Hallo Fokkers,
Ik ging naar een verjaardag van een vriendin van mijn neef.
We waren ons aan het vervelen. Dus kwam iemand met een geweldig idee om naar buiten te gaan.
We slenterde rond in dat dorp.Daarna kwamen we bij zo'n speeltuin aan. We gingen daar wat hangen. Maar daar stond een hele groep van die jonge boeren. Wij knoopte een gesprek aan want we hadden alles al verteld wat er dit weekend ging gebeuren etc. Ze vertelden dat een van hun net de ramen van een auto in had gegooid.
Toen hebben wij gevraagd wat je daar aan had.
Ja voor de lol zei degene die de raam had ingegooid. Daarna begonnen we te vragen of een van hun een vriendin had.
Zei een vriend van hem ja een paar knuffels en 's avonds steekst hij drie vingers in de reet.
En hij had zich pas geleden zo vaak getrokken dat er bloed uit zijn fallus kwam
Iedereen schoot in de lach. Behalve die jongen die had gebloed. Een vriendin van mij vroeg zijn dat je vrienden. Zegt hij nee. WTF? ik gevraagd waarom zit je hier dan. Zei hij ja wat moet ik anders. Even later zei hij dat hij zijn moeder bedreigde en dat ie zin had in seks met een meid met een voorbinddildo. Wij vragen aan die andere gozers of hij een vriend was van hun. Zeiden ze nee
Samenvatting:
Vieze gore gozer

waar iemand bij was die alles vertelde over hem.
Klachten:
Wazige boeren jongens.
Wazige jongen die er bij was die vertelt wat die kerel allemaal gedaan heeft.
Iemand die auto's van andere kapot maakt.
Ranzige verhalen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Teunebeun op 11-06-2008 22:24:20 ]