In je ondertitel toch zeker? Bij deze.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 18:26 schreef GasTurbine het volgende:
Jongens dit bericht moet je niet wegklikken want dit is echt gebeurd
gisteravond kwam ons het verschrikkelijke nieuws ter oren dat kwaliteitsuser reetveter gebanned is.
het hoe en waarom weten we nog niet
Zet allemaal een (*) in je naam als je meeleeft met deze tragedie.
quote:
Toch krijg ik er een beetje een raar idee bij.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:33 schreef slindenau het volgende:
Piemel in mijn handjes
(wees gerust, het is slechts mijn eigen piemel)
Godjanpiellekesquote:
Ik moest heel ff gniffelenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:08 schreef GasTurbine het volgende:
Bagger verwijderd.
PK, Sackboy, Bartholomew, slindenau en De_Ananas. Laatste waarschuwing.
Nee, hij was te lang en kon hem voor 5 euro laten makenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:26 schreef Paaskonijn het volgende:
Je bent zeker zo dik dat broeken op maat gemaakt moeten worden?
koop dan een kortere broekquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:28 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nee, hij was te lang en kon hem voor 5 euro laten maken
Ik heb lekker vakantie.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:16 schreef De_Ananas het volgende:
Ik moest vandaag trouwens een broek ophalen (die op maat gemaakt werd, stoer hé?) maar ik moest werken
Ik heb ook vakantie, ik verdien alleen veel geld danquote:Op zaterdag 12 juli 2008 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb lekker vakantie.![]()
Ik ben alleen heel hard tussen de billen genomen door het weer.
Ook geen zak aan om 6 weken lang tv te kijken 's avonds.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef slindenau het volgende:
Moet je tv gaan kijken, ik kijk nu IN HELL met Jean Claude van Damme
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:10 schreef slindenau het volgende:
Moet je tv gaan kijken, ik kijk nu IN HELL met Jean Claude van Damme
wel een mooie stylo?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Die hadden ze niet meer![]()
(uitverkoop)
En ik ben natuurlijk gewoon groot geschapen
Je kan ook om en om doen, de ene dag TV de andere dag masturberenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ook geen zak aan om 6 weken lang tv te kijken 's avonds.
Heb ik vorige vakantie gedaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik heb ook vakantie, ik verdien alleen veel geld dan
M'n maag is van slag, en ik zal niet alleen voelen, maar ook ruiken!11!
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:29 schreef De_Ananas het volgende:
Ik stemde op B.
quote:
nee je bent een faggotquote:Op zaterdag 12 juli 2008 23:37 schreef Vierkantblokje het volgende:
upsikhebperongelukopikwilpiemelsgestemdbeniknueenviezefaggotofvaltdatwelmee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |