ik kwam wel met mosterd na de maaltijdquote:
ben je nu niet trots op ons?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:01 schreef OA het volgende:
Muck heeft de lapo en muckt niet.![]()
MPG MM't wel...
OA Revoirquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:02 schreef OA het volgende:
Oh, shit, het is al 1 minuut weekend. Naar huis!
Lat0rquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:02 schreef OA het volgende:
Oh, shit, het is al 1 minuut weekend. Naar huis!
quote:
quote:Goede TT!![]()
quote:Goede TS!![]()
quote:Weekend!![]()
quote:Sporten!![]()
quote:TVP!
Latersquote:
ik heb geen zin om naar de supermarkt te fietsenquote:
Als jij naar de supermarkt hard loopt, fiets ik een rondje. Deal?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb geen zin om naar de supermarkt te fietsen
Fuzzyquote:
Piertjequote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Fuzzy
Geef anders het goede voorbeeld?
deal!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als jij naar de supermarkt hard loopt, fiets ik een rondje. Deal?
Gezellig. Amsterdammers onder elkaar jeweets.quote:
kom hierheen dan, dan krijg je een pannenkoekquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb 3 uur in de auto gezeten en in een tandarts stoel gelegen, ik moet alleen zelf koken.
ja tochquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gezellig. Amsterdammers onder elkaar jeweets.
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gezellig. Amsterdammers onder elkaar jeweets.
Jong volwassen, hoezo?quote:
Een mevrouw op straat probeerde mij een testpakket pannekoekenmix aan te smeren. Ik heb nee gezegdquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:49 schreef Muck het volgende:
[..]
kom hierheen dan, dan krijg je een pannenkoek
Jong volwassen?quote:
we hadden het er pas over en ik zie je nu dus kan ik het vragenquote:
sneetje brood dan?quote:[..]
Een mevrouw op straat probeerde mij een testpakket pannekoekenmix aan te smeren. Ik heb nee gezegd
Niet op die manier, M.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet op die manier, M.
hahahah dat weet jij helemaal niet want ze waren vet verstopt.. vet onzichtbaar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet op die manier, M.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ik oud?quote:
Ja over 40 jaar manquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik oud?Wie wilde er nou grijze haren hebben?
Dan zit er iets anders scherps in je bankquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:57 schreef Fha het volgende:
[..]
hahahah dat weet jij helemaal niet want ze waren vet verstopt.. vet onzichtbaar..
Dat wil ik wel gelovenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zit er iets anders scherps in je bank
37quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:55 schreef Muck het volgende:
[..]
we hadden het er pas over en ik zie je nu dus kan ik het vragen
Ander keertje, ik heb al warme kipquote:
sneetje brood dan?
Hij is al oud, hij kan niet zo snel..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:01 schreef Muck het volgende:
ik ga maar even boodschappen doen, aangezien papier niet doorfietst
Not!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja over 40 jaar manJij moet je er nu binnenkort al druk om gaan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Not!Wehehe je bent dus gewoon jaloers op dat ik ooit grijs ga wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |