Je woont op Rottumerplaat ofzo?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo maar weer eens vragen of het hier überhaupt mogelijk gaat worden.
Ah dan check ik na m'n vakantie nog wel weer evenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:02 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ze zijn nog bezig met het samenstellen van een pakket voor sport1 + EL bij UPC.
BInnenkort is er meer duidelijkheid over dat pakket.
Gewoon online doen!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:58 schreef Urquhart het volgende:
Net even langs zo'n dealer geweest, hij wilde mij gaan aanmelden voor digitale-tv van Ziggo, maar er schijnen nog wat problemen te zijn met de dealer-site. Volgende week maar weer eens terugkomen.
Je kunt gewoon een postcodecheck doen op die sites ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo maar weer eens vragen of het hier überhaupt mogelijk gaat worden.
dan zou je net als vorig seizoen online kijken per wedstrijd (planetvoetbal )?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 16:51 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ah dan check ik na m'n vakantie nog wel weer evenMaak maar weinig gebruik van Sport1, dus 13 euro + EL abbo kosten is me net iets te duur er voor, maar voor een paar eurotjes meer wil ik het wel houden.
Hier geeft ie anders ook aan dat er geen dekking isquote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een postcodecheck doen op die sites ja.![]()
Maar volgens mij is de dekking 100% in Nederland.
In Doetinchem staan toch twee antennesquote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:51 schreef assie het volgende:
[..]
Hier geeft ie anders ook aan dat er geen dekking is(woon dan wel in de achterhoek maar toch)
Vreemd genoeg heeft mijn zwager wel "gewoon" digitenne terwijl ie aan de andere kant van het dorp woont
Leuke aanbieding, ook nog eens de eerste 2 maanden gratis.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 18:40 schreef Moody het volgende:
Hij staat op de Ziggo site: http://www.ziggo.nl/producten/televisie/z2/eredivisie-live
Ook mijn verjaardag!quote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Leuke aanbieding, ook nog eens de eerste 2 maanden gratis.
Vanaf 22 juli bestellen, op mijn verjaardag
eerste 6 maand 29,95 het pakket - tv - internet - bellen - na 6 maand 39,95quote:Op vrijdag 18 juli 2008 22:38 schreef WooZ het volgende:
Nuweet ik nog steeds niet wat het gaat kosten als je al tele2 compleet hebt maar daar ook nog voetbal bij wilt nemen en dat staat dus ook nergens vermeld
Inderdaad. Normaal trekt betaal TV mij totaal niet maar 9,95 is echt een goeie prijsquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:25 schreef Fiskus het volgende:
Ben echt benieuwd hoeveel abonnees er uiteindelijk zullen zijn en in hoeverre dat strookt met hun doelstellingen. Iets in mij zegt dat het populairder wordt dan dat ze hadden gehoopt.
Zo veel mogelijk geld binnenhalen kan op meerdere manieren, ik denk dat het slim is dat ze veel abonnee's een leuk bedrag laten betalen, dan een handjevol abonnee's die de hoofdprijs betalen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:25 schreef Fiskus het volgende:
Ben echt benieuwd hoeveel abonnees er uiteindelijk zullen zijn en in hoeverre dat strookt met hun doelstellingen. Iets in mij zegt dat het populairder wordt dan dat ze hadden gehoopt.
ik ben ook niet achterlijk, dat geldt alleen voor compleet nieuwe abbonnee's grapjasquote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:04 schreef 2meterpeter het volgende:
[..]
eerste 6 maand 29,95 het pakket - tv - internet - bellen - na 6 maand 39,95
eerste 6 maand 44,90 het hele pakket inclusief voetbal - na 6 maand 54,90
niet echt op de tele2 site gekeken ofwel wooz?
Ze hebben gerekend op 100.000 abonnees in hun eerste jaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 23:25 schreef Fiskus het volgende:
Ik denk dat ze daar ruim overheen gaan.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:42 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ze hebben gerekend op 100.000 abonnees in hun eerste jaar.
Alles valt en staat met de aantallen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:00 schreef Adelante het volgende:
Zo veel mogelijk geld binnenhalen kan op meerdere manieren, ik denk dat het slim is dat ze veel abonnee's een leuk bedrag laten betalen, dan een handjevol abonnee's die de hoofdprijs betalen.
Denk het ook ja.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:43 schreef venomsnake het volgende:
Ik denk dat ze daar ruim overheen gaan.
Ik hoop het. Maar dat wij hier allemaal enthousiast zijn is niet zo gek, wij zijn allemaal zo voetbalgek dat we veel tijd verspillen door op een forum over voetbal te lullen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:43 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar ruim overheen gaan.
Je moet niet vergeten dat het nu veel makkelijker is dan vroeger om een ''abbo'' te nemen. (ook een stuk goedkoper). Veel mensen hebben inmiddels al digitale tv en dus is aanmelden voor eredivisievoetbal-live erg gemakkelijk. Je hoeft niet meer naar een canal+ dealer om een decoder te halen en een duur abbo af te sluiten. Stuk eenvoudiger nu, en bovendien zit je er niet aan een abbo vast. je kunt opzeggen wanneer je wilt. Dat in combinatie met de prijs zal veel mensen doen besluiten om een het aan te schaffen denk ik.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar dat wij hier allemaal enthousiast zijn is niet zo gek, wij zijn allemaal zo voetbalgek dat we veel tijd verspillen door op een forum over voetbal te lullen.![]()
Maar of de gemiddelde voetballiefhebber die om 19.00 uur met zijn bord op schoot zit, ook interesse heeft is nog maar de vraag denk ik.
Dudequote:Op zaterdag 19 juli 2008 10:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Alles valt en staat met de aantallen.
Ik vind het slimmer om 10.000 man 100,- te laten betalen van 100.000 man 8,- te laten betalen
quote:Voor de ware voetballiefhebbers is vanaf 29 augustus bij Ziggo het voetbalkanaal Eredivisie Live te zien. Eredivisie Live is een initiatief van Endemol en de clubs, voor de fans. Dat betekent livewedstrijden, achtergronden en nieuws rechtstreeks op je tv thuis. Journalistiek onafhankelijk en met passie voor voetbal. Fris en vertrouwd tegelijk.
Livewedstrijden
Iedere vrijdag, zaterdag en zondag zijn de belangrijkste wedstrijden uit de Eredivisie met voor- en nabeschouwingen live te zien op de kanalen van Eredivisie Live.
Tijdens de wedstrijden wordt er regelmatig geschakeld naar reporters langs de lijn. Diepgaande analyses van de wedstrijden sluiten de dag af.
Achtergronden en nieuws
Wanneer er even niet gespeeld wordt op de velden valt er nog steeds genoeg te beleven op Eredivisie Live. Van maandag tot en met donderdag zijn er talkshows, nieuws en achtergronden te bekijken, gepresenteerd door bekende namen als Humberto Tan en Barbara Barend.
Voetbaldieren Johan Derksen en Wilfred Genee krijgen hun eigen show, Doordekken. Bovendien krijgt elke club uit de Eredivisie een speciaal voor hen gemaakt programma. En op maandag blikt Jan Joost van Gangelen terug op het drukke voetbalweekeinde.
De sterren van EredivisieLive
Door voetbalhelden Gary Lineker, Jan van Halst en Mario Been te contracteren heeft Eredivisie Live zich ook verzekerd van een grote hoeveelheid voetbalexpertise.
¤9,95 p/mte bestellenvanaf 22 julieerste tweemaandengratis
Eredivisie Live pakket bestellen?
Vanaf dinsdag 22 juli is het mogelijk om Eredivisie Live bij Ziggo te bestellen. Voor slechts ¤ 9,95 per maand ben je verzekerd van het beste wat de Eredivisie te bieden heeft. Je kunt per maand opzeggen en de eerste twee maanden kijk je ook nog eens gratis.
Je kunt al voetbal kijken vanaf 29 augustus, maar het abonnement op Eredivisie Live bij Ziggo gaat pas op 1 september in. Dat betekent dat je bij Ziggo pas op 1 november begint te betalen voor Eredivisie Live.
Wat heb je nodig om Eredivisie Live te ontvangen?
1. een abonnement op Televisie Z1.
2. een digitale ontvanger van Ziggo naar keuze:
* Installatiepakket Digitale Televisie voor ¤ 39,95
* Installatiepakket Digitale Televisie HD voor ¤ 328,95
* Installatiepakket Digitale Televisie Harddisk Recorder voor ¤ 428,95
3. een abonnement op Eredivisie Live; verkrijgbaar vanaf dinsdag 22 juli
Zorg dat je die digitale ontvanger op tijd in huis hebt, anders mis je de aftrap op 29 augustus. Ga naar de bestelpagina om dit vandaag nog te regelen. Ben je al in het bezit van een digitale ontvanger van Ziggo, dan kan je natuurlijk zonder problemen vanaf dinsdag 22 juli deze fantastische voetbalzender in huis halen.
Ik neem aan dat die 2 maanden gratis alleen bij de eerste aanvraag is.quote:Je kunt per maand opzeggen en de eerste twee maanden kijk je ook nog eens gratis.
Het zou me verbazen als ze abonnementsgeld rekenen in juni en juli.quote:Op zondag 20 juli 2008 18:31 schreef foetre het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de voorwaardes van
[..]
Ik neem aan dat die 2 maanden gratis alleen bij de eerste aanvraag is.
Maar als je het elk moment kan opzeggen en weer kan bestellen dan zeg ik het bij de laatste competitiewedstrijd op en meld me pas weer voor de 1 wedstrijd.
Tja, Ajax - NAC verkoopt, Heracles - Willem II niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:19 schreef reem het volgende:
"De Belangrijkste wedstrijden" worden live uitgezonden...
Dus fans van de kleinere clubs hoeven niet op Eredivsie Live te rekenen om de uitwedstrijden van hun clubs te kunnen zien. Voor de thuiswedstrijd heb je immers je seizoenkaart.
Volgens mij krijg je vier kanalen en worden alle wedstrijden live uitgezonden, dus ook de wedstrijden van WillemII.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:19 schreef reem het volgende:
Dus fans van de kleinere clubs hoeven niet op Eredivsie Live te rekenen om de uitwedstrijden van hun clubs te kunnen zien. Voor de thuiswedstrijd heb je immers je seizoenkaart.
Volgens mij is dat ook zo, maar waarom ze dan "de belangrijkste wedstrijden" neerzetten, snap ik ook nietquote:Op zondag 20 juli 2008 20:48 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je vier kanalen en worden alle wedstrijden live uitgezonden, dus ook de wedstrijden van WillemII.
Er staat dat de belangrijkste wedstrijden met voor- en nabeschouwing worden uitgezonden, de andere wedstrijden dus zonder analyse.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:05 schreef denthemen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook zo, maar waarom ze dan "de belangrijkste wedstrijden" neerzetten, snap ik ook niet
Er zijn 4 kanalen en het speelschema zit zo in elkaar dat er zelden meer dan 4 wedstrijden tegelijk zijn. Alleen de laatste 2 speeldagen beginnen alle wedstrijden op hetzelfde tijstip, er kunnen dan niet meer dan 4 wedstrijden getoond worden. Waarschijnlijk dan dus de belangrijkste wedstrijden...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:19 schreef reem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |