abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2008 @ 18:10:55 #151
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60079086
quote:
Op zondag 13 juli 2008 18:06 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Maar de zorg slopen.... daar heeft iedereen mee te maken. Door de zorg kapot te maken.... dan krijgen ze toch de deksel vanzelf op de neus?
Nee hoor, meneer Hoogervorst heeft het pad voor de elite-zorg al uitgelegd. Het is helemaal niet de bedoeling dat iedereen gebruik maakt van de zorg, denk eerst maar na voordat je een vulling voor je kies nodig hebt.
In de toekomst zul je veel meer geprivatiseerde ziekenhuizen vinden, want de wachtlijsten zijn zo aangenaam weggewerkt.
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zondag 13 juli 2008 @ 18:51:40 #152
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60079805
quote:
Nee hoor, meneer Hoogervorst heeft het pad voor de elite-zorg al uitgelegd. Het is helemaal niet de bedoeling dat iedereen gebruik maakt van de zorg, denk eerst maar na voordat je een vulling voor je kies nodig hebt.
In de toekomst zul je veel meer geprivatiseerde ziekenhuizen vinden, want de wachtlijsten zijn zo aangenaam weggewerkt.
Waarom blijft iedereen toch maar blind CDA stemmen
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 13 juli 2008 @ 19:00:24 #153
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_60079986
omdat mensen graag willen horen dat er iemand is die op de kinderen past
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  zondag 13 juli 2008 @ 19:05:31 #154
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60080126
EchtGaaf heeft gelijk, het leven is een bitterzoete symphonie.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_60080874
quote:
Op zondag 13 juli 2008 14:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Gratis werk. Daar gaat het naar toe.
[..]

De zwaksten die als een soort HOER worden behandeld.
Het is schandalig, maar dit zijn randeffecten waar niet zoveel tegen te doen is. Ik bedoel, wat wil je dan? Geen gesubsidieerde banen meer? Mensen zelf maar laten aanotteren?
pi_60081718
quote:
Op zondag 13 juli 2008 18:51 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waarom blijft iedereen toch maar blind CDA stemmen
Hoogervorst is van de VVD. Je CDA idée fixe wordt nu wel heel belachelijk.
pi_60082151
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 12:37 schreef sneakypete het volgende:

[..]

En hoeveel werk jij dan? Laat me raden ook een stuk minder.

Ik schep niet op, ik leg een pijnpuntje bloot. Mensen die niet bereid zijn die uren te maken hoeven niet mijn geld te roven, klaar.
En ik heb tijd genoeg over hoor, hoe vaak zit ik wel niet op dit forum? En nee niet onder werktijd

In de zorg is het vaak al een hele klus om uberhaupt 32 uur te mogen werken! Daar wordt heel veel gewerkt met kleine contracten. Dat is weer de omgekeerde wereld. Het is niet altijd een keuze.
pi_60083731
Zoveel mensen die hebben gestemd! Zoveel mensen zonder te weten wat voor toekomst perspectieven sommige partijen hebben. Al die luitjes in de politiek die in de 2e kamer zitten die eerst zo een grote bek hadden en debatten voerde live op TV en tegenwoordig durven ze bijna niks meer opmerkelijk is dat toch of niet dan?

Alsof het is alles wat tegen je zegt kan tegen je gebruikt worden anders verteld in engels:

What goes around comes back around!!

Hebben ze het licht gezien ofzo? Balkellende zal nooit het licht zien die zal eenzaam in de duisternis blijven denk ik. Imbeciel met z'n misvormde intiligentie kutkop. Pleurt die ook nog eens van een skateboard af.

Maja de tijd zal het leren bij deze.
pi_60093584
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:05 schreef Klopkoek het volgende:
Het nummer vind ik treffend en bovenal kunst (alles klopt) ....
pi_60093612
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:37 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Het is schandalig, maar dit zijn randeffecten waar niet zoveel tegen te doen is. Ik bedoel, wat wil je dan? Geen gesubsidieerde banen meer? Mensen zelf maar laten aanotteren?
Nee.

Begin is met een fatsoenlijk wet.

Want als je gratis banen aanbiedt aan werkgevers, dan vraag je toch om verdringing van echte banen?
  maandag 14 juli 2008 @ 13:28:59 #161
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_60095048
Ongelovelijk dat er mensen op het CDA stemmen

Het zijn een stel (semi-)gelovige (lees: hypocriete t*ringlijers) die het liefste alles maar willen verbieden, want als het verboden is gebeurd het toch niet
Drugs are good mkay?
pi_60096136
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:26 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee.

Want als je gratis banen aanbiedt aan werkgevers, dan vraag je toch om verdringing van echte banen?

Precies. Maak er eerst een stage van, vervolgens een gesubsidieerde baan volgens een vastgelegde periode en daarna moet dit dan om worden gezet in een vaste baan/contract. Wanneer het contract aangeboden moet worden weet iedereen precies wat voor vlees hij in de kuip heeft.
  maandag 14 juli 2008 @ 16:33:55 #163
136 V.
Like tears in rain...
pi_60099821
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 14:39 schreef MrX1982 het volgende:
Het zijn de babyboomers.
Mee eens. De Babyboomers zijn de meest gesubsidieerde generatie uit de geschiedenis.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  maandag 14 juli 2008 @ 16:57:22 #164
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_60100463
quote:
Op maandag 14 juli 2008 13:28 schreef Party_P het volgende:
Ongelovelijk dat er mensen op het CDA stemmen

Het zijn een stel (semi-)gelovige (lees: hypocriete t*ringlijers) die het liefste alles maar willen verbieden, want als het verboden is gebeurd het toch niet
Ja al doet dat in dit topic niet echt terzake
pi_60100534
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:10 schreef kriele het volgende:

[..]

Precies. Maak er eerst een stage van, vervolgens een gesubsidieerde baan volgens een vastgelegde periode en daarna moet dit dan om worden gezet in een vaste baan/contract. Wanneer het contract aangeboden moet worden weet iedereen precies wat voor vlees hij in de kuip heeft.
Juist. Op deze manier ben je tenminste eerlijk bezig.
pi_60100615
quote:
Op maandag 14 juli 2008 12:26 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Nee.

"Begin is met een fatsoenlijke wet." Lekker makkelijk, dat kan iedereen roepen.

Hoe zou die "fatsoenlijke wet" volgens jou in elkaar moeten steken? Laten we het daarover hebben, in plaats van alleen te roepen dat de huidige wetgeving kut is.
pi_60100631
quote:
Op maandag 14 juli 2008 14:10 schreef kriele het volgende:

[..]

En het wezenlijke verschil met de huidige methode is... ?
pi_60109839
quote:
Op maandag 14 juli 2008 17:04 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

En het wezenlijke verschil met de huidige methode is... ?

Dat de betaalde baan er vaak niet in zit. Dan worden ze er weer uit gegooid ten faveure van nieuwe 'stagiaires'.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:00:13 #169
182269 sneakypete
On the edge
pi_60110860
quote:
Op zondag 13 juli 2008 19:05 schreef Klopkoek het volgende:
Sure it is, get over it.
En drink bier, dat is ook bitter bij de eerste slok, maar door ervaring smaakt het zoeter.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:02:27 #170
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60110928
ja sneakepete. Ik moet niet zeuren... we maken van het leven een keiharde afvalrace en wie niet in het systeem past maken we af
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 15 juli 2008 @ 00:05:44 #171
182269 sneakypete
On the edge
pi_60110993
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 00:02 schreef Klopkoek het volgende:
ja sneakepete. Ik moet niet zeuren... we maken van het leven een keiharde afvalrace en wie niet in het systeem past maken we af
Het leven ís een keiharde afvalrace, altijd en overal.
Maar ik ben natuurlijk geen sociaal-darwinist als je dat bedoelt.
Liberalisme en libertarisme hebben als grondbeginsel dat elk mens in principe baas over zichzelf is.
Mensen afmaken omdat ze niet in jouw beeld passen, staat er dus haaks op.
pi_60111644
Je krijgt nieuwe tweedelingen in de politiek. In plaats van links-rechts, komt jong-oud steeds meer in opmars. De belangen van jong Nederland (vergrijzing betaalbaar houden) zijn heel anders dan die van oud Nederland (zo snel mogelijk stoppen met werken en cashen waarvoor jaren is betaald). Het valt me op dat steeds meer jongerenafdelingen zich openlijk afzetten tegen de moederpartij. Het CDJA staat daar echt niet alleen in.
pi_60113573
Het CDA is zo rechts als maar kan, die halen het plezier uit het leven, iedereen verplicht naar de kerk
pi_60113651
  dinsdag 15 juli 2008 @ 08:28:40 #175
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_60113881
Niet helemaal waar natuurlijk, maar erg fris is het CDA niet nee.

Maarja, welke partij in Nederland wel?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')