Gewoon omdat ik het veldmuis niet gun.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:59 schreef veldmuis het volgende:
4x per week, dat is gewoon smerig. Stinkerd.
Daar heb je zeker niks op te zeggen hè? Vooral ook lastig omdat het topic nu dicht is dan
Dat is een ernstige zaak.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 02:11 schreef ernstigezaak het volgende:
7 per week, zo niet meer meer.
Mag hopen dat je een bespaarder op je douche hebt, of nog bij je ouders woontquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:00 schreef WooZ het volgende:
2x/dag + extra als ik toevallig overdag ben wezen sporten
studentenhuis, jaartje geleden verbouwd, nieuwe douche, eerste wat ik gedaan heb ik die bespaarder eruit gesloopt en riching de eeuwige jachtvelden gestuurdquote:Op zaterdag 12 juli 2008 09:04 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mag hopen dat je een bespaarder op je douche hebt, of nog bij je ouders woont
Een zandloper?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 08:49 schreef marcel-o het volgende:
bijna elke ochtend, lekker wakker worden in de douche.
k heb een zandloper van de water zuiveringsmaatschappij gekregen, k sta er anders zo'n 15 a 20 min in
die 5 minuten zijn zo om
Hoezo is dat slecht voor je weerstand?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:04 schreef marcel-o het volgende:
Elke dag paar min. douchen lijkt me niet verkeerd, maar 2x/dag en lang lijkt me niet goed, slecht voor je weerstand ook..
Te veel wassen, of t nou je handen of je hele lichaam is, is slecht voor de weerstand. Beetje bacterien is niet erg.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:11 schreef Alicey het volgende:
Hoezo is dat slecht voor je weerstand?Dat het voor je huid niet al te goed is weet ik, maar dat het slecht voor je weerstand is heb ik nog nooit van gehoord.
nee, dan zet ik de douche uitquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:11 schreef m3nster het volgende:
Een zandloper?
Dus als de 5 min voorbij zijn wordt het water koud? Of komt er modder uit?
Ik ook zoiets, 9 of 10 keer.quote:Op zaterdag 12 juli 200810:07 schreef geelkuikentje het volgende:
Sowieso elke ochtend sta ik onder de douche, als ik gesport heb ga ik weer onder de douche. Dus zo'n 10 keer per week denk ik.
Als ik 2 keer een half uur douche, dan zijn er nog steeds 23 uren in een dag dat ik wel met allerlei ziekteverwekkers in aanraking kan komen. Ik denk niet dat 2 keer douchen op een dag veel verschil maakt eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:26 schreef marcel-o het volgende:
[..]
Te veel wassen, of t nou je handen of je hele lichaam is, is slecht voor de weerstand. Beetje bacterien is niet erg.
Dat is mijn indruk ook wel, hoewel ik me afvraag of dat ook echt zo is. Helemaal logisch is het tenslotte niet. Een hogere gevoeligheid voor allergiën vind ik dan wel weer logischer..quote:Je hebt van die smetvrezers die bij elk wissewasje hun handen grondig wassen, en die zijn veel vaker ziek
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |