Je bent gewoon een spastische jostiquote:Op zaterdag 12 juli 2008 15:18 schreef helldeskr het volgende:
Pfft![]()
IK stop per direct met douchen![]()
Net op een gigantische manier op me muil gegaan tijdens het instappen van me douche cabine..
Gevolg
linkervoet teen zwaar gekneusd...
rechter scheenbeen dik blauw ei erop.
Beide cabinedeuren uit t lood![]()
Douchen..levensgevaarlijk ! ! !
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een spastische jostiIs de triangel wat voor jou?
Ik heb ook een korte periode in me leven gehad dat ik 1x in de week douchtequote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:55 schreef boskameel het volgende:
Minimaal 6 keer. Probeer wel elke dag.
Een oud klasgenoot zei dat hij eens in de 14 dagen onder de douche stapte.
Daarom moet je ook 's ochtends douchen, 's avonds heeft geen enkel nut aangezien je daarna je bed in duikt en je verrot zweet, had je net zo goed niet kunnen douchen...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:03 schreef rinzzz het volgende:
je kan lullen wat je wil, maar als je niet minimaal 1x per dag doucht dan ben je gewoon ranzig. Voor jezelf zal het niet zo erg zijn, maar je moet je er bewust van zijn dat een mens nou eenmaal zweet en gaat stinken. Mensen zullen dit niet direct aan je vertellen maar dat neemt niet weg dat je nog steeds even hard stinkt. Alleen 's nachts verlies je alleen al 300ml zweet. leer jezelf gewoon aan hygiënisch te leven, is voor jezelf uiteindelijk ook het prettigst.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:03 schreef rinzzz het volgende:
je kan lullen wat je wil, maar als je niet minimaal 1x per dag doucht dan ben je gewoon ranzig. Voor jezelf zal het niet zo erg zijn, maar je moet je er bewust van zijn dat een mens nou eenmaal zweet en gaat stinken. Mensen zullen dit niet direct aan je vertellen maar dat neemt niet weg dat je nog steeds even hard stinkt. Alleen 's nachts verlies je alleen al 300ml zweet. leer jezelf gewoon aan hygiënisch te leven, is voor jezelf uiteindelijk ook het prettigst.
Inderdaad. Ik voel me sowieso 's ochtends gewoon vies als ik de avond ervoor gedoucht heb. Ik probeer ook wel elke ochtend te douchen, lukt meestal ook wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook 's ochtends douchen, 's avonds heeft geen enkel nut aangezien je daarna je bed in duikt en je verrot zweet, had je net zo goed niet kunnen douchen...
2quote:
1000xquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:26 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Te veel wassen, of t nou je handen of je hele lichaam is, is slecht voor de weerstand. Beetje bacterien is niet erg.
ja precies. De Romeinen hadden ook een publieke wc waar je dan met zn allen op een rijtje ging zitten, je best doen en daarna je kont goed schrobben met een borstel die je daarna doorgaf aan je broeders.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:10 schreef shroomer het volgende:
[..]
Wat mensen zich al niet in het hoofd halen.Hoevaak denk je dat mensen zich de afgelopen 10000 jaar gemiddeld per week douchten? 7x per week is echt iets van de laatste 20 jaar en iets waar je huid zich totaal niet op aangepast heeft.
Maar ok lekker fris is het wel
Nee, ik mag al de bas spelenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een spastische jostiIs de triangel wat voor jou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |