Gewoon omdat ik het veldmuis niet gun.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:59 schreef veldmuis het volgende:
4x per week, dat is gewoon smerig. Stinkerd.
Daar heb je zeker niks op te zeggen hè? Vooral ook lastig omdat het topic nu dicht is dan
Dat is een ernstige zaak.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:11 schreef ernstigezaak het volgende:
7 per week, zo niet meer meer.
Mag hopen dat je een bespaarder op je douche hebt, of nog bij je ouders woontquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:00 schreef WooZ het volgende:
2x/dag + extra als ik toevallig overdag ben wezen sporten
studentenhuis, jaartje geleden verbouwd, nieuwe douche, eerste wat ik gedaan heb ik die bespaarder eruit gesloopt en riching de eeuwige jachtvelden gestuurdquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mag hopen dat je een bespaarder op je douche hebt, of nog bij je ouders woont
Een zandloper?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:49 schreef marcel-o het volgende:
bijna elke ochtend, lekker wakker worden in de douche.
k heb een zandloper van de water zuiveringsmaatschappij gekregen, k sta er anders zo'n 15 a 20 min in
die 5 minuten zijn zo om
Hoezo is dat slecht voor je weerstand?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:04 schreef marcel-o het volgende:
Elke dag paar min. douchen lijkt me niet verkeerd, maar 2x/dag en lang lijkt me niet goed, slecht voor je weerstand ook..
Te veel wassen, of t nou je handen of je hele lichaam is, is slecht voor de weerstand. Beetje bacterien is niet erg.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:11 schreef Alicey het volgende:
Hoezo is dat slecht voor je weerstand?Dat het voor je huid niet al te goed is weet ik, maar dat het slecht voor je weerstand is heb ik nog nooit van gehoord.
nee, dan zet ik de douche uitquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:11 schreef m3nster het volgende:
Een zandloper?
Dus als de 5 min voorbij zijn wordt het water koud? Of komt er modder uit?
Ik ook zoiets, 9 of 10 keer.quote:Op zaterdag 12 juli 200810:07 schreef geelkuikentje het volgende:
Sowieso elke ochtend sta ik onder de douche, als ik gesport heb ga ik weer onder de douche. Dus zo'n 10 keer per week denk ik.
Als ik 2 keer een half uur douche, dan zijn er nog steeds 23 uren in een dag dat ik wel met allerlei ziekteverwekkers in aanraking kan komen. Ik denk niet dat 2 keer douchen op een dag veel verschil maakt eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:26 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Te veel wassen, of t nou je handen of je hele lichaam is, is slecht voor de weerstand. Beetje bacterien is niet erg.
Dat is mijn indruk ook wel, hoewel ik me afvraag of dat ook echt zo is. Helemaal logisch is het tenslotte niet. Een hogere gevoeligheid voor allergiën vind ik dan wel weer logischer..quote:Je hebt van die smetvrezers die bij elk wissewasje hun handen grondig wassen, en die zijn veel vaker ziek
Je bent gewoon een spastische jostiquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:18 schreef helldeskr het volgende:
Pfft![]()
IK stop per direct met douchen![]()
Net op een gigantische manier op me muil gegaan tijdens het instappen van me douche cabine..
Gevolg
linkervoet teen zwaar gekneusd...
rechter scheenbeen dik blauw ei erop.
Beide cabinedeuren uit t lood![]()
Douchen..levensgevaarlijk ! ! !
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een spastische jostiIs de triangel wat voor jou?
Ik heb ook een korte periode in me leven gehad dat ik 1x in de week douchtequote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:55 schreef boskameel het volgende:
Minimaal 6 keer. Probeer wel elke dag.
Een oud klasgenoot zei dat hij eens in de 14 dagen onder de douche stapte.
Daarom moet je ook 's ochtends douchen, 's avonds heeft geen enkel nut aangezien je daarna je bed in duikt en je verrot zweet, had je net zo goed niet kunnen douchen...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:03 schreef rinzzz het volgende:
je kan lullen wat je wil, maar als je niet minimaal 1x per dag doucht dan ben je gewoon ranzig. Voor jezelf zal het niet zo erg zijn, maar je moet je er bewust van zijn dat een mens nou eenmaal zweet en gaat stinken. Mensen zullen dit niet direct aan je vertellen maar dat neemt niet weg dat je nog steeds even hard stinkt. Alleen 's nachts verlies je alleen al 300ml zweet. leer jezelf gewoon aan hygiënisch te leven, is voor jezelf uiteindelijk ook het prettigst.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:03 schreef rinzzz het volgende:
je kan lullen wat je wil, maar als je niet minimaal 1x per dag doucht dan ben je gewoon ranzig. Voor jezelf zal het niet zo erg zijn, maar je moet je er bewust van zijn dat een mens nou eenmaal zweet en gaat stinken. Mensen zullen dit niet direct aan je vertellen maar dat neemt niet weg dat je nog steeds even hard stinkt. Alleen 's nachts verlies je alleen al 300ml zweet. leer jezelf gewoon aan hygiënisch te leven, is voor jezelf uiteindelijk ook het prettigst.
Inderdaad. Ik voel me sowieso 's ochtends gewoon vies als ik de avond ervoor gedoucht heb. Ik probeer ook wel elke ochtend te douchen, lukt meestal ook wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook 's ochtends douchen, 's avonds heeft geen enkel nut aangezien je daarna je bed in duikt en je verrot zweet, had je net zo goed niet kunnen douchen...
2quote:
1000xquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:26 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Te veel wassen, of t nou je handen of je hele lichaam is, is slecht voor de weerstand. Beetje bacterien is niet erg.
ja precies. De Romeinen hadden ook een publieke wc waar je dan met zn allen op een rijtje ging zitten, je best doen en daarna je kont goed schrobben met een borstel die je daarna doorgaf aan je broeders.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:10 schreef shroomer het volgende:
[..]
Wat mensen zich al niet in het hoofd halen.Hoevaak denk je dat mensen zich de afgelopen 10000 jaar gemiddeld per week douchten? 7x per week is echt iets van de laatste 20 jaar en iets waar je huid zich totaal niet op aangepast heeft.
Maar ok lekker fris is het wel
Nee, ik mag al de bas spelenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een spastische jostiIs de triangel wat voor jou?
En je hebt niet zoiets van, goh laat ik ook wat zuinig zijn op het milieu of respect hebben voor mensen die iedere dag 10 km moeten lopen voor een beetje drinkwater? Hè? Oppertunist!quote:
Gatver.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef floris.exe het volgende:
Gemiddeld douche ik mij schat ik 3 keer per week.
Waarom gatver? Het zit voornamelijk tussen je oren hoor, dat je dagelijks moet douchen. 30 jaar geleden deed men dat ook nog niet.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:42 schreef Ticket het volgende:
Gatver.En dat noemt zich 'droom van iedere vrouw'.
![]()
Sommige mensen zijn nou eenmal niet zo vadsig dat ze gelijk naar zweet stinken als ze 1 stap zetten.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:42 schreef Ticket het volgende:
Elke ochtend + na het sporten. Gemiddeld 10 keer per week ongeveer.
[..]
Gatver.En dat noemt zich 'droom van iedere vrouw'.
![]()
Ik gebruik dagelijks deodorant gewoon voor een fris gevoel, maar als ik een week lang geen deo zou gebruiken, dan zou je nog niets ruikenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:42 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmal niet zo vadsig dat ze gelijk naar zweet stinken als ze 1 stap zetten.
Blijkbaar krijg je weinig lichaamsbeweging.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:45 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik gebruik dagelijks deodorant gewoon voor een fris gevoel, maar als ik een week lang geen deo zou gebruiken, dan zou je nog niets ruiken. Bij de één is het weer anders dan bij de ander.
Ik sport niet nee, maar ik beweeg genoeg verder. En ik ga mij niet opzettelijk in het zweet bewegen ofzo, waar is dat nu weer goed voor?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:51 schreef Ticket het volgende:
[..]
Blijkbaar krijg je weinig lichaamsbeweging.
Net voor de 2e keer gedoucht. Die mensen die 10km lopen voor een beetje drinkwater, die winnen weer de marathon. Elk nadeel heb ze voordeel..quote:Op zondag 13 juli 2008 18:15 schreef floris.exe het volgende:
[..]
En je hebt niet zoiets van, goh laat ik ook wat zuinig zijn op het milieu of respect hebben voor mensen die iedere dag 10 km moeten lopen voor een beetje drinkwater? Hè? Oppertunist!
quote:
Dank je Stali. Ik gun het hem ook niet, maar wilde daar geen nieuw topic voor openenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik het veldmuis niet gun..
Hoe vaak douche jij per week?.
of gewoon met een washandje wassenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:29 schreef oddman het volgende:
Wat natuurlijk niet ten koste mag gaan van die hygiëne, maar een hele douchebeurt is daar niet voor nodig, zolang de andere hygiënegewoonten maar in orde zijn: WC-ritueel, kledingverschoning, handen wassen.
Jij hebt de oorlog niet meegemaakt, ik lees het al. Ben je er nu trots op? Dat je zo'n verspiller bent? Echt, ik zou me kapot schamen.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:31 schreef Hagelkaas het volgende:
14 keer.
Elke ochtend en elke avond. Ik kan gewoon niet slapen zonder gedouchet te hebben, en 's ochtends kom ik het huis niet uit zonder een lekkere warme douche. Ik douche wel kort trouwens, want anders is het nogal slecht voor je huid enzo..
Jij hebt de oorlog wel meegemaakt zeker? Jij moet je schamen omdat je minder dan eens per 2 dagen doucht. Viespeuk!quote:Op maandag 14 juli 2008 19:33 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Jij hebt de oorlog niet meegemaakt, ik lees het al. Ben je er nu trots op? Dat je zo'n verspiller bent? Echt, ik zou me kapot schamen.
wtf doe jij in je bed?quote:Op maandag 14 juli 2008 19:31 schreef Hagelkaas het volgende:
Elke ochtend en elke avond. Ik kan gewoon niet slapen zonder gedouchet te hebben, en 's ochtends kom ik het huis niet uit zonder een lekkere warme douche. Ik douche wel kort trouwens, want anders is het nogal slecht voor je huid enzo..
Je nog een beetje achter de oorlog verschansen ook, vies lui stinkend varken dat je er bent.quote:Op maandag 14 juli 2008 19:33 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Jij hebt de oorlog niet meegemaakt, ik lees het al. Ben je er nu trots op? Dat je zo'n verspiller bent? Echt, ik zou me kapot schamen.
ik ook 14xquote:Op maandag 14 juli 2008 19:33 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Je huid is onderdeel van je weerstand, elke dag 2 maal met zeep douchen breekt die weerstand af die dan weer moet worden opgebouwd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:15 schreef Pritt het volgende:
Wie zegt dat douchen slecht is voor je huid?
Weer iets bedacht door geitenbreienwollensokken.
Zolang niet te warm is er helemaal niets aan het handje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |