abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60030102
Vorige delen:
De FOK! F1 manager, deel 5
De FOK! F1 Manager - Deel 6

Laatste posts:
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:09 schreef Sally het volgende:
Mijn budget schijnt ook weer te kloppen, hoewel er ergens ooit een verkeerd budget is geweest.

Maar we kunnen weer verder iig. Nu hopen dat de fouten/problemen voorbij zijn.
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:10 schreef Sally het volgende:
Punten ronde 9 - Budgetten goed

Let op dat de wissels na maandagavond ca. 20:00 uur zijn vervallen!
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Budgetten kloppen nog steeds niet (of ze waren daarvoor al eens heel erg fout gegaan). Voor Silverstone had ik 3,5 mln, nu pakweg een miljoen minder..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  Admin donderdag 10 juli 2008 @ 22:47:54 #2
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60030554
Het is belangrijk om te realiseren dat ze *voor* Silverstone eigenlijk al iets te hoog waren. Je budget van nu vergelijken met dat bedrag is dus simpelweg niet correct.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_60030811
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:47 schreef Breuls het volgende:
Het is belangrijk om te realiseren dat ze *voor* Silverstone eigenlijk al iets te hoog waren. Je budget van nu vergelijken met dat bedrag is dus simpelweg niet correct.
Ik las de uitleg van Sally op sport.fok.nl/f1 al.. Jammer dat er nóg zo'n grote fout in heeft gezeten. Degenen die hier in mijn ogen, net als bij de niet meegetelde Franse GP (overigens wel een terechte beslissing), het meeste van profiteren/profiteerden zijn de teams die bovenaan staan, met de meeste punten. Zij hebben nu nog net iets meer budget gehad, waardoor ze misschien net die ene topcoureur/topchassis/topmotor aan hebben kunnen schaffen, die ze anders niet hadden. En over het algemeen is topmateriaal = betere onderdelen = meer punten = meer budget = betere onderdelen, waardoor het gat nog groter werd.

Nouja, laten we hopen dat dit de laatste 'bug' uit het systeem is geweest. Volgend jaar een nieuwe manager met nieuwe (en hopelijk gelijke) kansen voor iedereen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_60031075
Ow deze niet eens gezien..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 01:09:23 #5
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_60033391
Ook nu klopt het niet meer bij mij.

Ik had afgelopen maandag mijn Red Bull motor gewisseld naar een BMW motor omdat ik opeens 20-zoveel miljoen had.

Nu zie ik op mijn persoonlijke pagina dat deze actie ongedaan is gemaakt, maar mijn budget is nu 2.7 miljoen. Nou heb ik bij de GP van Engeland niet veel punten gescoord, maar 2.7 miljoen is wel érg weinig, zeker gezien 't feit dat ik voor die race meer geld had.

Nou ja, ik hoop dat 't gefixt kan worden. Het is voor niemand leuk, maar vooral voor de spelers niet die niet weten waar ze aan toe zijn. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  Admin vrijdag 11 juli 2008 @ 01:13:34 #6
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60033453
Check voor de gein het vorige topic nog even, en mijn eerdere post in dit topic.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 01:15:25 #7
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_60033470
Dat heb ik gedaan, dan nog klopt het totaal van geen kant. Óf ik zou die BMW motor nog moeten hebben, óf ik zou een zak met geld moeten hebben.

In mijn geval heb ik geen van beiden.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 08:32:09 #8
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_60035010
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 01:15 schreef Xebber het volgende:
Dat heb ik gedaan, dan nog klopt het totaal van geen kant. Óf ik zou die BMW motor nog moeten hebben, óf ik zou een zak met geld moeten hebben.

Waarschijnlijk klopt het wel. Door een eerdere bug (waarschijnlijk geen 2% wisselkosten?) hebben we een halve manager met te hoge budgetten gewerkt, dat is nu 'hersteld'..

Tenminste, dat lees ik her en der. Heb het voor mezelf nog niet nagerekend.
pi_60036643
quote:

Heb je voor mij een lijstje met je wissels, en je totaal aantal punten? Dan kan ik het narekenen voor je.

Je kunt dat ook zelf: mijn reactie onder Punten ronde 9 - Budgetten goed
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:27 uur schreef Sally het volgende:
[...]
"Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd even een e-mail sturen. Of je geeft even een bericht via de Feedback."

Er wordt naar elk individueel geval gekeken, maar geef ons de gegevens van je profiel er iig bij.

En het kan zijn dat al eerder een verkeerd budget ontstaan is, en dat je toen wissels had gedaan die eigenlijk niet konden. Maar omdat alle budgetten nu weer zijn rechtgetrokken, maar je wissels wel meetellen (behalve die dus na afgelopen maandag), kan er een negatief budget ontstaan.

Tip:
Tel al je wissels na 15 maart 0:01 uur eens na en begin bij het startbudget van 140 miljoen, rekening houdend met de transferkosten van 2 %.
Trek dat af van alles wat je verdiend hebt met het totaal van je punten (maal 20.000 per punt). Dat zou je budget moeten wezen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_60036678
quote:

Ik heb nu ook mijn budget - wisselkoersen.. Dus het klopt nu wel. Kijk inderdaad zeker maar eens in het vorige topic en reken het eens bij je zelf na.
pi_60036753
quote:

En na Engeland heb je 3 keer budget gehad.. dus je budget was ook veeel te hoog. 20K kon nooit.
pi_60037029
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 01:09 schreef Xebber het volgende:
Ook nu klopt het niet meer bij mij.

Ik had afgelopen maandag mijn Red Bull motor gewisseld naar een BMW motor omdat ik opeens 20-zoveel miljoen had.

Nu zie ik op mijn persoonlijke pagina dat deze actie ongedaan is gemaakt, maar mijn budget is nu 2.7 miljoen. Nou heb ik bij de GP van Engeland niet veel punten gescoord, maar 2.7 miljoen is wel érg weinig, zeker gezien 't feit dat ik voor die race meer geld had.

Nou ja, ik hoop dat 't gefixt kan worden. Het is voor niemand leuk, maar vooral voor de spelers niet die niet weten waar ze aan toe zijn. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Als je het bericht daarover had gelezen, Punten ronde 9 dus, dan had je geweten dat de wissels teruggedraaid zouden worden vanwege dat te grote budget...
En dat is ook nog aangekondigd in dit bericht van gisteren: Punten ronde 9 - Budgetten goed

Je had die BMW-motor nooit mogen kunnen kopen...
pi_60045129
  zaterdag 12 juli 2008 @ 02:23:56 #14
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_60054643
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 10:54 schreef Sally het volgende:

[..]

Als je het bericht daarover had gelezen, Punten ronde 9 dus, dan had je geweten dat de wissels teruggedraaid zouden worden vanwege dat te grote budget...
En dat is ook nog aangekondigd in dit bericht van gisteren: Punten ronde 9 - Budgetten goed

Je had die BMW-motor nooit mogen kunnen kopen...
Klopt, heb je helemaal gelijk in.

Maar atm is de manager dus (zoals al heel vaak is gezegd) NIET eerlijk meer. Simpelweg omdat er nu deelnemers zijn die materiaal hebben die ze normaliter dus nóóit gekocht konden hebben.

Als je de boel écht recht wilt trekken, schrap dan ook de race van Engeland, zet de boel terug naar voor de eerste crash, en dan weet je in ieder geval weer dat 't 100% eerlijk is.
pi_60055357
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 02:23 schreef Xebber het volgende:

[..]

Klopt, heb je helemaal gelijk in.

Maar atm is de manager dus (zoals al heel vaak is gezegd) NIET eerlijk meer. Simpelweg omdat er nu deelnemers zijn die materiaal hebben die ze normaliter dus nóóit gekocht konden hebben.

Als je de boel écht recht wilt trekken, schrap dan ook de race van Engeland, zet de boel terug naar voor de eerste crash, en dan weet je in ieder geval weer dat 't 100% eerlijk is.
Dat is dus maart.... want vanaf dat moment zijn er waarschijnlijk al geen transfer kosten berekend..
  Admin zaterdag 12 juli 2008 @ 08:49:00 #16
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60055402
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 08:30 schreef Giem het volgende:

[..]

Dat is dus maart.... want vanaf dat moment zijn er waarschijnlijk al geen transfer kosten berekend..
Die zijn gewoon berekend.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_60055412
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 08:30 schreef Giem het volgende:

[..]

Nee dat niet. Maar ik weet niet wanneer dat dan wel is opgetreden, maar iig nadat Breuls ermee aan de slag is gegaan.
  Admin zaterdag 12 juli 2008 @ 09:06:20 #18
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_60055466
De budgetten zijn herberekend en daarbij waren de wisselkosten weggelaten. Dat heeft dus een week geduurd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_60056047
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 09:06 schreef Breuls het volgende:
De budgetten zijn herberekend en daarbij waren de wisselkosten weggelaten. Dat heeft dus een week geduurd.
Dan zou het dus vanaf barcelona zijn..

dan nog lijkt het me geen slim plan om nog meer races te schrappen.
pi_60234716
Drama dit weekend.. 171 punten.. weg plek 8...
pi_60255194
pi_60284987
pi_60288457
quote:
Oi, klinkt niet goed Ik zag inderdaad dat mijn wissel al weer was terug gedraaid. Hebben jullie al een idee wat er fout gaat?

Als ik weer kan helpen, vraag het gerust.
pi_60291897
pi_60291951
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 09:31 schreef Giem het volgende:

[..]

Oi, klinkt niet goed Ik zag inderdaad dat mijn wissel al weer was terug gedraaid. Hebben jullie al een idee wat er fout gaat?

Als ik weer kan helpen, vraag het gerust.
Nou, een idee heb ik wel maar hoe het precies in elkaar steekt, weet ik ook niet dus ik ga er geen uitspraken over doen.

Op dit moment ligt het teammanagement dus stil en nog deze week wordt er dieper naar gekeken. En ik hoop dat het snel weer goed is.
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:48:20 #26
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_60293015
Heb het ook op sport.fok gepost, maar hier nog even een keer, gezien dit het forum-topic is.

Misschien is het een raar, in ieder geval wel een drastisch, idee, maar is het niet beter deze hele editie maar stop te zetten? Dan kan alle energie gestoken worden in het opbouwen van de (nieuwe) voetbalmanager (is die in 5 weken klaar te maken, dan zou dat geweldig zijn. zo niet, probeer deze in ieder geval voor de winterstop gereed te hebben..) en vervolgens kan men de F1-manager2009 rustig op gaan zetten.

Dit blijft pappen en nathouden en er klopt toch al geen jota meer van.. Teams zijn samengesteld met onterecht toegekend budget en, hoewel de betreffende users daar niets aan kunnen doen, zijn zij daar wel onterecht bevooroordeeld. En met al die terugkerende bugs is het voor zowel de crew als de deelnemers erg frustrerend. Want wie zegt dat er na de volgende race niet wéér een ander probleem naar voren komt?
pi_60293446
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:48 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Heb het ook op sport.fok gepost, maar hier nog even een keer, gezien dit het forum-topic is.

Misschien is het een raar, in ieder geval wel een drastisch, idee, maar is het niet beter deze hele editie maar stop te zetten? Dan kan alle energie gestoken worden in het opbouwen van de (nieuwe) voetbalmanager (is die in 5 weken klaar te maken, dan zou dat geweldig zijn. zo niet, probeer deze in ieder geval voor de winterstop gereed te hebben..) en vervolgens kan men de F1-manager2009 rustig op gaan zetten.
Het is een idee maar we willen dat zo veel mogelijk voorkomen. Maar af en toe denk ik het wel eens...

We hebben alleen nog wel een aantal sponsors waar we niet zomaar aan voorbij kunnen gaan, dus het zal eerst met hen overlegd moeten worden. Maar dit is natuurlijk een bult negatieve publiciteit...
quote:
Dit blijft pappen en nathouden en er klopt toch al geen jota meer van.. Teams zijn samengesteld met onterecht toegekend budget en, hoewel de betreffende users daar niets aan kunnen doen, zijn zij daar wel onterecht bevooroordeeld. En met al die terugkerende bugs is het voor zowel de crew als de deelnemers erg frustrerend. Want wie zegt dat er na de volgende race niet wéér een ander probleem naar voren komt?
Dat er teams zijn gemaakt met budget dat je niet had moeten hebben, is even niets meer aan te doen, en bij die mensen is het budget uiteindelijjk wel aangepast, waardoor ze soms zelfs negatief stonden.

En die strafpunten meerdere keren meegeteld lijken te worden, kon vorige race niet getest worden want er waren geen straffen uitgedeeld.

Ik ga even een twee weken op vakantie, en ik hoop wel dat degenen die de volgende race gaan doen geen last meer hebben van welke bugs dan ook... Pleisters plakken is wel aardig, maar pleister op pleister houdt op een gegeven moment ook niet meer.

Schroom verder niet om vragen te stellen, ik ben ervan overtuigd dat nog altijd voldoende kennis binnen mijn sportcrew is om de F1-vragen te beantwoorden .
Ook overleg hier met de developer Breuls is mogelijk, zie het vorige topic voor een 'live'-sessie over het wel of niet kloppen van de punten en budget van Giem tijdens de herberekeningen die Breuls deed .

Sterkte er allemaal mee, en ik hoop dat ook dit weer snel op te lossen is!
pi_60294262
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:08 schreef Sally het volgende:

[..]

Het is een idee maar we willen dat zo veel mogelijk voorkomen. Maar af en toe denk ik het wel eens...

We hebben alleen nog wel een aantal sponsors waar we niet zomaar aan voorbij kunnen gaan, dus het zal eerst met hen overlegd moeten worden. Maar dit is natuurlijk een bult negatieve publiciteit...
Is het misschien geen idee om per weekend een prijsvraag op te zetten en wie daarin het meest aantal punten haalt tot winnaar uit te roepen. Op deze manier zou je misschien de sponsors wel tevreden kunnen houden.
  woensdag 23 juli 2008 @ 13:47:30 #29
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_60294426
Die sponsors en de beschikbaar gestelde prijzen is inderdaad wel een heikel punt. Zowel die Race Experience als de kartheats en de overige prijzen zijn erg gaaf. Ongetwijfeld is er veel moeite gedaan om deze sponsors en prijzen te strikken. Hoe blij zij met het stopzetten van de manager zullen zijn vraag ik me ook af.. En zullen ze een volgend jaar weer willen participeren?

Dat van de 'onreglementaire' teams snap ik dat er niets aan te doen is. Je kunt ze niet met terugwerkende kracht hun oude teams geven en dat vraag ik ook niet. Persoonlijk heb ik echter tot 2x toe een wissel net niet kunnen doen (paar honderd - dus niet eens enkele duizenden) - euro tekort..) en dus vrijwel voortdurend geld 'over' gehad. Nu had ik achteraf waarschijnlijk op dat moment een nog groter tekort gehad, dus de wissels sowieso niet door kunnen voeren. Het versterkt wel het gevoel van onvrede dat anderen met dat 'foutieve' budget nog wel (onterecht) wissels hebben kunnen doen. Dat zal voor vele andere deelnemers gelden, misschien ook wel zij die er van 'geprofiteerd' hebben.. Ik zou die 'verstoorde' verhoudingen dan ook zeker wel in de beslissing over het al dan niet afkappen mee laten wegen..

Fijne vakantie in ieder geval!
pi_60297296
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 13:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Die sponsors en de beschikbaar gestelde prijzen is inderdaad wel een heikel punt. Zowel die Race Experience als de kartheats en de overige prijzen zijn erg gaaf. Ongetwijfeld is er veel moeite gedaan om deze sponsors en prijzen te strikken. Hoe blij zij met het stopzetten van de manager zullen zijn vraag ik me ook af.. En zullen ze een volgend jaar weer willen participeren?
Dat laatste is iets waar we erg mee zitten ja..

Maar als we met de nieuwgebouwde manager nog meer leuke features ingebouwd hebben en het voor de user ook weer aantrekkelijk(er) wordt om mee te doen, wellicht dat ze weer willen sponsoren.
quote:
Dat van de 'onreglementaire' teams snap ik dat er niets aan te doen is. Je kunt ze niet met terugwerkende kracht hun oude teams geven en dat vraag ik ook niet. Persoonlijk heb ik echter tot 2x toe een wissel net niet kunnen doen (paar honderd - dus niet eens enkele duizenden) - euro tekort..) en dus vrijwel voortdurend geld 'over' gehad. Nu had ik achteraf waarschijnlijk op dat moment een nog groter tekort gehad, dus de wissels sowieso niet door kunnen voeren. Het versterkt wel het gevoel van onvrede dat anderen met dat 'foutieve' budget nog wel (onterecht) wissels hebben kunnen doen. Dat zal voor vele andere deelnemers gelden, misschien ook wel zij die er van 'geprofiteerd' hebben.. Ik zou die 'verstoorde' verhoudingen dan ook zeker wel in de beslissing over het al dan niet afkappen mee laten wegen..
Ja, dat de mensen die wel 'veel' hebben gewisseld meer voordeel hebben gehad van het feit dat na de herberekening die wisselkosten ineens verdwenen waren, daar snap ik van dat het scheve gezchten geeft. Maar het is niet te doen idd om hen een oud team voor te schotelen, het enige is dat de budgetten verrekend zijn met die dure aankopen.
quote:
Fijne vakantie in ieder geval!
Thnx! Heb er zin in
pi_60413188
ondertussen bijna een week verder en geen nieuws
  dinsdag 29 juli 2008 @ 11:44:15 #32
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_60415749
Had je anders verwacht? Het loopt gewoon niet.. Niet met de code en niet achter de schermen (vakantieperiode i.c.m. onderbezetting i.c.m. nieuwe mensen die ingewerkt moeten worden). Wat dat betreft jammer dat men vanuit Fok! niet wat meer steun aan het sport.fok-deel lijkt te geven. Het lijkt me dat er binnen de gehele 'crew' best mensen beschikbaar zijn die af en toe een handje kunnen toesteken. Nu lijkt het, althans heb ik het idee dat, of er überhaupt niemand de leiding heeft. Niemand die het overzicht houdt en de touwtjes in handen heeft. Sally doet haar best om de lieve vrede te bewaren, Breuls heeft hier nog wat gepost (hoewel hij officieel geen deel uitmaakt van de sport.fok-crew), de meeste anderen schitteren door afwezigheid..

Zelfs als iedereen op vakantie is en er dus niet aan gewerkt KAN worden, dan kun je dat beter melden. Deelnemers laten wachten terwijl ze weten waarop is beter dan ze de hele tijd in het ongewisse laten.
pi_60437107
Ik zie dat team management ineens weer werkt?
  woensdag 30 juli 2008 @ 12:43:36 #34
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_60441305
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 09:29 schreef Giem het volgende:
Ik zie dat team management ineens weer werkt?
Ja zag ik ook, maar klopt alles nu?
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_60441440
Geen idee, dat hebben ze mij niet verteld weet dus ook niet of ik nu echt kan wisselen.
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 07:08:26 #36
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_60482159
Dit is toch te idioot eigenlijk. Ineens vanuit het niets wordt de manager weer open gegooid. Maar van Sally, of iemand anders hoor je helemaal niets. Mogen we nu wisselen of niet? Want als ik de reacties van andere users lees dan klopt er nog steed niks van
pi_60482996
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 07:08 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dit is toch te idioot eigenlijk. Ineens vanuit het niets wordt de manager weer open gegooid. Maar van Sally, of iemand anders hoor je helemaal niets. Mogen we nu wisselen of niet? Want als ik de reacties van andere users lees dan klopt er nog steed niks van
Sally is op vakantie, daarom zullen we wel niks horen
  vrijdag 1 augustus 2008 @ 14:11:29 #38
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_60488852
Nu ja, dat is prima natuurlijk, daar is het vakantietijd voor. Maar wie is er dan nu opperhoofd? Wie gaat ons nu vertellen wat wel klopt en wat niet, en wat we kunnen/mogen??
pi_60490084
quote:
Op vrijdag 1 augustus 2008 14:11 schreef Automatic_Rock het volgende:
Nu ja, dat is prima natuurlijk, daar is het vakantietijd voor. Maar wie is er dan nu opperhoofd? Wie gaat ons nu vertellen wat wel klopt en wat niet, en wat we kunnen/mogen??
Ik wissel straks gewoon na de VT2 en ik zie wel. Ik neem dan maar aan dat het goed is.
  zondag 3 augustus 2008 @ 13:20:35 #40
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_60525201
tvp
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_60525347
quote:
Op zondag 3 augustus 2008 13:20 schreef WEST het volgende:
tvp
Nu je hier als 'redactie sport' en F1-liefhebber toch post.. Mag ik jou vragen hoeveel mensen er binnen de sport.fok-crew aan de manager werken? (ik hoef niet per se namen, wil gewoon even weten hoeveel mensen er voor zo'n manager 'verantwoordelijk' zijn..)

edit: even los van of die nu op vakantie zijn ook nog.. dus het aantal 'verantwoordelijken' als alles 'normaal' is..
pi_60549637
Da's een moeilijke vraag, Proud2beDiepfries.

Als je het over onderhoud van de database hebt, dan is daar op dit moment maar 1 iemand die er verstand van heeft.

Als je het hebt over het invoeren van punten, het vastzetten van teams etc. zijn er een paar die dat kunnen/doen.

Als je het hebt over achter de schermen punten en budget controleren en signaleren van problemen en het bedenken van oplossingen ga je al gauw richting de tien (inclusief SA's, nieuwsposters, "randfiguren" e.d.), al is natuurlijk niet iedereen altijd even actief.
pi_60554470
Okee, thnx..

(heb je even een PM gestuurd hieromtrent)
pi_60555811
dit bericht zal denk ik niet als verrassing komen:
Nog even geen F1managerpunten
quote:
De managerpunten van de Hongaarse Grand Prix zullen vanavond nog niet worden uitgedeeld.

Door de chaos en onduidelijkheid die de afgelopen dagen is ontstaan in de F1manager, zijn we ons nog aan het beraden wat de verstandigste en eerlijkste stap is die we kunnen nemen in deze situatie. We zijn meerdere opties aan het bekijken, maar zijn nog niet tot een definitief besluit gekomen. Daarnaast hebben diverse deelnemers, onder andere in de reacties en via de feedback, aangegeven dat hun team niet zou kloppen met de wissels die zij gemaakt hebben. Daarom lijkt het ons op dit moment niet verstandig of eerlijk om de punten uit te delen alsof er niets aan de hand zou zijn.

Zodra er meer bekend is over de stappen die we zullen nemen, zal dat in een managerbericht op de F1manager te lezen zijn.
pi_60557109
Ik word hier zo ongelovelijk moe van dit geneuzel, wil mij daarom ook eventueel wel aanbeiden in een denktank voor een nieuwe manager. Kan php-en en sql-en
pi_60649506
Hoi allen, de vakantieganger is weer thuis. Dat was ik gisteren al, maar ik moest even het een en ander bijlezen.

En wat... Ik betreur ten zeerste de gang van zaken omtrent de F1-manager, ik had er geen idee van tijdens mijn (overigens echt heel erg fijne) vakantie. Maar gedane zaken... enz.

Vanzelfsprekend zal het hele FOK!team dat aan de manager werkt en helpt (zie Areds post over het 'aantal') zich buigen over eventuele acties. Er zijn een aantal opties die allemaal bekeken zullen worden. En we hebben een paar sponsoren die ook gehoord moeten worden (de contacten zijn er inmiddels, dat tipje wil ik wel oplichten).
pi_60687466
pi_60695180
Gewoon doorgaan,

De mensen die willen stoppen, stop er gewoon zelf mee. Dan kunnen de mensen die door willen gaan gewoon door spelen.

Anders worden die mensen de dupe van de mensen die nu heel hard scheeuwen om te stoppen..
pi_60695231
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:09 schreef Giem het volgende:
Gewoon doorgaan,

De mensen die willen stoppen, stop er gewoon zelf mee. Dan kunnen de mensen die door willen gaan gewoon door spelen.

Anders worden die mensen de dupe van de mensen die nu heel hard scheeuwen om te stoppen..
Leuk meespelen in concurrentie vervalsing
pi_60703348
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 00:12 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Leuk meespelen in concurrentie vervalsing
Ja we weten nu echt wel dat je wil stoppen.. dat schreeuw je overal heel hard.. prima. Stop zelf dan gewoon..

Als wij ondanks de problemen en zoals jij het noemt concurrentie vervalsing door willen spelen is dat toch onze keuze.. je HOEFT niet mee te doen en je MOET niet verder spelen.
pi_60704677
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 13:22 schreef Giem het volgende:

[..]

Ja we weten nu echt wel dat je wil stoppen.. dat schreeuw je overal heel hard.. prima. Stop zelf dan gewoon..

Als wij ondanks de problemen en zoals jij het noemt concurrentie vervalsing door willen spelen is dat toch onze keuze.. je HOEFT niet mee te doen en je MOET niet verder spelen.
Ik wil best verder spelen, mist alles goed geregeld is

Onder goed geregeld is , dat er 1 een goede code revisie komt, goed getest wordt, er niet elke wedstrijd slechter nieuws moet komen en er meer onduidelijkheden komen. Er duidelijkheid komt waar er mogelijke misrekeningen in zijn gekomen (het kan namelijk niet plotseling zijn). Gezien al op al deze punten moeilijkheden liggen.

dan is er maar 1 optie stoppen en alles opnieuw beginnen voor nieuw seizoen. de fok! f1 manager hoort gewoon bij fok!, het is beter dan fout op fout op fout stapelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')