valt best mee .. het heeft een goede afwerking. Het viel me alles mee. En daarnaast IMDB geeft een 6. Dat is echt wel meer dan een voldoende.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:28 schreef DeeCruise het volgende:
Teeth
Het is bijna onmogelijk om iets positiefs te schrijven over deze film. In een vlaag van totale verveling opgezet, en na 3 kwartier zuchten, rollende ogen en gapen uitgezet. Ook geen flauw idee hoe ik aan deze film ben gekomen, maar hij is rechtstreeks vanuit de dvdspeler de prullenbak in gegaan... Nieuwsgierig waar de film over gaat? Kijk maar even op imdb, ik heb al teveel woorden vuilgemaakt aan deze cinematografische diarree
Imdb: 6.0, mijn cijfer: 3.0 (en dan doe ik nog echt mijn best om er geen lager cijfer voor te geven)
Ook de Wanted trailer erbij gehad?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 01:07 schreef scanman01 het volgende:
Voor de film zat de nieuwe Bond trailer trouwens. Zag er bijzonder interessant uit. Die ga ik zeker zien in November.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze zin begrijp ik niet helemaal? Refereer je nu aan het feit dat een 5,5 officieel gezien een voldoende is? Want op de IMDb stem je toch juist met hele cijfers? Je kunt dan toch niet lager "voldoende" stemmen?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En daarnaast IMDB geeft een 6. Dat is echt wel meer dan een voldoende.
Nee, helaas niet. En ook The dark Knight niet (die in een andere zaal in premiere ging gisteren).quote:
Wat ik probeer te zeggen dat het helemaal geen slechte film is en zelfs de middenmoot ontstijgt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:06 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Deze zin begrijp ik niet helemaal? Refereer je nu aan het feit dat een 5,5 officieel gezien een voldoende is? Want op de IMDb stem je toch juist met hele cijfers? Je kunt dan toch niet lager "voldoende" stemmen?
DeeCruise heeft geen woord gezegd over "Vagina Dentata" en ik zie echt niet waarom je rare Latijnse termen erbij moet halen. Hij heeft duidelijk gezegd dat hij het gewoon een slechte film vind. Niet dat hij "het verschijnsel" raar vindt.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat ik probeer te zeggen dat het helemaal geen slechte film is en zelfs de middenmoot ontstijgt.
Dat DeeCruise Vagina Dentata en raar verschijnsel vindt is iets anders. De film is gewoon niet slecht.
Juist!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:15 schreef Haijo het volgende:
[..]
DeeCruise heeft geen woord gezegd over "Vagina Dentata" en ik zie echt niet waarom je rare Latijnse termen erbij moet halen. Hij heeft duidelijk gezegd dat hij het gewoon een slechte film vind. Niet dat hij "het verschijnsel" raar vindt.
Waarom zou het niet, toch. Een verbeeldingsangst voor vrouwen bij mannen.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 14:57 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Juist!
Overigens heb ik me er een beetje over ingelezen aangezien ik nog nooit van het verschijnsel gehoord had (als verpleegkundige, dus vond het al vreemd) en bleek dus een urban legend te zijn...
dat kan. maar overal is het zeker geen slechte horror. Productie is gewoon goed.quote:Maar hoe dan ook, het onderwerp leent zich zeker voor een horrorfilm, alleen vond ik deze enorm waardeloos..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |