En je hebt niet zoiets van, goh laat ik ook wat zuinig zijn op het milieu of respect hebben voor mensen die iedere dag 10 km moeten lopen voor een beetje drinkwater? Hè? Oppertunist!quote:
Gatver.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef floris.exe het volgende:
Gemiddeld douche ik mij schat ik 3 keer per week.
Waarom gatver? Het zit voornamelijk tussen je oren hoor, dat je dagelijks moet douchen. 30 jaar geleden deed men dat ook nog niet.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:42 schreef Ticket het volgende:
Gatver.En dat noemt zich 'droom van iedere vrouw'.
![]()
Sommige mensen zijn nou eenmal niet zo vadsig dat ze gelijk naar zweet stinken als ze 1 stap zetten.quote:Op zondag 13 juli 2008 18:42 schreef Ticket het volgende:
Elke ochtend + na het sporten. Gemiddeld 10 keer per week ongeveer.
[..]
Gatver.En dat noemt zich 'droom van iedere vrouw'.
![]()
Ik gebruik dagelijks deodorant gewoon voor een fris gevoel, maar als ik een week lang geen deo zou gebruiken, dan zou je nog niets ruikenquote:Op zondag 13 juli 2008 19:42 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nou eenmal niet zo vadsig dat ze gelijk naar zweet stinken als ze 1 stap zetten.
Blijkbaar krijg je weinig lichaamsbeweging.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:45 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik gebruik dagelijks deodorant gewoon voor een fris gevoel, maar als ik een week lang geen deo zou gebruiken, dan zou je nog niets ruiken. Bij de één is het weer anders dan bij de ander.
Ik sport niet nee, maar ik beweeg genoeg verder. En ik ga mij niet opzettelijk in het zweet bewegen ofzo, waar is dat nu weer goed voor?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:51 schreef Ticket het volgende:
[..]
Blijkbaar krijg je weinig lichaamsbeweging.
Net voor de 2e keer gedoucht. Die mensen die 10km lopen voor een beetje drinkwater, die winnen weer de marathon. Elk nadeel heb ze voordeel..quote:Op zondag 13 juli 2008 18:15 schreef floris.exe het volgende:
[..]
En je hebt niet zoiets van, goh laat ik ook wat zuinig zijn op het milieu of respect hebben voor mensen die iedere dag 10 km moeten lopen voor een beetje drinkwater? Hè? Oppertunist!
quote:
Dank je Stali. Ik gun het hem ook niet, maar wilde daar geen nieuw topic voor openenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 01:57 schreef Stali het volgende:
[..]
Gewoon omdat ik het veldmuis niet gun..
Hoe vaak douche jij per week?.
of gewoon met een washandje wassenquote:Op maandag 14 juli 2008 16:29 schreef oddman het volgende:
Wat natuurlijk niet ten koste mag gaan van die hygiëne, maar een hele douchebeurt is daar niet voor nodig, zolang de andere hygiënegewoonten maar in orde zijn: WC-ritueel, kledingverschoning, handen wassen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |