Nee, dan moet je goedkopere coureurs nemen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef Dnl het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik mee doe aan de f1 manager, en heb meteen een vraagje; klopt het dat je niet meteen elke lege plek in je samenstelling kan opvullen? Dat je bijv. maar 1 coureur moet nemen in het begin?
quote:Denk erom dat je een volledig team samenstelt, halve teams tellen niet mee voor de punten!
Nee, je moet een volledig team samenstellen. Je kan alleen in het begin niet meteen de topcoureurs en topteams kopen, omdat het de bedoeling is dat je je team opbouwt.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef Dnl het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik mee doe aan de f1 manager, en heb meteen een vraagje; klopt het dat je niet meteen elke lege plek in je samenstelling kan opvullen? Dat je bijv. maar 1 coureur moet nemen in het begin?
Nee, je kunt best her en der iets uit de subtop neerzetten.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:46 schreef Dnl het volgende:
Klopt het dat het in het begin alleen mogelijk is om het minste van het minste in elke categorie te kiezen?
Je kunt niet meteen het duurste nemen nee.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:46 schreef Dnl het volgende:
Klopt het dat het in het begin alleen mogelijk is om het minste van het minste in elke categorie te kiezen?
Doe ik dat ook maarquote:Op zondag 5 maart 2006 17:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb de vreemde gewoonte tvp's te verkappen met leuke plaatjeshierbij
[afbeelding]
Merk en type: onbekend
Eigenaar: familie Grendel
Land van herkomst: Nederland
Datum: 03-09-2005
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Nee, ik heb gewoon Renault en Ferrari onderdelen + coureurs gekocht, hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:46 schreef Dnl het volgende:
En wat precies dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:31 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon Renault en Ferrari onderdelen + coureurs gekocht, hoor.
wow, de hele monocock (schrijf je dat zo?) doormidden... waar is dat gebeurd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |