Je denkt 'ik benadruk het gewoon nog eenmaal'?quote:
Of agentes neer te schieten.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pabadabadabadadapaaa pabadabadabadadapaaa
Echt zo'n irritant liedje waarvan je zin krijg om iemands hoofd op een stoeprandje kapot te beuken
Hoe heet die film ook al weer?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Pabadabadabadadapaaa pabadabadabadadapaaa
Echt zo'n irritant liedje waarvan je zin krijg om iemands hoofd op een stoeprandje kapot te beuken
american History X (poepfilm)quote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:44 schreef JDeStoereNeger het volgende:
[..]
Hoe heet die film ook al weer?
en dat wijf lijkt op een kikker,
Tjongejonge, Echt perverse mensen hier op Fok zeg
Waar jij de grootste lurkert bentquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:57 schreef RSie het volgende:
[..]
american History X (poepfilm)
en dat wijf is idd niet boeiend om te zien ofzo!
Fok!kers komen over het algemeen al klaar op foto's van vrouwen met groter dan cupmaatje B.
en zodra er tepels te zien zijn gaan ze al helemaal door het dolle.
zie bijv. eens het foksters sexy en gewaagd topic. al die fapperts die daar rondhangen,..
quote:
Lol pwned, jij moet fappen op je eigen vriendin? Of is het je zusje/moeder?quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:13 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
voor dat soort plaatjes kijk ik meestal wel ff op Jaggle bij het willekeurig Vleesch, hoef je een stuk minder pagina's door te scrollen.![]()
RSie heeft thuis een zeer knappe dame zitten waarop hij kan fappen indien nodig. geen plaatjes nodig, gewoon the real thing
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Lol pwned, jij moet fappen op je eigen vriendin? Of is het je zusje/moeder?
quote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Lol pwned, jij moet fappen op je eigen vriendin? Of is het je zusje/moeder?
Je hebt gelijk.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:05 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zou je daar nou echt naar omkijken als ze op straat loopt?
Inderdaadquote:Kind straalt echt helemaal niks uit.
Als je je haar gewoon normaal hebt gelooft niemand dat je op de rokakkadeemie zitquote:Op vrijdag 11 juli 2008 12:44 schreef Platina het volgende:
Ik tel 5 bandleden, waarvan ik dacht dat de vrouwelijke component nog wel te doen was totdat bleek dat ze een negerkapsel had. Dan zit je met nog 4 bandleden die allen al zeker 1 jaar niet naar de kapper gegaan zijn. .
Dat er een lekker wijf in de band zit betekend niet gelijk dat;quote:Op vrijdag 11 juli 2008 04:58 schreef NielsTriple het volgende:
ik vind het wel wat hebben
Die zangeres (Annemarie ofzo?), lekker stevige meid, behoorlijk fuckable![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |