Dat mogen ze dan wel eens op de site gaan vermelden. Dat ga ik wel nemen. Kost me maar paar euro extra aangezien ik al Sport1 heb.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 12:51 schreef vingerplant het volgende:
UPC gaat een combinatie-pakket leveren van Sport1/Eredivisiekanaal voor 14,95 per maand; goed nieuws voor de UPC-klanten hier.
Heb jij wel de goede commentator in je hoofd? Reitsma deed namelijk zeker niet "altijd onbelangrijke en korte CL-samenvattingen", maar juist veel grote wedstrijden (om er een paar te noemen: Finale CL 1995 met Ajax, finale WK 1974, EK 1988, etc.). Maar goed smaken kunnen verder verschillen. Ik vind Reitsma juist een fantastische commentator.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:31 schreef MaxC het volgende:
Jammer dat Theo Reitsma een belangrijke rol gaat spelen, verreweg de ergste en saaiste commentator die er bestaat. Bij de NOS had hij altijd onbelangrijke en korte CL-samenvattingen en zelfs dan zat ik mezelf op te vreten![]()
Ik ook. Gewoon een vakman!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:48 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik vind Reitsma juist een fantastische commentator.
De laatste tijd wel. En ik moet toegeven, het klinkt niet best. Hij is bijna niet meer te verstaan gewoon.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:48 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Heb jij wel de goede commentator in je hoofd? Reitsma deed namelijk zeker niet "altijd onbelangrijke en korte CL-samenvattingen"
Ik ben sowieso blij dat die Koert Westerman er niet bij zit. Tenenkrommend is die vent.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon een vakman!
100x beter dan die Talpa mannetjes van de laatste jaren.
quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:50 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ook. Gewoon een vakman!
100x beter dan die Talpa Tele2 mannetjes (die in de samenvattingen van Talpa ook werden gebruikt) van de laatste jaren.
Ik vind het wel meevallen, hij is alleen vaak wat overdreven cynisch en negatief.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:09 schreef koningdavid het volgende:
Maar hebben jullie Reitsma de laatste jaren nog wel gehoord? Het klonk nergens naar, moet ik eerlijk zeggen.
Ziggo doet niets met aanbiedingen, dat hebben ze me toen al verteld. Huichelaars.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 11:38 schreef vingerplant het volgende:
10x liever Reitsma dan Eddy Poelmann, die mijn plezier bij Sport1 zo vergalt dat ik liever het originele (buitenlandse) commentaar besluister dan naar zijn slaapverwekkend trage gebrabbel te luisteren. Die man heeft 30 seconden per lettergreep en 6 minuten per zin nodig...
De UPC-aanbieding gaat waarschijnlijk einde van deze week op de site. Je kunt je al wel telefonisch aanmelden.
Ook mijn 2e mail heeft nog geen reactie van Ziggo opgeleverd, wat een schandalig slecht kutbedrijf is dit toch. Een berichtje terug dat ze er bijvoorbeeld nog mee bezig zijn is blijkbaar al teveel gevraagd
ik ben al bij Ziggotv digitaal dus het kost mij verder niets als die ¤9.95, dit jaar danquote:Op woensdag 6 augustus 2008 16:33 schreef MaxC het volgende:
Wel goede aanbieding, 90 euro is niet niks!
Gelukkig hoef je dat bij Tele 2 niet meer aan te schaffen
Was Reitsma de commentator van de WK-finale van 1974? Volgens mij Kuiphof.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 10:48 schreef Veerboot het volgende:
finale WK 1974
Klopt Reitsma deed 1988, "daar zit een goed stel."quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was Reitsma de commentator van de WK-finale van 1974? Volgens mij Kuiphof.
Klopt, Reitsma was wel in 1978 commentator bij de finale.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 19:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was Reitsma de commentator van de WK-finale van 1974? Volgens mij Kuiphof.
Had ik ook. Gewoon daarna even gebeld en gisteren bevestigingsbrief gekregen. Maar niet die deal van 14,95 per maand! Moet ik nog even achteraan dus!quote:Op woensdag 6 augustus 2008 00:35 schreef Ruudt het volgende:
Ik heb vorige week eredivisie live aangevraagd bij UPC maar nog niets gehoord.
Nog meer mensen die dit hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |