Je denkt 'ik benadruk het gewoon nog eenmaal'?quote:
Of agentes neer te schieten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pabadabadabadadapaaa pabadabadabadadapaaa
Echt zo'n irritant liedje waarvan je zin krijg om iemands hoofd op een stoeprandje kapot te beuken
Hoe heet die film ook al weer?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pabadabadabadadapaaa pabadabadabadadapaaa
Echt zo'n irritant liedje waarvan je zin krijg om iemands hoofd op een stoeprandje kapot te beuken
american History X (poepfilm)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:44 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[..]
Hoe heet die film ook al weer?
en dat wijf lijkt op een kikker,
Tjongejonge, Echt perverse mensen hier op Fok zeg
Waar jij de grootste lurkert bentquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:57 schreef RSie het volgende:
[..]
american History X (poepfilm)
en dat wijf is idd niet boeiend om te zien ofzo!
Fok!kers komen over het algemeen al klaar op foto's van vrouwen met groter dan cupmaatje B.
en zodra er tepels te zien zijn gaan ze al helemaal door het dolle.
zie bijv. eens het foksters sexy en gewaagd topic. al die fapperts die daar rondhangen,..
quote:
Lol pwned, jij moet fappen op je eigen vriendin? Of is het je zusje/moeder?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:13 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
voor dat soort plaatjes kijk ik meestal wel ff op Jaggle bij het willekeurig Vleesch, hoef je een stuk minder pagina's door te scrollen.![]()
RSie heeft thuis een zeer knappe dame zitten waarop hij kan fappen indien nodig. geen plaatjes nodig, gewoon the real thing
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Lol pwned, jij moet fappen op je eigen vriendin? Of is het je zusje/moeder?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Lol pwned, jij moet fappen op je eigen vriendin? Of is het je zusje/moeder?
Je hebt gelijk.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zou je daar nou echt naar omkijken als ze op straat loopt?
Inderdaadquote:Kind straalt echt helemaal niks uit.
Als je je haar gewoon normaal hebt gelooft niemand dat je op de rokakkadeemie zitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:44 schreef Platina het volgende:
Ik tel 5 bandleden, waarvan ik dacht dat de vrouwelijke component nog wel te doen was totdat bleek dat ze een negerkapsel had. Dan zit je met nog 4 bandleden die allen al zeker 1 jaar niet naar de kapper gegaan zijn. .
Dat er een lekker wijf in de band zit betekend niet gelijk dat;quote:Op vrijdag 11 juli 2008 04:58 schreef NielsTriple het volgende:
ik vind het wel wat hebben
Die zangeres (Annemarie ofzo?), lekker stevige meid, behoorlijk fuckable![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:13 schreef lennartb.nl het volgende:
Stelletje varkenshoofd fetishfreaks hier ja.
Iedereen die niet op elke site waar hij geregistreerd staat fotos van zichzelf heeft is inderdaad automatisch lelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:29 schreef BobbyB het volgende:
Toch wel typisch dat de mensen die andermans uiterlijk belachelijk maken geen fobo hebben.
Dat zei ik niet, maar als je dan toch zo stoer bent om andermans uiterlijk belachelijk te maken, is het posten van je eigen foto ook wel een stoer plan zodat we kunnen kijken of je inderdaad gelijk hebt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 22:52 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Iedereen die niet op elke site waar hij geregistreerd staat fotos van zichzelf heeft is inderdaad automatisch lelijk
Lelijke mensen mogen andere mensen toch ook lelijk vinden? Was het maar niet zo, dan was ik heel graag lelijk geweest zodat ik iedereen mooi vond.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, maar als je dan toch zo stoer bent om andermans uiterlijk belachelijk te maken, is het posten van je eigen foto ook wel een stoer plan zodat we kunnen kijken of je inderdaad gelijk hebt.
wow... just wow...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 00:38 schreef TheZapster het volgende:
Wat een schijtband is dat zeg![]()
Iedereen die dit goed vind moet gewoon dood!
Dat ik een mening heb betekend wel gelijk dat;quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dat er een lekker wijf in de band zit betekend niet gelijk dat;
1. De band iets voorstelt
2. De muziek iets voorstelt
3.
"Motherfucker" heb ik laatst nog op TMF () gezien, echt zoeen stoner kuthippies nummer
Maar ik ben het wel met je eens, lekker sletje.
Mijn 2 centen: Het is een beetje pre-fab-instant-SkyRadio-muziek, en de muzikanten met hun Rockacademie is ook wel leuk, maar wat schiet een muzikant ermee op?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 06:24 schreef elfzesendertig het volgende:
Zelfbenoemde muziekexperts hier![]()
Leg dan ook eens met goede, sterke argumenten uit waarom deze band slecht is. Dat je het niet leuk vind, ok. Daar hoef je geen argumenten voor te hebben. Maar roepen dat ze slecht zijn, daar moet je wel even argumenten bijhalen.
Heb je de teksten al eens gehoord?? Een kleuter van 3 schrijft nog betere teksten... Live zijn ze trouwens ook totaal niet overtuigend, de zangeres zingt niet altijd zuiver en er staat een bandje op het podium waarvan je je afvraagt wat ze er eigenlijk doen, zelf vragen ze zich dat volgens mij ook af. Zo komt het over in elk geval. Kijk eens naar België bijvoorbeeld, daar hebben ze wel enkele goeie muzikale kwaliteiten zitten en dat zonder zo'n samengeraapt bandje van de rockacademie.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 06:24 schreef elfzesendertig het volgende:
Leg dan ook eens met goede, sterke argumenten uit waarom deze band slecht is. Dat je het niet leuk vind, ok. Daar hoef je geen argumenten voor te hebben. Maar roepen dat ze slecht zijn, daar moet je wel even argumenten bijhalen.
* tisauch geeft deliberator een bril aan.quote:
Naja ik heb er geen verstand van en ik ben niet zo iemand die lang over muziek kan praten, ik luister gewoon en ik vind ze niet goed. Een beetje lomp ofzo, skihut muziek voor festivalgangers. Krezip vind ik trouwens wat anders. Offeh, de Vengaboys, die spreken tenminste Engelsquote:Op zaterdag 12 juli 2008 06:24 schreef elfzesendertig het volgende:
Nou kijk, je mag best iemand niet knap vinden... prima smaken verschillen nu eenmaal. Maar zoals hier iemands uiterlijk gewoon belachelijk word gemaakt is gewoon kinderachtig en als je dat stoer gedrag vind, wees dan ook zo stoer om een foto van jezelf te plaatsen, kunnen anderen daar wellicht ook om lachen... eens kijken hoe ze dat zelf vinden.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:15 schreef slindenau het volgende:
Wat heeft je eigen uiterlijk precies te maken met het al dan niet belachelijk mogen maken van het uiterlijk van iemand anders?
Stel:
- iemand is lelijk, en jij maakt diegene belachelijk.
Nu blijk je zelf ook lelijk te zijn, geeft dit je dan opeens minder recht om andere lelijke mensen belachelijk te maken
Vraag me idd af wat daar uitgevoerd word. "Oke Jongens, jullie moeten klassieke rock albums luisteren. Dus begin maar bij de A van Rick Astley."quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Irritante 29-in-het-dozijn kutmuziek![]()
. Simpele deuntjes, een scheldwoord in de titel (waarschijnlijk omdat ze dat 'stoer' vinden ofzo 'hihi'
![]()
). En het ergste is nog dat een station als 3FM - dat pretendeerde 'serious music' te draaien - zich tot het draaien van die soort inhoudloze kutmuziek laat verleiden. Ongelooflijk dat er ook maar één platenmaatschappij is die hieraan een euro durft uit te geven
. En als dit tuig op de 'Rockacademie' (waar zit precies de 'rock' in hun muziek???) heeft gezeten, zet je dat toch ook aan het denken over het niveau en de inhoud van die 'opleiding'.
En nee, al zou die zangeres lekker zijn: mijn oren zien dat niet dus de muziek blijft net zo kut.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:28 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Mijn 2 centen: Het is een beetje pre-fab-instant-SkyRadio-muziek, en de muzikanten met hun Rockacademie is ook wel leuk, maar wat schiet een muzikant ermee op?
Boudewijn de Groot of Hennie Vrienten hebben die onzin toch ook niet gedaan, en uit hun pen vloeien betere/mooiere nummers dan Leaf ooit zal doen.
Bijdeweg, heeft iemand al gezegd dat het een stelletje hippies zijn????
Kijk, daar hebben we meer aanquote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb je de teksten al eens gehoord?? Een kleuter van 3 schrijft nog betere teksten... Live zijn ze trouwens ook totaal niet overtuigend, de zangeres zingt niet altijd zuiver en er staat een bandje op het podium waarvan je je afvraagt wat ze er eigenlijk doen, zelf vragen ze zich dat volgens mij ook af. Zo komt het over in elk geval. Kijk eens naar België bijvoorbeeld, daar hebben ze wel enkele goeie muzikale kwaliteiten zitten en dat zonder zo'n samengeraapt bandje van de rockacademie.
quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:27 schreef Cee het volgende:
"Hey, ik weet een leuk irritant oorwurm-deuntje!"
"Okay, zullen we daar een liedje mee maken?"
"Jah is goed!"
"Oh, we hebben nog geen teksten?"
"Joh gewoon opvullen met babadabap en whooo oohh en als de babadabaps en whoo ohh's opraken dan weet ik nog iets vooruitstrevenders!"
"Wat dan wat dan?"
"SCHELDEN LOL"
"let's start a band!"
"Jah is goed!"
"Joh gewoon opvullen met babadabap en whooo oohh en als de babadabaps en whoo ohh's opraken dan weet ik nog iets vooruitstrevenders!"
"Wat dan wat dan?"
"SCHELDEN LOL"
"let's start a band!"
Is zij dat echt?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:36 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was zij nog een lekkerding,
vingers in je oren en hard gillen!quote:
"Jah is goed!"
"Wat dan wat dan?"
"SCHELDEN LOL"
"let's start a band!"
Google 't Maarquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:54 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Is zij dat echt? [ afbeelding ]
nou... heerlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:36 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was zij nog een lekkerding,
Moet je perse lesbisch/homo zijn om een andere vrouw/man wel of niet mooi te vinden?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:28 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Je bent zelf een vrouw,
Wat lul je nou?. Of ben je lesbisch?
Haha, gaan we weerquote:Op zaterdag 12 juli 2008 19:35 schreef JDeStoereNeger het volgende:
Ja maar, Ik dacht zij het op een andere manier bedoelde, achja wie weet
|quote:Op donderdag 17 juli 2008 16:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ze waren best goed op de vierdaagsefeesten gisteren.
Neem even een cursus Engelsquote:Op vrijdag 11 juli 2008 10:02 schreef RSie het volgende:
vind het wel vermakelijke muziek voor op een festival, mooi weer, biertje en zo'n riedeltje op de achtergrond.
het getuigd nou niet direct van diepzinnige muzikale klasse en zal het ook nooit schoppen tot evergreens maar ho cares, merendeel van de hedendaagse muziek is gebouwd op makkelijk vermaak en wordt in hapklare brokken opgediend.
Prima voor in de auto, keihard niet nadenken maar meeneurien.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:50 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Neem even een cursus Engels![]()
Het is who cares
Volgens leaf zou dat dan woe cèrs zijn denk ikquote:Op donderdag 17 juli 2008 17:50 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Het is who cares
Ja natuurlijk!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:15 schreef slindenau het volgende:
Nu blijk je zelf ook lelijk te zijn, geeft dit je dan opeens minder recht om andere lelijke mensen belachelijk te maken
Perfect verwoordquote:Op donderdag 17 juli 2008 21:25 schreef Danny_Ramone het volgende:
Nietszeggende bandnaam
Nietszeggende liedjes
Simpele muziek voor simpele zielen, Jannes stijl.
Ik plaats dit in de categorie " Kut ".
JohHhhh,.. Typefoutje houdt niet in dat ik direct een cursus engels nodig heb.quote:Op donderdag 17 juli 2008 17:50 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Het is who cares
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:18 schreef RSie het volgende:
[..]
JohHhhh,.. Typefoutje houdt niet in dat ik direct een cursus engels nodig heb.
(zou wel heel ernstig zijn na 5 jaar in een Engelstalig bedrijf te werken om nu nog dat soort fouten te maken)
maar,.. mag ik jou even aan dit topic herinneren? En zullen we dan verder gaan praten over taalcursussen?
Gekke jongen die we tegen kwamen met zijn vrienden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |