend gepresenteerd door Jan Joost van Gangelen en Humberto Tan. Kijkers zijn dankzij de kritische blik van Jan van Halst en Mario Been verzekerd van scherpe wedstrijdanalyses en vooruitblikken naar de duels van de volgende dag.

In de nabeschouwing worden alle duels ten slotte geanalyseerd met het - van de BBC bekende – geavanceerde analysesysteem ‘Piero’. Virtuele reportages, gedetailleerde bestuderingen en tactische uiteenzettingen: Piero geeft in Nederland een nieuwe dimensie aan het analyseren.
Eredivisie op Maandag
quote:
Iedere maandagavond presenteert Jan Joost van Gangelen de afwisselende voetbaltalkshow Eredivisie op Maandag.

Samen met een wisselende side-kick ontvangt hij wekelijks twee gasten waarmee uitgebreid wordt nagepraat over de afgelopen speelronde.

Alle actualiteiten rondom de Eredivisie komen aan bod. Leo Driessen verzorgt daarnaast op eigenzinnige wijze een terugblik op het weekeinde en voorziet de wedstrijdbeelden van kritisch commentaar.

Ten slotte komt in iedere uitzending een speler die het afgelopen weekeinde is opgevallen op bezoek om zijn talent ook te laten zien in een competitief spel.
Eredivisie Magazine
quote:
Voor het laatste nieuws en achtergronden komt Eredivisie Live op dinsdag, woensdag en donderdag met het Eredivisie Magazine.

De échte voetbalfan mag dit programma niet missen om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen van zijn favoriete team, maar ook die van de tegenstander. Alle achttien eredivisieclubs komen ruimschoots aan bod.
Het Eredivisie Magazine zorgt er dus voor dat je ook doordeweeks vanaf je luie stoel in de keuken van de clubs kunt blijven meekijken. Bij actualiteiten zijn wij als eerst ter plaatse.
Doordekken
quote:
In samenwerking met Voetbal International geven VI-hoofdredacteur Johan Derksen en presentator Wilfred Genee iedere doordeweekse dag hun mening over het laatste voetbalnieuws.

De wisselwerking tussen de twee voetbaldieren zorgt altijd voor een levendige discussie. Het blijft zeker niet alleen gekibbel, want de heren zijn altijd goed ingelicht. Zo zal het vaak zo zijn dat Doordekken weer met een absolute eredivisieprimeur komt.

Ten slotte is Doordekken buitengewoon interactief. Dus als jij het niet eens bent met Derksen of Genee, dan kun je dat via internet aangeven. Goede vragen maken de kans een plek in het programma te krijgen.
Clubmagazines
quote:
Voor de traditionele top drie zendt Eredivisie Live van maandag tot en met zaterdag een heus clubmagazine uit.

Clubmensen van PSV, Ajax en Feyenoord belichten zes dagen per week met veel clubliefde de gang van zaken op het trainingsveld, in het spelershome en rondom het stadion. Of het nu om het laatste nieuws, voorspellingen of achtergronden gaat, het komt in PSV TV, Ajax TV en Feyenoord TV allemaal aan bod.

Het voordeel van de clubmagazines is dat de clubmensen net wat verder achter de schermen kunnen komen dan de doorsnee journalist. Op die manier kun jij als kijker ook net wat meer te weten komen.
Tekst TV
quote:
Tekst TV biedt tussen alle programma’s door het laatste voetbalnieuws op je televisiescherm. Alle actualiteiten worden gelardeerd met fraaie fotobeelden. De focus ligt op het eredivisienieuws, maar ook zal er veel aandacht zijn voor Nederlandse spelers in buitenlandse competities.

Kortom, je hoeft alleen maar even je televisie aan te zetten om bij te blijven in de wondere wereld van de Eredivisie en het Nederlandse voetbal.

Iedere werkdag worden op Eredivisie Live bovendien alle samenvattingen van de afgelopen speelronde getoond.

meer info: www.eredivisielive.nl

ohjah, de uitzendrechten van de samenvattingen ECV liggen komend seizoen weer bij de NOS.

[ Bericht 1% gewijzigd door Adelante op 12-07-2008 09:23:21 ]
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_60055445
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 09:02:26 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_60055453

presentatoren
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zaterdag 12 juli 2008 @ 09:08:57 #4
74450 medman
O tempora, O mores!
pi_60055477
Nice! Ik neem aan dat je met Digitenne maar 2 van de 3 live kanalen kan ontvangen...
(medman original posting)
pi_60055652
Gary Lineker, ben benieuwd.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60055800
Ben toch wel erg benieuwd naar de rol en mening van Lineker straks .
pi_60055882
Hopen dat Ziggo met iets moois gaat komen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60055912
10,- in de maand is toch een stuk minder dan ik van te voren dacht. Voor dit bedrag schaf ik dat pakket ook wel aan
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_60055933
Las eerst ook dat je voor ¤ 10 maar 2 wedstrijden kon zien ofzo en als je meer betaald alles , benieuwd hoe ze dat dan doen , of jezelf die wedstrijden kan kiezen of dat hun iets kiezen wat Tele 2 volgensmij ook deed.

Ook wel benieuwd hoe ze de rol van planet ( streams via internet ) gaan overnemen , weer een weekend voor 5 euro ?
pi_60055995
Dat lees ik niet terug op de UPC website Daar staat gewoon 10,- voor vier kanalen met alle wedstrijden.
pi_60056036
Ze moeten het wel zo goedkoop doen. Nederlanders zijn gierig als de tering. Als je er 15 euro van maakt heb je zo een paar honderdduizend minder leden.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60056037
ja dat las ik ook en de eerste 3 maanden voor 6 euro en elke maand opzegbaar.

Las het in de AD sportwereld dacht ik , ff opzoeken of ik hem nog heb anders zal er komende maand nog wel meer naar buiten komen lijkt me.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 10:33:18 #13
3185 Adelante
To let it go now
pi_60056055
Als ze het eerste jaar dit relatief goedkoop aanbieden en er een succes van maken, zal er het tweede jaar niemand zeuren als ze dan 12,50 gaan vragen en vervolgens jaar drie 15 euro
pi_60056112
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 10:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
ja dat las ik ook en de eerste 3 maanden voor 6 euro en elke maand opzegbaar.

Las het in de AD sportwereld dacht ik , ff opzoeken of ik hem nog heb anders zal er komende maand nog wel meer naar buiten komen lijkt me.
http://www.upc.nl/televis(...)ums/eredivisie-live/

Naar Ziggo heb ik niet gezocht, dat is voor mij toch niet relevant.
pi_60056145
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 10:31 schreef venomsnake het volgende:
Ze moeten het wel zo goedkoop doen. Nederlanders zijn gierig als de tering. Als je er 15 euro van maakt heb je zo een paar honderdduizend minder leden.
Artikel in de Telegraaf is echt heel negatief met een 'onderzoek onder liefhebbers'. Totaal geen interesse oid, maar volgens mij valt het wel mee.

5 jaar geleden had dit nog niet gewerkt, en nu is iedereen al sowieso aan 'decoders' gewend.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 12 juli 2008 @ 10:46:45 #16
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_60056178
Het heeft wel meer kans van slagen dan drie jaar geleden.

Het is nog even wachten is ziggo
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_60056546
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Artikel in de Telegraaf is echt heel negatief met een 'onderzoek onder liefhebbers'. Totaal geen interesse oid, maar volgens mij valt het wel mee.

5 jaar geleden had dit nog niet gewerkt, en nu is iedereen al sowieso aan 'decoders' gewend.
Ach ja, de liefhebbers. Feitelijk zijn de live wedstrijden al vele jaren achter een decoder weggestopt en moet je dus allang betalen voor de livewedstrijden. Dat Nederlanders willen betalen voor live wedstrijden dat staat dan ook wel vast. De belangrijkste vragen zijn de vorm en het bedrag.

De huidige vorm lijkt mij dan ook geen gek idee; een vast bedrag per maand voor alle wedstrijden en dan kun je met pay per view nog wat schrapen onder de mensen die zo nu en dan een wedstrijd willen zien maar die niet elke keer kijken.

Met digitale TV ligt er nu een infrastructuur die per kanaal veel minder ruimte inneemt dan analoge TV (en dus mogelijkheden voor meer zenders), die daarnaast interactief kan zijn en belangrijker nog; een infrastructuur waarbij mensen niet nog een extra decoder aan hoeven te schaffen. Die heb je nml. al voor de digitale TV. Kortom, goede zet Ik blijf twijfelen of ze het financiele gat op de begroting van de ECV kunnen dichten (ivm tegenvallende opbrengst v/d rechten) als ze maar 10,- tot 15,- per lid vragen maar de tijd zal leren. Ik denk dat 15,- wel een beetje een grensbedrag is voor veel mensen op dit moment.
pi_60056667
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 10:12 schreef denthemen het volgende:
Hopen dat Ziggo met iets moois gaat komen
Idd, ik ben benieuwd. Voor 10 euro per maand, wil ik dit ook wel aanschaffen.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 12:16:21 #19
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_60057226
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 10:43 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

De Telegraaf is negatief over vrijwel alles (net als al die malloten die daar op de website reageren op artikelen) dus dat zegt helemaal niks. De Telegraaf is alleen maar goed in pogingen om mooie initiatieven kapot te maken en het verbergen van het oorlogsverleden.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_60057610
Gisteren las ik iets over Ziggo en tóch Sport 1, lijkt me onmogelijk?
sig verwijderd door FA
  zaterdag 12 juli 2008 @ 12:51:18 #21
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_60057656
Ik denk dat ik zeer binnenkort ook maar aan de digitale tv ga.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_60057745
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 01:18 schreef _Mike_ het volgende:
Ook al heeft het geen fuck met dit topic te maken, weet iemand of we volgend jaar weer de primera division kunnen volgen?
Sport1:
quote:
Buitenlands voetbal exclusief te zien op Sport1

AMSTERDAM - Het heeft de leiding van Sport1 de nodige moeite gekost, maar de buitenlandse voetbalcompetities zijn het komende seizoen alleen nog bij die betaalzender te zien. In de afgelopen jaren zond de NOS, bij gebrek aan Nederlandse wedstrijden, samenvattingen uit van de Engelse Premier League en deed RTL dat bijvoorbeeld met duels uit de Duitse Bundesliga.

,,Als je nu de meeste Nederlandse internationals aan het werk wil zien,’’ zegt directeur Jeroen Oerlemans, ,,moet je een abonnement nemen op Sport1.’’

Dat gegeven staat ook centraal in de nieuwe reclamecampagne. Samenvattingen van Duitse en Engelse wedstrijden op een open kanaal zouden een aanzienlijke concurrentie voor de livewedstrijden achter de decoder hebben betekend.

Daar staat tegenover dat Sport1 de rechtstreekse uitzendingen van eredivisiewedstrijden is kwijtgeraakt. Tijdens het vorige seizoen kwam het tot een samenwerking met Tele2, dat die rechten voor drie jaar in handen had. Daardoor groeide het abonnebestand van Sport1.

De directie van Sport1 heeft, bij het aflopen van de vorige contracten, nog wel geprobeerd om de liverechten van de eredivisie binnen te halen. Maar het kwam niet tot een akkoord met de ECV.

,,Wij hadden met de ECV een verschil van mening over de mate waarin digitale televisie zal doorgroeien in Nederland,’’ aldus Oerlemans. ,,Want voor tv achter de decoder is voor de doorgifte digitale televisie onontbeerlijk. De ECV denkt aan een hogere dekkingsgraad voor de komende jaren dan wij.’’

Abonnees van Sport1 moesten het de afgelopen voetbaljaargang zonder de beelden van de Spaanse competitie stellen, mede wegens problemen met de rechten in Spanje. De komende maanden zijn Van Nistelrooy, Sneijder en Robben weer live te volgen. Op Champions League- avonden worden op de acht kanalen ook weer alle wedstrijden uitgezonden.

Kees Jansma heeft zijn contract bij Sport1 met twee jaar verlengd. Zijn werkzaamheden voor Eyeworks zijn voorbij. Jansma blijft in elk geval tot 1 augustus 2010 commentaar verzorgen bij buitenlandse topwedstrijden. Hij neemt bovendien als anchorman een deel van de studiopresentatie voor zijn rekening. Oud-international Wim Kieft blijft de belangrijkste analist.

Tijdens de komende Olympische Spelen van Peking (8 tot en met 24 augustus) heeft Sport1 sublicensies voor de sporten die het normaal gesproken toch al uitzendt: voetbal, hockey, tennis en basketbal.
pi_60058203
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 08:49 schreef Adelante het volgende:
Alle actualiteiten rondom de Eredivisie komen aan bod. Leo Driessen verzorgt daarnaast op eigenzinnige wijze een terugblik op het weekeinde en voorziet de wedstrijdbeelden van kritisch commentaar.
21=5

Ik kijk uit naar het Eredivisiekanaal, ik ga het zeker bestellen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60058264
Ik vraag me alleen af of elke dag Derksen niet too much is
pi_60058692
Ik heb tele 2 dus ik ben erg blij hiermee
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_60060096
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 12:47 schreef Ambrosius het volgende:
Gisteren las ik iets over Ziggo en tóch Sport 1, lijkt me onmogelijk?
Zou geweldig zijn, maar anders neem ik ze beide
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_60060782
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 13:37 schreef Urquhart het volgende:
op vi.nl werkt het prima tot nu toe
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:32:54 #28
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60063285
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 13:37 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk eerder Genee...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60064049
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 15:59 schreef denthemen het volgende:

[..]

Zou geweldig zijn, maar anders neem ik ze beide
Een gereduceerd tarief als je Sport1 en Eredivie Live allebei neemt? Los zijn Sport1 en Film1 ¤14,95 per maand, echter als je een abonnement neemt op beide kanalen betaal je maar ¤22,95 per maand.
pi_60064534
Ook hier een zekere abonnee. Ik ben benieuwd.
pi_60072108
GOOOOOAAAL!
Met Tele2 TV Gold Eredivisie Live mis je geen wedstrijd!

Je kunt niet dichterbij het voetbal komen dan met Tele2 TV Gold Eredivisie Live. Eredivisie Live is het kanaal van de clubs, voor de fans. Voor de liefhebber biedt het kanaal alles wat voetbal te bieden heeft: de wedstrijden natuurlijk, maar ook nieuws, achtergronden, opinie en alle emotie die daarbij hoort. Journalistiek onafhankelijk en met passie voor voetbal; fris en vertrouwd tegelijk.

Vrijdag, zaterdag en zondag zijn er álle live wedstrijden met voor- en nabeschouwingen. In beeld gebracht zoals het hoort: met deskundig commentaar, logische cameravoering en moderne, functionele graphics. Alles in dienst van de wedstrijd en gepresenteerd door Jan Joost van Gangelen en Humberto Tan. Zij worden terzijde gestaan door analisten Jan van Halst, Mario Been en Gary Lineker.

Daarnaast biedt Eredivisie Live ook samenvattingen van de afgelopen speelronde. Op de maandagavond presenteert Jan Joost van Gangelen de eigen voetbaltalkshow van Eredivisie Live. Op dinsdag, woensdag en donderdag is er het Eredivisie Magazine met het laatste nieuws en reportages van de 18 Eredivisie clubs. Van maandag tot en met zaterdag wordt elke dag Ajax TV, Feyenoord TV en PSV TV uitgezonden. Dagelijks is er een dagafsluiting door Johan Derksen en Wilfred Genee, die op geheel eigen wijze het nieuws van de dag doornemen.

Kortom, als trouwe klant van Tele2 TV hoef je ook komend voetbalseizoen geen wedstrijd meer te missen!
Op een doordeweekse zaterdagmiddag......
pi_60079166
Waar wordt het in het buitenland uitgezonden?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60079354
Ziggo, UPC, KPN, Tele2.. dat is bijna 100% dekking Doen ze goed
pi_60079377
Bij KPN kost het maar 6 euro als je al Digitenne hebt.
  zondag 13 juli 2008 @ 18:50:58 #35
39793 Moody
el moody
pi_60079795
Ik ga me ook abonnement, zodat Ziggo het op zijn site heeft vermeld.
Hiervoor keek ik alle uitwedstrijden van Twente via Planet Voetbal, wat ook 9 euro per maand kostte. Dus voor 1 euro p/m meer alle wedstrijden in digitale tv kwaliteit (ipv internet stream).

Het zal wel niet, maar worden de wedstrijden ook in HD uitgezonden?
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
  zondag 13 juli 2008 @ 19:34:35 #36
74450 medman
O tempora, O mores!
pi_60080784
quote:
Op zondag 13 juli 2008 18:26 schreef Fiskus het volgende:
Bij KPN kost het maar 6 euro als je al Digitenne hebt.
Helaas duurt dat niet lang meer:
quote:
Op 1 oktober gaan de nieuwe tarieven van Live Eredivisie Voetbal in. Je kunt nu bestellen, dan betaal je tot 1 oktober ¤ 6,-/mnd. Vanaf 1 oktober ga je automatisch ¤ 10,-/mnd betalen.
Bron
quote:
Op zondag 13 juli 2008 18:50 schreef Moody het volgende:
Het zal wel niet, maar worden de wedstrijden ook in HD uitgezonden?
Zie de site van Eredivisie Live:
quote:
Eredivisie Live wordt in een aantal wedstrijden al in HD uitgezonden.
Bron
(medman original posting)
  zondag 13 juli 2008 @ 19:36:10 #37
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_60080829
Hier ook een nieuwe abonnee!

Wacht alleen nog op een mooi totaalpakket. Heb nu internet en telefonie via kpn en tv via upc. Dat moet vast ergens in een totaalpakket goedkoper kunnen...
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_60083751
Ik verheug me er op. 10 Euri voor 2 wedstrijden en 15 voor alle wedstrijden is niet al te duur. Ik heb al Sport 1 die nu dus gelukkig ook het Spaans voetbal heeft. Ik ben bang dat ik komend seizoen lasogen ga krijgen (alhoewel ik niet naar de kleinere wedstrijden ga kijken). Maar wedstrijden met de top 3 in NL., Real en Barca,
de Engelse competitie en de Duitse toppers sla ik niet gauw over. Heb ik wel een ruzietje voor over hier.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 13 juli 2008 @ 21:41:33 #39
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_60083787
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:39 schreef Pedroso het volgende:
Maar wedstrijden met de top 3 in NL., Real en Barca,
de Engelse competitie en de Duitse toppers sla ik niet gauw over. Heb ik wel een ruzietje voor over hier.
Dat zijn toch al gauw acht wedstrijden per weekend .

Dat krijg ik soms ook voor elkaar trouwens, maar dat ter zijde.
pi_60083916
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat zijn toch al gauw acht wedstrijden per weekend .

Dat krijg ik soms ook voor elkaar trouwens, maar dat ter zijde.
Ik ga ze ook niet allemaal bekijken, dat is zelfs mij teveel. Maar een wedstrijdje of 5 zal wel lukken denk ik. Kost me wel enkele sociale gebeurtenissen maar dat moet dan maar.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  FOK!fossiel zondag 13 juli 2008 @ 22:17:39 #41
8443 cptmarco
it's captain...
pi_60084658
gaan ze (ziggo) ook aan pay-per-view doen???

[ Bericht 10% gewijzigd door cptmarco op 13-07-2008 22:23:41 ]
pi_60084945
nee
  zondag 13 juli 2008 @ 23:14:59 #43
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60086048
Geen Genee, dus heb ik meteen besteld via upc.nl .
Eerste 3 maanden 6 euro, daarna een joetje. Prima te doen .
-
pi_60086831
Is er al iets meer bekend over de Sport 1 en Eredivisie live bundel via UPC? Daar wil ik voor gaan namelijk
pi_60090003
quote:
Op zondag 13 juli 2008 23:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Is er al iets meer bekend over de Sport 1 en Eredivisie live bundel via UPC? Daar wil ik voor gaan namelijk
Nee, ze zijn nog over een totaalpakket aan het nadenken.
Ze bellen me terug als er iets bekend is, zeiden ze.
pi_60091944
quote:
Op maandag 14 juli 2008 09:14 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Nee, ze zijn nog over een totaalpakket aan het nadenken.
Ze bellen me terug als er iets bekend is, zeiden ze.
Dan wachten we nog even
  maandag 14 juli 2008 @ 11:42:10 #47
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_60092683
Ik heb gewoon alvast besteld. Aangezien ik al sport 1 heb, zal een eventuele actie wel ingaan op het moment dat zoiets bekend is.
-
  maandag 14 juli 2008 @ 11:47:58 #48
3185 Adelante
To let it go now
pi_60092817
Ik heb het Tele2 pakket besteld, ben benieuwd of ze inmiddels die lelijk aftandse decoder hebben vervangen door een nieuw model
pi_60102558
quote:
Op maandag 14 juli 2008 11:47 schreef Adelante het volgende:
Ik heb het Tele2 pakket besteld, ben benieuwd of ze inmiddels die lelijk aftandse decoder hebben vervangen door een nieuw model
je moet het nog steeds hier mee doen
pi_60103917
quote:
Nieuw analysesnufje op livezender

ROTTERDAM - Twijfels over buitenspel of niet zijn voor kijkers van Eredivisie Live voorbij. Het betaalkanaal dat de wedstrijden in de hoogste Nederlandse voetbalcompetitie uitzendt maakt met ingang van dit seizoen gebruik van een nieuw analysesysteem bij wedstrijden, dat haarfijn aantoont of een speler buitenspel stond of niet.

Verder geeft Piero, zoals het systeem heet, de kijker de mogelijkheid een kans uit andere invalshoeken te zien, waarmee het technologische snufje aantoont of een speler beter af had kunnen spelen, of toch voor zijn eigen kans had moeten gaan. Ook de snelheid van spelers kan getoond worden.

Piero is ontwikkeld door de BBC, zo meldt NRC Handelsblad op zijn website. Dat is geen verwijzing naar de Italiaan Alessandro del Piero, maar naar de schilder Piero della Francesca.

Bekijk het systeem zelf via onderstaande link naar de site van Red Bee Media: Piero analysesysteem
pi_60104391
Even een n00bvraag van mij.

Ze leveren het kanaal toch alleen digitaal aan? Dus je hebt sowieso zo'n decoderachtig ding nodig, alleen kabel (Ziggo in mijn geval) is niet voldoende?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_60104515
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:57 schreef koningdavid het volgende:

Ze leveren het kanaal toch alleen digitaal aan? Dus je hebt sowieso zo'n decoderachtig ding nodig, alleen kabel (Ziggo in mijn geval) is niet voldoende?
Klopt.
sig verwijderd door FA
  maandag 14 juli 2008 @ 20:09:16 #53
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_60104665
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:57 schreef koningdavid het volgende:

Ja, net zoals bij Sport1.
pi_60104796
quote:
Op maandag 14 juli 2008 19:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Wel goed concept, maar wel irritant als je straks ziet dat je favoriete club of een 100% buitenspeldoelpunt tegen heeft gekregen of dat je club onterecht is teruggefloten. Dan liever die onzekerheid .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  maandag 14 juli 2008 @ 20:22:10 #55
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_60104979
It's getting better and better.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_60106741
Ik twijfel nog een beetje, maar zit er wel sterk een te denken voor 10 euro.
pi_60110861
Hihi. Hier hebben we een jaartje of 3 geleden dat 20mbit abonnement van (toen nog) Versatel genomen met Eredivisie voetbal erbij. Afgelopen weekend kregen we een brief van Tele2 dat we alhier de komende 3 jaar onverminderd naar het voetbal kunnen blijven kijken

En dat is mooi, want ik zit hier in een CAIW gebied, die volgens mij nog geen deal heeft gesloten met de Eredivisie.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_60112674
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
Hihi. Hier hebben we een jaartje of 3 geleden dat 20mbit abonnement van (toen nog) Versatel genomen met Eredivisie voetbal erbij. Afgelopen weekend kregen we een brief van Tele2 dat we alhier de komende 3 jaar onverminderd naar het voetbal kunnen blijven kijken
wat kost dat om al bestaand tele2 abbonnee voetbal te blijven kijken?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 07:01:32 #59
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_60113474
Heeft Ziggo nou al bekend gemaakt wat het gaat kosten?
pi_60115599
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:55 schreef WooZ het volgende:

[..]

pi_60115676
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 07:01 schreef foetre het volgende:
Daar zit ik ook op te wachten
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:12:04 #62
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_60116186
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:39 schreef 2meterpeter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dus het gaat, na de eerste 6 maanden, 55 euro per maand kosten?
Freed from desire, Mind and senses purified.
pi_60116288
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 10:44 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Daar zit ik ook op te wachten
Ik ook.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:23:59 #64
3185 Adelante
To let it go now
pi_60116412
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:12 schreef D.zire het volgende:

[..]

Dus het gaat, na de eerste 6 maanden, 55 euro per maand kosten?
klopt, inclusief tv, internet en telefonie
  dinsdag 15 juli 2008 @ 11:37:16 #65
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_60116632
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:23 schreef Adelante het volgende:

[..]

klopt, inclusief tv, internet en telefonie
Internet en telefonie heb ik al. Kan je niet gewoon alleen voetbal nemen?
pi_60121348
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 01:55 schreef WooZ het volgende:
20 Mbit internet + Telefonie over VOIP (zonder starttarief!!) + Eredivisie voetbal = 49,95 per maand En die prijs verandert voor ons niet, tenzij we naar een andere abonnementsvorm overstappen. Maar dat doen we niet want dan zijn wij duurder uit
  FOK!fossiel dinsdag 15 juli 2008 @ 15:13:24 #67
8443 cptmarco
it's captain...
pi_60121853
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 07:01 schreef foetre het volgende:
dat was toch ¤9, 95 per maand?
  dinsdag 15 juli 2008 @ 16:02:28 #68
154259 D.zire
Freed from d.zire
pi_60122968
Ziggo Stuntaanbieding
Eredivisie digitaalpakket nu ¤6,95 per maand! Digitale TV van Ziggo

zie ik hierboven in de google ads staan. maar op de site waar ik naar gelinkt word staat niks over eredivisie http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z2
pi_60124561
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 16:02 schreef D.zire het volgende:
Ziggo Stuntaanbieding
Eredivisie digitaalpakket nu ¤6,95 per maand! Digitale TV van Ziggo

zie ik hierboven in de google ads staan. maar op de site waar ik naar gelinkt word staat niks over eredivisie http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z2
Had ik ook, staat helaas nog niks op de site van Ziggo.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_60133149
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 14:51 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

20 Mbit internet + Telefonie over VOIP (zonder starttarief!!) + Eredivisie voetbal = 49,95 per maand En die prijs verandert voor ons niet, tenzij we naar een andere abonnementsvorm overstappen. Maar dat doen we niet want dan zijn wij duurder uit
dat is dus alleen de 6 maanden lijkt me uit bovenstaande ad. Wij betalen ook 45,-/maand voor ons 20mbit lijntje en tel en tv, tel daar die 5e bij op en je zit idd op 50,-, zal het daarna wel 60 oid worden, iig teveel om een abo voor te nemen als je al een seizoenkaart hebt
pi_60147745
Volgens de VI kost het bij UPC en Ziggo 9.95 per maand.
pi_60149928
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:00 schreef WooZ het volgende:

[..]

dat is dus alleen de 6 maanden lijkt me uit bovenstaande ad. Wij betalen ook 45,-/maand voor ons 20mbit lijntje en tel en tv, tel daar die 5e bij op en je zit idd op 50,-, zal het daarna wel 60 oid worden, iig teveel om een abo voor te nemen als je al een seizoenkaart hebt
Nee want hier hebben we al 3 jaar dit abonnement. Voor ons blijft het 50 euro.
  donderdag 17 juli 2008 @ 21:21:01 #73
66186 foetre
pi_60174815
KUT ZIGGO!!! nog niks bekend
pi_60180950
Ik had afgelopen seizoen via UPC een sport1+tele2 voetbal pakket.

NIETS hebben ze me laten weten over hoe het verder zou gaan, moet het zelf ontdekken... begrijp ik het goed dat die tele 2 voetbal kanalen nu opgeheven zijn en ik gewoon eredivisie live moet bestellen en ook geen nieuwe combo-korting met sport1 aangeboden zal krijgen?
pi_60181863
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 06:28 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik had afgelopen seizoen via UPC een sport1+tele2 voetbal pakket.

NIETS hebben ze me laten weten over hoe het verder zou gaan, moet het zelf ontdekken... begrijp ik het goed dat die tele 2 voetbal kanalen nu opgeheven zijn en ik gewoon eredivisie live moet bestellen en ook geen nieuwe combo-korting met sport1 aangeboden zal krijgen?
Ze zijn nog bezig met het samenstellen van een pakket voor sport1 + EL bij UPC.
BInnenkort is er meer duidelijkheid over dat pakket.
pi_60182455
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 21:21 schreef foetre het volgende:
KUT ZIGGO!!! nog niks bekend
  vrijdag 18 juli 2008 @ 11:50:08 #77
97934 ASroma
Flamboyant
pi_60185531
ik dacht laat ik eens kijken op eredivisielive.nl wellicht dat ik interesse heb, het eerste wat je krijgt is die jan joost van gangelen.... nee ik houdt het wel bij de NOS samenvattingen
pi_60185878
Ziggo heeft de informatie online staan. ¤ 9,95 per maand, de eerste 2 maanden gratis.

[ Bericht 30% gewijzigd door NvanMJ op 18-07-2008 12:06:07 (Afbeelding toegoevoegd) ]
pi_60185906
Ziggo
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60185980
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 11:50 schreef ASroma het volgende:
ik dacht laat ik eens kijken op eredivisielive.nl wellicht dat ik interesse heb, het eerste wat je krijgt is die jan joost van gangelen.... nee ik houdt het wel bij de NOS samenvattingen
Ik vind Jan-Joost van Gangelen een betere presentator dan Tom Egbers en Henry Schut hoor.
pi_60186042
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:03 schreef NvanMJ het volgende:
Ziggo heeft de informatie online staan. ¤ 9,95 per maand, de eerste 2 maanden gratis.

[ afbeelding ]
Je moet dus per se een abonnement op digitale TV hebben? Kut, dat heb ik dus niet, ik heb gewone kabel.
pi_60186083
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:11 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Je moet dus per se een abonnement op digitale TV hebben? Kut, dat heb ik dus niet, ik heb gewone kabel.
neem dan digitenne kost geen drol
pi_60186085
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:11 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Abbo? Gewoon een zo'n digitaal kastje aanschaffen.
Kost eenmalig ¤ 39,95.
pi_60186158
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:12 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Abbo? Gewoon een zo'n digitaal kastje aanschaffen.
Maar er staat dat je ook een Ziggo Z1 abonnement moet hebben, dat is toch digitale televisie?
quote:
Wat heb je nodig om Eredivisie Live te ontvangen?

1. een abonnement op Televisie Z1.
2. een digitale ontvanger van Ziggo naar keuze:
- Installatiepakket Digitale Televisie voor ¤ 39,95
- Installatiepakket Digitale Televisie HD voor ¤ 328,95
- Installatiepakket Digitale Televisie Harddisk Recorder voor ¤ 428,95
3. een abonnement op Eredivisie Live; verkrijgbaar vanaf dinsdag 22 juli
(ik ben echt altijd slecht in dit soort dingen )
pi_60186260
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Maar er staat dat je ook een Ziggo Z1 abonnement moet hebben, dat is toch digitale televisie?
[..]

Ja, maar die 15 euro betaal je ook per maand voor kabel tv..
Dat is gewoon wat iedereen betaalt als je tv wilt kijken.

Als je digitale tv neemt komt daar niet nog eens 15 euro bovenop.

Dus, schaf gewoon dat kastje voor 40 euro aan en je hebt digitale tv.

deze dus:
quote:
- Installatiepakket Digitale Televisie voor ¤ 39,95
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:22:13 #86
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60186336
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef koningdavid het volgende:

[..]

[..]

Maar digitale tv is niet duurder dan analoge. Er is geen enkele reden om anno 2008 nog analoge tv te hebben....

edit: wat venomsnake dus zegt....
pi_60186453
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ja, maar die 15 euro betaal je ook per maand voor kabel tv..
Dat is gewoon wat iedereen betaalt als je tv wilt kijken.

Als je digitale tv neemt komt daar niet nog eens 15 euro bovenop.

Dus, schaf gewoon dat kastje voor 40 euro aan en je hebt digitale tv.

deze dus:
[..]

Duidelijk. Thx.

Mijn huisgenoten zijn allebei voetbalhaters, dus ik was al bang dat ik ze moest overhalen om op digitale TV over te stappen alleen omdat ik voetbal wil zien. Maar er zijn buiten die 40 euro en EL geen extra kosten aan verbonden dus, dat scheelt.
pi_60186521
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:26 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Duidelijk. Thx.

Mijn huisgenoten zijn allebei voetbalhaters, dus ik was al bang dat ik ze moest overhalen om op digitale TV over te stappen alleen omdat ik voetbal wil zien. Maar er zijn buiten die 40 euro en EL geen extra kosten aan verbonden dus, dat scheelt.
Zijn verder geen kosten aan verbonden inderdaad.
Je steekt gewoon je normale kabel in het Digitale TV Kastje, en dan kijk je digitaal.
pi_60186704
Nou dan denk ik dat ik hier ook maar eens moet gaan overstappen naar digitale tv
pi_60186866
Valt Eredivisie Live onder het digitale totaalpakket van Ziggo van 9.95 euro per maand, zodat je die andere zenders ook nog kan meepakken. Of betaal je 9.95 euro apart voor Eredivisie Live?
pi_60186987
Als je alleen een kastje koopt en die aansluit heb je gewoon dezelfde zenders als nu + alle regionale zenders.

Voor die 9.95 krijg je dus eredivisie-live erbij, dat zullen wel vier kanalen zijn.
Dan heb je dus alle kanalen die je nu ook hebt, plus alle regionale zender en eredivisie-live.

Het totaalpakket van 9.95 van Ziggo is weer iets anders.
Dan betaal je voor iets van 140 zenders icl porno zenders.
Maar daar zit eredivisie-live niet bij.

Ziggo totaal is trouwens de eerste 2 maand gratis volgens mij, kun je mooi porno kijken.
pi_60187082
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:50 schreef venomsnake het volgende:
Als je alleen een kastje koopt en die aansluit heb je gewoon dezelfde zenders als nu + alle regionale zenders.

Voor die 9.95 krijg je dus eredivisie-live erbij, dat zullen wel vier kanalen zien.
Ok, maar wil je bijvoorbeeld zenders als Eurosport2, Humor TV, Tv Oranje, Discovery Science enzo erbij, dan betaal je er nog een bedrag bovenop
pi_60187091
Het nadeel is alleen wel dat je, als je maar één kastje hebt, Eredivisie Live maar op 1 TV kan kijken. Of zeg ik nu weer iets geks?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 12:56:18 #94
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60187148
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:54 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ok, maar wil je bijvoorbeeld zenders als Eurosport2, Humor TV, Tv Oranje, Discovery Science enzo erbij, dan betaal je er nog een bedrag bovenop
Voor alles anders dan het normale aanbod (dus wat je nu hebt +regionale zenders) moet je extra betalen.
Op de site van Ziggo staat wel beschreven wat een extra pakket kost.
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:54 schreef koningdavid het volgende:
Het nadeel is alleen wel dat je, als je maar één kastje hebt, Eredivisie Live maar op 1 TV kan kijken. Of zeg ik nu weer iets geks?
Nee, het klopt wat je zegt.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:00:16 #96
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60187219
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:54 schreef koningdavid het volgende:
Als je in je studentenhuis allemaal op je eigen kamer tv wilt kijken, wordt digitale tv een probleem inderdaad. Dan moet je allemaal je eigen kastje...
pi_60188161
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:00 schreef pfaf het volgende:

[..]

Als je in je studentenhuis allemaal op je eigen kamer tv wilt kijken, wordt digitale tv een probleem inderdaad. Dan moet je allemaal je eigen kastje...
Je kan niet de kabel nog gewoon doortrekken? Dus Digitale TV + EL op één TV en de rest gewoon op de kabel?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 13:51:09 #98
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_60188493
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 13:37 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Je kan niet de kabel nog gewoon doortrekken? Dus Digitale TV + EL op één TV en de rest gewoon op de kabel?
Dat kan wel ja.
Maar je kunt niet met meerdere personen digitale tv delen. Of je moet altijd naar dezelfde zenders willen kijken.
pi_60188762
Zo maar weer eens vragen of het hier überhaupt mogelijk gaat worden .
  vrijdag 18 juli 2008 @ 16:40:33 #100
66186 foetre
pi_60192713
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 12:03 schreef NvanMJ het volgende:

[ afbeelding ]
Dat ga ik dinsdag ff bestellen.Vrouwlief vondt het goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')