zou wel beter zijn.. net zoals steam ofzo.. ik moet nu met d2 doosje weer eens opzoeken..god weet waar dat ding ligt!quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:12 schreef Pheno het volgende:
Ook dat gaat gebeuren. De no-cd patc is net uit, dus net zoals bij Starcraft zullen ze nu keys in store aan gaan bieden. Het is nog even wachten, blijkbaar. Al zal de prijs voor de key ook niet veel lager zijn.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:01 schreef Frollo het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
En er bestaat ook een Diablo II Gold, ook met LoD, zie ik net.
Maar goed, het belangrijkste punt voor Rickokun is dat LoD wel degelijk los te krijgen is.
Ik neem aan dat je weet dat er een expansion voor D2 geweest is? Met 2 klasses extra, extra Act kan ik me niet meer herinneren, maar dacht wel dat dat erbij zat.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 07:48 schreef Pheno het volgende:
Blizzard heb ik nog nooit kunnen betrappen op "snel scoren mentalitteit." Ze hadden idd nog een act 6 er in kunnen gooien en een klasse of twee erbij kunnen doen. Het had verkocht, geen twijfel daar.
Ja, Lord Of Destruction, die hele act speelt zich af in het vaderland van de Barbarians. En de eindbaas is Baal. Die een stuk makkelijker is dan Diablo 2.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:24 schreef Farmersmom het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat er een expansion voor D2 geweest is? Met 2 klasses extra, extra Act kan ik me niet meer herinneren, maar dacht wel dat dat erbij zat.
Ja, met nieuwe resolutie, nieuwe klasses, het runesysteem, etc etc.quote:Op woensdag 16 juli 2008 16:24 schreef Farmersmom het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat er een expansion voor D2 geweest is? Met 2 klasses extra, extra Act kan ik me niet meer herinneren, maar dacht wel dat dat erbij zat.
teveel mensen zijn het weer gaan spelen...en 15 euro voor D2 en D2X samen is ook geen geldquote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
He, D2 staat nu alweer in de charts, en dat voor een game van 8 jaar geleden
dat dusquote:Op zondag 13 juli 2008 13:59 schreef RickoKun het volgende:
Godverdomme, sterf allemaal aan de ebola ofzo.
Jullie gaan maar mooi een kanker topic aanmaken voor pC vs console gaming want de afgelopen 40 posts is er alleen maar gejankt over die console vs pc zooi en niet over diablo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je oogst wat je zaait
Ik zie um er niet bijstaan op dutchcharts.nl.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:04 schreef Pheno het volgende:
He, D2 staat nu alweer in de charts, en dat voor een game van 8 jaar geleden
OMG Diablo 3 is DOOMEDquote:
Hoe nerderig kan je worden..quote:My favorite [criticism] is the one that analyzed the light refraction angle, and told us why from that angle seeing a rainbow would actually be impossible. Oh yeah, and it was upside down because the colors were reversed.
Snap echt geen reet van wat je nu allemaal aan het roepen bent.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:18 schreef Rizzy-Li het volgende:
Hoezo top down view is ouderwets
(Fallout! Snif ! )
Maar ziet er cool uit, vind het nu pas tof er uitzien dus zal ik het ook eens proberen.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 13:54 schreef Pritt het volgende:
[..]
Snap echt geen reet van wat je nu allemaal aan het roepen bent.
Dat Slow Time is geinig!quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 21:32 schreef Pheno het volgende:
Komt ie dan:
3de class: wizard
http://www.blizzard.com/diablo3/characters/wizard.xml
En she's fighting the Skeleton King
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |