valt best mee .. het heeft een goede afwerking. Het viel me alles mee. En daarnaast IMDB geeft een 6. Dat is echt wel meer dan een voldoende.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:28 schreef DeeCruise het volgende:
Teeth
Het is bijna onmogelijk om iets positiefs te schrijven over deze film. In een vlaag van totale verveling opgezet, en na 3 kwartier zuchten, rollende ogen en gapen uitgezet. Ook geen flauw idee hoe ik aan deze film ben gekomen, maar hij is rechtstreeks vanuit de dvdspeler de prullenbak in gegaan... Nieuwsgierig waar de film over gaat? Kijk maar even op imdb, ik heb al teveel woorden vuilgemaakt aan deze cinematografische diarree
Imdb: 6.0, mijn cijfer: 3.0 (en dan doe ik nog echt mijn best om er geen lager cijfer voor te geven)
Ook de Wanted trailer erbij gehad?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Voor de film zat de nieuwe Bond trailer trouwens. Zag er bijzonder interessant uit. Die ga ik zeker zien in November.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze zin begrijp ik niet helemaal? Refereer je nu aan het feit dat een 5,5 officieel gezien een voldoende is? Want op de IMDb stem je toch juist met hele cijfers? Je kunt dan toch niet lager "voldoende" stemmen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En daarnaast IMDB geeft een 6. Dat is echt wel meer dan een voldoende.
Nee, helaas niet. En ook The dark Knight niet (die in een andere zaal in premiere ging gisteren).quote:
Wat ik probeer te zeggen dat het helemaal geen slechte film is en zelfs de middenmoot ontstijgt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:06 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Deze zin begrijp ik niet helemaal? Refereer je nu aan het feit dat een 5,5 officieel gezien een voldoende is? Want op de IMDb stem je toch juist met hele cijfers? Je kunt dan toch niet lager "voldoende" stemmen?
DeeCruise heeft geen woord gezegd over "Vagina Dentata" en ik zie echt niet waarom je rare Latijnse termen erbij moet halen. Hij heeft duidelijk gezegd dat hij het gewoon een slechte film vind. Niet dat hij "het verschijnsel" raar vindt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen dat het helemaal geen slechte film is en zelfs de middenmoot ontstijgt.
Dat DeeCruise Vagina Dentata en raar verschijnsel vindt is iets anders. De film is gewoon niet slecht.
Juist!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:15 schreef Haijo het volgende:
[..]
DeeCruise heeft geen woord gezegd over "Vagina Dentata" en ik zie echt niet waarom je rare Latijnse termen erbij moet halen. Hij heeft duidelijk gezegd dat hij het gewoon een slechte film vind. Niet dat hij "het verschijnsel" raar vindt.
Waarom zou het niet, toch. Een verbeeldingsangst voor vrouwen bij mannen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Juist!
Overigens heb ik me er een beetje over ingelezen aangezien ik nog nooit van het verschijnsel gehoord had (als verpleegkundige, dus vond het al vreemd) en bleek dus een urban legend te zijn...
dat kan. maar overal is het zeker geen slechte horror. Productie is gewoon goed.quote:Maar hoe dan ook, het onderwerp leent zich zeker voor een horrorfilm, alleen vond ik deze enorm waardeloos..
Nee, tis Mark Chapman zelfquote:Op zaterdag 26 juli 2008 15:34 schreef starla het volgende:
'WHAT THE FUCK!!! IS DAT JARED LETO!?!?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het lijkt erop dat IMDB niet meer echt relavant is voor cijfers van films want een 9.5 zou ik nooit geven.
Ik zelf geef hem een 8.5/10
Dat lijkt mij idd een behoorlijk negatief punt ja. Dit is de eerste opmerking die wat mij betreft de film wat naar beneden haalt. Is er echt geen echt climax tussen Joker en Batman??? Damn, daar zit je toch de hele film op te wachten?quote:Op zondag 27 juli 2008 03:25 schreef Cheiron het volgende:
The Dark Knight was een absoluut filmisch hoogtepuntje. Ledger briljant, sfeer heerlijk. Toch 2 puntjes:
- De hele sonar-gsm zooi had van mij part anders opgelost mogen worden. Te ver voor mij
- Ik miste een echte climax. Ondanks dat de film constant bezig is, en er meerdere actievolle scenes zijn miste ik een echte mooie showdown tussen Batman en The Joker.
??quote:Op zondag 27 juli 2008 08:42 schreef Arcee het volgende:
Al met al niets wat we nog niet al vaker gezien hebben, wat mij betreft.
Dat is eens een andere invalshoek. En een hoog tempo is idd wel noodzakelijk voor een actiefilm (het rollercoaster gevoel).quote:Op zondag 27 juli 2008 08:42 schreef Arcee het volgende:
The Dark Knight
Vrijwel unaniem bestempeld als hét meesterwerk van 2008 en misschien de komende jaren. Het gaat echter compleet langs mij heen wat dat zou moeten rechtvaardigen. De film komt op mij over als de volgende degelijke actiefilm met een aantal goeie scènes, maar geen enkele die er uitspringt. De film mist wat mij betreft een wow-moment. De beste scènes vond ik die tussen The Joker en Batman. Heath Ledger zet een sterke rol, dat wel. Het tempo vond ik niet eens erg hoog. Toch veel niet al te interessante dialogen. Daarnaast komt 't script ook enigszins rommelig over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorstalanság(2005)
Hongaarse film over het lot van de Hongaarse joden tijdens de holocaust. Gyorgy leeft met zijn joodse familie in Boedapest. In het begin van de film zie je alle joden met een ster rondlopen, en wordt zijn vader opgeroepen om in een kamp te gaan werken. Even later wordt hij opgepakt samen met andere joden, en uiteindelijk op een trein gezet die Hongarije verlaat.
De film is best pakkend (volgens mij beter dan Schindler's List) maar op sommige momenten is het niet zo duidelijk wat er nu eigenlijk gebeurt of waarom iemand iets doet. Ook wordt er voortdurend gebruik gemaakt van het langzaam zwart laten worden van het beeld op het einde van een scène. Dit wordt wel vaker gedaan, maar als je dit ziet en de volgende scène duurt maar dertig seconden dan doet het vreemd aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Wil hem best wel zien(ondanks dat ik me stoor aan de hype) maar heb een spuughekel aan al die vervelende gasten in de zaal. Ik wacht wel een paar weken voor ik er heen ga.quote:Op zondag 27 juli 2008 03:39 schreef scanman01 het volgende:
Het nadeel van al die waanzinnig lovende kritieken op The Dark Knight is dat de bioscoop de komende weken gewoon hartstikke vol is, met overal van die popcorn em chips vretende figuren die je anders niet of nauwelijk in een bioscoopzaal zult zien.
Het is in mijn ogen dan ook veel meer een misdaadfilm dan een rollercoaster/actiefilm.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is eens een andere invalshoek. En een hoog tempo is idd wel noodzakelijk voor een actiefilm (het rollercoaster gevoel).
En de vraag blijft: Is de rol van Ledger een oscarwaardige rol?quote:Op maandag 28 juli 2008 00:03 schreef Gorro het volgende:
[..]
Het is in mijn ogen dan ook veel meer een misdaadfilm dan een rollercoaster/actiefilm.
Doe dat niet die zijn zo uberslecht en maakt afbreuk aan de magistrale eerste deel. Ik wou dat ik deel 2/3 nooit heb gezien.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:42 schreef Karina het volgende:
[quote]
The Matrix
Ik had hem pas één keer gezien, helemaal in het begin toen hij pas was uitgekomen, dus het verhaal wist ik niet meer precies, waardoor ik toch af en toe de draad een beetje kwijt was.
Goede film, de special effects doen natuurlijk af en toe wat gedateerd aan, maar dat stoort niet echt. Vooral de vechtscenes vond ik toch wel erg goed.
Bij sommige scenes dacht ik wel "waarom doen ze dit of dat niet", maar je moet eigenlijk alleen maar kijken en er verder niet zoveel bij nadenken.
Deel twee en drie ga ik ook nogmaals bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Dear god, wat ben jij doorgedraaid paranoide.quote:Op maandag 28 juli 2008 09:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Doe dat niet die zijn zo uberslecht en maakt afbreuk aan de magistrale eerste deel. Ik wou dat ik deel 2/3 nooit heb gezien.
Het is meer een heel duidelijk beeld hoe wij mensen de aarde bewonen en hoe de politiek ons bedonderd.
Het is een mooie verbeelding hoe Pentagon, FBI en weet ik veel ons bespieden. En hoe wij gezien worden.
Matrix is meer waar dan we denken. Het was voor mij iig een eye-opener.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |